Kom tot bloei in deze HR adviseur functie bij Coloríginz! Kom bij ons en werk mee aan het bevorderen van onze medewerkerstevredenheid.

Coloriginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA. Je komt te werken in een dynamische omgeving met een open cultuur. Duurzaamheid is geen modewoord voor ons, maar onderdeel van onze visie. 

Geen dag is hetzelfde, maar je gaat elke dag met een goed gevoel naar huis. 

Als HR adviseur ben je aanspreekpunt op HR gebied voor alle lagen in onze organisatie. Je bent benaderbaar voor leidinggevende en medewerkers. Jouw vermogen om naar mensen te luisteren, te begrijpen en in beweging te krijgen, maakt een positieve impact. Je adviseert en ondersteunt leidinggevende bij HR-taken. Je voert verzuimgesprekken, adviseert over arbeidsvoorwaarden en adviseert over ontwikkeling en groei van medewerkers. Je houdt toezicht op de juiste naleving van wet- en regelgeving, CAO en bedrijfsregelingen. Daarnaast heb je ook contact met externe partijen, zoals de arbodienst, pensioenfonds, uitzendbureaus en UWV. 

Jij bent:

  • Een toegankelijk persoon die oog en oor heeft voor de persoonlijke mens;
  • Analytisch sterk;
  • Proactief en toont iniatief;
  • In staat om anderen op een positieve manier te ondersteunen en adviseren.

 Jij hebt 

  • Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van HRM, bedrijfskunde of gelijkwaardig;
  • HR kennis en ervaring; 
  • Bij voorkeur ervaring met ADP en Protime.

Dit bieden wij jou:
Een functie voor 24-28 uur per week met een grote mate van zelfstandigheid. Je rapporteert rechtsreeks aan de Managing Director. De werksfeer is informeel, resultaatgericht en laagdrempeling. Daarnaast werk je vanuit je rol nauw samen met de HR afdeling van onze zusterorganisatie OZ-Hami.

En dit kan je van Coloríginz verwachten:

  • Afhankelijk van jouw kennis en werkervaring een salaris tussen de € 3.500,- en € 4.800,-bruto per maand
  • Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband);
  • Uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden in de vorm van opleidingen, trainingen en coaching in gezamenlijk overleg en aansluitend op je ambitie;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.

 

Word jij enthousiast van deze vacature en wil jij lid worden van ons team. Je kan solliciteren door gebruik van onze sollicitatie button. Heb je toch nog vragen je kan bellen met Wendy op 06-12146449 of mailen naar [email protected]

 

  • Aalsmeer
  • 25-32 uur
  • HBO, MBO
  • Coloríginz
  • Human Resources
Wendy Buskermolen HR advisor (ma-do van 06:30 – 15:30)

Contact

Wendy Buskermolen

HR advisor (ma-do van 06:30 – 15:30)

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Waterdrinker is een van de grootste spelers op de internationale sierteeltmarkt en onze afdeling Supply Chain streeft naar een efficiënte operatie, ondersteund door ons digitale landschap. Zie jij het als een uitdaging om de brug te slaan tussen de bedrijfsvoering en Applicatiebeheer en Data & Analyse? En heb je vernieuwende ideeën? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wij geloven in de kracht van groen en het is onze missie om bloemen en planten voor iedereen toegankelijk te maken. Als handelsplatform leveren we daarom planten en bloemen aan meerdere klantgroepen en via verschillende verkoopformules. Denk aan bloemisten, groothandels, tuincentra en retailers in binnen- en buitenland. Dit zorgt er, samen met het feit dat onze producten leven en groeien, voor dat je als Supply Chain Engineer aan interessante vraagstukken werkt. 

Wat ga je doen?

De Supply Chain afdeling vormt het hart van onze operatie, waar Logistiek, Inkoop en Verkoop samenkomen. Als Supply Chain Engineer overzie je bestaande processen en de product backlog, maar richt jij je ook voortdurend op het verbeteren hiervan. Daarnaast identificeer je bedrijfsbehoeften om nieuwe tactische oplossingen te ontwerpen die onze bedrijfsdoelstellingen ondersteunen. Om succesvol te zijn in deze rol dien je daarom een sterk analyserend vermogen en innovatieve, nieuwsgierige geest te hebben.

Ook werk je aan enkele grote projecten, waarvan de belangrijkste het ontwerpen van bedrijfsprocessen en functionele vereisten voor de implementatie van het nieuwe ERP-systeem (Microsoft Dynamics F&O) is. Een ander voorbeeld is de implementatie van Floriday. 

Het team bestaat op dit moment uit twee engineers, elk met een eigen focusgebied. De nieuwe collega zal zich specifiek richten op de verkoop- en financiële processen en werkt daarbij nauw samen met zowel het management als de key users van deze afdelingen. Je ondersteunt de key users bij software testing.

Hierin herken jij jezelf:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van informatica, bedrijfskunde of een vergelijkbaar vakgebied; 
  • aantoonbare ervaring als Business Architect of ervaring in een soortgelijke rol, denk aan ervaring met proces flows, storingen zoeken en ICT-projecten/verandertrajecten;
  • ervaring met het visueel maken van processen (bv. met Visio);
  • kennis over en/of ervaring in de sierteelt of agro is een pré;
  • sterke communicatieve vaardigheden om draagvlak te creëren voor het verbeteren van processen en het stimuleren van vernieuwing en de veranderingen ook te begeleiden. 

Dit is wat wij bieden:

  • Een functie voor 32-40 uur in de week; 
  • een fulltime salaris tussen de €3.746 en €5.621 op basis van kennis en ervaring; 
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • een reiskostenvergoeding;
  • op termijn de mogelijkheid om een fiets te leasen;
  • een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen. 

Interesse?

Solliciteer dan via de sollicitatiepagina. Voor meer informatie kun je bellen met Merel Brouwer, HR-Adviseur, op 06 – 10 51 46 43.

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO
  • Waterdrinker
  • Logistiek
Merel Brouwer HR-adviseur

Contact

Merel Brouwer

HR-adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als HR-medewerker bij Hamiplant heb jij een veelzijdig takenpakket en werkdagen waarbij geen dag hetzelfde is. Jij bent samen met de andere leden van het HR-team verantwoordelijk voor het stroomlijnen van HR-processen en administratie. Haal jij veel energie uit het ondersteunen van de organisatie bij de in- door en uitstroom van medewerkers? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons team! Het gaat om een tijdelijk dienstverband in verband met zwangerschapsverlof.

Werken als HR-medewerker

Als HR-medewerker ben je een essentiële schakel binnen ons HR-team, bestaande uit 4 medewerkers. HR Business Partner (Petra), Senior HR Support Officers (Evelien & Sonja) en HR-medewerker (Lisa, die per augustus met zwangerschapsverlof gaat).

Je ondersteunt Petra bij het werven en selecteren van nieuwe talenten, beheert digitale personeelsdossiers, verwerkt tijdregistratie van medewerkers, behandelt ziek- en betermeldingen, stelt verschillende overeenkomsten op, en verzorgt de administratieve verwerking van in-, door- en uitstroomprocessen. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor collega’s bij diverse HR-gerelateerde vragen. 

Als HR-medewerker bewaak je de voortgang van lopende HR-processen en kan je goed plannen en organiseren. Jij weet waar de prioriteiten liggen en denkt mee over mogelijke procesverbeteringen in onze HR-processen.

Jij als HR-medewerker

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding richting HR
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is een pré
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een empathisch vermogen
  • Accuraat, discreet en in staat om zelfstandig te werken
  • Goede kennis van Microsoft Word en Excel
  • Beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

  • Een groene werkomgeving binnen een team van enthousiaste collega’s
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.700,- en € 3.300, – (o.b.v. 40 uur), schaal 6 en reiskosten
  • Mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken en een thuiswerkvergoeding
  • Een actieve personeelsvereniging en vrijdagmiddagborrels 
  • Onze bedrijfskantine voorziet dagelijks in verse broodjes, soep en salades tegen kostprijs
  • Een uitdagende en afwisselende functie waarin je een waardevolle bijdrage kunt leveren aan de verdere groei en ontwikkeling van ons bedrijf

Hamiplant als bedrijf

Hamiplant is een internationaal en ambitieus handelsbedrijf met ruim 300 medewerkers gevestigd in Honselersdijk, in de buurt van Den Haag en Rotterdam. Jaarlijks leveren we zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten aan klanten in heel Europa. Bij Hamiplant krijg je de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, ondersteund door trainingen en opleidingsmogelijkheden.

Omdat wij onderdeel zijn van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, krijgen onze medewerkers de kans om veel ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als HR-medewerker?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast geworden over deze uitdagende functie? Solliciteer dan direct via deze link en laat ons weten waarom jij de kandidaat bent voor deze positie. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via de mail [email protected] of bel 0174 – 612 387. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

  • Honselersdijk
  • 25-32 uur
  • HBO
  • Hamiplant
  • Human Resources
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Tactische Inkoper binnen Hamiplant ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van tactische inkoopplannen die bijdragen aan zowel een efficiënt proces als een hoge klanttevredenheid. Je gaat waardevolle relaties aan met de (potentiële) leveranciers in het binnen- en buitenland, waarbij je naast het onderhandelen over prijzen en contractvoorwaarden hen ook kunt beoordelen op de juiste kwaliteit van de producten en processen, de gemaakte (prijs)afspraken en beschikbaarheid. Met jouw sterke analytisch vermogen weet je data en rapportages te vertalen naar acties die bijdragen aan procesoptimalisatie, het plannen van inkoopbehoefte en het drukken van kosten. Als Tactische inkoper staat er genoeg afwisseling op het programma!

Werken als Inkoper:

Je komt direct samen te werken met de Inkopers van de andere productgroepen. Daarnaast werk je ook nauw samen met de andere collega Inkopers van de andere afzetmarkten binnen Hamiplant, verkopers en operations.  Als Inkoper ben jij de ogen en oren van ons bedrijf aan de aanbodkant. Jouw werkzaamheden zijn:

  • Samen met collega’s proactief de tactische inkoopplanning ontwikkelen om te kunnen voldoen aan de klantvraag en de beschikbaarheid te kunnen waarborgen.
  • Het onderhouden van nauw contact en opbouwen van lange termijn relaties met leveranciers in binnen- en buitenland. 
  • Afspraken vastleggen en beheren, waarbij je samen met Operations de productie en leveringen volgt om ervoor te zorgen dat afspraken worden nagekomen.
  • Verkoopprognoses weet je te vertalen naar een optimale voorraadbeheer om de beschikbaarheid te optimaliseren.
  • Onderhandelen met en adviseren aan leveranciers over kwaliteit, prijzen en (levering)voorwaarden om optimale inkoopvoorwaarden te garanderen. 

Jij als Inkoper:

Om deze functie optimaal te kunnen vervullen, vragen wij van jou:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Bedrijfskunde, Marketing, Inkoop of een ander gerelateerd vakgebied;
  • Kennis van de markt en producten, samen met een aantal jaar werkervaring in de kamer- of tuinplantenbranche en/of Retail;
  • Een analytische blik die je weet te vertalen naar een tactische strategie;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift; 
  • Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden die je weet te vertalen naar een klantgerichte instelling;
  • Rijbewijs b.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

In ruil voor jouw kwaliteiten bieden wij je:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten 
  • Een functie met veel uitdaging binnen een snelgroeiende afdeling, met mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie
  • Een passend salaris wat in een vroeg stadium wordt besproken, 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak
  • Mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken 
  • Een actieve personeelsvereniging en vrijdagmiddagborrels om je collega’s beter te leren kennen 

Hamiplant als bedrijf

Hamiplant is een internationaal handelsbedrijf in Honselersdijk in het Westland (regio Den Haag/Rotterdam). Jaarlijks vinden zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten via ons hun weg naar klanten in Europa. Met de klant, onze kwekers en logistieke partners optimaliseren wij voortdurend de supply chain van kweker tot consument. Als bedrijf staan wij niet stil en groeien wij nog steeds. Wij geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen en door te groeien. Daarom stimuleren wij hun zelfontwikkeling met een opleiding, cursus of training.

Omdat wij onderdeel zijn van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, krijgen onze medewerkers de kans om veel ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Purchaser?

En dan nu de belangrijkste stap: het solliciteren. Hoe? Laat via deze link je cv en motivatie bij ons achter. Dan nemen wij contact met jou op. Heb je nog vragen? Stel ze via de mail [email protected] of bel 0174 – 612 387. 

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO
  • Hamiplant
  • Inkoop
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Heb jij commercieel talent en ben je op zoek naar een startersfunctie bij een internationale speler? Lijkt het je leuk om vloeiend Italiaans te leren, lopend door de Alpen of bij de nonnen in Vught? Wij willen onze Italiaanse accountmanagementteam uitbreiden.

Jij doet het

In deze startersfunctie van junior accountmanager houd jij je bezig met commerciële ondersteuning waarbij je jezelf in razend tempo verder gaat ontwikkelen binnen deze rol. In deze functie analyseer je verkoopresultaten, begeleid je orders en onderhoud je de relatie met jouw klanten. Met als doel: de verkoopresultaten telkens weer verbeteren.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Beheren en uitbreiden van bestaande klantrelaties;
  • Actief benaderen van potentiële klanten en het genereren van nieuwe leads;
  • Adviseren van klanten over ons assortiment en het bieden van passende oplossingen;
  • Opstellen en opvolgen van offertes en orders;
  • Bijdragen aan het behalen van de verkoopdoelstellingen;
  • Op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de bloemensector en markttrends.

Benieuwd naar hoe jouw dag eruit ziet?

04:30: De wekker gaat.

05:30-06:00: Op kantoor, als eerst even koffie halen. Kijken in je mail welke orders je hebt en deze invoeren voor 05:30 zodat inkoop weet wat zij voor onze klanten kunnen inkopen.

6:00: De eerste klanten komen online en die ga jij mailen, bellen of appen om nog extra orders door te geven.

08:00: Ontbijten in de bedrijfskantine met je collega’s.

09:00: Transport doorgeven.

09:00-12:00: Af en toe loop je naar beneden om te kijken hoe de orders van jouw klanten worden opgebouwd.

12:30: Lunchen met je collega’s in de bedrijfskantine.

14:00: Je orders worden verwerkt en je hebt je mail bijgewerkt, dus het is tijd om naar huis te gaan.

14:30: Lig je op het water, zit je op het terras met een heerlijk verkoelend drankje of heb je tijd om wat voor jezelf te doen.

16:00: Je wordt gebeld door jouw klant met een grote order voor de bruiloft in Milaan en dit wil hij graag bij jou bestellen. Je pleegt nog snel een paar telefoontjes naar de inkoop om te regelen dat ze dit voor je kunnen inkopen. Met deze bestelling kan jouw dag niet meer stuk!

 

 

Jij hebt het

  • HBO-werk- en denkniveau;
  • Volete imparare a parlare italiano in modo fluente;
  • Flexibele en gedreven houding;
  • Data gedreven;
  • Commerciële instelling.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam 

Wat is er leuker dan werken in een omgeving met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, 1 van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier iedere dag van genieten. Onze passie voor bloemen delen we met onze collega’s en kwekers. En we brengen dat met succes over aan bloemengroothandels en bloemisten in meer dan 60 landen. We weten wat er speelt in hun markten en spelen hierop in. 

Waarom werken bij OZ Hami zo leuk is!

  • Je werkt in een ambitieuze en gezellige organisatie; 
  • Een salaris tussen €2800,00 en €3200,00 wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!), uiteraard met korting;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag €50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;

Word jij onze nieuwe collega? Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter.
  • Eerste sollicitatiegesprek met Karel Koolhaas Teamlead salesteam Italië en een collega.
  • Meeloop dag om zelf mee te maken hoe een dag als junior accountmanager eruitziet.
  • Referentiecheck (optioneel).
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • HBO, MBO
  • OZ-Hami
  • Commercieel
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen! 

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel. 

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:

Creating Colourful Connections

Wat ga je doen als Demand & Production Planner?

Ben jij de persoon die op zoek is naar een baan voor in het weekend? Jouw werkdagen zijn vrijdag t/m maandag en tussen de 18-24 uur. Lees dan snel verder en misschien ben jij de collega die wij zoeken!

Als Demand & Production Planner Weekend ben je verantwoordelijk voor de orderverwerking van de diverse klanten, opstellen van productieplanningen voor onze locaties in Engeland en Ierland en het terugkoppelen naar de verantwoordelijke Demand Planners die door de weeks werken. Na je inwerktraject werk je in het weekend in principe zelfstandig vanuit huis, maar de mogelijkheid om op kantoor te werken is er altijd. Vrijdag/maandag zijn kantoorwerkdagen. Je houdt je in belangrijke mate bezig met: 

  • Verwerken van klantorders;
  • Het opstellen en verspreiden van de dagelijkse productielijsten;
  • Verantwoordelijk voor alle input in ons ERP systeem m.b.t. orderverwerking en productie; 
  • Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden.

Wie ben jij?

Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Beschikbaar op vrijdag en/of maandag + zaterdag en zondag van ± 7.30 tot ± 13.30 uur en bij voorkeur ook op feestdagen zoals Koningsdag, Hemelvaartsdag, Pasen, Pinksteren
  • Analytisch vermogen om grote hoeveelheden data te verwerken
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Gevorderde Microsoft Excel kennis;
  • Flexibele werkhouding. Sommige dagen zijn langer dan andere dagen;
  • Je bent een servicegerichte teamplayer;
  • Je herkent jezelf als een communicatief vaardig, stressbesteding en gedreven persoon, die een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft; 
  • Kennis van de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pré.

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Waar zij ook heel blij van worden is onze goede koffie én de geheel vernieuwde kantoorruimte met stilteruimtes, verschillende meeting rooms, banken om op te werken, sta-bureaus en ga maar door! Bij SuperFlora krijg je een echt thuisgevoel, waardoor je soms vergeet dat je aan het werk bent.

En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een tijdelijke contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantie dagen, mits je een kaartje stuurt van je vakantiebestemming;
  • Ruimte voor nieuwe ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt. Input wordt gewaardeerd;
  • Jouw ontwikkeling vinden wij erg belangrijk. We bieden je daarom ruimte om door te groeien en heel veel te leren;
  • Reiskosten vergoeding en pensioen;
  • Leuke (team) uitjes.

Meer weten of direct solliciteren?

Natuurlijk kijken we naar opleiding en CV als je bij ons solliciteert. Maar veel belangrijker nog is wie jij bent. Of je aan de slag gaat met dezelfde passie als onze collega’s. Of je het SuperFlora- DNA in je hebt; serieus in je werk, maar ook plezierig in de omgang. Als we die twee vinkjes achter jou naam kunnen zetten, ben je welkom. Met gerichte opleidingen en trainingen brengen we je snel op niveau, als je nog niet alle kwaliteiten of ervaring hebt. Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan? 

Solliciteer dan direct via de sollicitatiepagina. Voor nadere informatie over deze positie kun je bellen met Cindy van den Bos-Hoogerbrugge, HR-advisor, via 06-51066765. Screening is onderdeel van de selectieprocedure.

  • Honselersdijk
  • 0-24 uur
  • HBO
  • SuperFlora
  • Logistiek

Contact

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Zit verkopen in je bloed en kun je de hectiek van de daghandel aan?

Als de drukte van de dagelijkse handel jou niet afschrikt en je een natuurlijk talent hebt voor verkopen, dan is dit misschien de perfecte kans voor jou. Bij OZ-Hami, een vooraanstaande bloemenexporteur in Nederland en onderdeel van de Dutch Flower Group, zoeken we een Accountmanager Frankrijk die onze groothandelsklanten in Frankrijk kan bedienen met uitmuntendheid als doel. Klinkt dit interessant? Lees dan verder!

Jij doet het

In deze rol ben je het primaire aanspreekpunt voor Franstalige groothandelsklanten. Je zult vragen beantwoorden, oplossingen zoeken, prijzen berekenen, offertes opstellen en onderhandelen over deals. Daarnaast zal je zowel telefonisch als online verkopen en, indien mogelijk, persoonlijke bezoeken afleggen bij bestaande klanten, terwijl je voortdurend op zoek bent naar nieuwe zakelijke kansen.

Jij hebt het

  • HBO werk- en denkniveau
  • Enige ervaring in de branche en beschikt over een commerciële en klantgerichte instelling (een goed handels- en marktgevoel)
  • Uitstekende beheersing van de Franse (een must), Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Daarnaast ben je een echte teamspeler die door zijn/haar kennis van de markt creatief is in het bedenken van oplossingen en werkwijzen
  • Flexibele werkhouding; je bent (incidenteel) beschikbaar voor vragen buiten kantoortijden.

Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is!

  • Een uitstekend salaris, wat afhankelijk is van jouw relevante ervaring;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.

Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamlead Frankrijk;
  • Tweede gesprek met de manager van verkoop en onze HRBP;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod! 
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO, MBO
  • OZ-Hami
  • Commercieel
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Wil jij als Commercial Support onderdeel uitmaken van ons gedreven verkoopteam? Dan is dit jouw kans! In deze rol ondersteun je de Accountmanager bij het gehele verkoopproces aan de Duitstalige afzetmarkt. Samen zorgen jullie ervoor dat de klant de kwaliteit in producten én service ontvangt die hij van ons verwacht. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van binnenkomende orders en het coördineren van de interne processen. Na een gedegen inwerkperiode help jij ook mee met het opstellen van offertes en de aftersales.

Werken als Commercial Support

Je ondersteunt naast de Accountmanager ook het verkoopteam op zowel commercieel als administratief gebied. Met jouw servicegerichte instelling en uitstekende beheersing van de Duitse taal weet jij de klanttevredenheid te waarborgen. Deze werkzaamheden passen hierbij:

  • Het onderhouden van klantcontact én ondersteunen en adviseren op operationeel gebied
  • Beheren van het assortiment en aanbod
  • Het verwerken en begeleiden van inkomende orders
  • Coördineren van bestel- en leverprocessen met leveranciers
  • Het analyseren en proactief uitleveren van de orders
  • Implementeren van procesoptimalisaties binnen het team

Jij als Commercial Support

Om deze functie optimaal te kunnen vervullen, vragen wij van jou:

  • HBO werk- en denkniveau met werkervaring als Commercial Support, of relevante werkervaring binnen afdelingen zoals Operations of Sales
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Duitse taal
  • De klant telefonisch informeren
  • Initiatief kunnen nemen in het verbeteren van orderverwerkingsprocessen
  • Sterke computervaardigheden, met name in Excel
  • Kennis van de bloemen en/of plantenmarkt is een pre

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

In ruil voor jouw kwaliteiten, bieden wij je:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten!
  • Een passend salaris, bespreekbaar in een vroeg stadium en een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken
  • Een bedrijfskantine met dagelijks verse broodjes, soep en salades
  • Een actieve personeelsvereniging én vrijdagmiddagborrels om je collega’s beter te leren kennen

Hamiplant als bedrijf

Hamiplant is een internationaal en ambitieus handelsbedrijf met ruim 350 medewerkers gevestigd in Honselersdijk, in de buurt van Den Haag en Rotterdam. Jaarlijks leveren we zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten aan klanten in heel Europa. Bij Hamiplant krijg je de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, ondersteund door trainingen en opleidingsmogelijkheden.

Omdat wij onderdeel zijn van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, krijgen onze medewerkers de kans om veel ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Commercial Support?

En dan nu de belangrijkste stap: het solliciteren. Hoe? Laat via deze link je cv en motivatie bij ons achter. Dan nemen wij contact met jou op. Heb je nog vragen? Stel ze via de mail [email protected] of bel 0174 – 612 387.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO
  • Hamiplant
  • Admini­stratief, Commercieel
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

The Floral Connection is op zoek naar een Senior key accountmanager Bloemen. Heb jij passie voor bloemen en ben jij benieuwd naar wat de consument beweegt in de supermarkt? Kun jij onderbouwd met analyses van data retailers succesvolle producten aanbieden? Dan zoeken wij jou om één van onze toonaangevende Retail klanten optimaal te bedienen.

Wat ga je doen?

Jij kruipt in de huid van de klant en de consument en met jouw inzet overtref je de verwachtingen telkens weer. Daarbij zorg je uiteraard ook voor het realiseren van de doelstellingen wat omzet en marges betreft. Je bent praktisch ingesteld en kan operationeel goed schakelen om je doel te bereiken.

Binnen het team van enthousiaste collega’s ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden van een intensieve relatie met de klant. De wens van de klant staat in jouw functie op nummer één. Aan jou om alle zeilen bij te zetten om dit te vertalen naar een commercieel concept. Dankzij jou hoeft onze klant nergens meer zelf aan te denken. Jij zult zelfstandig de productcategorie bloemen verder ontwikkelen op basis van Category Management principes en accountplannen.

Nadat je wegwijs bent binnen onze wereld en de markt waarin wij opereren, zul je zelfstandig aan de hand van analyses, data, winkelbezoeken, gesprekken en evaluaties, verbetervoorstellen omzetten tot een nóg succesvollere performance. 

Een belangrijk element binnen jouw functie is een goede samenwerking met sales, productie en inkoopafdeling. Je zult dagelijks met deze collega’s om tafel zitten om de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Hierbij neem je alle facetten mee van analyse, design, offerte traject, forecast, sell out data.

Denk je vooruit, kun je snel schakelen, ben je sterk in het analyseren van data en weet hoe je het moet verkopen aan de klant? Dan voel jij je binnen de kortste keren als een vis in het water. Jij bent een onmisbare spil, een echte professional en een prettige collega! Naast het ontwikkelen van skills door de ervaring op te doen, bieden wij ook trainingen aan waarbij je jezelf kunt door ontwikkelen tot een volledige professional.

Jouw sollicitatie is een schot in de roos, als:

Je proactief en hands-on bent. Je hebt een sterke persoonlijkheid en bent doortastend. Daarnaast heb je een goed commercieel inzicht en ben je gewend projectmatig te werken. Je bent oplossingsgericht en toont initiatief. Je vindt het bovendien leuk om in een team te werken.

Daarnaast beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een commerciële functie;
  • Ervaring binnen retail, versproducten of FMCG;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Reisbereidheid;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Bloemenkennis is een must.

Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!

Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig. 

  • Marktconform salaris (dit bespreken wij graag met jou persoonlijk).
  • Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
  • 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
  • Pensioenregeling.
  • De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
  • Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Heel veel doorgroeimogelijkheden

Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:

  • Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
  • Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.

Waar kom je terecht?

The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.

We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale Retail formule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieueisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren. 

Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!

The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie

We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.

Wil jij floreren in deze functie?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze functie? Solliciteer dan direct hieronder via de sollicitatiebutton.

  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • HBO, MBO
  • The Floral Connection
  • Commercieel
Kelly Veenboer Recruiter

Contact

Kelly Veenboer

Recruiter

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Heb jij net als wij passie voor planten en voel jij jezelf nu al uitgenodigd om samen met ons onze content met daadkracht naar een hoger niveau te tillen en jouw creatief talent bij ons tot uiting te laten komen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij OZ Planten waan je je in het groen, letterlijk! Onze collega’s verkopen een breed en diep aanbod groene en bloeiende (tuin)planten aan groothandels, tuincentra en retailketens wereldwijd. Elk segment heeft zijn eigen specialisme en klantfocus en wordt individueel gemanaged door onze teams. Een groot deel van onze klanten maakt gebruik van onze webshop. In totaal hebben we  een plantenassortiment van meer dan 20.000 kamer- en tuinplanten. Niet voor niks hebben wij de slogan: Passie voor planten! 

Over de functie

Geen dag ziet er hetzelfde uit. De ene dag maak je een nieuwsbrief op en geef je de homepage een nieuwe look-and-feel. De volgende dag ga je met de fotograaf op bezoek bij een kweker voor de ‘Kweker van de Maand’ blog. Dat is niet het enige. Je bekijkt namelijk ook regelmatig de cijfers in Google Analytics, houd de contentkalender bij en organiseert diverse events. Kortom, een erg leuke en afwisselende functie. En je hebt nog leuke en gezellige collega’s ook! 
 

Verantwoordelijkheden:
•    Ontwikkelen en implementeren van marketingcampagnes
•    Beheren van de content op verschillende online platforms, zoals de website en sociale media
•    Analyseren van marktinformatie om trends en kansen te identificeren
•    Opstellen en regisseren van marketingmateriaal, zoals nieuwsbrieven en persberichten
•    Coördineren van evenementen en beurzen
•    Onderhouden van contact met externe leveranciers en samenwerkingspartners
•    Rapporteren van de marketingprestaties en het identificeren van optimalisatiemogelijkheden

Wat jij bij OZ Planten komt brengen:

•    Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding
•    Bij voorkeur minimaal 4 jaar ervaring in vergelijkbare rollen of functies
•    Uitstekende communicatieve vaardigheden,  zowel in het Engels als in het Nederlands
•    Ervaring met Analytics en CMS tools, ervaring met SEO is een pré
•    Ervaring met Indesign en Photoshop

Wat OZ Planten te bieden heeft:

•    Een goed salaris
•    Een goede pensioenregeling
•    25 vakantiedagen per jaar
•    Een telefoon en laptop van de zaak
•    De mogelijkheid om je te ontwikkelen
•    Presentje met je verjaardag
•    Leuke bedrijfsuitjes 
•    Planten tegen inkoopprijs
•    Een klein gezellig team

Bij OZ Planten aan de slag als Marketing Coördinator?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Dana Meertens, Commercieel Directeur, 06 51 74 58 24 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Solliciteren kan via de onderstaande knop. 

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • HBO
  • OZ Planten
  • Marketing
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!