Medewerker Financiële Administratie
Coloríginz
Ben jij iemand die blij wordt van cijfers en energie krijgt van financiële overzichten? Houd je ervan om alles op orde te hebben en zet je graag jouw analytische skills in? Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze functie ga je aan de slag met facturen, betalingen en administratieve systemen in een vrolijk en enthousiast team. Elke dag biedt nieuwe kansen om je talenten in te zetten en de financiële processen soepel te laten verlopen.
In deze veelzijdige functie ben jij een onmisbare schakel in ons financiële team! Je taken zijn onder andere:
- Crediteurenbeheer: Jij zorgt ervoor dat inkomende facturen op tijd verwerkt worden en houdt de openstaande vorderingen bij.
- Bankafschriften boeken en uploaden in Exact Globe Next.
- Betalingen klaarzetten en zorgen dat alles op tijd verloopt.
- Signaleren van fouten of afwijkingen in de administratie en actief meedenken over verbeteringen.
- Beheer van de Finance inbox, zodat alle vragen en verzoeken snel en efficiënt worden behandeld.
- Ondersteuning bij maand- en jaarafsluitingen, zodat de financiële administratie netjes wordt afgerond.
- Aanspreekpunt voor collega’s van de inkoop- en verkoopafdelingen met betrekking tot financiële vragen.
Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega met:
- Ervaring met administratieve werkzaamheden, specifiek op financieel gebied.
- Kennis van Exact Globe Next.
- Ervaring met ElvyWeb, KBT en FreshPortal is een pré.
- Een nauwkeurige en proactieve werkhouding.
- Sterke communicatieve vaardigheden.
- Een uitdagende fulltime functie (40 uur) in een dynamisch en gezellig team
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.800,- en € 3.500,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een fijne werkomgeving, waar kwaliteit en samenwerking vooropstaan.
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct en kom tot bloei in ons fleurige team!
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, WO
- Coloríginz
- Administratief, Financieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Junior Marketing Analist (32-40 uur)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga je doen als Junior Marketing Analist?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Junior Marketing Analist. In deze rol ben jij dé persoon die verantwoordelijk is voor het verzamelen, bewerken, verrijken en analyseren van verkoopgegevens uit verschillende databronnen. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Je hebt de zorg voor een correcte en complete verwerking van gegevens in onze database;
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van standaard rapportages, ad hoc rapportages en diverse analyses om collega’s en klanten te informeren en adviseren;
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waarbij je zult samenwerken met diverse teams binnen onze organisatie;
- Je daagt jezelf graag uit en wil jezelf continu ontwikkelen in het gebruik van Excel en andere Data tools.
Wie ben jij?
Wij zoeken iemand die gestructureerd werkt, data gedreven is en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- HBO werk- en denkniveau;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Ruime kennis van en ervaring met Excel;
- Ervaring met Powerpoint en Word;
- Ervaring in de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pre;
- Analytisch denkvermogen;
- Ervaring met Dashboards als PowerBI is een pré.
Door jouw persoonlijkheid, nauwkeurigheid, nieuwsgierigheid en cijfermatig inzicht kun jij een positieve bijdrage leveren aan de groei van onze organisatie.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO
- SuperFlora
- Marketing
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
HR Support
Coloríginz
HR-Support
Ben jij een expert in HR-administratie, mensgericht én zijn de meeste HR onderwerpen geen geheimen voor jou? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn Coloriginz aangenaam!
Coloríginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA.
Wat ga je doen?
Onze HR-support gaat doorstromen in een andere functie binnen Coloríginz en hierdoor komt de positie van HR-Support weer open. Wordt jij onze nieuwe collega?
Wat ga je doen?
Wil jij een sleutelrol vervullen in het HR-team van Coloríginz en bijdragen aan de tevredenheid van onze medewerkers? Sluit je aan bij ons dynamische team en zorg voor een efficiënte en nauwkeurige HR-administratie. In deze veelzijdige functie heb je impact op diverse HR-processen en maak je zichtbaar het verschil door jouw bijdrage aan verbeteringen en efficiëntere werkwijzen.
Jouw taken als HR-Support bestaan onder andere uit:
- Tijdig en foutloos verwerken van alle administratieve HR-taken, zoals in- en uitdiensttreding van collega’s, waarbij je jouw nauwkeurigheid en gestructureerde werkwijze inzet;
- Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen. Hierbij kan je denken reiskostenvergoeding, ouderschapsverlof en andere onderwerpen waarbij je duidelijk communiceert en mensgericht te werk gaat;
- Dankzij je proactieve en zelfstandige houding weet jij alle personeel documenten op te vragen die nog uitstaan bij je collega’s;
- Met een oplossingsgerichte en hands-on mentaliteit zie jij de mogelijkheden om onze HR-processen te optimaliseren.
Wat vragen wij
- Je hebt een twee jaar werkervaring in een HR-Support rol;
- Je bent bekend met Salarisadministratie en ADP (pré);
- Je bent iemand die accuraat en administratief sterk is;
- Je weet van aanpakken en bent mensgericht.
- Grondige kennis van Nederlandse wet- en regelgeving met betrekking tot arbeidsrecht en salarisadministratie.
Wat kun je van Coloríginz verwachten
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.850,- en € 3.500,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Je werkt nauw samen met onze HR adviseur en daarnaast werk je veel samen met de HR afdeling van onze zusterorganisatie OZ-Hami.
Ben jij klaar om jouw HR-expertise te laten bloeien? Solliciteer nu en wordt onderdeel van ons enthousiaste team.
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO, MBO
- Coloríginz
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
HR-Adviseur (28-36 uur)
OZ-Hami
Omdat onze fijne collega Babette doorgroeit als HR manager bij ons zuster bedrijf, zijn wij opzoek naar een collega!
Ben jij die enthousiaste HR-professional die energie krijgt van het werken in een dynamische en bloeiende omgeving? Houd je van snel schakelen in een dynamische omgeving? En zie jij het als jouw missie om binnen een organisatie echt het verschil te maken? Dan zoeken wij jou!
Jij doet het
Als HR-adviseur speel je een sleutelrol in het oppakken van operationele HR-zaken en werk je nauw samen in een leuk HR team. Jij ziet kansen om HR-processen, systemen en informatie te verbeteren en neemt eigenaarschap om deze optimalisaties door te voeren, zodat HR processen soepel verlopen. Je stimuleert medewerkers en leidinggevenden om het beste uit zichzelf te halen.
Poortwachter kent voor jou geen geheimen en ook op het gebied van arbeidsrecht hebben je de nodige praktische ervaring opgedaan, die je meeneemt in je dagelijkse werkzaamheden. Je vindt het leuk om samen met leidinggevenden en collega’s aan de slag te gaan om het werk elke dag een beetje beter en leuker te maken. Je werkt vanuit vertrouwen en groei!
Daarnaast overzie je de cijfermatige en administratieve kant van HR. Je zorgt ervoor dat HR-rapportages op tijd en correct worden opgeleverd en bouw je voort op je brede kennis en ervaring. Structuur en overzicht zijn voor jou vanzelfsprekend.
Jij hebt het
- Opleiding: Je hebt een afgeronde HBO- opleiding op het gebied van HRM of een vergelijkbare richting;
- Ervaring: Je hebt ongeveer 2 jaar ervaring als HR-adviseur bij voorkeur in een dynamische werkomgeving als logistiek of retail en hebt ervaring met het zelfstandig en succesvol realiseren van HR-projecten.
- Systeemkennis: Je hebt ervaring met ADP en bij voorkeur ook met Protime;
- Analytisch vermogen: Je herkent problemen en verbanden, begrijpt de oorzaken en behoudt overzicht;
- Pro activiteit: Je neemt initiatief en denkt vooruit om duurzame oplossingen te vinden;
- Overtuigingskracht: Je weet anderen te overtuigen van jouw ideeën en voorstellen;
- Luistervaardigheid: Je kunt goed luisteren, belangen afwegen en de juiste prioriteiten stellen;
- Flexibiliteit: Je schakelt moeiteloos tussen tactische en operationele taken in een groeiende organisatie.
Dit bieden wij jou
Een veelzijdige functie (28-36 uur) binnen een toonaangevend bloemenexportbedrijf in een bloeiende branche! Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen, je eigen projecten te initiëren en je bijdrage te leveren aan een groeiend bedrijf waar mensen en processen centraal staan.
Ben jij klaar om jouw HR-expertise te laten bloeien? Solliciteer nu en word onderdeel van ons enthousiaste HR team! 🌸
Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Verder bieden wij:
- Een bruto maand salaris vanaf € 3.100,- tot € 4.900,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
- Op je verjaardag €50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
- Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Solliciteren?
Laat dan van je horen en solliciteer direct!
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- eerste sollicitatiegesprek
- tweede sollicitatiegesprek
- referentiecheck (optioneel)
- een passend aanbod!
- Aalsmeer
- 25-32 uur, 33-40 uur
- HBO
- OZ-Hami
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
(Senior) Inkoper Bloemen
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een ervaren (Senior) Inkoper Bloemen. Ben jij een inkoopspecialist met ervaring in de bloemen- en plantensector? Heb jij een bewezen track record in het ontwikkelen van strategische inkoopplannen en het onderhouden van relaties met leveranciers? Ben jij in staat om in een dynamische en internationale omgeving te werken? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als (Senior) Inkoper Bloemen ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van inkoopstrategieën om de vraag en het aanbod van onze klanten en kwekers optimaal op elkaar af te stemmen. Je werkt samen met een team van inkopers en bent verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met leveranciers en ketenpartners. De markt waarin je werkt is zeer divers. We handelen met verschillende landen en bedienen een breed klantenpakket, waarbij een deel van onze leveranciers zich in Oost-Afrika bevinden. Je werkt intensief samen met ons kantoor in Kenia, je bent het aanspreekpunt voor complexe inkoopvraagstukken en draagt bij aan het behalen van de inkoopdoelstellingen van The Floral Connection.
Jij gaat relaties aan en zorgt voor een goed contact met kwekers en marktpartijen. Je bent het visitekaartje van The Floral Connection en zoekt de verbinding met onze ketenpartners, van veredelaar tot retailer. Je gaat proactief op zoek naar nieuwe leveranciers en kansen in de markt en zorgt voor een continue verbetering van het inkoopproces. Regelmatig bezoek je jouw leveranciers en bekijk je het groeiproces van jouw product. Je bent een expert op het gebied van prijsonderhandelingen, contractbeheer en voorraadbeheer.
Samen met de afdeling Supply Chain Planning zorg je voor de perfecte voorraadstand en een vers product. Daarnaast ben je betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe producten en assortimenten in samenwerking met de afdeling Productontwikkeling.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Jij beschikt over een handelsgeest en jezelf herkent in de kernwaarden duurzaamheid, vakmanschap, passie en partnership. Je hebt een hands-on mentaliteit, bent resultaatgericht en kunt goed omgaan met stressvolle situaties.
Je bent analytisch sterk, waardoor je in staat bent inzicht te creëren uit complexe gegevens. Je werkt gestructureerd en hebt een sterk ontwikkeld logisch denkvermogen. Je bent gedreven en weet de juiste prioriteiten te stellen. Je vindt het belangrijk om op respectvolle en transparante manier samen doelen te bereiken en win-win situaties te creëren.
Daarnaast beschik jij over:
- Ruime ervaring als inkoper binnen de bloemen- en plantensector en hebt een bewezen track record in het onderhandelen met leveranciers.
- Een afgeronde HBO-opleiding.
- Zeer goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels.
- Ervaring met MS Office, met name Excel.
- Flexibiliteit in je werktijden. Soms kan je werkdag vroeg starten of later te eindigen als er bijvoorbeeld een etentje met een leverancier op de agenda staat.
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €3400,- en €4800,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
Wil jij floreren in deze functie?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze functie? Solliciteer dan direct hieronder via de sollicitatiebutton!
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO
- The Floral Connection
- Inkoop
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Traineeship Supply Chain & Operations
DFG Facilities
Wil jij een carrière in de Supply Chain & Operations en spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Begin dan als Supply Chain & Operations Trainee bij Dutch Flower Group (DFG). In dit traineeship leer je alle ins en outs van het vak en word je voorbereid op een topbaan bij één van onze DFG-bedrijven.
Wat ga je doen?
Het doel van dit 3-jarige traineeship? Een carrière in Supply Chain & Operations binnen één van onze bedrijven. Tijdens deze periode ontdek je de dynamische wereld van verse producten. Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor het vlekkeloos leveren van onze prachtige bloemen en planten aan klanten wereldwijd, of het nu retail, vakhandel, groothandel of e-commerce betreft. Door sterke forecasting, strakke planning en heldere communicatie zorg jij ervoor dat elke bestelling op tijd en in perfecte staat aankomt. Daarnaast biedt het Supply Chain & Operations Traineeship je de kans om actief bij te dragen aan strategische projecten, zoals het verduurzamen van onze processen.
Gedurende drie jaar word je professioneel begeleid en wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken waar jouw passie en talenten liggen. Of dat nu op kantoor is bij planning en forecasting, op de werkvloer, of in een combinatie daarvan. Met dit traineeship krijg je alle ruimte om jouw ideale rol in de Supply Chain & Operations te vinden en te ontdekken welk bedrijf het beste bij jou past.
Wie ben jij?
Flexibiliteit, een flinke dosis energie en goede communicatieve vaardigheden zijn de sleutel tot jouw succes als Supply Chain & Operations Trainee. Je schakelt namelijk continu met verschillende afdelingen, zowel intern als extern. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.
Verder vragen wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat bieden wij jou?
Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:
- Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
- Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
- Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het traineeship Supply Chain & Operations wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
- Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland;
- Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
- Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
- Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
- Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
- Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.
Wie zijn wij?
DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website.
Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?
Ben jij enthousiast geworden over het Traineeship Supply Chain & Operations? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Aalsmeer, Honselersdijk
- Fulltime
- HBO, WO
- DFG Facilities
- Logistiek, Traineeship
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Traineeship Finance
DFG Facilities
Ben jij klaar om je financiële vaardigheden verder te ontwikkelen en spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Bij Dutch Flower Group (DFG) bieden wij je de kans om een Finance Traineeship te volgen, waarbij je direct praktijkervaring opdoet. Begin je avontuur bij één van onze DFG-bedrijven en leg de basis voor jouw financiële carrière!
Wat ga je doen?
In drie jaar tijd word je voorbereid op een uitdagende functie in Finance bij één van onze bedrijven. Tijdens deze periode maak je kennis met onze unieke financiële processen. Onze aanpak is namelijk net even anders: elk DFG-bedrijf beheert zijn eigen financiën, terwijl de financiële resultaten centraal worden samengevoegd. Hierdoor leer je niet alleen de fijne kneepjes van de financiële processen binnen één specifiek bedrijf, maar krijg je ook inzicht in hoe de financiën van alle bedrijven samenkomen. Dit geeft je de kans om waardevolle ervaring op te doen, zowel op bedrijfsniveau als op strategisch niveau.
Tijdens het 3-jarige Finance Traineeship krijg je begeleiding van ervaren professionals, zodat je jouw talenten en passie voor Finance verder kunt ontwikkelen. Daarnaast wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken welk type bedrijf en welke specialisatie het beste bij jou past.
Wie ben jij?
Geen ervaring? Geen probleem! Wij hechten waarde aan jouw affiniteit met cijfers en data, en je plezier in het leggen van verbanden. Je vindt het leuk om zelfstandig te werken en veel eigen inbreng te hebben. Voor een succesvolle carrière als finance professional is het belangrijk dat je analytisch ingesteld bent en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.
Verder vragen wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
- Affiniteit met de financiële kant van een organisatie;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat bieden wij jou?
Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. De communicatielijnen zijn kort, waardoor je zowel met de financieel directeur als je directe collega’s gemakkelijk contact hebt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:
- Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
- Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
- Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het Finance Traineeship wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
- Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland;
- Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
- Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
- Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
- Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
- Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.
Wie zijn wij?
DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website.
Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?
Ben jij enthousiast geworden over het Traineeship Finance? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Aalsmeer, Honselersdijk
- Fulltime
- HBO, WO
- DFG Facilities
- Financieel, Traineeship
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Commercieel Traineeship
DFG Facilities
Wil jij commerciële ervaring opdoen, maar twijfel je nog over de richting die je wilt inslaan: inkoop, verkoop of misschien beide? En spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Start je carrière met een Commercieel Traineeship bij Dutch Flower Group (DFG). Ontdek direct de praktijk en verzeker jezelf van een topbaan bij één van onze DFG-bedrijven.
Wat ga je doen?
Het doel van dit 3-jarige traineeship is helder: je klaarmaken voor een commerciële topbaan bij één van onze bedrijven. Tijdens deze periode duik je zowel in de wereld van inkoop als sales. Je leert bij inkoop alles over het inkoopproces, onderhandelingstechnieken, kwaliteitsbewaking en het opbouwen van sterke relaties met kwekers. Bij sales maak je kennis met onze klanten, ontdek je hun behoeften en werk je samen met je team om hier strategisch op in te spelen. Daarnaast krijg je de ruimte om actief mee te denken over commerciële strategieën. Hoewel inkoop en sales van elkaar verschillen, ontdek je tijdens het Commercieel Traineeship ook de waardevolle overlap, waarbij je je dagelijks bezighoudt met ons product en veelvuldig contact hebt met kwekers en klanten.
Gedurende drie jaar word je professioneel begeleid en wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken welk type bedrijf het beste bij je past en waar jouw passie en talenten liggen.
Wie ben jij?
Je hebt net een opleiding afgerond of je hebt al werkervaring, maar wil de overstap maken naar een commerciële carrière. Je bent enthousiast en gedreven en het lijkt je leuk om te werken in de dynamische bloemen- en plantensector. Daarnaast maken jouw flexibiliteit en sterke communicatieve vaardigheden je succesvol in deze rol. Je hebt namelijk veel contact met mensen en werkt elk jaar in een nieuwe omgeving. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.
Verder vragen wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat bieden wij jou?
Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:
- Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
- Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
- Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het traineeship wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
- Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland;
- Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
- Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
- Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
- Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
- Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.
Wie zijn wij?
DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website.
Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?
Ben jij enthousiast geworden over het Commercieel Traineeship? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Aalsmeer, Honselersdijk
- Fulltime
- HBO, WO
- DFG Facilities
- Commercieel, Traineeship
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Manager Sustainability
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een Manager Sustainability. Wil jij werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Wil jij jouw passie voor duurzaamheid en maatschappelijke thema’s inzetten om onze duurzaamheidsstrategie verder te ontwikkelen en te blijven leiden in de sector? Wij zoeken een ervaren Manager Sustainability die ons hierbij kan ondersteunen.
Bij The Floral Connection weten we alles van bloemen en planten. Met onze producten leveren we dagelijks een fleurige glimlach. Heb je affiniteit met bloemen en planten, maar ben je nog geen expert? Geen probleem! Jij bent verantwoordelijk voor het vertegenwoordigen van onze duurzaamheidsstrategie binnen en buiten de organisatie. Hier blink jij uit als Manager Sustainability.
Wat ga je doen?
Jij bent dagelijks bezig met het verder ontwikkelen en implementeren van onze duurzaamheidsstrategie. Je bent goed op de hoogte van de markt, volgt de trends en houdt de concurrentie in de gaten. Met jouw winnaarsmentaliteit zet je onze strategie krachtig neer, waardoor we voorop blijven lopen in de markt.
Je staat met veel verschillende collega’s, klanten en partijen in contact. Je leidt en coördineert verschillende duurzaamheidsprojecten en doet dit op een gestructureerde wijze. Je houdt je bezig met thema’s als CSRD, FSI2025, due diligence, CO2, SBTi’s, living wages en packaging. Als senior in jouw functie ben je verantwoordelijk voor het verder uitvoeren van ons beleid (IMPACT25). Je begrijpt de strategie tot in de puntjes en zorgt voor effectieve interne en externe communicatie. Je maakt de verstaalslag naar zowel de organisatie als de klant. Je bent een uitstekend visitekaartje voor onze duurzaamheidsvisie en weet deze helder te communiceren, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Hoewel duurzaamheid steeds meer geïntegreerd wordt in de dagelijkse praktijk van onze collega’s, zul je ook regelmatig inhoudelijk werk moeten verrichten. Denk hierbij aan het opstellen en analyseren van rapporten, zoals gecertificeerde inkoop en LCA-berekeningen. Ook zul je collega’s informeren en trainen.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Je een frisse geest hebt, boordevol ideeën zit en zowel het bedrijf als jezelf wilt blijven ontwikkelen! Je bent gepassioneerd over je vakgebied en hebt oog voor de wereld om je heen. Je vindt het leuk om in teamverband te werken, maar kunt ook zelfstandig je functie uitvoeren. Daarnaast ben je communicatief vaardig, flexibel, besluitvaardig en denk je procesmatig. Je bent vasthoudend en stopt niet voordat je je doelen hebt bereikt. Representatief en initiatiefrijk.
Daarnaast beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 3-5 jaar relevante werkervaring. Vanwege de markt waarin wij ons bevinden, is ervaring op het gebied van duurzaamheid belangrijk.
- Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal (zowel in woord als geschrift);
- Productkennis is een pré.
- Beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €3400,- en €4800,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO
- The Floral Connection
- Sustainability
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistiek medewerker bloemenexport
OZ-Hami
Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben? Iedere kar zie jij als een nieuwe puzzel die jij zo efficiënt mogelijk legt. Als medewerker logistiek bloemenexport zorg jij ervoor dat de bloemen met fusten en los verpakte bloemen netjes aankomen bij de eindklant. Wanneer de puzzel is gelegd, kijk jij vol trots naar het eindresultaat dat er schilderachtig uitziet.
Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is voor een medewerker logistiek bloemenexport
- Een salaris van €2700,00 bruto per maand; wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
- Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
- Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Jij doet het!
Als medewerker logistiek bloemenexport vind je jouw werk helemaal het einde. Je handelt de orders zelfstandig af. De bloemen komen via onze gemechaniseerde baan aan bij jouw gate. Nu is het aan jou om de karren op te bouwen.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Controleren op kwaliteit, juistheid en deadlines;
- Afmelden en scannen in ons logistieke systeem;
- Opbouwen van de bloemen met fusten op de karren;
- Andere collega’s ondersteunen wanneer dit nodig is.
En aan het einde van de werkweek? Dan ga je, na een heerlijk drankje, met een voldaan gevoel én eventueel een mooie bos bloemen naar huis!
Jij hebt het!
- Relevante werkervaring in de logistiek;
- Ervaring met karrenbouw of in de bloemenbranche? Dat is mooi meegenomen;
- Goede communicatievaardigheden in het Nederlands of Engels;
- Geen probleem met vroeg opstaan.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Word jij onze nieuwe collega medewerker logistiek bloemenexport?
Laat dan van je horen en solliciteer direct!
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Logistiek Karrenbouw;
- Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag medewerker logistiek bloemenexport eruit ziet;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
- Aalsmeer
- 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, VMBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.