Laadmeester
OZ-Hami
Ben jij die doortastende, stressbestendige persoon die altijd het overzicht bewaard, zelfs tijdens de drukste momenten van de logistiek? Zorg jij ervoor dat elke zending precies op tijd op de juiste vrachtwagen terechtkomt? Dan hebben wij de perfecte rol voor jou!
Jij doet het
Als Laadmeester vervul je een essentiële rol binnen ons team. Jij bent verantwoordelijk voor het ervoor zorgen dat de bloemen op tijd bij onze klanten aankomen door de juiste karren en pallets door onze chauffeurs te laten laden. Je taken omvatten:
- Direct contact met transporteurs en betrokken blijven bij de transportopgaven;
- Het efficiënt indelen van de docks en toezicht houden op het laadproces;
- De werkvolgorde afstemmen met collega’s van karrenbouw en expeditie;
- Tijdig schakelen met vervoerders voor een naadloze transportplanning;
- Chauffeurs ontvangen, begeleiden en ervoor zorgen dat alle papieren in orde zijn en worden afgetekend;
- Proactief problemen oplossen en meedenken over procesverbeteringen;
- Zorgdragen voor een veilige en georganiseerde werkplek, waarbij je ook oog hebt voor duurzaamheid in de logistiek.
Hoe ziet een Laadmeester zijn dag eruit?
Vroege start
6:30 Koffie en alles rond onze klant TOPB-bloemen regelen.
8:00 Dockindeling maken.
9:00 Chauffeurs begeleiden bij laden en lossen.
11:00 Eerste collega-Laadmeester begint.
12:00 Plannen van het transport voor Duitsland, Italië en Frankrijk.
13:00 Begeleiden van chauffeurs en bewaken van deadlines.
De eindtijd is afhankelijk van de dagvolume
Later start
Afhankelijk van de dag start je tussen 11:00 en 15:00
11:00 Koffie en mail checken en bijzonderheden doornemen.
12:00 Plannen van transport voor Duitsland, Italië en Frankrijk.
13:00 Begeleiden van chauffeurs en bewaken van deadlines.
16:00/18:00 Pallets en karren bij het dock zetten en controleren. (Op vrijdag kan dit later zijn).
De eindtijd is ook hier afhankelijk van het dag volume, en rouleert afhankelijk van het seizoen.
Seizoenstijden
Eindtijden afhankelijk van het seizoen:
Maandag 19:00-22:00
Dinsdag 18:00- 21:30
Woensdag 17:00- 20:30
Donderdag 16:00- 20:30
Vrijdag 19:00-22:00
Dit bieden wij jou als Laadmeester
Een fulltime functie binnen een snelgroeiende organisatie in de sierteelt. Verder bieden wij:
- Een salaris van € 2.700,- tot € 3.500,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Het hele jaar door presentjes;
- Mogelijkheid tot ontwikkelen via opleidingen van onze eigen academie + doorgroeimogelijkheden;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer.
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
- Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van een grote internationale organisatie die nog steeds als een familie voelt;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Jij hebt het
Voor de functie van Laadmeester zijn wij op zoek naar het volgende:
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (andere talen zoals Italiaans, Russisch of Pools zijn een plus);
- Flexibele inzetbaarheid, ook in de avonden en weekenden;
- Snel kunnen schakelen, goede communicatie en initiatief nemen;
- Een passie voor logistiek en enige ervaring (bijvoorbeeld in karrenbouw of expeditie);
- Stressbestendigheid en een proactieve houding om verbeteringen door te voeren;
Bij in dienst treding vragen we om een Verklaring Geen Bezwaar (VGB)
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Word jij onze nieuwe collega als Laadmeester?
Laat dan van je horen en solliciteer direct.
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Expeditie en recruiter;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
Bij het solliciteren ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.
We kijken uit naar jouw reactie! 🌸
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO, MBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Catering medewerker (32 uur per week)
The Floral Connection
Vind je het leuk om nieuwe lekkere broodjes, soepen en salades te bedenken? Heb jij een geheim recept voor een heerlijk broodje wat alle collega’s van The Floral Connection moeten proeven? Ben jij flexibel beschikbaar en heb je ervaring in de horeca, een broodjeszaak of bijvoorbeeld in de catering? Dan is deze functie als cateringmedewerker bij The Floral Connection echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
- Als cateringmedewerker bereid je dagelijks samen met een collega de lekkerste lunch voor de medewerkers van The Floral Connection.
- Natuurlijk zorg je ervoor dat de keuken altijd schoon is volgens de regels van HACCP;
- Je zorgt voor het onderhoud van de koffieautomaten.
- Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het voorraadbeheer.
- Zodra er (lunch)vergaderingen zijn zorg jij ervoor dat jouw collega’s een lekkere lunch hebben.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Jij bent communicatief vaardig, kunt het hoofd koel houden in stressvolle situaties, vindt het leuk om samen te werken. Je voelt je verantwoordelijk voor het goed uitvoeren van je werkt, neemt initiatief om dingen te verbeteren en hebt gevoel voor details. Je bent in staat om zelfstandig te werken en hebt een proactieve houding.
Daarnaast beschik je over:
- Recente ervaring in de horeca, een lunchroom of de catering.
- Een dienstverlenende instelling en je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat collega’s niets te kort komen.
- Kennis van en ervaring met HACCP is een pré.
- Bij voorkeur ben je beschikbaar voor 32 uur per week (uren zijn in overleg bespreekbaar).
- Een flexibele instelling. en je bent oproepbaar bij ziekte en/of vakantie van collega’s. Jouw werkzaamheden zullen met name doordeweeks plaatsvinden, maar tijdens onze pieken (denk aan Kerst, Pasen, Moederdag, Valentijn) ben je in overleg beschikbaar om ook in het weekend of op feestdagen te werken.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €2400,- en €2600,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer
- 25-32 uur
- MBO, VMBO
- The Floral Connection
- Facilitair
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Catering Coordinator (40 uur per week)
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een Catering Coordinator voor 40 uur per week! Ben jij een echte teamplayer met organisatietalent en ervaring in de horeca en/of catering? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als Catering Coordinator ben je verantwoordelijk voor alle aspecten van onze bedrijfskantine in Aalsmeer. Van inkoop tot verkoop, van administratie tot voorraadbeheer, jij hebt alles onder controle.
Je komt terecht in een catering team van drie collega’s. Als coordinator van het team stuur je het team aan en coach je hen om het beste resultaat te behalen. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Samen met een collega bereid je dagelijks de lekkerste lunch voor de medewerkers van The Floral Connection. Wanneer er (lunch)vergaderingen zijn zorg je er samen met je collega voor dat jouw collega’s een lekkere lunch hebben. Je zorgt er samen voor dat de keuken altijd schoon is volgens de regels van HACCP en zorgt voor het onderhoud van de koffieautomaten. Daarnaast zorg je ervoor dat de HACCP mappen altijd up-to-date zijn.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Jij bent communicatief vaardig, kunt het hoofd koel houden in stressvolle situaties, vindt het leuk om samen te werken en een team aan te sturen. Je voelt je verantwoordelijk voor het goed uitvoeren van je werkt, neemt initiatief om dingen te verbeteren en hebt gevoel voor details. Je bent in staat om zelfstandig te werken en hebt een proactieve houding.
Daarnaast beschik je over:
- Recente ervaring in de horeca, een lunchroom of de catering.
- Een dienstverlenende instelling en je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat collega’s niets te kort komen.
- Kennis van en ervaring met HACCP.
- Beschikbaar voor 40 uur per week.
- Een flexibele instelling. Jouw werkzaamheden zullen met name doordeweeks plaatsvinden, maar tijdens onze pieken (denk aan Kerst, Pasen, Moederdag, Valentijn) ben je in overleg beschikbaar om ook in het weekend of op feestdagen te werken.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €2500,- en €3000,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer
- Fulltime
- MBO, VMBO
- The Floral Connection
- Facilitair
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Medewerker Facility (32 tot 40 uur)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga je doen als Medewerker Facility?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Facilitair Medewerker. In deze rol ben jij een onmisbare schakel binnen ons Workplace Management team en dé persoon die verantwoordelijk is voor een breed scala aan taken die ervoor zorgen dat ons kantoor van alle gemakken voorzien is en een fijne plek is om te werken. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Je bent het eerste aanspreekpunt zijn voor je collega’s bij storingen of het warm welkom heten van bezoekers;
- Het onderhoud van de koffiezetautomaten;
- Het kantoor- en vergaderruimtes netjes houden;
- Het beheer van de voorraad van de kantoorartikelen en de bedrijfskleding;
- Organiseren van evenementen zoals het sinterklaasfeest en de maandelijkse sportactiviteiten;
- Twee dagen per week lunch verzorgen voor je collega’s en verzorg je de daarbij behorende boodschappen.
Alles behalve saai, toch?
Wie ben jij?
Wij zoeken een geboren bezige bij die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en er van geniet als alles op rolletjes loopt. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- Minimaal een afgeronde MBO opleiding;
- Je bent voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
- Je hebt sterke organisatorische vaardigheden;
- Je bent zelfstandig en hebt een proactieve houding;
- Je bent flexibel en kunt goed samenwerken met verschillende teams en collega’s;
- Je bent dienstverlenend ingesteld;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- Fulltime
- MBO
- SuperFlora
- Facilitair
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistics Employee Export
OZ-Hami
Do you like having flowers in your hands every day? You see every trolley as a new puzzle that you put together as efficiently as possible. As a logistics export employee, you make sure that the flowers arrive neatly to the end customer. When the puzzle has been put together, you look with pride at the end result.
Why working at OZ-Hami is so much fun for a flower logistics Employee Export
- A salary of €2700.00 gross per month; which can increase through experience, knowledge and skills;
- Extra pay if we turn positive;
- Holiday days (25 on a full-time basis) and 8% holiday allowance;
- A pension where you also contribute yourself every month;
- Travel allowance of 0.23 cents per kilometre counted from the first kilometre;
- An active staff association to get to know your colleagues even better during drinks, parties and outings throughout the year;
- On your birthday € 50.00 gross to buy yourself a nice present;
- Part of the Dutch Flower Group, a unique family of more than 30 specialized trading companies, together serving the international floriculture chain;
- The most beautiful flowers at a discount.
You do it!
You handle orders independently. The flowers arrive at your gate via our mechanized lane. Now it’s up to you to build up the trolleys.
Your duties include:
- Checking for quality, correctness and deadlines;
- Signing off and scanning in our logistics system;
- Building up the flowers with barrels on the trolleys;
- Supporting other colleagues when needed.
And at the end of the working week? Then, after a delicious drink, you go home with a satisfied feeling and possibly a nice bunch of flowers!
You’ve got it
- Relevant work experience in logistics;
- Experience with trolley construction or in the flower industry? That’s a plus;
- Good communication skills in Dutch or English;
- No problem getting up early.
We are OZ-Hami, nice to meet you
What could be more fun than working with the most beautiful flowers in the world?
At OZ-Hami, 1 of the largest flower exporters in the Netherlands, we get to enjoy this every day. We like to share our passion for flowers with everyone: from colleagues to growers. And we successfully convey that to flower wholesalers and florists in more than 50 countries. Together you can go further than alone, and with this motto we form a strong team where everyone blossoms.
Will you be our new colleague in flower export logistics?
What exactly our application process looks like? It’s like this:
- Telephone intake by Jenny, our corporate recruiter;
- First job interview with team leader Logistics Export;
- Guided tour to see for yourself what a day as a flower export logistics employee looks like;
- Reference check (optional);
- A suitable offer!
- Aalsmeer
- 33-40 uur
- MBO, VMBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Meewerkend Voorman Logistiek
Hamiplant
Wil jij een bloeiende start maken met je carrière in de logistiek? Dan is dit jouw kans! Bij Hamiplant, gevestigd in het hart van het Westland, de bloemen- en plantenregio van Nederland, zoeken we een ambitieuze Meewerkend Voorman Logistiek die klaar is om zijn of haar talenten te ontplooien en door te groeien naar een leidinggevende rol.
Werken als Meewerkend Voorman
Als Meewerkend Voorman ben je niet alleen een essentieel onderdeel van ons logistieke team, maar ben je ook het gezicht ervan. Samen met jouw team zorg je ervoor dat al onze prachtige planten tijdig en in topconditie bij onze klanten in heel Europa arriveren. Je bent de schakel tussen de werkvloer en het management en hebt een actieve rol in het verbeteren van onze werkprocessen. Wat ga je doen?
- Fungeren als aanspreekpunt voor jouw logistieke team van 3 tot 8 personen
- Dagelijks aansturen en verdelen van werkzaamheden binnen het team
- Verzorgen van een tijdige en kwalitatieve verzending van onze producten
- Samenwerken met teamleiders en collega’s om werkprocessen te optimaliseren
Jij als Meewerkend Voorman
Productkennis op het gebied van tuin- en kamerplanten is een pré, maar niet vereist. Ben jij nieuw op het gebied van tuin- en kamerplanten? Geen zorgen, wij gaan dit jou leren!
- Een scherp oog voor detail en een oplossingsgerichte instelling
- Een enthousiaste teamspeler die zelfstandig kan werken
- Flexibiliteit om tijdens piekmomenten extra uren te maken
- Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal
- Sterke communicatieve vaardigheden en de durf om initiatief te tonen
- Minimaal een afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van logistiek
Wat kun je van Hamiplant verwachten?
Natuurlijk heb je ook verwachtingen van ons. Daarom bieden wij jou:
- Het allermooiste product om mee te werken: planten!
- Een passend salaris en reiskosten, dat we al in een vroeg stadium bespreken
- 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
- Een aantrekkelijke fietsregeling voor een duurzaam woon-werkverkeer
- Onze bedrijfskantine voorziet dagelijks in verse broodjes, soep en salades
- Gezellige vrijdagmiddagborrels en een actieve personeelsvereniging
Hamiplant als bedrijf
Bij Hamiplant, gevestigd in het bruisende Honselersdijk in het Westland (nabij Den Haag/Rotterdam), zijn we een internationaal bedrijf dat jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten verzendt naar klanten door heel Europa. We werken samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.
Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.
Bij Hamiplant aan de slag als Meewerkend Voorman?
Klaar om de volgende stap in je carrière te zetten? Solliciteer nu door je CV en motivatie achter te laten via deze link. Voor vragen kun je ons bereiken via e-mail [email protected] of telefonisch op 0174 – 612 387. Wij kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in ons team bij Hamiplant!
- Honselersdijk
- Fulltime
- MBO
- Hamiplant
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistiek medewerker eindcontrole productie
Coloríginz
“Samen met het team, zorg ik ervoor dat de juiste aantallen en producten naar de klant gaan, zodat de klant tevreden is en blijft.” Dat is wat jij jouw vrienden vertelt over jouw nieuwe baan als Medewerker Eindcontrole Productie.
Coloríginz, dé importeur van snijgroen, bloemen en rozen is op zoek naar een nieuwe collega voor ons Eindcontroleteam. Je komt in een team met ervaren collega’s te werken. Deze collega’s zullen jou goed inwerken, zodat je na een half jaar net zo ervaren bent als hen.
De functie
Jij controleert de orders die naar de klanten gaan. Ook check je de aantallen en of de goede lengte bloem in de order zit. Daarnaast heb je contact met Verkoop over vertragingen of tekorten van producten en bel je met transporteurs over ophaalmomenten of foutieve leveringen. Met je collega’s zorg je ervoor dat de doorstroming van de bezorging efficiënt verloopt. Je helpt ook mee in de orderpick en denkt mee in het verbeteren van processen.
Het team
Je werkt nauw samen met de collega’s in je team. Daarnaast werk je samen met verschillende afdelingen binnen onze organisatie en rapporteer je aan de manager.
Wat wij vragen
- Je hebt minimaal een mbo werk- en denkniveau
- Je bent leergierig en bereid jouw productkennis uit te breiden
- Je hebt uitgebreide Excel kennis
- Je kunt communiceren met Nederlandse en Engelse collega’s
- Je bent precies, zodat je een kwaliteitsverschil snel herkent
Wat je van Coloríginz mag verwachten
- Het bruto maandsalaris ligt tussen € 2.550,– en € 3.000,– en is afhankelijk van werkervaring
- Mooie weekendtoeslagen: bij een zesde werkdag is dat 50% tot 100% bij werken op zondag
- Opleidingsmogelijkheden om te groeien in jouw functie
- Reiskostenvergoeding en pensioenregeling
- Voldoende parkeergelegenheid
- Reiskostenvergoeding en pensioenregeling
- Iedere week je huis opfleuren met mooie bloemen, die je met korting koopt.
Zie jij jezelf terug in bovenstaand profiel? Solliciteer door ons een mailtje met je gegevens te sturen naar [email protected].
Eerst meer informatie? Bel gerust met de afdeling HR op 06 570 424 61 dan krijg je Rosalien aan de telefoon. Je kunt ook mailen naar [email protected].
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
- Aalsmeer
- Fulltime
- MBO, VMBO
- Coloríginz
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Assistent teamleider
Coloríginz
Coloríginz is voor haar locatie aan de Rietwijkeroordweg in Aalsmeer op zoek naar een assistent teamleider.
Even voorstellen
Wij zijn Coloríginz; dé specialist op het gebied van sourcing. Wij importeren bijzondere bloemen, mooie rozen en fris snijgroen. Wij doen dit met een wereldwijd netwerk bestaande uit ambitieuze veredelaars en kwekers en leveren de producten aan klanten over de gehele wereld. Coloríginz telt vier locaties waarvan de hoofdlocatie is gevestigd in De Kwakel, vlakbij de bloemenveiling.
Coloríginz is onderdeel van de Dutch Flower Group (DFG), een uniek familiebedrijf gespecialiseerd in de handel van bloemen en planten.
Wat ga je doen?
Je bent de rechterhand van de teamleider op de locatie Rietwijkeroordeweg. Je helpt bij het laden en lossen van containers en verwerkt daarnaast de administratieve gegevens in onze systemen. Ook begeleidt je de uitzendkrachten en bent de sparringpartner van de teamleider. Het team waarin je komt te werken is klein en hecht.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt een hands on mentaliteit;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
- De locatie is niet met openbaar vervoer te bereiken, eigen vervoer is daarom een must;
- Je kunt goed overweg met diverse software applicaties
Wat jij van Coloríginz kunt verwachten
- Je wordt beloond met een bruto maandsalaris afhankelijk van je opleiding en werkervaring;
- 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband);
- Vakantiegeld (8%);
- Ruimte voor nieuwe initiatieven;
- Werken met gedreven collega’s.
Interesse?
Eerst meer informatie? Bel gerust met de afdeling HR op 06 570 424 61 dan krijg je Rosalien aan de telefoon. Je kunt ook mailen naar [email protected].
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
- Aalsmeer
- Fulltime
- MBO
- Coloríginz
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Inpakker luchtvracht bloemen en planten (m/v)
Florca
Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 36 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.
Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? En wil jij de mooiste en meest bijzondere bloemen en planten klaar zetten voor hun verdere reis? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!
Als Inpakker binnen Florca ben je verantwoordelijk voor het inpakken van bloemen en planten in exportdozen voor luchtvrachtzendingen. Je bent iemand die zelfstandig kan werken en weet van aanpakken.
Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!
Wie ben je?
Je hebt enige ervaring in een logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voel je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Tevens beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat ga je doen?
- Je pakt bloemen en planten in exportdozen voor luchtvrachtzendingen;
- Je bewaakt de kwaliteit van de in te pakken producten;
- Je lost kwaliteitsproblemen zelfstandig op.
Wat bieden wij?
- Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
- Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
- Een leuke en actieve personeelsvereniging;
- Extra beloningen als we positief draaien;
- Trainingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen bijv. BHV en heftruck;
- Fruit op je werk;
- Fietsplan;
- Stoelmassage;
- Vitaliteitsprogramma;
- Iedere week een mooie bos bloemen;
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?
Wij zijn een jong en ambitieus team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen.
Binnen ons bedrijf streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin de welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving.
Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste.
Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.
Ben jij enthousiast geworden over de functie inpakker? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.
- Honselersdijk
- MBO, VMBO
- Florca
- Logistiek
Contact
Stephany ten Berge- van Heijningen
HR adviseur
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistiek medewerker bloemenexport
OZ-Hami
Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben? Iedere kar zie jij als een nieuwe puzzel die jij zo efficiënt mogelijk legt. Als medewerker logistiek bloemenexport zorg jij ervoor dat de bloemen met fusten en los verpakte bloemen netjes aankomen bij de eindklant. Wanneer de puzzel is gelegd, kijk jij vol trots naar het eindresultaat dat er schilderachtig uitziet.
Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is voor een medewerker logistiek bloemenexport
- Een salaris van €2700,00 bruto per maand; wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
- Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
- Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Jij doet het!
Als medewerker logistiek bloemenexport vind je jouw werk helemaal het einde. Je handelt de orders zelfstandig af. De bloemen komen via onze gemechaniseerde baan aan bij jouw gate. Nu is het aan jou om de karren op te bouwen.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Controleren op kwaliteit, juistheid en deadlines;
- Afmelden en scannen in ons logistieke systeem;
- Opbouwen van de bloemen met fusten op de karren;
- Andere collega’s ondersteunen wanneer dit nodig is.
En aan het einde van de werkweek? Dan ga je, na een heerlijk drankje, met een voldaan gevoel én eventueel een mooie bos bloemen naar huis!
Jij hebt het!
- Relevante werkervaring in de logistiek;
- Ervaring met karrenbouw of in de bloemenbranche? Dat is mooi meegenomen;
- Goede communicatievaardigheden in het Nederlands of Engels;
- Geen probleem met vroeg opstaan.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Word jij onze nieuwe collega medewerker logistiek bloemenexport?
Laat dan van je horen en solliciteer direct!
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Logistiek Karrenbouw;
- Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag medewerker logistiek bloemenexport eruit ziet;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
- Aalsmeer
- 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, VMBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.