Honselersdijk (Westland) | 32/40 uur | Werkdagen ma t/m vr

Als Logistiek Medewerker Retail kom jij wel aan je stappen. Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor de verdeling en het verzendklaar maken van alle planten. Jullie zorgen ervoor dat alle planten op het juiste moment op de juiste plaats komen. Mede dankzij jou worden onze orders met open armen ontvangen door onze klanten in Europa.

Werken als Logistiek Medewerker Retail

Bij Hamiplant passen we onze werktijden en roosters aan op de dynamiek van ons seizoensgebonden bedrijf. Dit kan betekenen dat je soms langer werkt om de kwaliteit van ons werk te waarborgen. Fulltime of parttime en hoeveel uur kunnen we bespreken wat voor jou en ons het beste uitkomt.

Je zorgt samen met jouw team dat de karren op tijd verzendklaar staan. Om dit voor elkaar te krijgen worden er verschillende handelingen uitgevoerd. Denk aan karren bouwen voor onze klanten en de juiste verdeling van planten. Of wellicht ga je al de planten die binnenkomen aanmelden, zorgen dat alles is gescand en goed in onze systemen staan. Samen zullen we kijken wat het beste bij jou past!

Jij als Logistiek Medewerker Retail

Als logistiek medewerker Retail herken jij jezelf in deze punten:

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en/of Engels;
  • Je bent zelfstandig ingesteld, maar werkt ook graag in teamverband;
  • Flexibel ingesteld, om soms eerder te beginnen of langer te blijven is voor jouw geen probleem.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

In ruil voor jouw kwaliteiten, bieden wij je:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten!
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband;
  • Een lekker broodje, soepje of salade, vers gemaakt in onze bedrijfskantine tegen een aantrekkelijk tarief;
  • Vrijdagmiddagborrels en een actieve personeelsvereniging om je collega’s nog beter te leren kennen.

Hamiplant als bedrijf

Bij Hamiplant, gevestigd in Honselersdijk in het Westland (nabij Den Haag/Rotterdam), zijn we een internationaal bedrijf dat jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten verzendt naar klanten door heel Europa. We werken samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.

 

Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Logistiek Medewerker Retail?

Wil je een nieuwe uitdaging aangaan en deel uitmaken van ons team? Stuur dan je CV en motivatiebrief in via deze link. We nemen snel contact met je op! Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected] of bel ons op 0174 – 612 387. We kijken ernaar uit om jou bij Hamiplant te verwelkomen!

  • Honselersdijk
  • 33-40 uur
  • MBO
  • Hamiplant
  • Logistiek
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij degene die iedereen blij maakt met jouw glimlach en lekkernijen? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

 

Wij zijn Coloriginz aangenaam!  

Coloriginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA. Maar achter al die bloeiende creaties staan mensen die graag goed verzorgd worden. Daar kom jij in beeld! 

Wat ga je doen?  

Als kantinemedewerker ben jij het vriendelijke gezicht dat onze medewerkers en bezoekers voorziet van lekker eten en drinken. Dankzij jouw zorg en enthousiasme voelt iedereen zich welkom in ons bedrijfsrestaurant. Jij zorgt voor een plek waar pauzes gezellig én smakelijk zijn. Daarnaast houd je van de gezellige sfeer in een kantine en heb je een gezonde dosis humor en zelfvertrouwen.  

 

Jouw werkzaamheden bestaan uit de volgende: 

  • Bereiden en serveren van snacks, maaltijden en drankjes. 
  • Koffie en lunch bezorgen tijdens vergaderingen. 
  • Automaten bijvullen – koffie moet natuurlijk altijd binnen handbereik zijn! 
  • Bestellen van verse etenswaren en dranken. 
  • Zorgen voor een blinkende keuken, schone kantine en goed gevulde voorraadkasten. 
  • Afhandelen van betalingen bij de kassa met een glimlach. 
  • Natuurlijk heb je ook altijd tijd voor een gezellig praatje! 

 

Wie ben je? 

  • Je bent klantvriendelijk, zelfstandig en hebt een actieve, enthousiaste houding. 
  • Je hebt ervaring in de horeca of een vergelijkbare functie in een keuken of lunchroom. 
  • Je hebt (of wilt behalen) een certificaat Sociale Hygiëne en HACCP. 
  • Je houdt van gezelligheid, bent flexibel en weet van aanpakken. 

Wat mag je verwachten? 

  • Een bruto maand salaris tussen de € 2.450,- en € 2.600,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;  
  • Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;  
  • Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;  
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;  
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;  
  • En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen. 

Interesse? 

 

Ben jij klaar om de kantine tot het hart van Coloriginz te maken? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je vragen? Neem gerust contact op met: 

  • Chantal de Ruijter (HR Advisor): 06 12559870 
  • Rosalien Truong (HR Support): 06 57042461 
  • Of stuur een mailtje naar [email protected]

Kom jij ons team versterken? Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten! 

 

Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

  • Aalsmeer
  • 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • MBO, VMBO
  • Coloríginz
  • Facilitair, Logistiek
Chantal de Ruijter – Dekker HR Advisor

Contact

Chantal de Ruijter – Dekker

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als HR Support ben jij de motor achter onze soepel draaiende HR-processen. Je zorgt ervoor dat alles – van instroom tot uitstroom – vlekkeloos verloopt, ondersteunt bij rapportages, recruitment, mutatieverwerking en bent de betrouwbare vraagbaak voor medewerkers en managers. Met jouw administratieve scherpte en proactieve instelling ben jij dé schakel die ons HR-team sterker maakt. Wil je jouw talent inzetten voor onze ambitieuze HR-agenda? Dan zoeken wij jou!

Jij doet het

Als HR Support speel jij een onmisbare rol binnen het HR-team en regel je de volledige HR-cyclus van in-, door- en uitstroomprocessen en verzuim. Je werkzaamheden zijn onder andere:

  • Ondersteunen bij recruitment en onboarding: opstellen van arbeidsovereenkomst en zorgen voor een soepele start voor nieuwe medewerkers;
  • Administratieve ondersteuning: verwerken van personeelsadministratie, het up-to-date houden van personeelsdossiers en systemen;
  • Rapportages en optimalisatie: opstellen van HR-rapportages en bijdragen aan digitalisering. Denk hierbij aan het verbeteren van rapportages en meer processen digitaal inrichten. 

De komende jaren werken we aan een uitdagende HR-agenda waarin jij een sleutelrol speelt. Je helpt bij het optimaliseren van ons personeelsinformatiesysteem, digitaliseren van HR-processen en het ontwikkelen van nieuwe werkmethodes. Jij bent altijd op zoek naar manieren om efficiënter te werken en waarde toe te voegen aan ons team. Samen met onze HR Businesspartners, HR-manager, junior HR-adviseur en een collega HR support medewerker zorg jij voor een vooruitstrevende HR-afdeling!

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel. 
 

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit! 
 

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. 

Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt. We vormen een sterk team waarin iedereen tot bloei komt en werken op HR-gebied nauw samen met collega-bedrijven zoals Coloriginz, Waterdrinker en DFG facilities. Wat het werken bij ons leuk maakt? Je krijgt de ruimte om zaken op te pakken en veel te leren.  Etc. 

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld. 

Wie ben jij? 

  • Opleiding: Minimaal MBO-4 of HBO-achtergrond in HRM, bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Ervaring: Enkele jaren in een HR-ondersteunende rol. Heb je een HBO-opleiding? Dan kan relevante stage-ervaring ook passend zijn. Bij voorkeur heb je ervaring met een dynamische werkomgeving;
  • Vaardigheden: Sterk in administratie, communicatief vaardig, servicegericht en organisatorisch talent
  • Technische kennis: Ervaring met ons HR-systemen zoals ADP is een pré. Vaardig in MS Office (Excel, Word, Teams) en affiniteit met digitalisering en procesoptimalisatie;  
  • Eigenschappen: Proactief, integer, flexibel en stressbestendig.

Dit bieden wij jou

Een uitdagende en afwisselende functie van 28-40 uur per week verdeeld over minimaal 4 dagen binnen een internationale organisatie in de sierteeltsector. Verder bieden wij: 

  • Een salaris van € 2.850,00 tot € 3.800,00 bruto per maand; wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.

Solliciteren?

Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  1. eerste sollicitatiegesprek
  2. tweede sollicitatiegesprek
  3. referentiecheck (optioneel)
  4. een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • 25-32 uur, 33-40 uur
  • HBO, MBO
  • OZ-Hami
  • Human Resources
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…  

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!  

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.  

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor: 

Creating Colourful Connections

Wat ga jij doen als (junior) Douane Declarant?

Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven (junior) Douane Declarant. Dagelijks gaan er bij de SuperFlora een groot aantal vrachtwagens vol met bloemen en planten de deur uit. In deze rol ben jij dé persoon die er samen met je collega’s voor zorgt dat de bloemen en planten dagelijks douane-technisch goed binnen komen en weer de deur uitgaan en wanneer nodig vooraf aan alle fytosanitaire voorwaarden wordt voldaan. 

Ook komen er wekelijks containers met o.a. bloemen binnen uit bijvoorbeeld de regio Afrika en Zuid-Amerika.

Daarnaast coördineer/monitor je de inkomende containers met bloemen en andere goederen die naar Nederland toe komen.

Kortom, je zorgt voor een vlotte doorstroom van al onze goederen op zowel fytosanitair als douanegebied.

Wie ben jij?

Wij zoeken een gemotiveerde collega die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en die enthousiast wordt van douanezaken en de logistiek hieromheen en altijd het beste wil voor de klant. Ben jij gestructureerd in je werk, hou je van een dynamische omgeving en zoek jij altijd proactief naar oplossingen? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!

Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • Een afgeronde basisopleiding Douane Declarant, of je bent deze nu aan het volgen;
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 -3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de keuringsgoederen (groente, fruit, planten en/of bloemen) is een pré;
  • Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • Excel vaardig en kennis van ERP-systemen.

Competenties: Communicatie, samenwerking, initiatief, stressbestendigheid, accuratesse, leervermogen, flexibiliteit en discipline. 

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!

En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
  • Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
  • Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
  • Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.

Meer weten of direct solliciteren? 

Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?

Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure. 

  • Honselersdijk
  • 33-40 uur, Fulltime
  • MBO
  • SuperFlora
  • Admini­stratief
Cindy van den Bos- Hoogerbrugge HR-advisor

Contact

Cindy van den Bos- Hoogerbrugge

HR-advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Honselersdijk (Westland) | 16 uur | MBO

Ben jij een enthousiast, nauwkeurig en steek je graag de handen uit de mouwen? Kom dan ons logistieke team versterken als Logistiek Medewerker voor 16 uur per week. Als onderdeel van dit team ben jij verantwoordelijk voor het zorgvuldig verzendklaar maken van onze prachtige producten: planten. Dankzij jouw nauwkeurigheid en toewijding ontvangen klanten door heel Europa hun bestellingen op tijd en in perfecte staat.

Werken als Logistiek Medewerker

Als Logistiek Medewerker bij Hamiplant ben jij een belangrijke schakel binnen het bedrijf. Dagelijks werk je samen met collega’s aan het opbouwen van karren voor transport, waarbij je planten zorgvuldig sorteert en voorbereid voor verzending. Je zorgt ervoor dat elke stap nauwkeurig wordt uitgevoerd en correct wordt vastgelegd in onze systemen.Binnen het team wordt er gekeken welke taken het beste bij jou passen, zodat je het maximale uit jezelf kunt halen.

Jouw werkdagen:

  • Dinsdag (vaste dag).
  • Daarnaast werk je in overleg nog 1 dag per week om je uren aan te vullen tot 16 uur per week.

Jij als Logistiek Medewerker

  • Hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig, vooral bij het verzendklaar maken en registreren van producten.
  • Communiceert effectief met collega’s en leidinggevenden om ervoor te zorgen dat het logistieke proces soepel verloopt. Je beheerst daarom de Nederlandse- en/of Engelse taal goed.
  • Bent een teamspeler die goed kan samenwerken, maar je kunt ook zelfstandig werken wanneer dat nodig is.
  • Bent in staat om fysieke activiteiten uit te voeren, zoals het tillen en verplaatsen van producten.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

Natuurlijk heb je ook verwachtingen van ons. Daarom bieden wij jou:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten!
  • Een passend salaris en reiskostenvergoeding, welke we al in een vroeg stadium bespreken
  • 25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband
  • Een lekker broodje, soepje of salade, vers gemaakt in onze bedrijfskantine tegen een aantrekkelijk tarief

Hamiplant als bedrijf

Bij Hamiplant, gevestigd in het Westland (nabij Den Haag/Rotterdam), zijn we een internationaal bedrijf dat jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten verzendt naar klanten door heel Europa. We werken samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.

Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Logistiek Medewerker?

Ben jij klaar om deel uit te maken van ons team als Logistiek Medewerker? Solliciteer dan direct door je cv en motivatie via deze link achter te laten. Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of bel 0174 – 612 387. Wij kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in ons team bij Hamiplant!

  • Honselersdijk
  • MBO
  • Hamiplant
  • Logistiek
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Vind je het leuk om nieuwe lekkere broodjes, soepen en salades te bedenken? Heb jij een geheim recept voor een heerlijk broodje wat alle collega’s van The Floral Connection moeten proeven? Ben jij flexibel beschikbaar en heb je ervaring in de horeca, een broodjeszaak of bijvoorbeeld in de catering? Dan is deze functie als cateringmedewerker bij The Floral Connection echt iets voor jou! 

Wat ga je doen? 

  • Als cateringmedewerker bereid je dagelijks samen met een collega de lekkerste lunch voor de medewerkers van The Floral Connection.
  • Natuurlijk zorg je ervoor dat de keuken altijd schoon is volgens de regels van HACCP;
  • Je zorgt voor het onderhoud van de koffieautomaten.
  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het voorraadbeheer.
  • Zodra er (lunch)vergaderingen zijn zorg jij ervoor dat jouw collega’s een lekkere lunch hebben.

Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:

Jij bent communicatief vaardig, kunt het hoofd koel houden in stressvolle situaties, vindt het leuk om samen te werken. Je voelt je verantwoordelijk voor het goed uitvoeren van je werkt, neemt initiatief om dingen te verbeteren en hebt gevoel voor details. Je bent in staat om zelfstandig te werken en hebt een proactieve houding. 

Daarnaast beschik je over:

  • Recente ervaring in de horeca, een lunchroom of de catering.
  • Een dienstverlenende instelling en je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat collega’s niets te kort komen.
  • Kennis van en ervaring met HACCP is een pré.
  • Bij voorkeur ben je beschikbaar voor 24 uur per week (uren zijn in overleg bespreekbaar).
  • Een flexibele instelling. en je bent oproepbaar bij ziekte en/of vakantie van collega’s. Jouw werkzaamheden zullen met name doordeweeks plaatsvinden, maar tijdens onze pieken (denk aan Kerst, Pasen, Moederdag, Valentijn) ben je in overleg beschikbaar om ook in het weekend of op feestdagen te werken.

Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!

Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig. 

  • Een salaris tussen de €2400,- en €2600,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
  • 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
  • Pensioenregeling.
  • Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
  • Reiskostenvergoeding.

Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:

  • Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
  • Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.

Waar kom je terecht?

The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.

We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren. 

Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!

The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie. 

We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.

  • Aalsmeer
  • 0-24 uur
  • MBO, VMBO
  • The Floral Connection
  • Facilitair
Kelly Veenboer Recruiter

Contact

Kelly Veenboer

Recruiter

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Do you like having flowers in your hands every day? You see every trolley as a new puzzle that you put together as efficiently as possible. As a logistics export employee, you make sure that the flowers arrive neatly to the end customer. When the puzzle has been put together, you look with pride at the end result.

Why working at OZ-Hami is so much fun for a flower logistics Employee Export

  • A salary of €2700.00 gross per month; which can increase through experience, knowledge and skills;
  • Extra pay if we turn positive;
  • Holiday days (25 on a full-time basis) and 8% holiday allowance;
  • A pension where you also contribute yourself every month;
  • Travel allowance of 0.23 cents per kilometre counted from the first kilometre;
  • An active staff association to get to know your colleagues even better during drinks, parties and outings throughout the year;
  • On your birthday € 50.00 gross to buy yourself a nice present;
  • Part of the Dutch Flower Group, a unique family of more than 30 specialized trading companies, together serving the international floriculture chain;
  • The most beautiful flowers at a discount.

You do it!

You handle orders independently. The flowers arrive at your gate via our mechanized lane. Now it’s up to you to build up the trolleys. 

Your duties include:

  • Checking for quality, correctness and deadlines;
  • Signing off and scanning in our logistics system;
  • Building up the flowers with barrels on the trolleys;
  • Supporting other colleagues when needed.

And at the end of the working week? Then, after a delicious drink, you go home with a satisfied feeling and possibly a nice bunch of flowers! 

You’ve got it

  • Relevant work experience in logistics;
  • Experience with trolley construction or in the flower industry? That’s a plus;
  • Good communication skills in Dutch or English;
  • No problem getting up early.

We are OZ-Hami, nice to meet you 

What could be more fun than working with the most beautiful flowers in the world? 

At OZ-Hami, 1 of the largest flower exporters in the Netherlands, we get to enjoy this every day. We like to share our passion for flowers with everyone: from colleagues to growers. And we successfully convey that to flower wholesalers and florists in more than 50 countries. Together you can go further than alone, and with this motto we form a strong team where everyone blossoms.

Will you be our new colleague in flower export logistics?

What exactly our application process looks like? It’s like this:

  • Telephone intake by Jenny, our corporate recruiter;
  • First job interview with team leader Logistics Export;
  • Guided tour to see for yourself what a day as a flower export logistics employee looks like;
  • Reference check (optional);
  • A suitable offer!
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • MBO, VMBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Wil jij een bloeiende start maken met je carrière in de logistiek? Dan is dit jouw kans! Bij Hamiplant, gevestigd in het hart van het Westland, de bloemen- en plantenregio van Nederland, zoeken we een ambitieuze Meewerkend Voorman Logistiek die klaar is om zijn of haar talenten te ontplooien en door te groeien naar een leidinggevende rol.

Werken als Meewerkend Voorman

Als Meewerkend Voorman ben je niet alleen een essentieel onderdeel van ons logistieke team, maar ben je ook het gezicht ervan. Samen met jouw team zorg je ervoor dat al onze prachtige planten tijdig en in topconditie bij onze klanten in heel Europa arriveren. Je bent de schakel tussen de werkvloer en het management en hebt een actieve rol in het verbeteren van onze werkprocessen. Wat ga je doen?

  • Fungeren als aanspreekpunt voor jouw logistieke team van 3 tot 8 personen
  • Dagelijks aansturen en verdelen van werkzaamheden binnen het team
  • Verzorgen van een tijdige en kwalitatieve verzending van onze producten
  • Samenwerken met teamleiders en collega’s om werkprocessen te optimaliseren

Jij als Meewerkend Voorman

Productkennis op het gebied van tuin- en kamerplanten is een pré, maar niet vereist. Ben jij nieuw op het gebied van tuin- en kamerplanten? Geen zorgen, wij gaan dit jou leren! 

  • Een scherp oog voor detail en een oplossingsgerichte instelling
  • Een enthousiaste teamspeler die zelfstandig kan werken
  • Flexibiliteit om tijdens piekmomenten extra uren te maken
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal
  • Sterke communicatieve vaardigheden en de durf om initiatief te tonen
  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van logistiek

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

Natuurlijk heb je ook verwachtingen van ons. Daarom bieden wij jou:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten!
  • Een passend salaris en reiskosten, dat we al in een vroeg stadium bespreken
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Een aantrekkelijke fietsregeling voor een duurzaam woon-werkverkeer
  • Onze bedrijfskantine voorziet dagelijks in verse broodjes, soep en salades
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en een actieve personeelsvereniging

Hamiplant als bedrijf

Bij Hamiplant, gevestigd in het bruisende Honselersdijk in het Westland (nabij Den Haag/Rotterdam), zijn we een internationaal bedrijf dat jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten verzendt naar klanten door heel Europa. We werken samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.

Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Meewerkend Voorman?

Klaar om de volgende stap in je carrière te zetten? Solliciteer nu door je CV en motivatie achter te laten via deze link. Voor vragen kun je ons bereiken via e-mail [email protected] of telefonisch op 0174 – 612 387. Wij kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in ons team bij Hamiplant!

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • Hamiplant
  • Logistiek
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Zijn bloemen helemaal jouw ding en wil jij graag werken in een gezellig team? Ben jij een echte aanpakker? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij doet het

Samen met je teamleden verwerk je op een mooie dag meer dan twee miljoen bloemen. Geen dag is bij ons hetzelfde! Dagelijks komen onze bloemen via de lift binnen of ze worden gebracht op een veilingkar. Als de bloemen zijn binnengekomen, dan controleer en verwerk je ze. 

Heeft de Ingang een succesvolle dag, dan verloopt het proces daarna ook soepel. Jij kan het succes dus bepalen!

Jij hebt het 

Als logistiek medewerker ingang verwachten we dat je:

  • MBO werk- en denkniveau hebt;
  • Vindt het niet erg om vroeg te beginnen, onze starttijd is tussen 04:00 en 06:00 uur;
  • een flexibele werkhouding hebt;
  • zelfstandig en nauwkeurig bent en goed kan presteren onder tijdsdruk;
  • de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst.

En kennis van bloemen? Dat is mooi meegenomen maar geen vereisten!

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.

Dit bieden wij jou             

  • Een brutosalaris €2.450,00 – € 2.600,00, wat door ervaring en kennis kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.

Word jij onze nieuwe collega?

Laat dan van je horen en solliciteer direct

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Ingang;
  • Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag als logistiek medewerker ingang eruit ziet;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • MBO, VMBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek

Contact

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 36 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? En wil jij de mooiste en meest bijzondere bloemen en planten klaar zetten voor hun verdere reis? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! 

Als Inpakker binnen Florca ben je verantwoordelijk voor het inpakken van bloemen en planten in exportdozen voor luchtvrachtzendingen. Je bent iemand die zelfstandig kan werken en weet van aanpakken.  

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder! 

Wie ben je?

Je hebt enige ervaring in een logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voel je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Tevens beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat ga je doen?

  • Je pakt bloemen en planten in exportdozen voor luchtvrachtzendingen;
  • Je bewaakt de kwaliteit van de in te pakken producten;
  • Je lost kwaliteitsproblemen zelfstandig op.

Wat bieden wij? 

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Extra beloningen als we positief draaien;
  • Trainingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen bijv. BHV en heftruck;
  • Fruit op je werk;
  • Fietsplan;
  • Stoelmassage;
  • Vitaliteitsprogramma;
  • Iedere week een mooie bos bloemen;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong en ambitieus team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen.

Binnen ons bedrijf streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin de welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving. 

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste. 

Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.

Ben jij enthousiast geworden over de functie inpakker? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-12974207). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

  • Honselersdijk
  • MBO, VMBO
  • Florca
  • Logistiek
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!