Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 36 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? Heb je oog voor detail en wil je je loopbaan graag in de bloemenexport ontwikkelen? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! 

Binnen onze afdeling logistiek werken enthousiaste collega’s die iedere dag de bestelde bloemen en planten tot complete luchtvrachtzendingen verpakken. Als ingangscontroleur/ kwaliteitscontroleur binnen Florca werk je samen met de collega’s van de verdeling en inpak om alle luchtvrachtzendingen van bloemen en planten in exportdozen verzendklaar te maken. Je houdt ervan om lekker actief bezig te zijn en vind het niet erg om fysiek werk te verrichten.    

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!

Wie ben je?

Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voelt je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Bloemenkennis is een pré. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Wat ga je doen?

  • Je controleert de bloemen en planten op juiste soort, kwaliteit en hoeveelheid;
  • Je registreert onze binnenkomende handel in ons ABS systeem;
  • Je neemt indien nodig contact op met de leveranciers inzake de aanlevertijden of kwaliteitsissues;
  • Je werkt actief mee binnen de verschillende logistieke processen; 
  • Je ondersteunt de Manager logistiek bij de administratie afhandeling van logistieke werkzaamheden.

Wat bieden wij? 

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Ontwikkel- en trainingsmogelijkheden;
  • Fruit op je werk;
  • Fietsplan; 
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving. 

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste. 

Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.

Ben jij enthousiast geworden over de functie ingangscontroleur/ kwaliteitscontroleur? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • Florca
  • Logistiek
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Kom tot bloei in deze HR adviseur functie bij Coloríginz! Kom bij ons en werk mee aan het bevorderen van onze medewerkerstevredenheid.

Coloriginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA. Je komt te werken in een dynamische omgeving met een open cultuur. Duurzaamheid is geen modewoord voor ons, maar onderdeel van onze visie. 

Geen dag is hetzelfde, maar je gaat elke dag met een goed gevoel naar huis. 

Als HR adviseur ben je aanspreekpunt op HR gebied voor alle lagen in onze organisatie. Je bent benaderbaar voor leidinggevende en medewerkers. Jouw vermogen om naar mensen te luisteren, te begrijpen en in beweging te krijgen, maakt een positieve impact. Je adviseert en ondersteunt leidinggevende bij HR-taken. Je voert verzuimgesprekken, adviseert over arbeidsvoorwaarden en adviseert over ontwikkeling en groei van medewerkers. Je houdt toezicht op de juiste naleving van wet- en regelgeving, CAO en bedrijfsregelingen. Daarnaast heb je ook contact met externe partijen, zoals de arbodienst, pensioenfonds, uitzendbureaus en UWV. 

Jij bent:

  • Een toegankelijk persoon die oog en oor heeft voor de persoonlijke mens;
  • Analytisch sterk;
  • Proactief en toont iniatief;
  • In staat om anderen op een positieve manier te ondersteunen en adviseren.

 Jij hebt 

  • Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van HRM, bedrijfskunde of gelijkwaardig;
  • HR kennis en ervaring; 
  • Bij voorkeur ervaring met ADP en Protime.

Dit bieden wij jou:
Een functie voor 24-28 uur per week met een grote mate van zelfstandigheid. Je rapporteert rechtsreeks aan de Managing Director. De werksfeer is informeel, resultaatgericht en laagdrempeling. Daarnaast werk je vanuit je rol nauw samen met de HR afdeling van onze zusterorganisatie OZ-Hami.

En dit kan je van Coloríginz verwachten:

  • Afhankelijk van jouw kennis en werkervaring een salaris tussen de € 3.500,- en € 4.800,-bruto per maand
  • Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband);
  • Uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden in de vorm van opleidingen, trainingen en coaching in gezamenlijk overleg en aansluitend op je ambitie;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.

 

Word jij enthousiast van deze vacature en wil jij lid worden van ons team. Je kan solliciteren door gebruik van onze sollicitatie button. Heb je toch nog vragen je kan bellen met Wendy op 06-12146449 of mailen naar [email protected]

 

  • Aalsmeer
  • 25-32 uur
  • HBO, MBO
  • Coloríginz
  • Human Resources
Wendy Buskermolen HR advisor (ma-do van 06:30 – 15:30)

Contact

Wendy Buskermolen

HR advisor (ma-do van 06:30 – 15:30)

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Planner RTI beheers jij de stroom van duizenden karren en pallets waarop onze bloemen en planten elke dag vervoerd worden. Heb jij ervaring met het beheer van emballage en ben jij administratief sterk? Lees dan snel verder! 

Dit ga je doen als Planner RTI

Als Planner RTI bij Van Dijk Flora ben je onderdeel van het Transport & Productieteam, een hecht en gedreven team waar een plezierige en ongedwongen sfeer heerst. Jouw team zorgt ervoor dat onze bloemen en planten volgens afspraak worden geleverd bij onze klant. 

Elke dag worden onze bloemen en planten verladen vanaf 150 externe locaties. Jij bent verantwoordelijk voor de stroom van duizenden karren en pallets waarop onze bloemen en planten vervoerd worden. Het is daarom van groot belang dat de administratie hiervan op rolletjes loopt. Dat is best een verantwoordelijkheid, maar hier deins jij niet voor terug. 

Jij bent volledig op de hoogte van wat er speelt en waar alles is opgeslagen, waardoor je volledige controle hebt over de openstaande saldi. Je bent op de hoogte van alle gemaakte afspraken en kunt kunt effectief communiceren met de juiste partijen. Als expert op het gebied van onze emballagestromen, heb je de vrijheid om deze stromen te optimaliseren. 
 

Jouw werkzaamheden als Planner RTI

  • Je beheert en administreert de emballagestromen van Van Dijk Flora naar de klant, en je zorgt ervoor dat de emballage retour komt van de klantendepots. 
  • Je bewaakt, controleert en onderneemt actie bij openstaande saldi, dit stem je af met onze leveranciers, transporteurs en onze Finance afdeling. Je registreert eventuele afwijkingen en bent in staat deze op te lossen indien nodig. 
  • Je bent bezig met forecasting om zo de behoefte in kaart te brengen en op basis hiervan in actie te komen. 
  • Je vindt het leuk de emballagestroom te optimaliseren en  durft kritisch te zijn om zo nog beter te worden.  
  • Je bent het aanspreekpunt op het gebied van emballage voor zowel onze collega’s, van Finance tot aan Inkoop, als de leveranciers. 

Dit breng je mee als Planner RTI

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur 1 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie.
  • Ervaring binnen de FMCG is een pre.
  • Om te kunnen schakelen met onze leveranciers, beheers je zowel de Nederlandse- als Engelse taal.

Verder herken je jezelf in de volgende eigenschappen

  • Je bent proactief en analytisch sterk, kleine onregelmatigheden vallen jou op en hier onderneem je actie op.
  • Je vindt samenwerken prettig, samen kom je immers verder.
  • Je weet om te gaan met stress, jou krijgen ze niet snel op de kast en je weet de rust en het overzicht te bewaren.
     

De voordelen van Van Dijk Flora

  • Ontwikkeling staat centraal: Bij Van Dijk Flora investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden uitgebreide opleidingsmogelijkheden, variërend van kleurentesten tot persoonlijke ontwikkelingsplannen. Bij ons sta jij altijd op de eerste plaats.
  • Doorgroeikansen: We moedigen groei en ontwikkeling aan en bekijken altijd mogelijkheden om door te stromen, zowel omhoog als opzij. Ook bij onze zusterbedrijven.
  • Inspirerende werkomgeving: Ons hoofdkantoor in Honselersdijk is een ware blikvanger met een kas als entree en een prachtige binnentuin. Ontdek onze unieke werkomgeving via een virtuele rondleiding of onze bedrijfsvideo.
  • Gezondheid en welzijn: We geven om jouw gezondheid. Geniet van een dagelijkse, compleet verzorgde lunch bereid in onze eigen keuken. 
  • Teamgeest en plezier: Onze actieve personeelsvereniging organiseert diverse leuke activiteiten, waaronder familiedagen, waterskiën, kookworkshops en gezellige borrels.
  • Collectieve voordelen: Profiteer van collectieve voordelen zoals ziektekostenverzekering en kortingen op diverse uitjes.

Over Van Dijk Flora
Al ruim 50 jaar is Van Dijk Flora een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Onze klanten zijn grote discountsupermarkten, in meer dan 25 Europese landen. 
Door de jaren heen is Van Dijk Flora uitgegroeid tot een expert in het samenbrengen van vraag en aanbod, zodat bloemen en planten met de beste kwaliteit bij de consument in de woonkamer komen te staan. Dit doen we door intern nauw samen te werken, maar ook met de ruim 200 partners in binnen- en buitenland. Het is niet voor niets dat ‘samen’ een belangrijke kernwaarde is bij Van Dijk Flora.

Driven to bring floral happiness
Onze drive is floral happiness. Gewoon, omdat wij heel blij worden van bloemen en planten. Niet alleen brengen ze kleur en levendigheid, maar ze zorgen ook direct voor een geluksgevoel en boosten ons welzijn. We willen dat iedereen – van kweker tot klant – kan genieten van floral happiness. Daarom is onze missie; Driven to bring floral happiness!

Floral happiness staat voor het gevoel van positiviteit; het tovert simpelweg een glimlach op je gezicht. Elke dag zet ons enthousiaste team zich vol passie in om onze partners een zorgeloze ervaring te bieden. We zorgen ervoor dat de met liefde gekweekte floral happiness op een vlotte en efficiënte manier bij de klant terechtkomt. Zo kunnen consumenten extra lang van onze bloemen en planten genieten. 

Je toekomstige werkomgeving
Het meest opvallende pand van het Trade Parc in Honselersdijk is van Van Dijk Flora. Een kas als entree en een inspirerende binnentuin benadrukt dat we méér zijn dan een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Dankzij de open, ongedwongen sfeer, uitjes, borrels en andere extra’s voel je nog steeds het gevoel van het familiebedrijf zoals deze ruim 50 jaar geleden is opgericht.
 

 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Grijp dan jouw kans en solliciteer! Voor vragen kun je contact opnemen met: Lisa van Donk (afdeling HR). Zij zal de sollicitaties in behandeling nemen en is te bereiken via 06-57 17 15 77, WhatsApp is ook mogelijk!

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • Van Dijk Flora
  • Logistiek
Lisa van Donk HR Advisor

Contact

Lisa van Donk

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij klaar om je stappen te zetten in een bloeiende logistieke omgeving? Bij Hamiplant krijg je niet alleen de kans om jezelf te ontwikkelen, maar werk je ook nog eens met de meest levendige producten: planten! Als onderdeel van ons team ben jij medeverantwoordelijk voor het verzendklaar maken van onze prachtige flora, waarbij jouw inzet ervoor zorgt dat onze klanten in heel Europa hun bestellingen met open armen ontvangen.

Werken als Logistiek Medewerker

Als Logistiek Medewerker bij Hamiplant draait jouw wereld om efficiënte samenwerking en tijdige verzendingen. Op een typische dag bouw je karren op voor verzending, verdeel je planten met precisie en zorg je ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd in onze systemen. Samen met ons team bekijken we welke taken het beste bij jou passen, zodat je het maximale uit jezelf kunt halen.

Jouw werktijden:

Je werkt 16-24 uur per week, waarbij de dinsdag een verplichte werkdag is. De exacte uren en dagen worden in overleg bepaald, zodat het voor zowel jou als ons het beste uitkomt.

Jij als Logistiek Medewerker

  • Je hebt oog voor detail en kunt nauwkeurig werken, vooral bij het verzendklaar maken en registreren van producten.
  • Je communiceert effectief met collega’s en leidinggevenden om ervoor te zorgen dat het logistieke proces soepel verloopt, je beheerst daarom de Nederlandse- en/of Engelse taal.
  • Je bent in staat om goed samen te werken in een teamomgeving, waarbij je ook zelfstandig kunt werken indien nodig.
  • Het werk kan soms fysiek veeleisend zijn, daarom is het belangrijk dat je in staat bent om te gaan met fysieke activiteiten zoals het tillen en verplaatsen van producten.
  • Je bent bereid om af en toe eerder te beginnen of langer te blijven om het werk gedaan te krijgen.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

Natuurlijk heb je ook verwachtingen van ons. Daarom bieden wij jou:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten!
  • Een passend salaris en reiskosten, dat we al in een vroeg stadium bespreken
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Een aantrekkelijke fietsregeling voor een duurzaam woon-werkverkeer
  • Onze bedrijfskantine voorziet dagelijks in verse broodjes, soep en salades
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en een actieve personeelsvereniging

Hamiplant als bedrijf

Bij Hamiplant, gevestigd in het bruisende Honselersdijk in het Westland (nabij Den Haag/Rotterdam), zijn we een internationaal bedrijf dat jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten verzendt naar klanten door heel Europa. We werken samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.

Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Logistiek Medeweker?

Ben jij klaar om deel uit te maken van ons team als Logistiek Medewerker? Solliciteer dan direct door je cv en motivatie via deze link achter te laten. Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of bel 0174 – 612 387. We kijken ernaar uit om van je te horen!

  • Honselersdijk
  • 0-24 uur
  • MBO
  • Hamiplant
  • Logistiek
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Heb jij commercieel talent en ben je op zoek naar een startersfunctie bij een internationale speler? Lijkt het je leuk om vloeiend Italiaans te leren, lopend door de Alpen of bij de nonnen in Vught? Wij willen onze Italiaanse accountmanagementteam uitbreiden.

Jij doet het

In deze startersfunctie van junior accountmanager houd jij je bezig met commerciële ondersteuning waarbij je jezelf in razend tempo verder gaat ontwikkelen binnen deze rol. In deze functie analyseer je verkoopresultaten, begeleid je orders en onderhoud je de relatie met jouw klanten. Met als doel: de verkoopresultaten telkens weer verbeteren.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Beheren en uitbreiden van bestaande klantrelaties;
  • Actief benaderen van potentiële klanten en het genereren van nieuwe leads;
  • Adviseren van klanten over ons assortiment en het bieden van passende oplossingen;
  • Opstellen en opvolgen van offertes en orders;
  • Bijdragen aan het behalen van de verkoopdoelstellingen;
  • Op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de bloemensector en markttrends.

Benieuwd naar hoe jouw dag eruit ziet?

04:30: De wekker gaat.

05:30-06:00: Op kantoor, als eerst even koffie halen. Kijken in je mail welke orders je hebt en deze invoeren voor 05:30 zodat inkoop weet wat zij voor onze klanten kunnen inkopen.

6:00: De eerste klanten komen online en die ga jij mailen, bellen of appen om nog extra orders door te geven.

08:00: Ontbijten in de bedrijfskantine met je collega’s.

09:00: Transport doorgeven.

09:00-12:00: Af en toe loop je naar beneden om te kijken hoe de orders van jouw klanten worden opgebouwd.

12:30: Lunchen met je collega’s in de bedrijfskantine.

14:00: Je orders worden verwerkt en je hebt je mail bijgewerkt, dus het is tijd om naar huis te gaan.

14:30: Lig je op het water, zit je op het terras met een heerlijk verkoelend drankje of heb je tijd om wat voor jezelf te doen.

16:00: Je wordt gebeld door jouw klant met een grote order voor de bruiloft in Milaan en dit wil hij graag bij jou bestellen. Je pleegt nog snel een paar telefoontjes naar de inkoop om te regelen dat ze dit voor je kunnen inkopen. Met deze bestelling kan jouw dag niet meer stuk!

 

 

Jij hebt het

  • HBO-werk- en denkniveau;
  • Volete imparare a parlare italiano in modo fluente;
  • Flexibele en gedreven houding;
  • Data gedreven;
  • Commerciële instelling.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam 

Wat is er leuker dan werken in een omgeving met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, 1 van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier iedere dag van genieten. Onze passie voor bloemen delen we met onze collega’s en kwekers. En we brengen dat met succes over aan bloemengroothandels en bloemisten in meer dan 60 landen. We weten wat er speelt in hun markten en spelen hierop in. 

Waarom werken bij OZ Hami zo leuk is!

  • Je werkt in een ambitieuze en gezellige organisatie; 
  • Een salaris tussen €2800,00 en €3200,00 wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!), uiteraard met korting;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag €50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;

Word jij onze nieuwe collega? Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter.
  • Eerste sollicitatiegesprek met Karel Koolhaas Teamlead salesteam Italië en een collega.
  • Meeloop dag om zelf mee te maken hoe een dag als junior accountmanager eruitziet.
  • Referentiecheck (optioneel).
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • HBO, MBO
  • OZ-Hami
  • Commercieel
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 30 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? En wil jij de mooiste en meest bijzondere bloemen en planten klaar zetten voor hun verdere reis? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!

Als logistiek medewerker binnen Florca werk je samen met de collega’s van de inpak om alle luchtvrachtzendingen van bloemen en planten in exportdozen verzendklaar te maken. Je houdt ervan om lekker actief bezig te zijn en vind het niet erg om ook fysiek werk te verrichten.

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!

Wie ben je?

Je hebt enige ervaring in een logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voel je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Tevens beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat ga je doen?

  • Je houdt je bezig met het opbouwen van de pallets en deze verzendklaar maken;
  • Je helpt mee bij het in-en uitladen van de vacuümkoeler;
  • Je verwerkt de fusten;
  • Je ondersteunt andere afdelingen indien nodig.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Extra beloningen als we positief draaien;
  • Trainingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen bijv. BHV en heftruck;
  • Fruit op je werk;
  • Fietsplan;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving.

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste.

Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.

Ben jij enthousiast geworden over de functie logistiek medewerker? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO, VMBO
  • Florca
  • Logistiek
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Zit verkopen in je bloed en kun je de hectiek van de daghandel aan?

Als de drukte van de dagelijkse handel jou niet afschrikt en je een natuurlijk talent hebt voor verkopen, dan is dit misschien de perfecte kans voor jou. Bij OZ-Hami, een vooraanstaande bloemenexporteur in Nederland en onderdeel van de Dutch Flower Group, zoeken we een Accountmanager Frankrijk die onze groothandelsklanten in Frankrijk kan bedienen met uitmuntendheid als doel. Klinkt dit interessant? Lees dan verder!

Jij doet het

In deze rol ben je het primaire aanspreekpunt voor Franstalige groothandelsklanten. Je zult vragen beantwoorden, oplossingen zoeken, prijzen berekenen, offertes opstellen en onderhandelen over deals. Daarnaast zal je zowel telefonisch als online verkopen en, indien mogelijk, persoonlijke bezoeken afleggen bij bestaande klanten, terwijl je voortdurend op zoek bent naar nieuwe zakelijke kansen.

Jij hebt het

  • HBO werk- en denkniveau
  • Enige ervaring in de branche en beschikt over een commerciële en klantgerichte instelling (een goed handels- en marktgevoel)
  • Uitstekende beheersing van de Franse (een must), Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Daarnaast ben je een echte teamspeler die door zijn/haar kennis van de markt creatief is in het bedenken van oplossingen en werkwijzen
  • Flexibele werkhouding; je bent (incidenteel) beschikbaar voor vragen buiten kantoortijden.

Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is!

  • Een uitstekend salaris, wat afhankelijk is van jouw relevante ervaring;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.

Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamlead Frankrijk;
  • Tweede gesprek met de manager van verkoop en onze HRBP;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod! 
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO, MBO
  • OZ-Hami
  • Commercieel
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

The Floral Connection is op zoek naar een Senior key accountmanager Bloemen. Heb jij passie voor bloemen en ben jij benieuwd naar wat de consument beweegt in de supermarkt? Kun jij onderbouwd met analyses van data retailers succesvolle producten aanbieden? Dan zoeken wij jou om één van onze toonaangevende Retail klanten optimaal te bedienen.

Wat ga je doen?

Jij kruipt in de huid van de klant en de consument en met jouw inzet overtref je de verwachtingen telkens weer. Daarbij zorg je uiteraard ook voor het realiseren van de doelstellingen wat omzet en marges betreft. Je bent praktisch ingesteld en kan operationeel goed schakelen om je doel te bereiken.

Binnen het team van enthousiaste collega’s ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden van een intensieve relatie met de klant. De wens van de klant staat in jouw functie op nummer één. Aan jou om alle zeilen bij te zetten om dit te vertalen naar een commercieel concept. Dankzij jou hoeft onze klant nergens meer zelf aan te denken. Jij zult zelfstandig de productcategorie bloemen verder ontwikkelen op basis van Category Management principes en accountplannen.

Nadat je wegwijs bent binnen onze wereld en de markt waarin wij opereren, zul je zelfstandig aan de hand van analyses, data, winkelbezoeken, gesprekken en evaluaties, verbetervoorstellen omzetten tot een nóg succesvollere performance. 

Een belangrijk element binnen jouw functie is een goede samenwerking met sales, productie en inkoopafdeling. Je zult dagelijks met deze collega’s om tafel zitten om de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Hierbij neem je alle facetten mee van analyse, design, offerte traject, forecast, sell out data.

Denk je vooruit, kun je snel schakelen, ben je sterk in het analyseren van data en weet hoe je het moet verkopen aan de klant? Dan voel jij je binnen de kortste keren als een vis in het water. Jij bent een onmisbare spil, een echte professional en een prettige collega! Naast het ontwikkelen van skills door de ervaring op te doen, bieden wij ook trainingen aan waarbij je jezelf kunt door ontwikkelen tot een volledige professional.

Jouw sollicitatie is een schot in de roos, als:

Je proactief en hands-on bent. Je hebt een sterke persoonlijkheid en bent doortastend. Daarnaast heb je een goed commercieel inzicht en ben je gewend projectmatig te werken. Je bent oplossingsgericht en toont initiatief. Je vindt het bovendien leuk om in een team te werken.

Daarnaast beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een commerciële functie;
  • Ervaring binnen retail, versproducten of FMCG;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Reisbereidheid;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Bloemenkennis is een must.

Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!

Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig. 

  • Marktconform salaris (dit bespreken wij graag met jou persoonlijk).
  • Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
  • 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
  • Pensioenregeling.
  • De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
  • Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Heel veel doorgroeimogelijkheden

Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:

  • Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
  • Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.

Waar kom je terecht?

The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.

We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale Retail formule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieueisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren. 

Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!

The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie

We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.

Wil jij floreren in deze functie?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze functie? Solliciteer dan direct hieronder via de sollicitatiebutton.

  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • HBO, MBO
  • The Floral Connection
  • Commercieel
Kelly Veenboer Recruiter

Contact

Kelly Veenboer

Recruiter

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Heb jij net als wij passie voor Planten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij OZ Planten waan je je in het groen, letterlijk! Onze collega’s verkopen een breed en diep aanbod groene en bloeiende (tuin)planten aan groothandels, tuincentra en retailketens wereldwijd. Elk segment heeft zijn eigen specialisme en klantfocus en wordt individueel gemanaged door onze teams. Een deel van onze klanten maakt gebruik van ons moderne webshop met een plantenassortiment van meer dan 20.000 kamer- en tuinplanten. Niet voor niks hebben wij de slogan: Passie voor planten! 

 

Over de functie

We zijn op zoek naar een energieke collega die gepassioneerd is over de wereld van planten en uitdaging graag aangaat. Als Purchase Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het inkoopproces van planten. Je werkt nauw samen met het inkoop- en logistiekteam om ervoor te zorgen dat we onze klanten tijdig kunnen bedienen.

De functie is in beginsel bedoeld voor een periode van één jaar.
 

Werkzaamheden

  • Ondersteuning bieden bij het plaatsen van inkooporders bij leveranciers 
  • Het bewaken van levertijden
  • Het onderhouden van goede relaties met leveranciers en het oplossen van eventuele operationele vraagstukken die zich voordoen
  • Het bijhouden en analyseren van inkoop gerelateerde gegevens om trends te identificeren en aanbevelingen te doen ter verbetering van de inkoopprocessen.
  • Assisteren bij overige administratieve taken.

Wij vragen

•    MBO werk- en denkniveau
•    Ervaring in een soortgelijke functie
•    Kennis van het product en de handel is een pre
•    Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden

Wij bieden

•    Een afwisselende en uitdagende functie in een ambitieuze, professionele en gezonde organisatie
•    Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei
•    Prettige en informele werksfeer met enthousiaste collega’s 
•    Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
•    Kortingen op onze planten, diverse uitjes en nog veel meer

Interesse?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Dana Meertens, Commercieel Directeur, 06 51 74 58 24 of Marjon van Slingerlandt P&O Manager 06 51 58 11 48. Klik op de onderstaande link om meteen te solliciteren. 

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • MBO
  • OZ Planten
  • Inkoop
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben en om mensen blij te maken door wat extra’s te doen? Als medewerker logistiek verwerking zorg je er samen met jouw collega’s voor dat onze klant mooie naar wens verwerkte bloemen en een grote glimlach krijgt!  

Jij doet het!

Als medewerker logistiek verwerking ben jij verantwoordelijk voor het personaliseren van een klant zijn of haar bestelling. Een klant kan bijvoorbeeld de wens hebben voor een steel van 20cm in plaats van 25cm. Dit ga jij regelen! Uiteraard met de beste apparatuur tot beschikking om het werk ook makkelijker te maken. Zo zorg je ervoor dat de klant net wat extra aandacht krijgt.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Je zorgt ervoor dat het juiste aantal bloemen wordt ingezakt;
  • Je rolt de bloemen in voor bescherming;
  • Je snijdt de bloemen af op de juiste lengte;
  • Je plakt voor de klant de Consumentenstickers op de bossen bloemen;
  • Orders invoeren in het systeem via de computer;
  • Je kunt gegevens over het fust en aanpassingen invoeren in het systeem.

 

Jij hebt het als medewerker logistiek verwerking!

  • Oog voor detail;
  • Je houdt van gevarieerd werk;
  • Werkt graag met je handen;
  • Basiskennis van een computer;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Passie voor bloemen!

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, 1 van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier iedere dag van genieten. Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. En we brengen dat met succes over aan bloemengroothandels en bloemisten in meer dan 50 landen. Samen kom je verder dan alleen, en met dit motto vormen we een sterk team waar iedereen tot bloei komt.

Dit bieden wij jou!

  • Een salaris, wat door ervaring en kennis kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.


Word jij onze nieuwe collega?

Laat dan van je horen en solliciteer direct

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Verwerking;
  • Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag als logistiek medewerker verwerking eruit ziet;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • MBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!