Kom tot bloei in deze HR adviseur functie bij Coloríginz! Kom bij ons en werk mee aan het bevorderen van onze medewerkerstevredenheid.

Coloriginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA. Je komt te werken in een dynamische omgeving met een open cultuur. Duurzaamheid is geen modewoord voor ons, maar onderdeel van onze visie. 

Geen dag is hetzelfde, maar je gaat elke dag met een goed gevoel naar huis. 

Als HR adviseur ben je aanspreekpunt op HR gebied voor alle lagen in onze organisatie. Je bent benaderbaar voor leidinggevende en medewerkers. Jouw vermogen om naar mensen te luisteren, te begrijpen en in beweging te krijgen, maakt een positieve impact. Je adviseert en ondersteunt leidinggevende bij HR-taken. Je voert verzuimgesprekken, adviseert over arbeidsvoorwaarden en adviseert over ontwikkeling en groei van medewerkers. Je houdt toezicht op de juiste naleving van wet- en regelgeving, CAO en bedrijfsregelingen. Daarnaast heb je ook contact met externe partijen, zoals de arbodienst, pensioenfonds, uitzendbureaus en UWV. 

Jij bent:

  • Een toegankelijk persoon die oog en oor heeft voor de persoonlijke mens;
  • Analytisch sterk;
  • Proactief en toont iniatief;
  • In staat om anderen op een positieve manier te ondersteunen en adviseren.

 Jij hebt 

  • Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van HRM, bedrijfskunde of gelijkwaardig;
  • HR kennis en ervaring; 
  • Bij voorkeur ervaring met ADP en Protime.

Dit bieden wij jou:
Een functie voor 24-28 uur per week met een grote mate van zelfstandigheid. Je rapporteert rechtsreeks aan de Managing Director. De werksfeer is informeel, resultaatgericht en laagdrempeling. Daarnaast werk je vanuit je rol nauw samen met de HR afdeling van onze zusterorganisatie OZ-Hami.

En dit kan je van Coloríginz verwachten:

  • Afhankelijk van jouw kennis en werkervaring een salaris tussen de € 3.500,- en € 4.800,-bruto per maand
  • Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband);
  • Uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden in de vorm van opleidingen, trainingen en coaching in gezamenlijk overleg en aansluitend op je ambitie;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.

 

Word jij enthousiast van deze vacature en wil jij lid worden van ons team. Je kan solliciteren door gebruik van onze sollicitatie button. Heb je toch nog vragen je kan bellen met Wendy op 06-12146449 of mailen naar [email protected]

 

  • Aalsmeer
  • 25-32 uur
  • HBO, MBO
  • Coloríginz
  • Human Resources
Wendy Buskermolen HR advisor (ma-do van 06:30 – 15:30)

Contact

Wendy Buskermolen

HR advisor (ma-do van 06:30 – 15:30)

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als HR-medewerker bij Hamiplant heb jij een veelzijdig takenpakket en werkdagen waarbij geen dag hetzelfde is. Jij bent samen met de andere leden van het HR-team verantwoordelijk voor het stroomlijnen van HR-processen en administratie. Haal jij veel energie uit het ondersteunen van de organisatie bij de in- door en uitstroom van medewerkers? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons team! Het gaat om een tijdelijk dienstverband in verband met zwangerschapsverlof.

Werken als HR-medewerker

Als HR-medewerker ben je een essentiële schakel binnen ons HR-team, bestaande uit 4 medewerkers. HR Business Partner (Petra), Senior HR Support Officers (Evelien & Sonja) en HR-medewerker (Lisa, die per augustus met zwangerschapsverlof gaat).

Je ondersteunt Petra bij het werven en selecteren van nieuwe talenten, beheert digitale personeelsdossiers, verwerkt tijdregistratie van medewerkers, behandelt ziek- en betermeldingen, stelt verschillende overeenkomsten op, en verzorgt de administratieve verwerking van in-, door- en uitstroomprocessen. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor collega’s bij diverse HR-gerelateerde vragen. 

Als HR-medewerker bewaak je de voortgang van lopende HR-processen en kan je goed plannen en organiseren. Jij weet waar de prioriteiten liggen en denkt mee over mogelijke procesverbeteringen in onze HR-processen.

Jij als HR-medewerker

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding richting HR
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is een pré
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een empathisch vermogen
  • Accuraat, discreet en in staat om zelfstandig te werken
  • Goede kennis van Microsoft Word en Excel
  • Beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

  • Een groene werkomgeving binnen een team van enthousiaste collega’s
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.700,- en € 3.300, – (o.b.v. 40 uur), schaal 6 en reiskosten
  • Mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken en een thuiswerkvergoeding
  • Een actieve personeelsvereniging en vrijdagmiddagborrels 
  • Onze bedrijfskantine voorziet dagelijks in verse broodjes, soep en salades tegen kostprijs
  • Een uitdagende en afwisselende functie waarin je een waardevolle bijdrage kunt leveren aan de verdere groei en ontwikkeling van ons bedrijf

Hamiplant als bedrijf

Hamiplant is een internationaal en ambitieus handelsbedrijf met ruim 300 medewerkers gevestigd in Honselersdijk, in de buurt van Den Haag en Rotterdam. Jaarlijks leveren we zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten aan klanten in heel Europa. Bij Hamiplant krijg je de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, ondersteund door trainingen en opleidingsmogelijkheden.

Omdat wij onderdeel zijn van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, krijgen onze medewerkers de kans om veel ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als HR-medewerker?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast geworden over deze uitdagende functie? Solliciteer dan direct via deze link en laat ons weten waarom jij de kandidaat bent voor deze positie. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via de mail [email protected] of bel 0174 – 612 387. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

  • Honselersdijk
  • 25-32 uur
  • HBO
  • Hamiplant
  • Human Resources
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen! 

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel. 

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:

Creating Colourful Connections

Wat ga je doen als Category Insights Specialist?

De toekomst is datagedreven, SuperFlora is datagedreven. Ben jij ook datagedreven? Vind je het een uitdaging om uit grote hoeveelheden data bruikbare inzichten te halen, de juiste conclusies te trekken en aanbevelingen te genereren? 

Dan ben jij de ideale persoon om ons team te komen versterken. Je richt je hierbij voornamelijk op de Engelse en Ierse markt voor bloemen en planten. Hierbij maak je gebruik van een grote hoeveelheid klant-, loyalty- en marktdata. Door je sterke communicatieve vaardigheden en een scherp analytisch vermogen ben je in staat om klanten en collega’s, te interesseren, informeren en overtuigen. 

Je bent in staat om data te analyseren, te visualiseren en op een heldere en overtuigende manier te presenteren. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waarbij je zult samenwerken met diverse teams binnen en buiten onze organisatie. 

Wie ben jij?

Door jouw persoonlijkheid, nieuwsgierigheid, nauwkeurigheid en cijfermatig inzicht kun jij een positieve bijdrage leveren aan de groei van onze organisatie.

Verder beschik jij over:

  • HBO+/WO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ruime ervaring met Excel en PowerPoint; 
  • Uitstekende presentatie vaardigheden;
  • Commercieel inzicht
  • Kennis van de bloemen- en plantenbranche en/of FMCG is een pre;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Sterk ontwikkeld analytisch vermogen;

Kennis en ervaring met één of meerdere BI-tools is een pré (PowerBI, Qlikview, Qliksense);

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn! Waar zij ook heel blij van worden is onze goede koffie én het geheel vernieuwde kantoor en de Breakroom ‘The Mansion’ waar je echt even kan ontspannen. Natuurlijk zijn de arbeidsvoorwaarden zoals je verwacht bij een toonaangevende leverancier voor de Engelse Retail. Maar is het niet belangrijker dat je elke dag echt met een glimlach naar je werk gaat? Daar investeren we in! Niet alleen met een cultuur die je veel vrijheid geeft, maar ook zorgt voor een thuisgevoel op je werk. Dit zeggen we niet alleen, dit doen we ook! Zo worden er maandelijks sportieve activiteiten georganiseerd,  krijg je een goede start als je bij ons begint door middel van een inwerkprogramma, kan je opleidingen volgen uit de opleidingskalender en zijn er voldoende mogelijkheden om ook tijdens werktijd te ontspannen. We hebben namelijk een tafeltennis tafel, dartboard en een jeu de boules baan.

En er is meer! We bieden: 

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantie dagen, mits je een kaartje stuurt van je vakantiebestemming;
  • Ruimte voor nieuwe ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt. Input wordt gewaardeerd;
  • Reiskostenvergoeding en pensioen;
  • Ruimte om opleidingen en trainingen te volgen;
  • Goede koffie en leuke (team) uitjes.

Meer weten of direct solliciteren?

Natuurlijk kijken we naar opleiding en CV als je bij ons solliciteert. Maar veel belangrijker nog is wie jij bent. Of je aan de slag gaat met dezelfde passie als onze collega’s. Of je het SuperFlora- DNA in je hebt; serieus in je werk, maar ook plezierig in de omgang. Als we die twee vinkjes achter jou naam kunnen zetten, ben je welkom. Met gerichte opleidingen en trainingen brengen we je snel op niveau, als je nog niet alle kwaliteiten of ervaring hebt. Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan? 

Solliciteer dan direct via de sollicitatiepagina. Voor nadere informatie over deze positie kun je bellen met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-advisor, via T. 06-51066765. Screening is onderdeel van de selectieprocedure.

  • Honselersdijk
  • 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • HBO, WO
  • SuperFlora
  • Marketing

Contact

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Werken met mooiste planten Een gezellig team Een leuk salaris en goede arbeidsvoorwaarden

Is werken in de logistiek helemaal jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

OZ Planten is dagelijks actief op de internationale exportmarkten. Wij bieden ons brede assortiment van kamer- en tuinplanten zowel online als via fysieke kanalen aan. Onze klanten bestaan uit groothandels, tuincentra en retailketens. OZ Planten is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt, gevestigd op het bedrijventerrein FloraHolland Zuid in Aalsmeer.

Werkzaamheden

Je gaat deel uitmaken van het logistieke team. In samenwerking met je collega’s wordt het gehele logistieke proces van binnenkomst tot transport verzorgd. In de functie van Karrenbouwer ben je verantwoordelijk voor het transportklaar maken van onze producten. Aan de hand van orderinformatie bouw je de planten zo efficiënt mogelijk op karren, en houd je rekening met de voorwaarden voor een veilig transport. Hierbij let je natuurlijk ook op de kwaliteit van de planten. Om jouw functie afwisselend te maken behoort taakroulatie binnen onze Logistieke afdeling tot de mogelijkheden.  

Wij vragen

  • Goed in een teamverband kunnen werken
  • Kennis van de planten is een pré
  • Beheersing van de Nederlandse- of Engelse taal 

Wij bieden

  • Een fulltime baan met flexibele tijden
  • Betrokkenheid en medezeggenschap 
  • Aantrekkelijk salaris en overig arbeidsvoorwaarden pakket
  • Overuren worden tegen 126% beloond 
  • Tijd voor tijd regeling
  • Jaarlijkse CAO verhoging -en eindejaarsuitkering
  • Vlakke hiërarchie, korte besluitvormingsprocessen en een familiaire sfeer in het team
  • Uitgebreide trainingsmogelijkheden om jezelf nog verder te ontwikkelen

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Nathan van der Maarl, Logistiek Manager, 06 30 56 91 30 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Via de onderstaande button kan je ook meteen solliciteren. 

  • Aalsmeer
  • 0-24 uur, 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • MBO, VMBO
  • OZ Planten
  • Logistiek
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!