Waterdrinker is een van de grootste spelers op de internationale sierteeltmarkt en onze afdeling Supply Chain streeft naar een efficiënte operatie, ondersteund door ons digitale landschap. Zie jij het als een uitdaging om de brug te slaan tussen de bedrijfsvoering en Applicatiebeheer en Data & Analyse? En heb je vernieuwende ideeën? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wij geloven in de kracht van groen en het is onze missie om bloemen en planten voor iedereen toegankelijk te maken. Als handelsplatform leveren we daarom planten en bloemen aan meerdere klantgroepen en via verschillende verkoopformules. Denk aan bloemisten, groothandels, tuincentra en retailers in binnen- en buitenland. Dit zorgt er, samen met het feit dat onze producten leven en groeien, voor dat je als Supply Chain Engineer aan interessante vraagstukken werkt. 

Wat ga je doen?

De Supply Chain afdeling vormt het hart van onze operatie, waar Logistiek, Inkoop en Verkoop samenkomen. Als Supply Chain Engineer overzie je bestaande processen en de product backlog, maar richt jij je ook voortdurend op het verbeteren hiervan. Daarnaast identificeer je bedrijfsbehoeften om nieuwe tactische oplossingen te ontwerpen die onze bedrijfsdoelstellingen ondersteunen. Om succesvol te zijn in deze rol dien je daarom een sterk analyserend vermogen en innovatieve, nieuwsgierige geest te hebben.

Ook werk je aan enkele grote projecten, waarvan de belangrijkste het ontwerpen van bedrijfsprocessen en functionele vereisten voor de implementatie van het nieuwe ERP-systeem (Microsoft Dynamics F&O) is. Een ander voorbeeld is de implementatie van Floriday. 

Het team bestaat op dit moment uit twee engineers, elk met een eigen focusgebied. De nieuwe collega zal zich specifiek richten op de verkoop- en financiële processen en werkt daarbij nauw samen met zowel het management als de key users van deze afdelingen. Je ondersteunt de key users bij software testing.

Hierin herken jij jezelf:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van informatica, bedrijfskunde of een vergelijkbaar vakgebied; 
  • aantoonbare ervaring als Business Architect of ervaring in een soortgelijke rol, denk aan ervaring met proces flows, storingen zoeken en ICT-projecten/verandertrajecten;
  • ervaring met het visueel maken van processen (bv. met Visio);
  • kennis over en/of ervaring in de sierteelt of agro is een pré;
  • sterke communicatieve vaardigheden om draagvlak te creëren voor het verbeteren van processen en het stimuleren van vernieuwing en de veranderingen ook te begeleiden. 

Dit is wat wij bieden:

  • Een functie voor 32-40 uur in de week; 
  • een fulltime salaris tussen de €3.746 en €5.621 op basis van kennis en ervaring; 
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • een reiskostenvergoeding;
  • op termijn de mogelijkheid om een fiets te leasen;
  • een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen. 

Interesse?

Solliciteer dan via de sollicitatiepagina. Voor meer informatie kun je bellen met Merel Brouwer, HR-Adviseur, op 06 – 10 51 46 43.

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO
  • Waterdrinker
  • Logistiek
Merel Brouwer HR-adviseur

Contact

Merel Brouwer

HR-adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Zit verkopen in je bloed en kun je de hectiek van de daghandel aan?

Als de drukte van de dagelijkse handel jou niet afschrikt en je een natuurlijk talent hebt voor verkopen, dan is dit misschien de perfecte kans voor jou. Bij OZ-Hami, een vooraanstaande bloemenexporteur in Nederland en onderdeel van de Dutch Flower Group, zoeken we een Accountmanager Frankrijk die onze groothandelsklanten in Frankrijk kan bedienen met uitmuntendheid als doel. Klinkt dit interessant? Lees dan verder!

Jij doet het

In deze rol ben je het primaire aanspreekpunt voor Franstalige groothandelsklanten. Je zult vragen beantwoorden, oplossingen zoeken, prijzen berekenen, offertes opstellen en onderhandelen over deals. Daarnaast zal je zowel telefonisch als online verkopen en, indien mogelijk, persoonlijke bezoeken afleggen bij bestaande klanten, terwijl je voortdurend op zoek bent naar nieuwe zakelijke kansen.

Jij hebt het

  • HBO werk- en denkniveau
  • Enige ervaring in de branche en beschikt over een commerciële en klantgerichte instelling (een goed handels- en marktgevoel)
  • Uitstekende beheersing van de Franse (een must), Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Daarnaast ben je een echte teamspeler die door zijn/haar kennis van de markt creatief is in het bedenken van oplossingen en werkwijzen
  • Flexibele werkhouding; je bent (incidenteel) beschikbaar voor vragen buiten kantoortijden.

Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is!

  • Een uitstekend salaris, wat afhankelijk is van jouw relevante ervaring;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.

Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamlead Frankrijk;
  • Tweede gesprek met de manager van verkoop en onze HRBP;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod! 
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO, MBO
  • OZ-Hami
  • Commercieel
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Heb jij net als wij passie voor planten en voel jij jezelf nu al uitgenodigd om samen met ons onze content met daadkracht naar een hoger niveau te tillen en jouw creatief talent bij ons tot uiting te laten komen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij OZ Planten waan je je in het groen, letterlijk! Onze collega’s verkopen een breed en diep aanbod groene en bloeiende (tuin)planten aan groothandels, tuincentra en retailketens wereldwijd. Elk segment heeft zijn eigen specialisme en klantfocus en wordt individueel gemanaged door onze teams. Een groot deel van onze klanten maakt gebruik van onze webshop. In totaal hebben we  een plantenassortiment van meer dan 20.000 kamer- en tuinplanten. Niet voor niks hebben wij de slogan: Passie voor planten! 

Over de functie

Geen dag ziet er hetzelfde uit. De ene dag maak je een nieuwsbrief op en geef je de homepage een nieuwe look-and-feel. De volgende dag ga je met de fotograaf op bezoek bij een kweker voor de ‘Kweker van de Maand’ blog. Dat is niet het enige. Je bekijkt namelijk ook regelmatig de cijfers in Google Analytics, houd de contentkalender bij en organiseert diverse events. Kortom, een erg leuke en afwisselende functie. En je hebt nog leuke en gezellige collega’s ook! 
 

Verantwoordelijkheden:
•    Ontwikkelen en implementeren van marketingcampagnes
•    Beheren van de content op verschillende online platforms, zoals de website en sociale media
•    Analyseren van marktinformatie om trends en kansen te identificeren
•    Opstellen en regisseren van marketingmateriaal, zoals nieuwsbrieven en persberichten
•    Coördineren van evenementen en beurzen
•    Onderhouden van contact met externe leveranciers en samenwerkingspartners
•    Rapporteren van de marketingprestaties en het identificeren van optimalisatiemogelijkheden

Wat jij bij OZ Planten komt brengen:

•    Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding
•    Bij voorkeur minimaal 4 jaar ervaring in vergelijkbare rollen of functies
•    Uitstekende communicatieve vaardigheden,  zowel in het Engels als in het Nederlands
•    Ervaring met Analytics en CMS tools, ervaring met SEO is een pré
•    Ervaring met Indesign en Photoshop

Wat OZ Planten te bieden heeft:

•    Een goed salaris
•    Een goede pensioenregeling
•    25 vakantiedagen per jaar
•    Een telefoon en laptop van de zaak
•    De mogelijkheid om je te ontwikkelen
•    Presentje met je verjaardag
•    Leuke bedrijfsuitjes 
•    Planten tegen inkoopprijs
•    Een klein gezellig team

Bij OZ Planten aan de slag als Marketing Coördinator?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Dana Meertens, Commercieel Directeur, 06 51 74 58 24 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Solliciteren kan via de onderstaande knop. 

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • HBO
  • OZ Planten
  • Marketing
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Heb jij net als wij passie voor Planten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij OZ Planten waan je je in het groen, letterlijk! Onze collega’s verkopen een breed en diep aanbod groene en bloeiende (tuin)planten aan groothandels, tuincentra en retailketens wereldwijd. Elk segment heeft zijn eigen specialisme en klantfocus en wordt individueel gemanaged door onze teams. Een deel van onze klanten maakt gebruik van ons moderne webshop met een plantenassortiment van meer dan 20.000 kamer- en tuinplanten. Niet voor niks hebben wij de slogan: Passie voor planten! 

 

Over de functie

We zijn op zoek naar een energieke collega die gepassioneerd is over de wereld van planten en uitdaging graag aangaat. Als Purchase Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het inkoopproces van planten. Je werkt nauw samen met het inkoop- en logistiekteam om ervoor te zorgen dat we onze klanten tijdig kunnen bedienen.

De functie is in beginsel bedoeld voor een periode van één jaar.
 

Werkzaamheden

  • Ondersteuning bieden bij het plaatsen van inkooporders bij leveranciers 
  • Het bewaken van levertijden
  • Het onderhouden van goede relaties met leveranciers en het oplossen van eventuele operationele vraagstukken die zich voordoen
  • Het bijhouden en analyseren van inkoop gerelateerde gegevens om trends te identificeren en aanbevelingen te doen ter verbetering van de inkoopprocessen.
  • Assisteren bij overige administratieve taken.

Wij vragen

•    MBO werk- en denkniveau
•    Ervaring in een soortgelijke functie
•    Kennis van het product en de handel is een pre
•    Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden

Wij bieden

•    Een afwisselende en uitdagende functie in een ambitieuze, professionele en gezonde organisatie
•    Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei
•    Prettige en informele werksfeer met enthousiaste collega’s 
•    Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
•    Kortingen op onze planten, diverse uitjes en nog veel meer

Interesse?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Dana Meertens, Commercieel Directeur, 06 51 74 58 24 of Marjon van Slingerlandt P&O Manager 06 51 58 11 48. Klik op de onderstaande link om meteen te solliciteren. 

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • MBO
  • OZ Planten
  • Inkoop
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen! 

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel. 

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:

Creating Colourful Connections

Wat ga je doen als Category Insights Specialist?

De toekomst is datagedreven, SuperFlora is datagedreven. Ben jij ook datagedreven? Vind je het een uitdaging om uit grote hoeveelheden data bruikbare inzichten te halen, de juiste conclusies te trekken en aanbevelingen te genereren? 

Dan ben jij de ideale persoon om ons team te komen versterken. Je richt je hierbij voornamelijk op de Engelse en Ierse markt voor bloemen en planten. Hierbij maak je gebruik van een grote hoeveelheid klant-, loyalty- en marktdata. Door je sterke communicatieve vaardigheden en een scherp analytisch vermogen ben je in staat om klanten en collega’s, te interesseren, informeren en overtuigen. 

Je bent in staat om data te analyseren, te visualiseren en op een heldere en overtuigende manier te presenteren. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waarbij je zult samenwerken met diverse teams binnen en buiten onze organisatie. 

Wie ben jij?

Door jouw persoonlijkheid, nieuwsgierigheid, nauwkeurigheid en cijfermatig inzicht kun jij een positieve bijdrage leveren aan de groei van onze organisatie.

Verder beschik jij over:

  • HBO+/WO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ruime ervaring met Excel en PowerPoint; 
  • Uitstekende presentatie vaardigheden;
  • Commercieel inzicht
  • Kennis van de bloemen- en plantenbranche en/of FMCG is een pre;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Sterk ontwikkeld analytisch vermogen;

Kennis en ervaring met één of meerdere BI-tools is een pré (PowerBI, Qlikview, Qliksense);

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn! Waar zij ook heel blij van worden is onze goede koffie én het geheel vernieuwde kantoor en de Breakroom ‘The Mansion’ waar je echt even kan ontspannen. Natuurlijk zijn de arbeidsvoorwaarden zoals je verwacht bij een toonaangevende leverancier voor de Engelse Retail. Maar is het niet belangrijker dat je elke dag echt met een glimlach naar je werk gaat? Daar investeren we in! Niet alleen met een cultuur die je veel vrijheid geeft, maar ook zorgt voor een thuisgevoel op je werk. Dit zeggen we niet alleen, dit doen we ook! Zo worden er maandelijks sportieve activiteiten georganiseerd,  krijg je een goede start als je bij ons begint door middel van een inwerkprogramma, kan je opleidingen volgen uit de opleidingskalender en zijn er voldoende mogelijkheden om ook tijdens werktijd te ontspannen. We hebben namelijk een tafeltennis tafel, dartboard en een jeu de boules baan.

En er is meer! We bieden: 

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantie dagen, mits je een kaartje stuurt van je vakantiebestemming;
  • Ruimte voor nieuwe ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt. Input wordt gewaardeerd;
  • Reiskostenvergoeding en pensioen;
  • Ruimte om opleidingen en trainingen te volgen;
  • Goede koffie en leuke (team) uitjes.

Meer weten of direct solliciteren?

Natuurlijk kijken we naar opleiding en CV als je bij ons solliciteert. Maar veel belangrijker nog is wie jij bent. Of je aan de slag gaat met dezelfde passie als onze collega’s. Of je het SuperFlora- DNA in je hebt; serieus in je werk, maar ook plezierig in de omgang. Als we die twee vinkjes achter jou naam kunnen zetten, ben je welkom. Met gerichte opleidingen en trainingen brengen we je snel op niveau, als je nog niet alle kwaliteiten of ervaring hebt. Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan? 

Solliciteer dan direct via de sollicitatiepagina. Voor nadere informatie over deze positie kun je bellen met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-advisor, via T. 06-51066765. Screening is onderdeel van de selectieprocedure.

  • Honselersdijk
  • 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • HBO, WO
  • SuperFlora
  • Marketing

Contact

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Werken met mooiste planten Een gezellig team Een leuk salaris en goede arbeidsvoorwaarden

Is werken in de logistiek helemaal jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

OZ Planten is dagelijks actief op de internationale exportmarkten. Wij bieden ons brede assortiment van kamer- en tuinplanten zowel online als via fysieke kanalen aan. Onze klanten bestaan uit groothandels, tuincentra en retailketens. OZ Planten is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt, gevestigd op het bedrijventerrein FloraHolland Zuid in Aalsmeer.

Werkzaamheden

Je gaat deel uitmaken van het logistieke team. In samenwerking met je collega’s wordt het gehele logistieke proces van binnenkomst tot transport verzorgd. In de functie van Karrenbouwer ben je verantwoordelijk voor het transportklaar maken van onze producten. Aan de hand van orderinformatie bouw je de planten zo efficiënt mogelijk op karren, en houd je rekening met de voorwaarden voor een veilig transport. Hierbij let je natuurlijk ook op de kwaliteit van de planten. Om jouw functie afwisselend te maken behoort taakroulatie binnen onze Logistieke afdeling tot de mogelijkheden.  

Wij vragen

  • Goed in een teamverband kunnen werken
  • Kennis van de planten is een pré
  • Beheersing van de Nederlandse- of Engelse taal 

Wij bieden

  • Een fulltime baan met flexibele tijden
  • Betrokkenheid en medezeggenschap 
  • Aantrekkelijk salaris en overig arbeidsvoorwaarden pakket
  • Overuren worden tegen 126% beloond 
  • Tijd voor tijd regeling
  • Jaarlijkse CAO verhoging -en eindejaarsuitkering
  • Vlakke hiërarchie, korte besluitvormingsprocessen en een familiaire sfeer in het team
  • Uitgebreide trainingsmogelijkheden om jezelf nog verder te ontwikkelen

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Nathan van der Maarl, Logistiek Manager, 06 30 56 91 30 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Via de onderstaande button kan je ook meteen solliciteren. 

  • Aalsmeer
  • 0-24 uur, 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • MBO, VMBO
  • OZ Planten
  • Logistiek
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Waan je tussen het mooiste groen!

Heb jij, net als wij, passie voor planten én is logistiek helemaal jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

OZ Planten is dagelijks actief op de internationale exportmarkten. Wij bieden ons brede assortiment van kamer- en tuinplanten zowel online als via fysieke kanalen aan. Onze klanten bestaan uit groothandels, tuincentra en retailketens. OZ Planten is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt, gevestigd op het bedrijventerrein FloraHolland Zuid in Aalsmeer.

Over de functie

Planten zijn helemaal hip en niet om aan te slepen op dit moment. Mede hierdoor zijn wij op zoek naar een medewerker voor logistiek/ingangscontroleur. Het betreft een functie waarbij je, samen met je collega’s, zorgt voor een correcte aflevering van onze producten bij onze klanten.

Werkzaamheden

Je gaat deel uitmaken van het logistieke team. In samenwerking met je collega’s wordt het gehele logistieke proces verzorgd. Je draagt zorg voor het in ontvangst nemen van de planten, het controleren van de kwaliteit en het aanmelden in de systemen. Vervolgens zet je de planten klaar voor de levering en de verdere afhandeling binnen de organisatie. Vind jij een duurzame werkomgeving belangrijk? Bij OZ Planten werken we samen aan een goede werkomgeving waar gezondheid en werkplezier voorop staan. Betrokkenheid en medezeggenschap van onze collega’s speelt hierin een grote rol. Ook is het mogelijk om je eigen werkweek flexibel in te kunnen delen zodat je meer balans tussen werk en privé krijgt.

Wij vragen:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met MS Office
  • Beheersing van de Nederlandse taal
  • Ook scholieren met een branchegerichte opleiding worden uitgenodigd op deze vacature te reageren

Wij bieden:

  • Een part- of fulltime baan met flexibele tijden
  • Betrokkenheid en medezeggenschap
  • Aantrekkelijk salaris en overig arbeidsvoorwaarden pakket
  • Overuren worden 126% uitbetaald
  • Jaarlijkse CAO verhoging -en eindejaarsuitkering
  • Vlakke hiërarchie, korte besluitvormingsprocessen en een familiaire sf

Interesse?

Voor meer informatie over de functie kan je contact opnemen met Nathan van der Maarl, Logistiek Manager, 06 30 56 91 30 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Of solliciteer door te klikken op de onderstaande link. 

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • MBO, VMBO
  • OZ Planten
  • Logistiek
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben? Iedere kar zie jij als een nieuwe puzzel die jij zo efficiënt mogelijk legt. Als medewerker logistiek bloemenexport zorg jij ervoor dat de bloemen met fusten en los verpakte bloemen netjes aankomen bij de eindklant. Wanneer de puzzel is gelegd, kijk jij vol trots naar het eindresultaat dat er schilderachtig uitziet. 

Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is voor een medewerker logistiek bloemenexport

  • Een salaris van €2700,00 bruto per maand; wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.

Jij doet het!

Als medewerker logistiek bloemenexport vind je jouw werk helemaal het einde. Je handelt de orders zelfstandig af. De bloemen komen via onze gemechaniseerde baan aan bij jouw gate. Nu is het aan jou om de karren op te bouwen.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Controleren op kwaliteit, juistheid en deadlines;
  • Afmelden en scannen in ons logistieke systeem;
  • Opbouwen van de bloemen met fusten op de karren;
  • Andere collega’s ondersteunen wanneer dit nodig is.

En aan het einde van de werkweek? Dan ga je, na een heerlijk drankje, met een voldaan gevoel én eventueel een mooie bos bloemen naar huis!

Jij hebt het! 

  • Relevante werkervaring in de logistiek;
  • Ervaring met karrenbouw of in de bloemenbranche? Dat is mooi meegenomen;
  • Goede communicatievaardigheden in het Nederlands of Engels;
  • Geen probleem met vroeg opstaan.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, 1 van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier iedere dag van genieten. Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. En we brengen dat met succes over aan bloemengroothandels en bloemisten in meer dan 50 landen. Samen kom je verder dan alleen, en met dit motto vormen we een sterk team waar iedereen tot bloei komt.

Word jij onze nieuwe collega medewerker logistiek bloemenexport? 

Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Logistiek Karrenbouw;
  • Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag medewerker logistiek bloemenexport eruit ziet;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO, MBO, VMBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Babette van den Boogert HR Business Partner

Contact

Babette van den Boogert

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!