(Junior) Douane Declarant
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga jij doen als (junior) Douane Declarant?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven (junior) Douane Declarant. Dagelijks gaan er bij de SuperFlora een groot aantal vrachtwagens vol met bloemen en planten de deur uit. In deze rol ben jij dé persoon die er samen met je collega’s voor zorgt dat de bloemen en planten dagelijks douane-technisch goed binnen komen en weer de deur uitgaan en wanneer nodig vooraf aan alle fytosanitaire voorwaarden wordt voldaan. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
Ook komen er wekelijks containers met o.a. bloemen binnen uit bijvoorbeeld de regio Afrika en Zuid-Amerika.
Daarnaast coördineer/monitor je de inkomende containers met bloemen en andere goederen die naar Nederland toe komen.
Kortom, je zorgt voor een vlotte doorstroom van al onze goederen op zowel fytosanitair als douanegebied.
Wie ben jij?
Wij zoeken een gemotiveerde collega die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en die enthousiast wordt van douanezaken en de logistiek hieromheen en altijd het beste wil voor de klant. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- Een afgeronde basisopleiding Douane Declarant, of je bent deze nu aan het volgen;
- Minimaal een afgeronde MBO diploma;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Excel vaardig en kennis van ERP-systemen;
- Ervaring in de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pre;
- Minimaal 1 -3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de keuringsgoederen (groente, fruit, planten en/of bloemen) is een pré.
Ben jij gestructureerd in je werk, hou je van een dynamische omgeving en zoek jij altijd proactief naar oplossingen? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!
Competenties: Communicatie, samenwerking, initiatief, stressbestendigheid, accuratesse, leervermogen, flexibiliteit en discipline.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- MBO
- SuperFlora
- Administratief
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Medewerker Financiële Administratie
Coloríginz
Ben jij iemand die blij wordt van cijfers en energie krijgt van financiële overzichten? Houd je ervan om alles op orde te hebben en zet je graag jouw analytische skills in? Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze functie ga je aan de slag met facturen, betalingen en administratieve systemen in een vrolijk en enthousiast team. Elke dag biedt nieuwe kansen om je talenten in te zetten en de financiële processen soepel te laten verlopen.
In deze veelzijdige functie ben jij een onmisbare schakel in ons financiële team! Je taken zijn onder andere:
- Crediteurenbeheer: Jij zorgt ervoor dat inkomende facturen op tijd verwerkt worden en houdt de openstaande vorderingen bij.
- Bankafschriften boeken en uploaden in Exact Globe Next.
- Betalingen klaarzetten en zorgen dat alles op tijd verloopt.
- Signaleren van fouten of afwijkingen in de administratie en actief meedenken over verbeteringen.
- Beheer van de Finance inbox, zodat alle vragen en verzoeken snel en efficiënt worden behandeld.
- Ondersteuning bij maand- en jaarafsluitingen, zodat de financiële administratie netjes wordt afgerond.
- Aanspreekpunt voor collega’s van de inkoop- en verkoopafdelingen met betrekking tot financiële vragen.
Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega met:
- Ervaring met administratieve werkzaamheden, specifiek op financieel gebied.
- Kennis van Exact Globe Next.
- Ervaring met ElvyWeb, KBT en FreshPortal is een pré.
- Een nauwkeurige en proactieve werkhouding.
- Sterke communicatieve vaardigheden.
- Een uitdagende fulltime functie (40 uur) in een dynamisch en gezellig team
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.800,- en € 3.500,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een fijne werkomgeving, waar kwaliteit en samenwerking vooropstaan.
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct en kom tot bloei in ons fleurige team!
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, WO
- Coloríginz
- Administratief, Financieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Category Manager Planten
OZ Planten
Als Category Manager ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en groei van de categorie Planten (“Levend Groen”) bij onze Nederlandse klant, een retailformule met fysieke winkellocaties.
Je bent de drijvende kracht om (categorie)plannen te ontwikkelen en implementeren, processen te optimaliseren en onze organisatie te voorzien van de juiste insights en trends binnen retail, shoppers en deze specifieke categorie.
Je hebt een groen hart en een passie voor de natuur: wij hebben een rechtstreekse lijn naar gedreven kwekers die de mooiste planten voor ons telen en enthousiaste winkelmedewerkers in de meer dan 150 winkels die planten met expertise en passie aan consumenten verkopen.
In deze functie werk je intensief samen met Marketing en Sales en uiteraard met de Group Category Manager en het team van onze klant, vanuit een ontzorgende rol naar onze klant.
Je rapporteert rechtstreeks aan Rogier van Bree, directeur van Green4Retail en je maakt met jouw expertise deel uit van ons team van 5 personen die verantwoordelijk zijn voor sourcing, operations en logistiek, supply chain, data management, finance & admin.
Wat ga je doen?
- Creëren van insights om de categorie binnen onze klant de komende jaren te laten groeien in zowel omzet, afzet alsmede rendement;
- Fungeren als kennisbron voor onze klant op het gebied van markt, retail en shopper insights, o.b.v. gerichte analyses en rapportages;
- Het evalueren van assortimenten, schappenplannen, promoties en activaties en deze door vertalen naar concrete (verbeter)plannen;
- Het pro-actief voorstellen doen t.a.v. de marketing mix elementen; promotie, activaties; Presenteren van (commerciële) detailplannen en analyses;
- Initiëren van (instore) activiteiten en thema’s;
- Onderhouden en uitbouwen klantcontact met het team van onze klant, de winkels alsmede ons netwerk van plantenkwekers.
Wie ben jij?
- Minimaal 3 jaar werkervaring in Trade Marketing / Category Management en/of Sales en Marketing (bij voorkeur bij een A-merk in de FMCG of in een verssector);
- HBO werk- en denkniveau, afgeronde opleiding op het gebied van Marketing, Economie of Sales;
- Kennis van Food Retail is een pré;
- Klantgericht, communicatief sterk;
- Zelfstandig, ondernemend, resultaatgericht, proactief, teamspeler;
- Sterk analytisch vermogen;
- IJzersterk met Excel, Power BI, data en PowerPoint;
- Creatief en flexibel;
- Oplossingsgericht en pragmatisch.
Wat bieden wij jou?
- Een klein team met een prachtige klant en geweldig groen assortiment om mee te werken;
- Een zelfstandige en veelzijdige functie in Marketing waar je vanuit expertise en passie echt impact kunt maken;
- Een mix tussen werken op locatie in Zuid Nederland (Regio Venlo) & Randstad (Aalsmeer);
- Samenwerken met andere marketeers binnen Dutch Flower Group: wij zijn onderdeel van een internationale familie van bedrijven in de sierteelt;
- Uiteraard een goed salaris;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Veel vrijheid en ruimte voor nieuwe ideeën;
- Doorgroeimogelijkheden, wij bouwen door aan onze organisatie waar en zijn onderdeel van Dutch Flower Group (www.dfg.nl).
Ben je nieuwsgierig?
Perfect. Toch nog vragen? Voor extra informatie kun je contact opnemen met Dana Meertens via [email protected], Madelon van den Heiligenberg van Dutch Flower Group via [email protected] of Rogier van Bree via [email protected].
We werken voortdurend aan het vormgeven aan en leven van een bedrijfscultuur waarin iedereen zich welkom voelt. Bij ons tellen je persoonlijkheid en kwalificaties.
- 33-40 uur
- OZ Planten
- Marketing
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Junior Marketing Analist (32-40 uur)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga je doen als Junior Marketing Analist?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Junior Marketing Analist. In deze rol ben jij dé persoon die verantwoordelijk is voor het verzamelen, bewerken, verrijken en analyseren van verkoopgegevens uit verschillende databronnen. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Je hebt de zorg voor een correcte en complete verwerking van gegevens in onze database;
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van standaard rapportages, ad hoc rapportages en diverse analyses om collega’s en klanten te informeren en adviseren;
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waarbij je zult samenwerken met diverse teams binnen onze organisatie;
- Je daagt jezelf graag uit en wil jezelf continu ontwikkelen in het gebruik van Excel en andere Data tools.
Wie ben jij?
Wij zoeken iemand die gestructureerd werkt, data gedreven is en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- HBO werk- en denkniveau;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Ruime kennis van en ervaring met Excel;
- Ervaring met Powerpoint en Word;
- Ervaring in de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pre;
- Analytisch denkvermogen;
- Ervaring met Dashboards als PowerBI is een pré.
Door jouw persoonlijkheid, nauwkeurigheid, nieuwsgierigheid en cijfermatig inzicht kun jij een positieve bijdrage leveren aan de groei van onze organisatie.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO
- SuperFlora
- Marketing
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Medewerker logistiek sorteercentrum/inpak
OZ-Hami
Coördineer jij net zo gemakkelijk als dat je bloemen op karren sorteert en hou je tegelijkertijd de deadlines in de gaten? Kom dan werken op het Sorteercentrum!
Jij doet het
Als medewerker logistiek sorteercentrum ben jij verantwoordelijk voor het compleet maken van de orders. Soms betekent dit dat je opzoek moet naar bloemen binnen ons bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je goed op de hoogte bent van alle processen binnen het bedrijf. Daarnaast help je ook met het verdelen van de orders voor de inpak, zodat alles op tijd en correct wordt geleverd. Dit zijn de belangrijkste taken:
- Samenwerken met de sorteerders en het uitvoeren van alle sorteerwerkzaamheden;
- Collega’s van andere afdelingen ondersteunen wanneer dat nodig is;
- Zoekgeraakte bloemen opsporen; deze kunnen zich nog in het verdeelproces bevinden of al op de band liggen;
- Verdelen om de bloemen klaar te maken voor inpak;
- Orders compleet maken door te controleren of alle juiste bloemen op de karren staan;
- Bloemen inpakken, afhankelijk van de drukte kan dit dagelijks of wekelijks gebeuren.
Als medewerker logistiek sorteercentrum draag je direct bij aan een vlotte en zorgvuldige verwerking van de orders, zodat klanten altijd de mooiste bloemen op tijd ontvangen.
Dit bieden wij jou als Medewerker logistiek sorteercentrum
Een fulltime functie binnen een snelgroeiende organisatie in de sierteelt. Verder bieden wij:
- Een salaris van € 2.450,- tot € 2.650,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Het hele jaar door presentjes;
- Mogelijkheid tot ontwikkelen via opleidingen van onze eigen academie + doorgroeimogelijkheden;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer.
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
- Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van een grote internationale organisatie die nog steeds als een familie voelt;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Jij hebt het
Als Medewerker logistiek sorteercentrum/inpak verwachten we dat je:
- Nauwkeurig bent
- Collegiaal
- Nederlands of Engels en Pools is een pré
- Stressbestendig
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider inpak/sorteercentrum en recruiter;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
Bij het solliciteren ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.
We kijken uit naar jouw reactie!
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
HR-Adviseur (28-36 uur)
OZ-Hami
Omdat onze fijne collega Babette doorgroeit als HR manager bij ons zuster bedrijf, zijn wij opzoek naar een collega!
Ben jij die enthousiaste HR-professional die energie krijgt van het werken in een dynamische en bloeiende omgeving? Houd je van snel schakelen in een dynamische omgeving? En zie jij het als jouw missie om binnen een organisatie echt het verschil te maken? Dan zoeken wij jou!
Jij doet het
Als HR-adviseur speel je een sleutelrol in het oppakken van operationele HR-zaken en werk je nauw samen in een leuk HR team. Jij ziet kansen om HR-processen, systemen en informatie te verbeteren en neemt eigenaarschap om deze optimalisaties door te voeren, zodat HR processen soepel verlopen. Je stimuleert medewerkers en leidinggevenden om het beste uit zichzelf te halen.
Poortwachter kent voor jou geen geheimen en ook op het gebied van arbeidsrecht hebben je de nodige praktische ervaring opgedaan, die je meeneemt in je dagelijkse werkzaamheden. Je vindt het leuk om samen met leidinggevenden en collega’s aan de slag te gaan om het werk elke dag een beetje beter en leuker te maken. Je werkt vanuit vertrouwen en groei!
Daarnaast overzie je de cijfermatige en administratieve kant van HR. Je zorgt ervoor dat HR-rapportages op tijd en correct worden opgeleverd en bouw je voort op je brede kennis en ervaring. Structuur en overzicht zijn voor jou vanzelfsprekend.
Jij hebt het
- Opleiding: Je hebt een afgeronde HBO- opleiding op het gebied van HRM of een vergelijkbare richting;
- Ervaring: Je hebt ongeveer 2 jaar ervaring als HR-adviseur bij voorkeur in een dynamische werkomgeving als logistiek of retail en hebt ervaring met het zelfstandig en succesvol realiseren van HR-projecten.
- Systeemkennis: Je hebt ervaring met ADP en bij voorkeur ook met Protime;
- Analytisch vermogen: Je herkent problemen en verbanden, begrijpt de oorzaken en behoudt overzicht;
- Pro activiteit: Je neemt initiatief en denkt vooruit om duurzame oplossingen te vinden;
- Overtuigingskracht: Je weet anderen te overtuigen van jouw ideeën en voorstellen;
- Luistervaardigheid: Je kunt goed luisteren, belangen afwegen en de juiste prioriteiten stellen;
- Flexibiliteit: Je schakelt moeiteloos tussen tactische en operationele taken in een groeiende organisatie.
Dit bieden wij jou
Een veelzijdige functie (28-36 uur) binnen een toonaangevend bloemenexportbedrijf in een bloeiende branche! Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen, je eigen projecten te initiëren en je bijdrage te leveren aan een groeiend bedrijf waar mensen en processen centraal staan.
Ben jij klaar om jouw HR-expertise te laten bloeien? Solliciteer nu en word onderdeel van ons enthousiaste HR team! 🌸
Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Verder bieden wij:
- Een bruto maand salaris vanaf € 3.100,- tot € 4.900,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
- Op je verjaardag €50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
- Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Solliciteren?
Laat dan van je horen en solliciteer direct!
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- eerste sollicitatiegesprek
- tweede sollicitatiegesprek
- referentiecheck (optioneel)
- een passend aanbod!
- Aalsmeer
- 25-32 uur, 33-40 uur
- HBO
- OZ-Hami
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistics Employee Export
OZ-Hami
Do you like having flowers in your hands every day? You see every trolley as a new puzzle that you put together as efficiently as possible. As a logistics export employee, you make sure that the flowers arrive neatly to the end customer. When the puzzle has been put together, you look with pride at the end result.
Why working at OZ-Hami is so much fun for a flower logistics Employee Export
- A salary of €2700.00 gross per month; which can increase through experience, knowledge and skills;
- Extra pay if we turn positive;
- Holiday days (25 on a full-time basis) and 8% holiday allowance;
- A pension where you also contribute yourself every month;
- Travel allowance of 0.23 cents per kilometre counted from the first kilometre;
- An active staff association to get to know your colleagues even better during drinks, parties and outings throughout the year;
- On your birthday € 50.00 gross to buy yourself a nice present;
- Part of the Dutch Flower Group, a unique family of more than 30 specialized trading companies, together serving the international floriculture chain;
- The most beautiful flowers at a discount.
You do it!
You handle orders independently. The flowers arrive at your gate via our mechanized lane. Now it’s up to you to build up the trolleys.
Your duties include:
- Checking for quality, correctness and deadlines;
- Signing off and scanning in our logistics system;
- Building up the flowers with barrels on the trolleys;
- Supporting other colleagues when needed.
And at the end of the working week? Then, after a delicious drink, you go home with a satisfied feeling and possibly a nice bunch of flowers!
You’ve got it
- Relevant work experience in logistics;
- Experience with trolley construction or in the flower industry? That’s a plus;
- Good communication skills in Dutch or English;
- No problem getting up early.
We are OZ-Hami, nice to meet you
What could be more fun than working with the most beautiful flowers in the world?
At OZ-Hami, 1 of the largest flower exporters in the Netherlands, we get to enjoy this every day. We like to share our passion for flowers with everyone: from colleagues to growers. And we successfully convey that to flower wholesalers and florists in more than 50 countries. Together you can go further than alone, and with this motto we form a strong team where everyone blossoms.
Will you be our new colleague in flower export logistics?
What exactly our application process looks like? It’s like this:
- Telephone intake by Jenny, our corporate recruiter;
- First job interview with team leader Logistics Export;
- Guided tour to see for yourself what a day as a flower export logistics employee looks like;
- Reference check (optional);
- A suitable offer!
- Aalsmeer
- 33-40 uur
- MBO, VMBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Medewerker logistiek Ingang
OZ-Hami
Zijn bloemen helemaal jouw ding en wil jij graag werken in een gezellig team? Ben jij een echte aanpakker? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jij doet het
Samen met je teamleden verwerk je op een mooie dag meer dan twee miljoen bloemen. Geen dag is bij ons hetzelfde! Dagelijks komen onze bloemen via de lift binnen of ze worden gebracht op een veilingkar. Als de bloemen zijn binnengekomen, dan controleer en verwerk je ze.
Heeft de Ingang een succesvolle dag, dan verloopt het proces daarna ook soepel. Jij kan het succes dus bepalen!
Jij hebt het
Als logistiek medewerker ingang verwachten we dat je:
- MBO werk- en denkniveau hebt;
- Vindt het niet erg om vroeg te beginnen, onze starttijd is tussen 04:00 en 06:00 uur;
- een flexibele werkhouding hebt;
- zelfstandig en nauwkeurig bent en goed kan presteren onder tijdsdruk;
- de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst.
En kennis van bloemen? Dat is mooi meegenomen maar geen vereisten!
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Dit bieden wij jou
- Een brutosalaris €2.450,00 – € 2.600,00, wat door ervaring en kennis kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
- Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
- Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.
Word jij onze nieuwe collega?
Laat dan van je horen en solliciteer direct
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Ingang;
- Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag als logistiek medewerker ingang eruit ziet;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
- Aalsmeer
- 33-40 uur
- MBO, VMBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Contact
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Manager Sustainability
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een Manager Sustainability. Wil jij werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Wil jij jouw passie voor duurzaamheid en maatschappelijke thema’s inzetten om onze duurzaamheidsstrategie verder te ontwikkelen en te blijven leiden in de sector? Wij zoeken een ervaren Manager Sustainability die ons hierbij kan ondersteunen.
Bij The Floral Connection weten we alles van bloemen en planten. Met onze producten leveren we dagelijks een fleurige glimlach. Heb je affiniteit met bloemen en planten, maar ben je nog geen expert? Geen probleem! Jij bent verantwoordelijk voor het vertegenwoordigen van onze duurzaamheidsstrategie binnen en buiten de organisatie. Hier blink jij uit als Manager Sustainability.
Wat ga je doen?
Jij bent dagelijks bezig met het verder ontwikkelen en implementeren van onze duurzaamheidsstrategie. Je bent goed op de hoogte van de markt, volgt de trends en houdt de concurrentie in de gaten. Met jouw winnaarsmentaliteit zet je onze strategie krachtig neer, waardoor we voorop blijven lopen in de markt.
Je staat met veel verschillende collega’s, klanten en partijen in contact. Je leidt en coördineert verschillende duurzaamheidsprojecten en doet dit op een gestructureerde wijze. Je houdt je bezig met thema’s als CSRD, FSI2025, due diligence, CO2, SBTi’s, living wages en packaging. Als senior in jouw functie ben je verantwoordelijk voor het verder uitvoeren van ons beleid (IMPACT25). Je begrijpt de strategie tot in de puntjes en zorgt voor effectieve interne en externe communicatie. Je maakt de verstaalslag naar zowel de organisatie als de klant. Je bent een uitstekend visitekaartje voor onze duurzaamheidsvisie en weet deze helder te communiceren, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Hoewel duurzaamheid steeds meer geïntegreerd wordt in de dagelijkse praktijk van onze collega’s, zul je ook regelmatig inhoudelijk werk moeten verrichten. Denk hierbij aan het opstellen en analyseren van rapporten, zoals gecertificeerde inkoop en LCA-berekeningen. Ook zul je collega’s informeren en trainen.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Je een frisse geest hebt, boordevol ideeën zit en zowel het bedrijf als jezelf wilt blijven ontwikkelen! Je bent gepassioneerd over je vakgebied en hebt oog voor de wereld om je heen. Je vindt het leuk om in teamverband te werken, maar kunt ook zelfstandig je functie uitvoeren. Daarnaast ben je communicatief vaardig, flexibel, besluitvaardig en denk je procesmatig. Je bent vasthoudend en stopt niet voordat je je doelen hebt bereikt. Representatief en initiatiefrijk.
Daarnaast beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- 3-5 jaar relevante werkervaring. Vanwege de markt waarin wij ons bevinden, is ervaring op het gebied van duurzaamheid belangrijk.
- Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal (zowel in woord als geschrift);
- Productkennis is een pré.
- Beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €3400,- en €4800,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO
- The Floral Connection
- Sustainability
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistiek medewerker bloemenexport
OZ-Hami
Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben? Iedere kar zie jij als een nieuwe puzzel die jij zo efficiënt mogelijk legt. Als medewerker logistiek bloemenexport zorg jij ervoor dat de bloemen met fusten en los verpakte bloemen netjes aankomen bij de eindklant. Wanneer de puzzel is gelegd, kijk jij vol trots naar het eindresultaat dat er schilderachtig uitziet.
Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is voor een medewerker logistiek bloemenexport
- Een salaris van €2700,00 bruto per maand; wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
- Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
- Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Jij doet het!
Als medewerker logistiek bloemenexport vind je jouw werk helemaal het einde. Je handelt de orders zelfstandig af. De bloemen komen via onze gemechaniseerde baan aan bij jouw gate. Nu is het aan jou om de karren op te bouwen.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Controleren op kwaliteit, juistheid en deadlines;
- Afmelden en scannen in ons logistieke systeem;
- Opbouwen van de bloemen met fusten op de karren;
- Andere collega’s ondersteunen wanneer dit nodig is.
En aan het einde van de werkweek? Dan ga je, na een heerlijk drankje, met een voldaan gevoel én eventueel een mooie bos bloemen naar huis!
Jij hebt het!
- Relevante werkervaring in de logistiek;
- Ervaring met karrenbouw of in de bloemenbranche? Dat is mooi meegenomen;
- Goede communicatievaardigheden in het Nederlands of Engels;
- Geen probleem met vroeg opstaan.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Word jij onze nieuwe collega medewerker logistiek bloemenexport?
Laat dan van je horen en solliciteer direct!
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Logistiek Karrenbouw;
- Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag medewerker logistiek bloemenexport eruit ziet;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
- Aalsmeer
- 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, VMBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.