Tactisch Inkoper Retail
Waterdrinker
Kom werken bij Europa’s grootste handelsplatform voor bloemen en planten als Tactisch Inkoper Retail!
Wie zijn wij?
Waterdrinker is een van de grootste spelers op de internationale sierteeltmarkt als groothandel en toonaangevend in bloemen- en plantenexport. Als handelsplatform bedienen we verschillende klantgroepen, waaronder bloemisten, groothandels, tuincentra en retailers uit heel Europa. Met elkaar zetten we ons in voor een gelukkige en gezonde leefomgeving. Samen zoeken we naar kansen om het verschil te maken, om te innoveren en bij te dragen aan de wereld van de toekomst.
Waterdrinker is onderdeel van de Dutch Flower Group (DFG), een familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in bloemen en planten.
Ben jij met jouw ervaring als Tactisch Inkoper klaar om jouw stempel te drukken? Lees dan snel verder!
Jouw taken en werkzaamheden:
- Inkoopplanning: Samen met collega’s binnen het productteam proactief ontwikkelen en uitvoeren van tactische inkoopplannen met een focus op de toegewezen productcategorie binnen de kamer- en tuinplanten, om te voldoen aan de klantvraag en de bedrijfsdoelstellingen te ondersteunen.
- Leveranciersselectie: Identificeren en evalueren van potentiële leveranciers en producenten van de toegewezen product categorie. Onderhandelen over contractvoorwaarden en prijzen om binnen het vastgestelde inkoopbeleid en certificeringseisen optimale inkoopvoorwaarden te verkrijgen.
- Contractbeheer: Vastleggen en beheren van gemaakte afspraken, inclusief het volgen van de productie en de bestellingen. Volgen van leveringen en coördineren met operations, om ervoor te zorgen dat de afspraken worden nagekomen en dat aan de klantvraag wordt voldaan.
- Beschikbaarheid optimalisatie: Analyseren van beschikbaarheidsgegevens en verkoopprognoses om de beschikbaarheid te optimaliseren. Identificeren van mogelijkheden voor het drukken van kosten en minimalisering van overstock en handelingen.
- Kwaliteitsbeheer: Samenwerken met leveranciers om de kwaliteit van de ingekochte producten te waarborgen. Monitoren van kwaliteitsprestaties en initiëren van corrigerende maatregelen indien nodig.
- Prijsonderhandelingen: Onderhandelen over prijzen, kortingen en contractvoorwaarden met leveranciers om kostenefficiëntie te bevorderen en marges te maximaliseren, terwijl de kwaliteit van de producten gehandhaafd blijft.
Hierin herken jij jezelf:
- Aantoonbaar HBO werk- en denk niveau
- Enkele jaren ervaring in een inkoopfunctie binnen de sierteelt sector, bij voorkeur binnen dezelfde productgroep of een vergelijkbaar klantsegment.
- Uitstekende onderhandelings- en communicatievaardigheden.
- Analytisch vermogen en bekwaamheid om gegevens te interpreteren en beslissingen te nemen op basis van data.
- Kennis van producten van de toegewezen productgroep, inkoopprocessen, voorraadbeheer en leveranciersbeheer.
- Bekendheid met ERP-systemen en Microsoft Excel.
- Teamspeler met een proactieve houding en vermogen om onder druk te werken.
- Planmatig / projectmatig in teamverband kunnen werken
- Rijbewijs B
Wat bieden wij jou?:
- Een fulltime salaris tussen €3.411,- en € 4.881,-
- Een functie voor 40 uur per week
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime werkweek en de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen;
- Een informele werksfeer waarin je je snel thuis voelt;
- Ontwikkelmogelijkheden van je kwaliteiten, vakkennis en groeipotentie.
- Een veelzijdige functie waarin je de vrijheid krijgt om mee te helpen bouwen aan een groeiend bedrijf;
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan cv’s die ongevraagd aangeleverd worden, kunnen geen rechten worden ontleend.
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO
- Waterdrinker
- Inkoop
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Supply Chain Planner
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en collega’s.
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt en verpakkingen nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga je doen als Supply Chain Planner?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Supply Chain Planner. In deze rol ben jij dé persoon die verantwoordelijk is voor het plannen en registreren van leveringen en logistieke stromingen. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Week-, maand- en jaarplanningen opstellen ten behoeve van onze inkoop- en verkoopkanalen;
- Korte- en lange termijnplanning opstellen voor onze (strategische) leveranciers en klanten;
- Voorraadbeheer in samenwerking met o.a. afdeling Inkoop en Verkoop, Kwaliteit en Productie;
- Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden binnen het Supply Chain team.
- Ontwikkelen, standaardiseren en beheren van supply chain- en planningsprocessen;
Wie ben jij?
Als toegewijde professional beheers je logistieke processen als geen ander en voel je je als een vis in het water in een zeer dynamische omgeving.
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- HBO werk- en denkniveau;
- Excelvaardig en analytisch ingesteld;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Je voelt je als een vis in het water in een Internationale werkomgeving, je hebt namelijk veel contacten met Afrikaanse leveranciers en Britse en Ierse productielocaties;
- Enige ervaring in een planningsfunctie;
- Fulltime beschikbaar;
- Een aantal keer per jaar (voornamelijk tijdens de pieken) werken in het weekend.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen (met uitzondering van piekperiodes);
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- Fulltime
- HBO
- SuperFlora
- Administratief
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Transport Coördinator Bloemen en Planten
The Floral Connection
Heb jij interesse in transport en expeditie? Wil jij je bezighouden met het optimaliseren en beheren van het logistieke proces bij het grootste productiebedrijf van bloemen en planten in Europa? Lijkt het jou leuk om als meewerkend voorman je team te coachen en samenwerkingen met leveranciers te optimaliseren? Dan is deze functie als Transport Coördinator Bloemen en Planten bij The Floral Connection echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Je komt terecht op de afdeling Transport waar je met vier directe collega’s samenwerkt om alle transport te regelen. Als meewerkend voorman coach je het team en bespreek je wekelijks het verloop van de week ervoor, de planning en uitdagingen voor de aankomende week en eventuele verbeterpunten. Je rapporteert aan de Transport Manager. Onze cultuur kenmerkt zich door open communicatie, interesse in elkaar en elkaar helpen waar mogelijk.
Als Transport Coördinator zorg je ervoor dat het transport van bloemen en planten naar al onze Europese klanten vlekkeloos verloopt. Jij ziet verbeteringen in het proces en pakt deze aan. Je zorgt ervoor dat de data uit ons Transport Management Systeem (TMS) gebruikt wordt om de belangrijkste transport-KPI’s bij te houden.
We werken met zes tot zeven vaste transporteurs hiervoor ben je het aanspreekpunt. Je stemt transporten af en handelt eventuele schades af. Je hebt contact met je collega’s van de Expeditie om de orders te bespreken, de aantallen en de aanlevertijden. Deze informatie communiceer jij aan de transporteurs (vanuit het TMS). Hiermee zorg je voor een gestroomlijnd proces. Wanneer er afstemming nodig is met de klant pak je dit op met de afdeling Sales. Kortom, een functie waarmee je een grote bijdrage levert aan het succes van het bedrijf.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Jij graag de handen uit de mouwen steekt en affiniteit hebt met de wereld van transport. Je bent communicatief vaardig en klantgericht. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, bent een echte teamplayer en vindt het leuk om een team te coachen. Je bent flexibel en stressbestendigheid. De bloemen- en plantenbranche kent jaarlijks zo’n drie tot vier piekmomenten. In deze periodes is het belangrijk om te knallen en vragen wij je ook de bereidheid om als het nodig is in het weekend werkzaam te zijn.
Daarnaast beschik je over:
- Hbo werk- en denkniveau.
- Bij voorkeur een afgeronde opleiding richting logistiek, supply chain of financiën.
- Kennis en affiniteit met transport, expeditie en (transport management) systemen is een pre.
- Werkervaring in een logistieke omgeving is een pre.
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €2800,- en €3800,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO
- The Floral Connection
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
HRM stagiair(e)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga jij doen als HRM stagiair(e)?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven afstudeer stagiair(e). Wij geloven in de kracht van onze medewerkers en investeren graag in hun ontwikkeling. Daarom bieden wij een uitdagende afstudeerstage aan voor een vierdejaars HRM-student. Als HRM-stagiair(e) krijg je de kans om praktijkervaring op te doen binnen onze HR-afdeling. Deze bestaat uit een HR Manager, HR Advisor en een HR Assistant. Je zal betrokken worden bij diverse HR-activiteiten en projecten, waaronder:
- Bijdragen aan HR-administratie en personeelsbeheer, denk hierbij aan het maken van arbeidsovereenkomsten, mutatiebrieven, beheren van de personeelsdossiers etc.;
- Ondersteunen bij werving en selectieprocessen;
- Ondersteunen bij de opleidings- en ontwikkelingsvraagstukken;
- Meewerken aan de onboarding van nieuwe medewerkers;
- Ondersteunen bij HR gerelateerde projecten.
Daarnaast krijg je de mogelijkheid om een onderzoeksopdracht uit te voeren die aansluit bij jouw studie en onze bedrijfsdoelen. Dit onderzoek zullen we in overleg met elkaar bespreken.
Wie ben jij?
Wij zoeken een student die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- Je bent een vierdejaars HRM-student;
- Je hebt een proactieve en leergierige houding;
- Je bent communicatief vaardig en kunt goed samenwerken;
- Je hebt passie voor HR en interesse in HR-processen en -beleid;
- Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
Ook bieden wij:
- Een stagevergoeding van € 450,- op fulltime basis;
- Een uitdagende en leerzame stageplek binnen een professionele en inspirerende werkomgeving;
- Begeleiding door ervaren HR-professionals;
- Laptop van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 0-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO
- SuperFlora
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Junior inkoper
Florca
Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van ruim 40 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.
Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? En ben je altijd vroeg uit de veren? Heb je klanten en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan? Word je enthousiast van het inkopen van mooie bloemen? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!
Florca is op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega om ons team te versterken! Vanwege de uitbreiding van ons team hebben wij plek voor een nieuwe Inkoper. Samen met een naaste collega ben je verantwoordelijk voor de directe inkoop (geen klokinkoop) van een breed assortiment aan kwaliteits-bloemen en planten. Dit gebeurt via diverse koppelingen, zoals VMP en Floriday, waaronder KlokVoorVerkoop (KVV) en directe koppelingen met kwekers.
Als Inkoper bij Florca werk je in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. Je start je werkdag vroeg, tussen 04.30 en 05:00 uur, en bent voor de middag klaar. Einde middag sluit je dag af door de laatste inkooporders te verwerken via je laptop. Je speelt een cruciale rol in het selecteren van de mooiste bloemen en planten en zorgt ervoor dat onze klanten altijd op Florca kunnen rekenen voor de beste kwaliteit.
Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!
Wie ben je?
Je hebt een commerciële instelling met een Westlandse mentaliteit. Je bent stressbestendig, want er kan van alles tegelijk gebeuren. Geen saaie boel dus! Je werkt gestructureerd, let op alle details en zoekt naar de beste partijen. Je bent iemand die zelfstandig kan werken en weet van aanpakken. Je bent resultaat- en klantgericht en een echte netwerker. Je herkent jezelf in de volgende waarden: flexibel, no-nonsens en samenwerken. Je bent gedreven om de best mogelijk oplossing voor onze klanten te realiseren. Heb je ervaring in een vergelijkbare functie? Fantastisch! Maar ook als je aan het begin van je carrière staat en graag wilt groeien, moedigen we je van harte aan om te solliciteren. We zijn op zoek naar gemotiveerde talenten zoals jij!
Wat ga je doen?
- Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkoop van kwaliteitsbloemen en planten.
- Je onderhoudt actief contact met onze bestaande leveranciers en bouwt deze relaties verder uit. Een belangrijk onderdeel hiervan is intensiever samenwerken met onze kwekers binnen het programma “Team Up With Growers.”
- Je verwerkt inkooporders nauwkeurig in de verschillende systemen.
- Het beheren en vernieuwen van het assortiment (binnen jouw productgroepen) doe je in nauwe samenwerking met de afdeling verkoop, zodat ons aanbod optimaal aansluit op de marktbehoefte.
- Je volgt marktontwikkelingen (binnen jouw productgroepen) op de voet en bezoekt leveranciers om duurzame en succesvolle samenwerkingen te waarborgen.
Wat bieden wij?
- Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
- Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
- Een leuke en actieve personeelsvereniging;
- Extra beloningen als we positief draaien;
- Ontwikkel- en trainingsmogelijkheden;
- Fruit op je werk;
- Vitaliteitsprogramma, waaronder maandelijks stoelmassage;
- Fietsplan;
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?
Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving.
Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste.
Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.
Ben jij enthousiast geworden over de functie Junior Inkoper? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06- 12974207). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.
- Honselersdijk
- Fulltime
- Florca
- Inkoop
Contact
Stephany ten Berge- van Heijningen
HR adviseur
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistiek Medewerker (fulltime)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga jij doen als Logistiek Medewerker?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Logistieke Medewerker. In deze rol ben jij dé persoon die er voor zorgt dat de juiste bloemen en planten met de juiste aantallen de deur uit gaan. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Zorg dragen voor een juiste en tijdige verlading en administratieve afhandeling van de ingekochte producten;
- Verwerking van de fusten die weer retour gestuurd worden;
- De goederen scannen en controleren of de juiste aantallen en de juiste soorten geleverd zijn;
- Opbouwen van de goederen om deze verzendklaar te maken voor de vrachtwagens;
- Al deze processen worden verwerkt in een geautomatiseerd computersysteem.
Dagelijks gaan er bij SuperFlora rond de 20 à 30 vrachtwagens vol met bloemen de deur uit. Jij zorgt ervoor dat deze vrachtwagens met de juiste goederen bij de juiste productiesites terecht komen. Om de kwaliteit te waarborgen werk je in een gekoelde ruimte waar je passende kleding voor krijgt.
Je komt te werken in een leuk team dat bestaat uit ongeveer 15 vaste medewerkers en logistiek manager Danny. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het logistieke proces in ons warehouse in Honselersdijk.
Danny: “Elke dag is weer anders, je rouleert op diverse afdelingen en je leert zodoende alle facetten van onze logistiek kennen, juist die afwisseling maakt het zo leuk.“
Wie ben jij?
Wij zoeken een gestructureerde en nauwkeurige collega die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en geniet van een actieve baan. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- Een afgeronde MBO opleiding of relevante logistieke ervaring?
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Enige kennis van Excel en computers;
- Ervaring in de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pre;
- Bereid om in pieken (denk aan Valentijnsdag en Engelse Moederdag) in overleg met je collega’s extra te werken;
- Cijfermatig en ruimtelijk inzicht.
Competenties: je bent stressbestendig, hebt een zelfstandige werkhouding en kan goed plannen.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 26 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Werken conform een vast rooster;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 32-40 uur, Fulltime
- MBO
- SuperFlora
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Key Accountmanager
Hamiplant
Werken als Key Accountmanager bij Hamiplant biedt jou de unieke kans om onderdeel te zijn van een groeiend internationaal handelsbedrijf in de bloemen- en plantenbranche. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van sterke relaties met onze klanten. Jouw inzet en expertise zorgen ervoor dat wij ons marktaandeel én de klanttevredenheid vergroten.
Werken als Key Accountmanager
Als Key Accountmanager speel je een essentiële rol in het succes van onze organisatie. Jij bent de spil tussen ons bedrijf en onze klanten, met als doel langdurige relaties op te bouwen en te onderhouden. Je zorgt ervoor dat de klantbehoefte wordt vervuld. Jij werkt proactief aan het verbeteren van onze diensten en producten. Je krijgt verantwoordelijkheid voor de omzet en marge van jouw klantenbestand.
Jouw taken als Key Accountmanager zijn:
- Strategische planning en verkoop: ontwikkelen van accountstrategieën, actief verkopen van producten, en onderhandelen over leveringsvoorwaarden.
- Marktanalyse en klantcontact: analyseren van markttrends en klantgegevens, en onderhouden van regelmatig contact met klanten, zowel telefonisch, per mail als fysiek.
- Bezoeken en marktonderzoeken: Je bent regelmatig op pad, in binnen- en buitenland. Je bezoekt beurzen samen met klanten en ook zelfstandig. Daarnaast werk je nauw samen met de inkoopafdeling om strategische kwekers te bezoeken. Minimaal drie keer per jaar voer je marktonderzoeken uit. Verder bezoek je regelmatig klanten en vestigingen om relaties te versterken en inzicht te krijgen in hun behoeftes.
- Probleemoplossing en klanttevredenheid: oplossen van klantproblemen en waarborgen van hun tevredenheid.
- Interne samenwerking: samenwerken met interne teams zoals marketing, logistiek en productontwikkeling om klantbehoeften te vervullen.
- Accountontwikkeling: opstellen van accountplannen en realiseren van gestelde targets.
- Rapportage en groei: opstellen van rapporten over accountprestaties en actief uitbreiden van het klantenbestand.
Jij als Key Accountmanager
Om deze functie optimaal te kunnen vervullen, vragen wij van jou:
- MBO/HBO werk- en denkniveau: ten tenminste 3-5 jaar commerciële ervaring in de plantenbranche, van met name tuinplanten, dit is een pré.
- Aantoonbare Retail of accountmanagement ervaring.
- Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engels taal, zowel mondeling als schriftelijk. Een derde taal is een pré.
- Klantgericht: je hebt een scherp oog voor klantbehoeften en streeft ernaar hun verwachtingen te overtreffen.
- Communicatief sterk: je communiceert helder en effectief met interne teams en externe klanten.
- Proactief en energiek; Je houdt niet van stilzitten en vind het niet erg om klanten te bezoeken.
- Jij bent altijd op zoek naar nieuwe kennis en vaardigheden, en je werkt zelfstandig en nauwkeurig.
Wat kun je van Hamiplant verwachten?
Bij Hamiplant bieden we je een inspirerende werkomgeving waar je kunt groeien en je talenten verder kunt ontwikkelen. Samen met ons enthousiaste team werk je aan het versterken van onze positie in de markt en het bereiken van gezamenlijke doelen.
- Het allermooiste product om mee te werken: planten!
- Een marktconform salaris, passend bij jou ervaring en expertise.
- Een auto van de zaak om jou te ondersteunen in jouw functie.
- In overleg de mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken.
- 25 vakantiedagen voor die welverdiende zomer- en wintersportvakantie.
- Een pensioenregeling waarbij werkgever en werknemer 50% van de premie betalen.
Hamiplant als bedrijf
Hamiplant is een internationaal handelsbedrijf gevestigd in Honselersdijk, in het bruisende Westland nabij Den Haag en Rotterdam. Jaarlijks vinden zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten via ons hun weg naar klanten in Europa. Met de klant, onze kwekers en logistieke partners optimaliseren wij voortdurend de supply chain van kweker tot consument. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.
Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.
Aan de slag als Key Accountmanager?
Solliciteer nu en til je carrière naar een hoger niveau! Stuur je CV en motivatiebrief via deze link op. Heb je nog vragen na het lezen van deze vacature? Neem gerust contact met ons op via [email protected] of bel 0174 – 612 387. We kijken ernaar uit om van je te horen!
- Honselersdijk
- Fulltime
- HBO, MBO
- Hamiplant
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Functioneel Beheerder
DFG Facilities
Kom tot bloei als functioneel beheerder bij Dutch Flower Group!
Dutch Flower Group (DFG) is een familie van meer dan 30 bedrijven. Als functioneel beheerder, werk jij met een groot deel van deze bedrijven samen. Kiezen zij voor een nieuw bedrijfsproces, check jij of die aansluit op de huidige software. Met jouw analytisch vermogen zie jij al snel het probleem én de oplossing. Project klaar? Dat verdient een bloemetje!
Wat ga je doen als functioneel beheerder
Jouw baan bestaat uit twee onderdelen: aan de ene kant ben je bezig met projecten, aan de andere kant de running werkzaamheden. Oftewel, het ondersteunen van de afdeling helpdesk bij IT-problemen en het oplossen van vragen over onze software.
- Je begint op de voor jou best passende tijd tussen 7:00 – 9:00. Je werpt een blik op ons scrumboard en gaat aan de slag met jouw taken.
- Als nieuwe collega ben je vooral bezig met de implementatie van ons nieuwe softwarepakket: we bereiden ons voor om de huidige ERP-software te vervangen.
- Naast dat jij veel samenwerkt met jouw twaalf directe collega’s op kantoor, werk jij ook veel samen met de key users van onze bedrijven. Met hen overleg je over de software, feedback en functionaliteit binnen hun bedrijf. Zij zorgen vervolgens weer dat jouw informatie terecht komt bij onze, jawel, zevenhonderd eindgebruikers.
- Concrete vraagstukken oplossen is ook leuk, dus kan het zijn dat je in de middag aansluit bij een collega om te werken aan een softwareoplossing voor een van onze bedrijven.
- Er komt een supportvraag binnen. De eerstelijns vragen komen binnen op de eerstelijns helpdesk, tweedelijns vragen kunnen door de helpdesk worden doorgezet naar jou. Aan jou de taak om het probleem in kaart te brengen: van de melding ‘het doet het niet’ naar een duurzame oplossing!
Jij als functioneel beheerder
- Jij hebt bij voorkeur een hbo-opleiding in de richting van Business IT & Management, Bedrijfskundige Informatica of vergelijkbaar.
- Jij staat stevig in je schoenen en weet de juiste prioriteit te geven aan hulpvragen en projecten.
- Jij weet dat het beeld van de introverte IT’er niet altijd waar is. Jij hebt affiniteit met software én bent sociaal onderlegd.
- Jij mag jezelf de tolk in ons bedrijf noemen. Jij snapt de taal, bedrijfsprocessen en vragen van de key users en weet dit om te zetten in een haalbaar en concreet plan voor de programmeur.
- Dankzij jouw ervaring met fysieke goederen snap jij onze processen écht. En de uitdaging die versproducten met zich meebrengen, vind jij alleen maar leuk.
- Wij gaan overstappen naar Infor M3. Heb jij daar al ervaring mee of ervaring met SAP of een ander ERP pakket? Dan is dat extra welkom.
Wat je krijgt als functioneel beheerder bij Dutch Flower Group (DFG)
- DFG heeft een enorm aandeel in de bloemen- en plantensector. Als functioneel beheerder maak jij deel uit van het team dat de software beheert voor onze Retail afdeling.
- Binnen het team hebben we iedere specialisatie nodig en helpen wij elkaar.
- Wij maken tijd vrij om jou echt goed in te werken. Je wordt begeleid door verschillende collega’s zodat je iedereens specialiteit leert kennen.
- Die laptop en telefoon hebben wij al voor je geregeld. Verder zijn er op het kantoor fijne zit/sta-bureaus en dubbele schermen.
- Afhankelijk van jouw kennis en werkervaring bieden wij jou een salaris tussen de € 2.880,- en de € 4.400 bruto per maand. Natuurlijk krijg je ook een pensioen, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen.
- Met onze opleidingskalender kies je zelf de opleidingen die bij jouw doelen passen. Groei van senior naar teamleider, of kies een specialisatie.
- Langdurige samenwerkingen lonen, dat hebben wij wel begrepen. Daarom bieden we jou na het eerste jaar graag een vast contract aan.
- Groei met ons team mee als junior, medior of senior. Bij ons is er plek én uitdaging voor ieder talent!
Werken bij DFG
DFG is een familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld.
Functioneel beheerder bij DFG jouw baan?
Jij bent die sociale IT’er die door de bomen het bos nog ziet en het werk van jouw collega’s graag wat gemakkelijker maakt. Druk op de knop en solliciteer! Toch nog een vraag? Bel met onze HR-adviseur Martina of stuur een appje (06-83523534). Wil je meer weten over de functie? Bel dan met onze Manager Application Engineers Cees (06-51600672).
Collega’s die jou al zijn voorgegaan:
Bram startte in 2021 als junior functioneel beheerder net na het behalen van zijn hbo-diploma, inmiddels is Bram gegroeid via medior naar senior functioneel beheerder met veel plezier in zijn werk.
Eli startte in 2018 als junior functioneel beheerder – na zijn omscholing van retail filiaal manager met een passie voor IT – en is in 2022 doorgegroeid naar senior functioneel beheerder. In deze nieuwe branche is hij volledig op zijn plek.
- Honselersdijk
- Fulltime
- HBO
- DFG Facilities
- ICT
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Senior Accountmanager Midden-Oosten & Azië
Holex Flower
Ben jij die ervaren persoon die wij zoeken?
De bloemenwereld is een wereld waar je direct vrolijk van wordt. Felle kleuren, prachtige bloemen, heerlijke geuren: alleen ons product zou je al overhalen om te solliciteren. Je kunt geluk niet kopen, maar bloemen wel. Dat snappen onze klanten ook. Als senior accountmanager begeleid je hen van A tot Z. Kom jij werken bij ons in De Kwakel?
Waarom kiezen voor een carrière bij Holex?
Connecting Continents is onze visie. We zetten de volgende stappen van onze strategische planning richting 2025 en daarna. Met meer dan 160 medewerkers zijn we de Nederlandse marktleider op gebied van bloemenexport naar verre bestemmingen. Door onze relaxte bedrijfscultuur en hardwerkende collega’s, kunnen we elke dag blijven groeien. En hard ook. Niet alleen vanuit De Kwakel, maar ook vanuit onze vestigingen in China, Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Dat doen we als team. Word jij onze nieuwe collega die Holex verder laat groeien in Midden Oosten & Azië?
Wat ga je doen als senior accountmanager Midden-Oosten & Azië?
- Vroeg van start: ’s ochtends vroeg druppelen jij en je collega’s het kantoor binnen. Jullie klanten zijn namelijk al heel wat uren wakker.
- Klantgericht van nature: Jij bent voortdurend in de weer. Klantcontact, administratie, regelwerk: laat dat maar aan jou over. Je begint vandaag met de laatste orders voor de zending in het ERP systeem te zetten.
- Aanbod en vraag in balans: Je bent ontzettend goed in het matchen van ons aanbod met de vraag van de klant. Daarbij houd je rekening met culturen, vrachtkosten en valuta’s. Voor je het weet heb je een aantal interessante offertes de deur uitgedaan.
- Internationale contacten: Over een paar weken staat er een klantbezoek in het Midden-Oosten gepland. Je besteedt het laatste uur van je werkdag aan het boeken van een vlucht en hotel. Gelukkig mag je zelf bepalen hoelang je gaat. Dit keer vertrek je op zondagavond en vlieg je terug op vrijdag. Je hebt jouw klantbezoek effectief ingedeeld, zodat je zoveel mogelijk klanten en potentiële klanten in één keer kunt bezoeken.
- Mentorschap: Als ervaren kracht draag jij graag bij aan de ontwikkeling van je collega’s. Je bent een aanspreekpunt en helpt het team naar een hoger niveau te tillen.
- Buitenlandse kantoren: Met de verschillende buitenlandse vestigingen van Holex houd je contact om ook Holex breed kansen op te pakken.
Wie ben jij als senior accountmanager?
- Je hebt ervaring in een commerciële rol binnen een internationale omgeving en weet hoe je een portfolio van klanten kunt managen en uitbouwen.
- Ervaring in de bloemen en/of planten (export) sector is een vereiste om zo direct aan de slag te kunnen in deze functie.
- Dagelijks praat jij honderduit met klanten en collega’s, zowel in het Nederlands als in het Engels. Spreek je nog een taal, dan is dit zeker een pluspunt!
- Je bent goed met cijfers en gaat elke dag voor het allerbeste resultaat.
- Het Officepakket van Microsoft ken je op je duimpje. Hoe onze ERP, CRM en webshopsystemen werken? Dat leren wij je.
- Vastomlijnde werktijden heb jij niet nodig. Jij snapt als geen ander dat klanten uit andere tijdzones soms buiten kantoortijden geholpen moeten worden.
- Een lange vlucht vind jij geen probleem of het nu Dubai, Singapore of Seoul is. Jij vliegt de wereld over om klanten en nieuwe leads te bezoeken. Weet je meteen welke route onze bloemen afleggen.
Wat bieden wij jou als senior accountmanager?
- Een aantrekkelijk salaris dat past bij jouw ervaring en senioriteit.
- 25 vakantiedagen – Niet alleen onze bloemen reizen de wereld over, ook jij hebt af en toe een vakantie nodig.
- Natuurlijk liggen er een laptop en smartphone voor je klaar.
- Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.
- Wekelijks een mooi weekendboeket. Om je partner mee te verrassen bijvoorbeeld. Of je moeder. Of gewoon voor jezelf. Daar wordt toch iedereen blij van?
- Genoeg mogelijkheden om opleidingen en trainingen te volgen. Bij ons kom je helemaal tot bloei.
- Wij geven je veel vrijheid in hoe jij je dagen inricht. Het resultaat telt. Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen. Mensen ook
Klaar om je carrière tot bloei te laten komen bij Holex?
Solliciteer vandaag nog en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort als onze nieuwe collega.
Vragen? Neem contact op met: Reinier Voskamp, Area Manager Middle East & Asia
Telefoonnummer: 06- 26 14 64 58
- Aalsmeer
- Fulltime
- Holex Flower
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Tactisch Inkoper Retail
Hamiplant
Ben jij een echte onderhandelaar met een passie voor inkoop? Als Tactisch Inkoper bij Hamiplant ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van tactische inkoopplannen en het onderhouden van sterke leveranciersrelaties in het binnen-en buitenland. Met jouw analytisch vermogen draag je bij aan een efficiënte supply chain en een hoge klanttevredenheid.
Werken als Inkoper:
Als Tactisch Inkoper bij Hamiplant is geen dag hetzelfde. Naast het sluiten van overeenkomsten, beoordeel je de kwaliteit van onze producten en leveranciers. Je werkt in een dynamische omgeving, waar je samenwerkt met collega’s uit verschillende afdelingen. Door jouw inzet draag je bij aan het succes van Hamiplant en krijg je de kans om jezelf zowel op professioneel als persoonlijk vlak te ontwikkelen.
Jouw werkzaamheden:
- Samen met je collega’s stel je proactieve tactische inkoopplannen op die perfect aansluiten op de klantbehoefte.
- Het onderhouden en opbouwen van sterke, langdurige relaties met leveranciers, zowel in binnen- en buitenland.
- Je maakt afspraken met onze leveranciers over kwaliteit, prijs en leveringsvoorwaarden. Samen zorg je voor een tevreden klant.
- Samen met het Operations team bewaak je de voortgang van leveringen en zorg je ervoor dat afspraken met leveranciers worden nageleefd.
- Je bezoekt regelmatig leveranciers en beurzen.
Jij als Tactische Inkoper:
Om deze functie goed te kunnen vervullen, vragen wij van jou:
- Ruime kennis en ervaring in een commerciële rol in de kamer-of tuinplantenbranche;
- Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denk niveau;
- Een analytische blik die je weet te vertalen naar een tactische strategie;
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
- Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden en een klantgerichte instelling;
- Een proactieve en coöperatieve instelling;
- Een Rijbewijs B
Wat kun je van Hamiplant verwachten?
In ruil voor jouw kwaliteiten bieden wij je:
- Het allermooiste product om mee te werken: planten
- Een functie met veel uitdaging binnen een snelgroeiende afdeling, met mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie
- Een passend salaris wat in een vroeg stadium wordt besproken, 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld
- Auto, laptop en telefoon van de zaak
- Mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken
- Een actieve personeelsvereniging en vrijdagmiddagborrels om je collega’s beter te leren kennen
Hamiplant als bedrijf
Hamiplant is een internationaal handelsbedrijf in Honselersdijk in het Westland (regio Den Haag/Rotterdam). Jaarlijks vinden zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten via ons hun weg naar klanten in Europa. Met de klant, onze kwekers en logistieke partners optimaliseren wij voortdurend de supply chain van kweker tot consument. Als bedrijf staan wij niet stil en groeien wij nog steeds. Wij geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen en door te groeien. Daarom stimuleren wij hun zelfontwikkeling met een opleiding, cursus of training.
Omdat wij onderdeel zijn van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, krijgen onze medewerkers de kans om veel ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.
Bij Hamiplant aan de slag als Inkoper?
En dan nu de belangrijkste stap: het solliciteren. Hoe? Laat via deze link je cv en motivatie bij ons achter. Dan nemen wij contact met jou op. Heb je nog vragen? Stel ze via [email protected] of bel 0174 – 612 387.
- Honselersdijk
- Fulltime
- HBO
- Hamiplant
- Inkoop
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.