Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 36 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? Heb je oog voor detail en wil je je loopbaan graag in de bloemenexport ontwikkelen? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! 

Binnen onze afdeling logistiek werken enthousiaste collega’s die iedere dag de bestelde bloemen en planten tot complete luchtvrachtzendingen verpakken. Als ingangscontroleur/ kwaliteitscontroleur binnen Florca werk je samen met de collega’s van de verdeling en inpak om alle luchtvrachtzendingen van bloemen en planten in exportdozen verzendklaar te maken. Je houdt ervan om lekker actief bezig te zijn en vind het niet erg om fysiek werk te verrichten.    

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!

Wie ben je?

Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voelt je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Bloemenkennis is een pré. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Wat ga je doen?

  • Je controleert de bloemen en planten op juiste soort, kwaliteit en hoeveelheid;
  • Je registreert onze binnenkomende handel in ons ABS systeem;
  • Je neemt indien nodig contact op met de leveranciers inzake de aanlevertijden of kwaliteitsissues;
  • Je werkt actief mee binnen de verschillende logistieke processen; 
  • Je ondersteunt de Manager logistiek bij de administratie afhandeling van logistieke werkzaamheden.

Wat bieden wij? 

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Ontwikkel- en trainingsmogelijkheden;
  • Fruit op je werk;
  • Fietsplan; 
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving. 

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste. 

Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.

Ben jij enthousiast geworden over de functie ingangscontroleur/ kwaliteitscontroleur? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • Florca
  • Logistiek
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Van Dijk Flora is op zoek naar een toegewijde Product Specialist met een passie voor bloemen. In deze rol fungeer je als de essentiële schakel tussen vraag en aanbod, en speel je een cruciale rol in het identificeren en benutten van kansrijke producten en marktontwikkelingen. Ben jij communicatief sterk, een ervaren netwerker en gedreven om onze bloemeninkoopactiviteiten naar een hoger niveau te tillen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen als Product Specialist Bloemen bij Van Dijk Flora in Honselersdijk?

Als Product Specialist Bloemen bij Van Dijk Flora ben je verantwoordelijk voor je eigen (snij) bloemenassortiment. Je bouwt duurzame relaties op door lange termijn afspraken te maken met onze leveranciers en kwekers in het binnen- en buitenland. Je bent verantwoordelijk voor het jaarplan van jouw assortiment. Je stelt het jaarplan op voor jouw assortiment en werkt met rapportages en analyses van onze data. Door gebruik te maken van actuele trends en ontwikkelingen, weet je perfect in te spelen op de behoeften van onze klanten.


Dagelijks opereer je voornamelijk op tactisch niveau en kijk je op week- en maandniveau naar de behoeften van de klant. Via jouw (te bouwen) netwerk, weet je de scherpste prijzen voor onze weekaanbiedingen en lange termijn tenders te realiseren. De markt eigen maken, snel schakelen en onderhandelen geven jou energie.

Je bent onderdeel van de afdeling Inkoop Bloemen. Het team waarin je komt te werken bestaat uit acht collega’s: ervaren inkopers met elk hun specialisme en supportmedewerkers die de inkopers administratief ondersteunen.
 

Jouw werkzaamheden als Product Specialist Bloemen.

  • Verantwoordelijk voor het eigen (snij) bloemenassortiment.
  • Je bent in staat korte- en lange termijn afspraken te maken met jouw leveranciers.
  • Je maakt rapportages en analyses van jouw inkoopresultaten.
  • Je stelt een jaarplan op voor jouw productgroep, monitort deze en schakelt zo nodig bij. 
  • Je houdt actief de trends en ontwikkelingen in de branche bij en je signaleert toepasbare kansen.

Dit breng je mee als Product Specialist Bloemen.

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring binnen de FMCG op het gebied van inkoop, bij voorkeur ervaring met snijbloemen.
  • Beheersing van zowel de Nederlandse- en Engelse taal.
  • Fulltime, 40 uur, beschikbaar.

Verder herken je jezelf in de volgende eigenschappen

  • Je bent besluitvaardig en resultaatgericht, tijdens het inkopen neem je besluiten op basis van de kennis, waarmee je de beste resultaten behaald.
  • Je bent een netwerker en communicatief vaardig.
  • Je bent flexibel, kunt snel schakelen en hebt de drive om zaken te optimaliseren.

De voordelen van Van Dijk Flora

  • Ontwikkeling staat centraal: Bij Van Dijk Flora investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden uitgebreide opleidingsmogelijkheden, variërend van kleurentesten tot persoonlijke ontwikkelingsplannen. Bij ons sta jij altijd op de eerste plaats.
  • Doorgroeikansen: We moedigen groei en ontwikkeling aan en bekijken altijd mogelijkheden om door te stromen, zowel omhoog als opzij. Ook bij onze zusterbedrijven.
  • Inspirerende werkomgeving: Ons hoofdkantoor in Honselersdijk is een ware blikvanger met een kas als entree en een prachtige binnentuin. Ontdek onze unieke werkomgeving via een virtuele rondleiding of onze bedrijfsvideo.
  • Gezondheid en welzijn: We geven om jouw gezondheid. Geniet van een dagelijkse, compleet verzorgde lunch bereid in onze eigen keuken. 
  • Teamgeest en plezier: Onze actieve personeelsvereniging organiseert diverse leuke activiteiten, waaronder familiedagen, waterskiën, kookworkshops en gezellige borrels.
  • Collectieve voordelen: Profiteer van collectieve voordelen zoals ziektekostenverzekering en kortingen op diverse uitjes.

Over Van Dijk Flora
Al ruim 50 jaar is Van Dijk Flora een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Onze klanten zijn grote discountsupermarkten, in meer dan 25 Europese landen. 
Door de jaren heen is Van Dijk Flora uitgegroeid tot een expert in het samenbrengen van vraag en aanbod, zodat bloemen en planten met de beste kwaliteit bij de consument in de woonkamer komen te staan. Dit doen we door intern nauw samen te werken, maar ook met de ruim 200 partners in binnen- en buitenland. Het is niet voor niets dat ‘samen’ een belangrijke kernwaarde is bij Van Dijk Flora.

Driven to bring floral happiness
Onze drive is floral happiness. Gewoon, omdat wij heel blij worden van bloemen en planten. Niet alleen brengen ze kleur en levendigheid, maar ze zorgen ook direct voor een geluksgevoel en boosten ons welzijn. We willen dat iedereen – van kweker tot klant – kan genieten van floral happiness. Daarom is onze missie; Driven to bring floral happiness!

Floral happiness staat voor het gevoel van positiviteit; het tovert simpelweg een glimlach op je gezicht. Elke dag zet ons enthousiaste team zich vol passie in om onze partners een zorgeloze ervaring te bieden. We zorgen ervoor dat de met liefde gekweekte floral happiness op een vlotte en efficiënte manier bij de klant terechtkomt. Zo kunnen consumenten extra lang van onze bloemen en planten genieten. 

Je toekomstige werkomgeving
Het meest opvallende pand van het Trade Parc in Honselersdijk is van Van Dijk Flora. Een kas als entree en een inspirerende binnentuin benadrukt dat we méér zijn dan een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Dankzij de open, ongedwongen sfeer, uitjes, borrels en andere extra’s voel je nog steeds het gevoel van het familiebedrijf zoals deze ruim 50 jaar geleden is opgericht.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Grijp dan jouw kans en solliciteer! Voor vragen kun je contact opnemen met: Lisa van Donk (afdeling HR). Zij zal de sollicitaties in behandeling nemen en is te bereiken via 06-57 17 15 77, WhatsApp is ook mogelijk!

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO
  • Van Dijk Flora
  • Inkoop
Lisa van Donk HR Advisor

Contact

Lisa van Donk

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als (Business) Controller ga je dagelijks aan de slag met onze cijfers. Je weet de cijfers in te zetten om kansen te identificeren en daarmee onze bedrijfsprocessen efficiënter in te richten. Met jouw scherpe analyses en innovatieve dashboards in Power BI creëer je een stevige financiële basis voor onze organisatie.  Benieuwd wat deze rol verder inhoudt? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen als (Business) Controller bij Van Dijk Flora in Honselersdijk?

Als (Business) Controller ga je aan de slag met tal van werkzaamheden. Je analyseert onze business performance, bent actief betrokken bij procesoptimalisatie en het verbeteren van de bedrijfsprestaties onder andere door bij te dragen aan de implementatie van ons nieuwe ERP-systeem.

In deze rol ben je niet alleen verantwoordelijk voor het opstellen van gedetailleerde rapportages, maar geef je ook proactief advies aan verschillende afdelingen. Jij weet precies welke verbeteringen nodig zijn en kunt dit helder overbrengen. Bovendien ben je de drijvende kracht achter ons jaarlijkse businessplan, begroting en de jaarrekening.

In deze rol rapporteer je aan de Manager Finance en werk je nauw samen met de andere acht collega’s in het Finance team.
 

Jouw werkzaamheden als (Business) Controller:

  • Analyseren van de business performance en optimaliseren van onze processen.
  • Opstellen en analyseren van diverse margerapportages inclusief KPI’s, en ontwikkelen van innovatieve dashboards in Power BI.
  • Actief bijdragen aan de verbetering van bedrijfsprestaties en ondersteuning bieden bij de implementatie van het nieuwe ERP-systeem.
  • Ondersteunen bij het rapporteren van de maandelijkse managementresultaten.
  • Verantwoordelijk zijn voor het opstellen van het jaarlijkse businessplan, de bijbehorende begroting en ondersteunen bij het opstellen van de jaarrekening.

Dit breng je mee als (Business) Controller.

  • Afgeronde Bachelor- of Masteropleiding in Bedrijfseconomie, Accounting, Finance en/of Control. 
  • Ervaring met Power Bi, Exact Globe/Infor M3 is een pre. 
  • 3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen accounting/ controlling.
  • Beschikbaar voor 32 tot 40 uur.

Verder herken je jezelf in de volgende eigenschappen:

  • Je bent analytisch ingesteld, weet wat de cijfers jou vertellen en weet hierop te anticiperen.
  • Wanneer rapportages en analyses niet duidelijk zijn, pak jij het op, je bent een zelfstarter die graag zaken tot de bodem uitzoekt. 
  • Je bent communicatief vaardig, je bent immers veel in contact bent met collega’s en weet jouw boodschap op de juiste manier over te brengen. 

De voordelen van Van Dijk Flora

  • Ontwikkeling staat centraal: Bij Van Dijk Flora investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden uitgebreide opleidingsmogelijkheden, variërend van kleurentesten tot persoonlijke ontwikkelingsplannen. Bij ons sta jij altijd op de eerste plaats.
  • Doorgroeikansen: We moedigen groei en ontwikkeling aan en bekijken altijd mogelijkheden om door te stromen, zowel omhoog als opzij. Ook bij onze zusterbedrijven.
  • Inspirerende werkomgeving: Ons hoofdkantoor in Honselersdijk is een ware blikvanger met een kas als entree en een prachtige binnentuin. Ontdek onze unieke werkomgeving via een virtuele rondleiding of onze bedrijfsvideo.
  • Gezondheid en welzijn: We geven om jouw gezondheid. Geniet van een dagelijkse, compleet verzorgde lunch bereid in onze eigen keuken. 
  • Teamgeest en plezier: Onze actieve personeelsvereniging organiseert diverse leuke activiteiten, waaronder familiedagen, waterskiën, kookworkshops en gezellige borrels.
  • Collectieve voordelen: Profiteer van collectieve voordelen zoals ziektekostenverzekering en kortingen op diverse uitjes.

Over Van Dijk Flora
Al ruim 50 jaar is Van Dijk Flora een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Onze klanten zijn grote discountsupermarkten, in meer dan 25 Europese landen. 
Door de jaren heen is Van Dijk Flora uitgegroeid tot een expert in het samenbrengen van vraag en aanbod, zodat bloemen en planten met de beste kwaliteit bij de consument in de woonkamer komen te staan. Dit doen we door intern nauw samen te werken, maar ook met de ruim 200 partners in binnen- en buitenland. Het is niet voor niets dat ‘samen’ een belangrijke kernwaarde is bij Van Dijk Flora.

Driven to bring floral happiness
Onze drive is floral happiness. Gewoon, omdat wij heel blij worden van bloemen en planten. Niet alleen brengen ze kleur en levendigheid, maar ze zorgen ook direct voor een geluksgevoel en boosten ons welzijn. We willen dat iedereen – van kweker tot klant – kan genieten van floral happiness. Daarom is onze missie; Driven to bring floral happiness!

Floral happiness staat voor het gevoel van positiviteit; het tovert simpelweg een glimlach op je gezicht. Elke dag zet ons enthousiaste team zich vol passie in om onze partners een zorgeloze ervaring te bieden. We zorgen ervoor dat de met liefde gekweekte floral happiness op een vlotte en efficiënte manier bij de klant terechtkomt. Zo kunnen consumenten extra lang van onze bloemen en planten genieten. 

Je toekomstige werkomgeving
Het meest opvallende pand van het Trade Parc in Honselersdijk is van Van Dijk Flora. Een kas als entree en een inspirerende binnentuin benadrukt dat we méér zijn dan een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Dankzij de open, ongedwongen sfeer, uitjes, borrels en andere extra’s voel je nog steeds het gevoel van het familiebedrijf zoals deze ruim 50 jaar geleden is opgericht.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Grijp dan jouw kans en solliciteer! Voor vragen kun je contact opnemen met: Lisa van Donk (afdeling HR). Zij zal de sollicitaties in behandeling nemen en is te bereiken via 06-57 17 15 77, WhatsApp is ook mogelijk!

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO, WO
  • Van Dijk Flora
  • Financieel
Lisa van Donk HR Advisor

Contact

Lisa van Donk

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Planner RTI beheers jij de stroom van duizenden karren en pallets waarop onze bloemen en planten elke dag vervoerd worden. Heb jij ervaring met het beheer van emballage en ben jij administratief sterk? Lees dan snel verder! 

Dit ga je doen als Planner RTI

Als Planner RTI bij Van Dijk Flora ben je onderdeel van het Transport & Productieteam, een hecht en gedreven team waar een plezierige en ongedwongen sfeer heerst. Jouw team zorgt ervoor dat onze bloemen en planten volgens afspraak worden geleverd bij onze klant. 

Elke dag worden onze bloemen en planten verladen vanaf 150 externe locaties. Jij bent verantwoordelijk voor de stroom van duizenden karren en pallets waarop onze bloemen en planten vervoerd worden. Het is daarom van groot belang dat de administratie hiervan op rolletjes loopt. Dat is best een verantwoordelijkheid, maar hier deins jij niet voor terug. 

Jij bent volledig op de hoogte van wat er speelt en waar alles is opgeslagen, waardoor je volledige controle hebt over de openstaande saldi. Je bent op de hoogte van alle gemaakte afspraken en kunt kunt effectief communiceren met de juiste partijen. Als expert op het gebied van onze emballagestromen, heb je de vrijheid om deze stromen te optimaliseren. 
 

Jouw werkzaamheden als Planner RTI

  • Je beheert en administreert de emballagestromen van Van Dijk Flora naar de klant, en je zorgt ervoor dat de emballage retour komt van de klantendepots. 
  • Je bewaakt, controleert en onderneemt actie bij openstaande saldi, dit stem je af met onze leveranciers, transporteurs en onze Finance afdeling. Je registreert eventuele afwijkingen en bent in staat deze op te lossen indien nodig. 
  • Je bent bezig met forecasting om zo de behoefte in kaart te brengen en op basis hiervan in actie te komen. 
  • Je vindt het leuk de emballagestroom te optimaliseren en  durft kritisch te zijn om zo nog beter te worden.  
  • Je bent het aanspreekpunt op het gebied van emballage voor zowel onze collega’s, van Finance tot aan Inkoop, als de leveranciers. 

Dit breng je mee als Planner RTI

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur 1 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie.
  • Ervaring binnen de FMCG is een pre.
  • Om te kunnen schakelen met onze leveranciers, beheers je zowel de Nederlandse- als Engelse taal.

Verder herken je jezelf in de volgende eigenschappen

  • Je bent proactief en analytisch sterk, kleine onregelmatigheden vallen jou op en hier onderneem je actie op.
  • Je vindt samenwerken prettig, samen kom je immers verder.
  • Je weet om te gaan met stress, jou krijgen ze niet snel op de kast en je weet de rust en het overzicht te bewaren.
     

De voordelen van Van Dijk Flora

  • Ontwikkeling staat centraal: Bij Van Dijk Flora investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden uitgebreide opleidingsmogelijkheden, variërend van kleurentesten tot persoonlijke ontwikkelingsplannen. Bij ons sta jij altijd op de eerste plaats.
  • Doorgroeikansen: We moedigen groei en ontwikkeling aan en bekijken altijd mogelijkheden om door te stromen, zowel omhoog als opzij. Ook bij onze zusterbedrijven.
  • Inspirerende werkomgeving: Ons hoofdkantoor in Honselersdijk is een ware blikvanger met een kas als entree en een prachtige binnentuin. Ontdek onze unieke werkomgeving via een virtuele rondleiding of onze bedrijfsvideo.
  • Gezondheid en welzijn: We geven om jouw gezondheid. Geniet van een dagelijkse, compleet verzorgde lunch bereid in onze eigen keuken. 
  • Teamgeest en plezier: Onze actieve personeelsvereniging organiseert diverse leuke activiteiten, waaronder familiedagen, waterskiën, kookworkshops en gezellige borrels.
  • Collectieve voordelen: Profiteer van collectieve voordelen zoals ziektekostenverzekering en kortingen op diverse uitjes.

Over Van Dijk Flora
Al ruim 50 jaar is Van Dijk Flora een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Onze klanten zijn grote discountsupermarkten, in meer dan 25 Europese landen. 
Door de jaren heen is Van Dijk Flora uitgegroeid tot een expert in het samenbrengen van vraag en aanbod, zodat bloemen en planten met de beste kwaliteit bij de consument in de woonkamer komen te staan. Dit doen we door intern nauw samen te werken, maar ook met de ruim 200 partners in binnen- en buitenland. Het is niet voor niets dat ‘samen’ een belangrijke kernwaarde is bij Van Dijk Flora.

Driven to bring floral happiness
Onze drive is floral happiness. Gewoon, omdat wij heel blij worden van bloemen en planten. Niet alleen brengen ze kleur en levendigheid, maar ze zorgen ook direct voor een geluksgevoel en boosten ons welzijn. We willen dat iedereen – van kweker tot klant – kan genieten van floral happiness. Daarom is onze missie; Driven to bring floral happiness!

Floral happiness staat voor het gevoel van positiviteit; het tovert simpelweg een glimlach op je gezicht. Elke dag zet ons enthousiaste team zich vol passie in om onze partners een zorgeloze ervaring te bieden. We zorgen ervoor dat de met liefde gekweekte floral happiness op een vlotte en efficiënte manier bij de klant terechtkomt. Zo kunnen consumenten extra lang van onze bloemen en planten genieten. 

Je toekomstige werkomgeving
Het meest opvallende pand van het Trade Parc in Honselersdijk is van Van Dijk Flora. Een kas als entree en een inspirerende binnentuin benadrukt dat we méér zijn dan een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Dankzij de open, ongedwongen sfeer, uitjes, borrels en andere extra’s voel je nog steeds het gevoel van het familiebedrijf zoals deze ruim 50 jaar geleden is opgericht.
 

 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Grijp dan jouw kans en solliciteer! Voor vragen kun je contact opnemen met: Lisa van Donk (afdeling HR). Zij zal de sollicitaties in behandeling nemen en is te bereiken via 06-57 17 15 77, WhatsApp is ook mogelijk!

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • Van Dijk Flora
  • Logistiek
Lisa van Donk HR Advisor

Contact

Lisa van Donk

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij de wildflower die we zoeken? 

De bloemenwereld is een wereld waar je direct vrolijk van wordt. Felle kleuren, prachtige bloemen, heerlijke geuren: alleen ons product zou je al overhalen om te solliciteren. Je kunt geluk niet kopen, maar bloemen wel. Dat snappen onze klanten ook. Als accountmanager begeleid je hen van A tot Z. Kom jij werken bij ons in De Kwakel?
 

Werken bij Holex

Connecting Continents is onze visie. We zetten de volgende stappen van onze strategische planning richting 2025 en daarna. Met meer dan 160 medewerkers zijn we de Nederlandse marktleider op gebied van bloemenexport naar verre bestemmingen. Door onze relaxte bedrijfscultuur en hardwerkende collega’s, kunnen we elke dag blijven groeien. En hard ook. Niet alleen vanuit De Kwakel, maar ook vanuit onze vestigingen in China, Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Dat doen we als team. Word jij onze nieuwe collega die Holex verder laat groeien in Midden Oosten & Azië?

Wat ga je doen als accountmanager Midden-Oosten & Azië?

  • ’s Ochtends vroeg druppelen jij en je collega’s het kantoor binnen. Jullie klanten zijn namelijk al heel wat uren wakker.
  • Jij bent een bezig bijtje. Klantcontact, administratie, regelwerk: laat dat maar aan jou over. Je begint vandaag met de laatste orders voor de zending in het ERP systeem zetten. 
  • Tussendoor word je gebeld door een klant die een order wil doorgeven. Jouw Engels is on point, dus je begrijpt meteen wat de wensen zijn. Je voert de order in en geeft de details door. Check, weer een tevreden klant!
  • Hele dag door komen er vragen via WhatsApp, e-mail en telefoon met vragen van klanten. Van groothandels en importeurs, tot high end bloemisten en weddingplanners: jouw klantenbestand is net zo divers als ons aanbod. De vragen trouwens ook. 
  • Zo, nu eerst lunchen in de nieuwe bedrijfskantine met heerlijk assortiment aan broodjes, soepen e.d. Hierna is het tijd om de laatste e-mails te beantwoorden. Er zijn vooral vragen over verschillende bloemen, wat bijvoorbeeld het beste te verkrijgen is voor Moederdag in het Midden Oosten.
  • Je bent ontzettend goed in het matchen van ons aanbod met de vraag van de klant. Daarbij houd je rekening met culturen, vrachtkosten en valuta’s. Voor je het weet heb je een aantal sterke offertes de deur uitgedaan. 
  • Over een paar weken staat er een klantbezoek in het Midden-Oosten gepland. Je besteedt het laatste uur van je werkdag aan het boeken van een vlucht en hotel. Gelukkig mag je zelf bepalen hoelang je gaat. Dit keer vertrek je op zondagavond en vlieg je terug op vrijdag. Je hebt jouw klantbezoek effectief ingedeeld, zodat je zoveel mogelijk klanten en potentiële klanten in één keer kunt bezoeken. 

‘’Holex is in mijn ogen een geoliede machine. De sfeer op de afdeling is heel relaxt. Er heerst echt een groepsgevoel en we weten wat we van elkaar kunnen verwachten.’’ – Rick Rusman, Accountmanager 

Wie ben jij als accountmanager?

  • Dagelijks praat jij honderduit met klanten en collega’s, zowel in het Nederlands als in het Engels. 
  • Je bent goed met cijfers en gaat elke dag voor het allerbeste resultaat.
  • Het Officepakket van Microsoft ken je op je duimpje. Hoe onze ERP, CRM en webshopsystemen werken? Dat leren wij je. 
  • Vastomlijnde werktijden heb jij niet nodig. Jij snapt als geen ander dat klanten uit andere tijdzones soms buiten kantoortijden geholpen moeten worden. 
  • Een lange vlucht vind jij geen probleem of het nu Dubai, Singapore of Seoul is. Een aantal keer per jaar vlieg jij de wereld over om klanten te bezoeken. Weet je meteen welke route onze bloemen afleggen.

Wat krijg je als accountmanager?

  • Een brutosalaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring (dit wordt al in een vroeg stadium met je besproken). 
  • 25 vakantiedagen. Niet alleen onze bloemen reizen de wereld over, ook jij hebt af en toe een vakantie nodig.
  • Natuurlijk liggen er een laptop en smartphone voor je klaar.
  • Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.
  • Wekelijks een mooi weekendboeket. Om je partner mee te verrassen bijvoorbeeld. Of je moeder. Of gewoon voor jezelf. Daar wordt toch iedereen blij van?
  • Genoeg mogelijkheden om opleidingen en trainingen te volgen. Bij ons kom je helemaal tot bloei. 
  • Wij geven je veel vrijheid in hoe jij je dagen inricht. Het resultaat telt. Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen. Mensen ook. 

Accountmanager bij Holex jouw baan?

Lijkt de bloemenwereld jou wel wat? Laten we dan kennismaken. Stuur je sollicitatie dan naar Lenneke van der Heijden (HR manager): [email protected]. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten.

Heb je een vraag? Stel deze aan:
Reinier Voskamp 
Area Manager Middle East & Asia
[email protected] 
06- 26 14 64 58

  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • Holex
  • Commercieel
Lenneke van der Heijden HR Manager

Contact

Lenneke van der Heijden

HR Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

The Floral Connection is op zoek naar een Senior Inkoper Bloemen. Ben jij een expert op het gebied van Inkoop/Category Management binnen FMCG en gedreven om een solide netwerk op te bouwen en te onderhouden met zowel interne als externe stakeholders? Vind je het een uitdaging om hoogwaardige contracten af te sluiten met leveranciers van snijbloemen, zowel nationaal als internationaal? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven!

Wat ga je doen?

Als Senior Inkoper maak je deel uit van het Inkoop Bloemen team bij The Floral Connection. Samen met ervaren externe inkopers en interne inkoopdeskundigen zorg je ervoor dat de inkoopprocessen tot in de puntjes worden geregeld in samenwerking met andere afdelingen.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de inkoop van specifieke groepen snijbloemen binnen ons bedrijf. Je bent voornamelijk extern actief, waarbij je regelmatig de kwekers bezoekt, duurzame relaties opbouwt en onderhandelt op basis van jouw expertise. Je sluit contracten af met leveranciers en kwekers voor zowel korte als lange termijn, en deelt deze informatie gestructureerd met je interne collega’s. Daarnaast zorg je ervoor dat je altijd op de hoogte bent van markttrends, certificeringen en nieuwe bloemsoorten en -kleuren, waarbij je nauw samenwerkt met je Sales-collega’s, zowel intern als extern.

In deze functie ben je voornamelijk verantwoordelijk voor:

  • Inkoop en onderhandeling van producten binnen jouw productgroepen, gebaseerd op financiële KPI’s.
  • Beheer van contracten en voorraden.
  • Opbouw van duurzame relaties met bloemenleveranciers en kwekers.
  • Actieve monitoring van trends en ontwikkelingen in de branche en proactieve implementatie hiervan.
  • Voldoen aan certificeringseisen.

Jouw sollicitatie is een schot in de roos als je beschikt over

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ruime ervaring op het gebied van de Inkoop/ Category management binnen FMCG (bloemen of AGF is een pré). 
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
  • Goede beheersing van MS Office.

Daarnaast herken jezelf in de volgende eigenschappen:

  • Je bent besluitvaardig en resultaatgericht. Tijdens het inkopen of andere keuzes die maakt neem je besluiten op basis van argumenten die het gehele organisatiebelang dienen. Kortom, je weegt belangen tegen elkaar af.
  • Je bent een netwerker en communicatief vaardig zowel met externe als interne relaties.
  • Je bent flexibel en hebt de drive om zaken te optimaliseren en werkt daarin nauw samen andere afdelingen.

Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!

Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig. 

  • Een salaris tussen de €3400,- en €4800,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
  • 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
  • Pensioenregeling.
  • De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
  • Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer of Honselersdijk.
  • Reiskostenvergoeding.

Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:

  • Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
  • Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.

Waar kom je terecht?

The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.

We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren. 

Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!

The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie. 

We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.

  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • The Floral Connection
  • Inkoop
Kelly Veenboer Recruiter

Contact

Kelly Veenboer

Recruiter

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

The Floral Connection is op zoek naar een collega Supply chain planner voor 40 uur per week! Zie jij jezelf werken in een dynamisch bedrijf op een gestructureerde afdeling met volop kansen om het verschil te maken? Vind je het leuk om leveranciers te helpen en processen in goede banen te leiden? Neem je initiatief en vind je het leuk om in een team resultaten te behalen? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Bij The Floral Connection weten we alles van bloemen en planten. Met onze producten leveren we dagelijks een fleurige glimlach. Word jij net zo enthousiast van bloemen en planten als wij? Dat is mooi! Als Supply chain planner ben je de administratieve motor achter onze interne processen. Dit is waar jij in excelleert!

Wat ga je doen?

Als Supply chain planner heb je een divers takenpakket. Je bent de verbindende factor tussen de afdelingen Sales, Inkoop en Productie. Multitasken doe je graag en samen met je collega’s zorg je ervoor dat het ordertraject en contractmanagement zo soepel mogelijk verloopt.

Je hebt veel contact met de leveranciers en diverse interne afdelingen. Jouw doel is om de leverancier zo goed mogelijk te bedienen en de processen intern soepel te laten verlopen. Alle verkochte producten handel je in samenwerking met de inkoper af en je zorgt voor een goede overdracht naar de afdelingen Sales en Productie. Als een echte spin in het web zorg jij voor een goede afhandeling. Je bent continu alert, want een verkeerde invoer kan ervoor zorgen dat de productielijn stil komt te liggen. Samen gestructureerd winnen is ons motto!

Jouw sollicitatie is een schot in de roos, als:

Jij servicegericht bent en pas echt tevreden als alles geregeld is en het gehele proces soepel verloopt. Je ziet verbanden tussen oorzaak en gevolg en weet problemen accuraat en efficiënt op te lossen. Het is het resultaat dat telt! Je bent een doorzetter en durft collega’s om hulp te vragen als je er even niet uitkomt. Bovendien ben je een echte teamplayer!

Jij neemt graag initiatief en ziet waar het werk ligt. Je houdt van gestructureerd nauwkeurig werken. Je bent punctueel en komt gemaakte afspraken na. Je vindt het leuk om veel contact te hebben met interne en externe stakeholders en helpt mensen graag verder. Daarnaast ga je vlot om met informaticatools (Excel, ERP) en houd je het hoofd koel als de werkdruk even omhoog gaat.

Daarnaast zien we graag het volgende:

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Goed met systemen om kunnen gaan.
  • Een goede beheersing van de diverse Microsoft office tools
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Bloemen- en/of plantenkennis is een pré

Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!

We bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen en planten. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.

  • Een salaris tussen de €2.700 en €3.800 euro o.b.v. 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een werkweek van 40 uur;
  • Mogelijkheid tot studie en trainingen indien gewenst;
  • 25 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken;
  • Werken vanuit ons moderne kantoor in de Kwakel;
  • Reiskostenvergoeding.

Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:

  • Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
  • Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.

Waar kom je terecht?

The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.

We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.

Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!

The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie

We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.

  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • The Floral Connection
  • Inkoop
Kelly Veenboer Recruiter

Contact

Kelly Veenboer

Recruiter

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Tactische Inkoper binnen Hamiplant ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van tactische inkoopplannen die bijdragen aan zowel een efficiënt proces als een hoge klanttevredenheid. Je gaat waardevolle relaties aan met de (potentiële) leveranciers in het binnen- en buitenland, waarbij je naast het onderhandelen over prijzen en contractvoorwaarden hen ook kunt beoordelen op de juiste kwaliteit van de producten en processen, de gemaakte (prijs)afspraken en beschikbaarheid. Met jouw sterke analytisch vermogen weet je data en rapportages te vertalen naar acties die bijdragen aan procesoptimalisatie, het plannen van inkoopbehoefte en het drukken van kosten. Als Tactische inkoper staat er genoeg afwisseling op het programma!

Werken als Inkoper:

Je komt direct samen te werken met de Inkopers van de andere productgroepen. Daarnaast werk je ook nauw samen met de andere collega Inkopers van de andere afzetmarkten binnen Hamiplant, verkopers en operations.  Als Inkoper ben jij de ogen en oren van ons bedrijf aan de aanbodkant. Jouw werkzaamheden zijn:

  • Samen met collega’s proactief de tactische inkoopplanning ontwikkelen om te kunnen voldoen aan de klantvraag en de beschikbaarheid te kunnen waarborgen.
  • Het onderhouden van nauw contact en opbouwen van lange termijn relaties met leveranciers in binnen- en buitenland. 
  • Afspraken vastleggen en beheren, waarbij je samen met Operations de productie en leveringen volgt om ervoor te zorgen dat afspraken worden nagekomen.
  • Verkoopprognoses weet je te vertalen naar een optimale voorraadbeheer om de beschikbaarheid te optimaliseren.
  • Onderhandelen met en adviseren aan leveranciers over kwaliteit, prijzen en (levering)voorwaarden om optimale inkoopvoorwaarden te garanderen. 

Jij als Inkoper:

Om deze functie optimaal te kunnen vervullen, vragen wij van jou:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Bedrijfskunde, Marketing, Inkoop of een ander gerelateerd vakgebied;
  • Kennis van de markt en producten, samen met een aantal jaar werkervaring in de kamer- of tuinplantenbranche en/of Retail;
  • Een analytische blik die je weet te vertalen naar een tactische strategie;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift; 
  • Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden die je weet te vertalen naar een klantgerichte instelling;
  • Rijbewijs b.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

In ruil voor jouw kwaliteiten bieden wij je:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten 
  • Een functie met veel uitdaging binnen een snelgroeiende afdeling, met mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie
  • Een passend salaris wat in een vroeg stadium wordt besproken, 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak
  • Mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken 
  • Een actieve personeelsvereniging en vrijdagmiddagborrels om je collega’s beter te leren kennen 

Hamiplant als bedrijf

Hamiplant is een internationaal handelsbedrijf in Honselersdijk in het Westland (regio Den Haag/Rotterdam). Jaarlijks vinden zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten via ons hun weg naar klanten in Europa. Met de klant, onze kwekers en logistieke partners optimaliseren wij voortdurend de supply chain van kweker tot consument. Als bedrijf staan wij niet stil en groeien wij nog steeds. Wij geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen en door te groeien. Daarom stimuleren wij hun zelfontwikkeling met een opleiding, cursus of training.

Omdat wij onderdeel zijn van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, krijgen onze medewerkers de kans om veel ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Purchaser?

En dan nu de belangrijkste stap: het solliciteren. Hoe? Laat via deze link je cv en motivatie bij ons achter. Dan nemen wij contact met jou op. Heb je nog vragen? Stel ze via de mail [email protected] of bel 0174 – 612 387. 

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO
  • Hamiplant
  • Inkoop
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Heb jij commercieel talent en ben je op zoek naar een startersfunctie bij een internationale speler? Lijkt het je leuk om vloeiend Italiaans te leren, lopend door de Alpen of bij de nonnen in Vught? Wij willen onze Italiaanse accountmanagementteam uitbreiden.

Jij doet het

In deze startersfunctie van junior accountmanager houd jij je bezig met commerciële ondersteuning waarbij je jezelf in razend tempo verder gaat ontwikkelen binnen deze rol. In deze functie analyseer je verkoopresultaten, begeleid je orders en onderhoud je de relatie met jouw klanten. Met als doel: de verkoopresultaten telkens weer verbeteren.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Beheren en uitbreiden van bestaande klantrelaties;
  • Actief benaderen van potentiële klanten en het genereren van nieuwe leads;
  • Adviseren van klanten over ons assortiment en het bieden van passende oplossingen;
  • Opstellen en opvolgen van offertes en orders;
  • Bijdragen aan het behalen van de verkoopdoelstellingen;
  • Op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de bloemensector en markttrends.

Benieuwd naar hoe jouw dag eruit ziet?

04:30: De wekker gaat.

05:30-06:00: Op kantoor, als eerst even koffie halen. Kijken in je mail welke orders je hebt en deze invoeren voor 05:30 zodat inkoop weet wat zij voor onze klanten kunnen inkopen.

6:00: De eerste klanten komen online en die ga jij mailen, bellen of appen om nog extra orders door te geven.

08:00: Ontbijten in de bedrijfskantine met je collega’s.

09:00: Transport doorgeven.

09:00-12:00: Af en toe loop je naar beneden om te kijken hoe de orders van jouw klanten worden opgebouwd.

12:30: Lunchen met je collega’s in de bedrijfskantine.

14:00: Je orders worden verwerkt en je hebt je mail bijgewerkt, dus het is tijd om naar huis te gaan.

14:30: Lig je op het water, zit je op het terras met een heerlijk verkoelend drankje of heb je tijd om wat voor jezelf te doen.

16:00: Je wordt gebeld door jouw klant met een grote order voor de bruiloft in Milaan en dit wil hij graag bij jou bestellen. Je pleegt nog snel een paar telefoontjes naar de inkoop om te regelen dat ze dit voor je kunnen inkopen. Met deze bestelling kan jouw dag niet meer stuk!

 

 

Jij hebt het

  • HBO-werk- en denkniveau;
  • Volete imparare a parlare italiano in modo fluente;
  • Flexibele en gedreven houding;
  • Data gedreven;
  • Commerciële instelling.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam 

Wat is er leuker dan werken in een omgeving met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, 1 van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier iedere dag van genieten. Onze passie voor bloemen delen we met onze collega’s en kwekers. En we brengen dat met succes over aan bloemengroothandels en bloemisten in meer dan 60 landen. We weten wat er speelt in hun markten en spelen hierop in. 

Waarom werken bij OZ Hami zo leuk is!

  • Je werkt in een ambitieuze en gezellige organisatie; 
  • Een salaris tussen €2800,00 en €3200,00 wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!), uiteraard met korting;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag €50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;

Word jij onze nieuwe collega? Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter.
  • Eerste sollicitatiegesprek met Karel Koolhaas Teamlead salesteam Italië en een collega.
  • Meeloop dag om zelf mee te maken hoe een dag als junior accountmanager eruitziet.
  • Referentiecheck (optioneel).
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • HBO, MBO
  • OZ-Hami
  • Commercieel
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 30 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? En wil jij de mooiste en meest bijzondere bloemen en planten klaar zetten voor hun verdere reis? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!

Als logistiek medewerker binnen Florca werk je samen met de collega’s van de inpak om alle luchtvrachtzendingen van bloemen en planten in exportdozen verzendklaar te maken. Je houdt ervan om lekker actief bezig te zijn en vind het niet erg om ook fysiek werk te verrichten.

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!

Wie ben je?

Je hebt enige ervaring in een logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voel je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Tevens beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat ga je doen?

  • Je houdt je bezig met het opbouwen van de pallets en deze verzendklaar maken;
  • Je helpt mee bij het in-en uitladen van de vacuümkoeler;
  • Je verwerkt de fusten;
  • Je ondersteunt andere afdelingen indien nodig.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Extra beloningen als we positief draaien;
  • Trainingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen bijv. BHV en heftruck;
  • Fruit op je werk;
  • Fietsplan;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving.

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste.

Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.

Ben jij enthousiast geworden over de functie logistiek medewerker? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO, VMBO
  • Florca
  • Logistiek
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!