Commercial Support
Hamiplant
Wil jij ervoor zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn? Dan is dit jouw kans om met jouw expertise en enthousiasme aan de slag te gaan als Commercial Support Bij Hamiplant. In deze rol ben jij de spin in het web van onze verkoopafdeling Samen met het accountteam zorg je ervoor dat onze klanten de hoogste kwaliteit producten en service ervaren. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van orders, coördineren van interne processen en biedt uitstekende aftersales ondersteuning.
Werken als Commercial Support
Als Commercial Support ben je een essentiële schakel binnen ons accountteam van 8 personen. Je ondersteunt de Accountmanagers zowel commercieel als administratief. Jouw taken omvatten onder andere het beheren van het assortiment, verwerken van orders, coördineren van bestel- en leverprocessen, en het proactief opvolgen van orders.
Na jouw inwerkperiode stomen we je klaar voor de rol van super user binnen de Retailafdeling. Als super user ben je verantwoordelijk voor het beheren en optimaliseren van bepaalde bedrijfsprocessen binnen de Retailafdeling. Je vertaalt de wensen en behoeften van jouw collega’s naar de IT-afdeling om deze vervolgens bij hen aan te dragen, te bespreken en te implementeren.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Onderhouden van klantcontact en operationele ondersteuning bieden
- Beheren van het assortiment en aanbod
- Verwerken en begeleiden van inkomende orders
- Coördineren van bestel- en leverprocessen met leveranciers
- Proactief analyseren en opvolgen van orders
- Bijdragen aan procesoptimalisaties binnen het team
- Als super user woon je vergaderingen bij en vertaal je de wensen en verbeterpunten naar IT en koppel je deze terug aan de key users op de afdeling
Jij als Commercial Support
Om deze functie optimaal te kunnen vervullen, vragen wij van jou:
- HBO werk- en denkniveau, met ervaring als Commercial Support of binnen vergelijkbare operationele of salesfuncties
- Sterk analytisch vermogen
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Duitse taal, kennis van Engels of een andere taal is een pré
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- Initiatiefrijk in het verbeteren van orderverwerkingsprocessen
- Uitgebreide computervaardigheden, vooral in Excel
- Affiniteit met de bloemen- en plantenmarkt is een pluspunt
Wat kun je van Hamiplant verwachten?
Wat je van ons kunt verwachten voor jouw talent en inzet:
- Werken met het mooiste product: planten!
- Een internationale omgeving om in te werken
- Een passend salaris, bespreekbaar in een vroeg stadium en een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
- Flexibiliteit met de mogelijkheid om eventueel 20% van je tijd vanuit huis te werken en een thuiswerkvergoeding
- Dagelijkse verse broodjes, soep en salades in onze bedrijfskantine tegen kostprijs
- Een actieve personeelsvereniging en wekelijkse vrijdagmiddagborrels om je collega’s beter te leren kennen
Hamiplant als bedrijf
Hamiplant is een internationaal en ambitieus handelsbedrijf met meer dan 350 medewerkers, gelegen in Honselersdijk, nabij Den Haag en Rotterdam. Jaarlijks leveren we circa 110 miljoen kamer- en tuinplanten aan klanten door heel Europa. Bij Hamiplant krijg je volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, met ondersteuning van trainingen en opleidingsmogelijkheden.
Als onderdeel van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om uitgebreide ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.
Solliciteer bij Hamiplant als Commercial Support
Ben jij klaar voor deze uitdagende functie als Commercial Support bij Hamiplant? Solliciteer dan direct via deze link. Voor meer informatie kun je contact opnemen via [email protected] of bel 0174 – 612 387. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Honselersdijk
- Hamiplant
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Commercieel Traineeship
DFG Facilities
Wil jij commerciële ervaring opdoen, maar twijfel je nog over de richting die je wilt inslaan: inkoop, verkoop of misschien beide? En spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Start je carrière met een Commercieel Traineeship bij Dutch Flower Group (DFG). Ontdek direct de praktijk en verzeker jezelf van een topbaan bij één van onze DFG-bedrijven.
Wat ga je doen?
Het doel van dit 3-jarige traineeship is helder: je klaarmaken voor een commerciële topbaan bij één van onze bedrijven. Tijdens deze periode duik je zowel in de wereld van inkoop als sales. Je leert bij inkoop alles over het inkoopproces, onderhandelingstechnieken, kwaliteitsbewaking en het opbouwen van sterke relaties met kwekers. Bij sales maak je kennis met onze klanten, ontdek je hun behoeften en werk je samen met je team om hier strategisch op in te spelen. Daarnaast krijg je de ruimte om actief mee te denken over commerciële strategieën. Hoewel inkoop en sales van elkaar verschillen, ontdek je tijdens het Commercieel Traineeship ook de waardevolle overlap, waarbij je je dagelijks bezighoudt met ons product en veelvuldig contact hebt met kwekers en klanten.
Gedurende drie jaar word je professioneel begeleid en wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken welk type bedrijf het beste bij je past en waar jouw passie en talenten liggen.
Wie ben jij?
Je hebt net een opleiding afgerond of je hebt al werkervaring, maar wil de overstap maken naar een commerciële carrière. Je bent enthousiast en gedreven en het lijkt je leuk om te werken in de dynamische bloemen- en plantensector. Daarnaast maken jouw flexibiliteit en sterke communicatieve vaardigheden je succesvol in deze rol. Je hebt namelijk veel contact met mensen en werkt elk jaar in een nieuwe omgeving. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.
Verder vragen wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat bieden wij jou?
Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:
- Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
- Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
- Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het traineeship wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
- Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland;
- Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
- Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
- Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
- Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
- Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.
Wie zijn wij?
DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website.
Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?
Ben jij enthousiast geworden over het Commercieel Traineeship? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Aalsmeer, Honselersdijk
- Fulltime
- HBO, WO
- DFG Facilities
- Commercieel, Traineeship
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Senior Key Accountmanager Duitsland
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een Senior Key Accountmanager voor de Duitse markt. Ben jij gepassioneerd over het vertalen van klantbehoeften naar concreet productaanbod? Wil je de consument voorzien van prachtige boeketten? En ben je bereid om nieuwe producten te bedenken die nog beter zullen verkopen? Dan is deze functie als Senior Key Accountmanager voor Duitsland echt iets voor jou!
Bij The Floral Connection zijn we experts op het gebied van bloemen en planten. Met onze producten bezorgen wij dagelijks een glimlach. Als Senior Key Accountmanager voor Duitsland ben jij verantwoordelijk voor het managen van een van onze grootste internationale retailklanten.
Wat ga je doen?
Samen met een team van zes collega’s ben je verantwoordelijk voor het optimaal bedienen van onze grote klant in acht verschillende landen. Als senior neem je hierin het voortouw en fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je hebt twee keer per week overleg met je team om lopende zaken te bespreken en taken te verdelen.
Op internationaal niveau werk je samen met de klant aan het verkoopassortiment. Je hebt dagelijks contact met de klant om verkoopcijfers te bespreken, de volumes van komende bestellingen te bepalen en offertes te maken. Door goed door te vragen zorg je ervoor dat je de prioriteiten van de klant begrijpt.
Je denkt vanuit het perspectief van de klant en de consument en identificeert kansen in de markt die je vertaalt naar concrete producten. Je vindt het uitdagend om ervoor te zorgen dat we de beste en mooiste producten aanbieden aan onze consumenten. Je bedenkt nieuwe producten, maakt calculaties, overlegt met de afdeling Inkoop en Productie, en stelt offertes op voor de klant. Onze design- en NPD-afdeling ondersteunt je graag bij het ontwikkelen van innovatieve producten die consumenten blij maken. Je bent ook verantwoordelijk voor het implementeren van CRS en het bespreken van de duurzaamheid van verpakkingen.
Daarnaast werk je samen met verschillende landen om bestellingen, verkoopprestaties, mogelijke acties en nieuwe producten te bespreken. Je analyseert de cijfers en houdt rekening met de belangen van de klant. Je kent de doelstellingen van de klant en zorgt ervoor dat zij succes behalen. Met jouw innovatieve ideeën en daadkracht zorg je ervoor dat de gestelde doelen op het gebied van omzet en marges worden behaald.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Je kunt hoofd- en bijzaken goed onderscheiden en weet wat nodig is om succesvol te zijn en goede resultaten te behalen. Je bent prijsbewust en denkt vanuit het bedrijfsbelang. Je kunt snel schakelen, bent een snelle denker en voelt de urgentie van bepaalde zaken. Je bent in staat om zelf structuur aan te brengen en wordt blij van perfectie tot in de details.
Daarnaast beschik je over:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een commerciële functie.
- Ervaring als Key Accountmanager.
- Ervaring met risico-inventarisatie en -analyse.
- Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Duitse taal.
- Bij voorkeur kennis van bloemen, anders de bereidheid om deze kennis op te doen.
- Trader ervaring is een pre.
- Flexibiliteit om af en toe in het weekend te werken en issues op te lossen.
- Fulltime beschikbaarheid.
- Bereidheid om vanuit Aalsmeer te werken.
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Je kunt hoofd- en bijzaken goed onderscheiden en weet wat nodig is om succesvol te zijn en goede resultaten te behalen. Je bent prijsbewust en denkt vanuit het bedrijfsbelang. Je kunt snel schakelen, bent een snelle denker en voelt de urgentie van bepaalde zaken. Je bent in staat om zelf structuur aan te brengen en wordt blij van perfectie tot in de details.
Daarnaast beschik je over:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een commerciële functie.
- Ervaring als Key Accountmanager.
- Ervaring met risico-inventarisatie en -analyse.
- Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Duitse taal.
- Bij voorkeur kennis van bloemen, anders de bereidheid om deze kennis op te doen.
- Trader ervaring is een pre.
- Flexibiliteit om af en toe in het weekend te werken en issues op te lossen.
- Fulltime beschikbaarheid.
- Bereidheid om vanuit Aalsmeer te werken.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €3750,- en €5600,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO
- The Floral Connection
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Account Manager Retail Verre Markten
Holex Flower
Beschik jij over een ruime portie commerciële ervaring in de internationale retailsector én wil je werken bij een groeiend en modern bloemenexport bedrijf?
Wie zijn wij?
Holex Flower is, met meer dan 150 medewerkers, Nederlands marktleider op het gebied van bloemenexport naar verre bestemmingen. Dit gebeurt niet alleen vanuit onze hoofdvestiging in De Kwakel, maar ook vanuit onze vestigingen in China, Noord- en Zuid-Amerika. Klanten over de hele wereld kennen ons als de betrouwbare leverancier met een breed assortiment snijbloemen en groen. Onze producten gaan de hele wereld over, met name naar ver gelegen vliegbestemmingen zoals de VS, Canada, China, Zuid Korea en het Midden Oosten. Holex Flower groeit en we hebben jou nodig. Kom deel uitmaken van onze professionele en uitdagende bloemenwereld en help ons mee om onze maar ook jouw doelen te verwezenlijken.
Wat ga je doen als Accountmanager Retail Verre Markten?
Samen met een klein team verzorg je het aanbod en optimale service richting grote retail leveranciers op andere continenten. Door middel van een jaarplanning, die we liever ook nog digitaliseren, ben je continue in contact met ons inkoopteam en de kwekers om het aanbod te vinden en vast te leggen. Productkennis, creativiteit, scherp calculeren en reageren op actuele ontwikkelingen zijn jouw kwaliteiten.
Wij vinden het fijn als jij
- Goed cijfermatig inzicht hebt en een resultaatgerichte instelling
- Goed overweg met het Office pakket van Microsoft.
- Ervaring om te werken met ERP, CRM en webshop systemen; dat leren wij je!
- Houdt van een informele sfeer waar samen hard werken zorgt voor een optimaal resultaat
- Houdt van een uitdagende baan bij een internationaal bedrijf met vestigingen in de VS, Ecuador en China.
- Zowel Engels als Nederlands voldoende beheerst zodat je een goede gesprekspartner bent voor klanten, leveranciers en collega’s.
- Je flexibel bent; je klanten zijn namelijk werkzaam in een andere tijdzone en af en toe wil je ze misschien ook wel eens bezoeken!
Wij kunnen je bieden
- Werken in een leuk team van ervaren, gemotiveerde collega’s bij een ambitieus en winstgevend bedrijf
- De mogelijkheid om opleidingen en trainingen te volgen
- Veel eigen inbreng en verantwoordelijkheid
- Prettige werkomgeving met een goede personeelskantine
- Goede -secundaire- arbeidsvoorwaarden
- Diverse gezellige uitjes per jaar
- Wekelijks een mooi weekendboeket!
Denk je dat we bij elkaar passen?
Dan vinden we het leuk om met je in contact te komen!
Dat kan met Lenneke van der Heijden (HR Manager). Telefonisch of via What’s App 06- 51 63 35 63 of per e-mail [email protected]
Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Paul Hoogenboom (Algemeen Directeur). Dit kan telefonisch via: 06- 53 18 53 70 of per e-mail: [email protected].
- Aalsmeer
- Fulltime
- Holex Flower
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Accountmanager Noord-Amerika
Holex Flower
Beschik jij over een ruime portie commerciële ervaring als Accountmanager én wil je werken bij een groeiend en modern bloemenexport bedrijf?
Wie zijn wij?
Holex Flower is, met meer dan 150 medewerkers, Nederlands marktleider op het gebied van bloemenexport naar verre bestemmingen. Dit gebeurt niet alleen vanuit onze hoofdvestiging in De Kwakel, maar ook vanuit onze vestigingen in China, Noord- en Zuid-Amerika. Klanten over de hele wereld kennen ons als de betrouwbare leverancier met een breed assortiment snijbloemen en groen. Onze producten gaan de hele wereld over, met name naar ver gelegen vliegbestemmingen zoals de VS, Canada, China, Zuid Korea en het Midden Oosten. Holex Flower groeit en we hebben jou nodig. Kom deel uitmaken van onze professionele en uitdagende bloemenwereld en help ons mee om onze maar ook jouw doelen te verwezenlijken.
Wat ga je doen als Accountmanager Noord-Amerika?
Het Sales Team is continu bezig met het verzorgen van aanbod en optimale service richting onze klanten over de hele wereld. Als Accountmanager Noord-Amerika onderhoud je het contact met groothandelsklanten in de Verenigde Staten en Canada en ben je dagelijks bezig om op creatieve wijze in te spelen op hun behoeften. Jouw voelsprieten staan op scherp om steeds een goede match te maken tussen ons aanbod en de vraag van de klanten. Buiten de vaste producten en wensen vind je het ook een uitdaging om samen met ons inkoopteam passend aanbod te vinden voor events, seizoenen en feestdagen. Het optimaal kunnen bedienen van onze klanten in het genoemde marktgebied betekent dat er ook in avonduren (vanuit huis) gewerkt wordt. Werktijden zijn daardoor zeer flexibel.
Wij vinden het fijn als jij
- Goed cijfermatig inzicht hebt en een resultaatgerichte instelling
- Goed overweg met het Office pakket van Microsoft.
- Ervaring om te werken met ERP, CRM en webshop systemen; dat leren wij je!
- Houdt van een informele sfeer waar samen hard werken zorgt voor een optimaal resultaat
- Houdt van een uitdagende baan bij een internationaal bedrijf met vestigingen in de VS, Ecuador en China.
- Zowel Engels als Nederlands voldoende beheerst zodat je een goede gesprekspartner bent voor klanten, leveranciers en collega’s.
- Je flexibel bent; je klanten zijn namelijk werkzaam in een andere tijdzone en af en toe wil je ze misschien ook wel eens bezoeken!
Wij kunnen je bieden
- Werken in een leuk team van ervaren, gemotiveerde collega’s bij een ambitieus en winstgevend bedrijf
- De mogelijkheid om opleidingen en trainingen te volgen
- Veel eigen inbreng en verantwoordelijkheid
- Prettige werkomgeving met een goede personeelskantine
- Goede -secundaire- arbeidsvoorwaarden
- Diverse gezellige uitjes per jaar
- Wekelijks een mooi weekendboeket!
Denk je dat we bij elkaar passen?
Dan vinden we het leuk om met je in contact te komen!
Dat kan met Lenneke van der Heijden (HR Manager). Telefonisch of via What’s App 06-51 63 35 63 of per e-mail [email protected]
Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Bob van Vianen (Sales Manager). Dit kan telefonisch via: 06- 53 18 45 11 of per e-mail: [email protected].
- Aalsmeer
- Fulltime
- Holex Flower
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Junior Key Accountmanager Bloemen
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een Junior Key Accountmanager Bloemen. Zie jij jezelf werken in een dynamisch bedrijf met volop kansen om het verschil te maken? Beschik je over een commerciële drive en haal je energie uit het succesvol bedienen van klanten? Neem je initiatief en vind je het leuk om in een team resultaten te behalen? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Bij The Floral Connection weten we alles van bloemen en planten. Met onze producten leveren we dagelijks een fleurige glimlach. Word jij net zo enthousiast van bloemen en planten als wij? Dat is mooi! Als junior Key Accountmanager vertaal je de aanvragen van de klant naar perfecte calculaties en offertes. Dit is waar jij in excelleert!
Wat ga je doen?
Binnen ons team van enthousiaste collega’s ben jij als Junior Key Accountmanager Bloemen verantwoordelijk voor het maken van offertes, calculaties en een intensieve relatie met de klant in samenwerking met de commerciële collega’s. De wens van de klant staat voor jou op nummer één. Dankzij jou hoeft onze klant nergens meer zelf aan te denken. Jouw klanten zullen zich met name in de Duitse markt bevinden.
Daarnaast heb je veel contact met de verschillende interne afdelingen. Je maakt calculaties op basis van de afgegeven prijzen en informatie, de offertes die daaruit volgen deel en bespreek je met de klant. Volgt daar een order uit dan ben jij degene die de interne afdelingen brieft zodat zij het ordertraject over kunnen nemen.
Daarnaast analyseer je de sales data samen met de accountmanagers en maakt gezamenlijk plannen om zaken nog beter te doen.
Nadat je wegwijs bent in onze wereld en de markt waarin wij opereren zal je zelfstandig, aan de hand van analyses, betrouwbare data, winkelbezoeken, gesprekken en evaluaties, verbetervoorstellen voor de categorie bloemen omzetten tot een nóg succesvollere performance.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos, als:
Jij bent klant- en servicegericht en pas echt tevreden als de klant dat ook is. Daarom heb je ook een goed ontwikkeld commercieel gevoel, raak je niet snel van slag en durf je collega’s om hulp te vragen als je er even niet uitkomt. Je kunt snel schakelen, bent sterk in het analyseren van data en gestructureerd in het maken van calculaties. Je bent doortastend, commercieel, een teamspeler en initiatiefrijk. Je bent oplossingsgericht en hebt een can-do mentaliteit.
Naast het ontwikkelen van skills door ervaring op te doen, bieden wij ook trainingen aan waardoor je je verder kunt ontwikkelen.
Daarnaast zien we graag het volgende:
- MBO/HBO werk- en denkniveau.
- Goed met systemen om kunnen gaan (Excel, ERP).
- Commercieel gedreven.
- Gestructureerd en punctueel.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Duits is een pré.
- Bloemenkennis is een pré.
De standplaats van deze functie is Aalsmeer.
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Marktconform salaris (dit bespreken wij graag met jou persoonlijk).
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
- Heel veel doorgroeimogelijkheden
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale Retail formule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieueisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
Wil jij floreren in deze functie?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze functie? Solliciteer dan direct hieronder via de sollicitatiebutton.
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO, MBO
- The Floral Connection
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Accountmanager Midden-Oosten & Azië
Holex Flower
Ben jij de wildflower die we zoeken?
De bloemenwereld is een wereld waar je direct vrolijk van wordt. Felle kleuren, prachtige bloemen, heerlijke geuren: alleen ons product zou je al overhalen om te solliciteren. Je kunt geluk niet kopen, maar bloemen wel. Dat snappen onze klanten ook. Als accountmanager begeleid je hen van A tot Z. Kom jij werken bij ons in De Kwakel?
Werken bij Holex
Connecting Continents is onze visie. We zetten de volgende stappen van onze strategische planning richting 2025 en daarna. Met meer dan 160 medewerkers zijn we de Nederlandse marktleider op gebied van bloemenexport naar verre bestemmingen. Door onze relaxte bedrijfscultuur en hardwerkende collega’s, kunnen we elke dag blijven groeien. En hard ook. Niet alleen vanuit De Kwakel, maar ook vanuit onze vestigingen in China, Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Dat doen we als team. Word jij onze nieuwe collega die Holex verder laat groeien in Midden Oosten & Azië?
Wat ga je doen als accountmanager Midden-Oosten & Azië?
- ’s Ochtends vroeg druppelen jij en je collega’s het kantoor binnen. Jullie klanten zijn namelijk al heel wat uren wakker.
- Jij bent een bezig bijtje. Klantcontact, administratie, regelwerk: laat dat maar aan jou over. Je begint vandaag met de laatste orders voor de zending in het ERP systeem zetten.
- Tussendoor word je gebeld door een klant die een order wil doorgeven. Jouw Engels is on point, dus je begrijpt meteen wat de wensen zijn. Je voert de order in en geeft de details door. Check, weer een tevreden klant!
- Hele dag door komen er vragen via WhatsApp, e-mail en telefoon met vragen van klanten. Van groothandels en importeurs, tot high end bloemisten en weddingplanners: jouw klantenbestand is net zo divers als ons aanbod. De vragen trouwens ook.
- Zo, nu eerst lunchen in de nieuwe bedrijfskantine met heerlijk assortiment aan broodjes, soepen e.d. Hierna is het tijd om de laatste e-mails te beantwoorden. Er zijn vooral vragen over verschillende bloemen, wat bijvoorbeeld het beste te verkrijgen is voor Moederdag in het Midden Oosten.
- Je bent ontzettend goed in het matchen van ons aanbod met de vraag van de klant. Daarbij houd je rekening met culturen, vrachtkosten en valuta’s. Voor je het weet heb je een aantal sterke offertes de deur uitgedaan.
- Over een paar weken staat er een klantbezoek in het Midden-Oosten gepland. Je besteedt het laatste uur van je werkdag aan het boeken van een vlucht en hotel. Gelukkig mag je zelf bepalen hoelang je gaat. Dit keer vertrek je op zondagavond en vlieg je terug op vrijdag. Je hebt jouw klantbezoek effectief ingedeeld, zodat je zoveel mogelijk klanten en potentiële klanten in één keer kunt bezoeken.
‘’Holex is in mijn ogen een geoliede machine. De sfeer op de afdeling is heel relaxt. Er heerst echt een groepsgevoel en we weten wat we van elkaar kunnen verwachten.’’ – Rick Rusman, Accountmanager
Wie ben jij als accountmanager?
- Dagelijks praat jij honderduit met klanten en collega’s, zowel in het Nederlands als in het Engels.
- Je bent goed met cijfers en gaat elke dag voor het allerbeste resultaat.
- Het Officepakket van Microsoft ken je op je duimpje. Hoe onze ERP, CRM en webshopsystemen werken? Dat leren wij je.
- Vastomlijnde werktijden heb jij niet nodig. Jij snapt als geen ander dat klanten uit andere tijdzones soms buiten kantoortijden geholpen moeten worden.
- Een lange vlucht vind jij geen probleem of het nu Dubai, Singapore of Seoul is. Een aantal keer per jaar vlieg jij de wereld over om klanten te bezoeken. Weet je meteen welke route onze bloemen afleggen.
Wat krijg je als accountmanager?
- Een brutosalaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring (dit wordt al in een vroeg stadium met je besproken).
- 25 vakantiedagen. Niet alleen onze bloemen reizen de wereld over, ook jij hebt af en toe een vakantie nodig.
- Natuurlijk liggen er een laptop en smartphone voor je klaar.
- Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.
- Wekelijks een mooi weekendboeket. Om je partner mee te verrassen bijvoorbeeld. Of je moeder. Of gewoon voor jezelf. Daar wordt toch iedereen blij van?
- Genoeg mogelijkheden om opleidingen en trainingen te volgen. Bij ons kom je helemaal tot bloei.
- Wij geven je veel vrijheid in hoe jij je dagen inricht. Het resultaat telt. Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen. Mensen ook.
Accountmanager bij Holex jouw baan?
Lijkt de bloemenwereld jou wel wat? Laten we dan kennismaken. Stuur je sollicitatie dan naar : [email protected]. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten.
Heb je een vraag? Stel deze aan:
Reinier Voskamp
Area Manager Middle East & Asia
[email protected]
06- 26 14 64 58
- Aalsmeer
- Fulltime
- Holex Flower
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Commercial Support
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een collega Commercial Support! Zie jij jezelf werken in een dynamisch bedrijf op een gestructureerde afdeling met volop kansen om het verschil te maken? Vind je het leuk om klanten te helpen en processen in goede banen te leiden? Neem je initiatief en vind je het leuk om in een team resultaten te behalen? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Bij The Floral Connection weten we alles van bloemen en planten. Met onze producten leveren we dagelijks een fleurige glimlach. Word jij net zo enthousiast van bloemen en planten als wij? Dat is mooi! Als Commercial support medewerker ben je de administratieve motor achter onze klantprocessen. Dit is waar jij in excelleert!
Wat ga je doen?
Als Commercial Support heb je een divers takenpakket. Je bent de verbindende factor tussen de afdelingen Sales, Planning en Productie. Multitasken doe je graag en samen met je collega’s zorg je ervoor dat het ordertraject zo soepel mogelijk verloopt en de administratie op orde is.
Samen met jouw collega’s bedien je verschillende grote klanten in binnen- en buitenland. Samen gestructureerd winnen is ons motto! Daarnaast heb je veel contact met de verschillende interne afdelingen. Jouw doel is om de klant zo goed mogelijk te bedienen. Alle verkochten producten handel je af richting de klant en in intern via alle ERP systemen. Je zorgt voor een goede afhandeling als een spin in het web. Je bent continu alert, want een verkeerde invoer kan ervoor zorgen dat de productielijn stil komt te liggen.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos, als:
Jij bent klant- en servicegericht en pas echt tevreden als de klant dat ook is. Het is het resultaat dat telt! Daarom heb je ook een goed ontwikkeld commercieel gevoel, raak je niet snel van slag en durf je collega’s om hulp te vragen als je er even niet uitkomt.
Jij neemt graag initiatief en ziet waar het werk ligt. Je houdt van gestructureerd nauwkeurig werken. Je bent punctueel en komt gemaakte afspraken na. Je vindt het leuk om veel contact te hebben met interne en externe stakeholders en helpt mensen graag verder. Daarnaast ga je vlot om met informaticatools (Excel, ERP) en houd je het hoofd koel als de werkdruk even omhoog gaat.
Daarnaast zien we graag het volgende:
- MBO werk- en denkniveau.
- Goed met systemen om kunnen gaan.
- Commercieel gedreven.
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Duits is een pre.
- Bloemen- en/of plantenkennis is een pre.
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een bruto maansalaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring, tussen de €2823,- en €3873,- obv 40 uur.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Reiskostenvergoeding.
- De mogelijkheid om in overleg een of twee dagen thuis te werken.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer of Honselersdijk.
- Pensioenregeling.
- Heel veel doorgroeimogelijkheden.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer, Honselersdijk
- The Floral Connection
- Administratief, Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Junior accountmanager Italië
OZ-Hami
Heb jij commercieel talent en ben je op zoek naar een startersfunctie bij een internationale speler? Lijkt het je leuk om vloeiend Italiaans te leren, lopend door de Alpen of bij de nonnen in Vught? Wij willen onze Italiaanse accountmanagementteam uitbreiden.
Jij doet het
In deze startersfunctie van junior accountmanager houd jij je bezig met commerciële ondersteuning waarbij je jezelf in razend tempo verder gaat ontwikkelen binnen deze rol. In deze functie analyseer je verkoopresultaten, begeleid je orders en onderhoud je de relatie met jouw klanten. Met als doel: de verkoopresultaten telkens weer verbeteren.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:
- Beheren en uitbreiden van bestaande klantrelaties;
- Actief benaderen van potentiële klanten en het genereren van nieuwe leads;
- Adviseren van klanten over ons assortiment en het bieden van passende oplossingen;
- Opstellen en opvolgen van offertes en orders;
- Bijdragen aan het behalen van de verkoopdoelstellingen;
- Op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de bloemensector en markttrends.
Benieuwd naar hoe jouw dag eruit ziet?
04:30: De wekker gaat.
05:30-06:00: Op kantoor, als eerst even koffie halen. Kijken in je mail welke orders je hebt en deze invoeren voor 05:30 zodat inkoop weet wat zij voor onze klanten kunnen inkopen.
6:00: De eerste klanten komen online en die ga jij mailen, bellen of appen om nog extra orders door te geven.
08:00: Ontbijten in de bedrijfskantine met je collega’s.
09:00: Transport doorgeven.
09:00-12:00: Af en toe loop je naar beneden om te kijken hoe de orders van jouw klanten worden opgebouwd.
12:30: Lunchen met je collega’s in de bedrijfskantine.
14:00: Je orders worden verwerkt en je hebt je mail bijgewerkt, dus het is tijd om naar huis te gaan.
14:30: Lig je op het water, zit je op het terras met een heerlijk verkoelend drankje of heb je tijd om wat voor jezelf te doen.
16:00: Je wordt gebeld door jouw klant met een grote order voor de bruiloft in Milaan en dit wil hij graag bij jou bestellen. Je pleegt nog snel een paar telefoontjes naar de inkoop om te regelen dat ze dit voor je kunnen inkopen. Met deze bestelling kan jouw dag niet meer stuk!
Jij hebt het
- HBO-werk- en denkniveau;
- Volete imparare a parlare italiano in modo fluente;
- Flexibele en gedreven houding;
- Data gedreven;
- Commerciële instelling;
- Kennis van bloemen is een pré;
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Waarom werken bij OZ Hami zo leuk is!
- Je werkt in een ambitieuze en gezellige organisatie;
- Een salaris tussen €2800,00 en €3200,00 wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!), uiteraard met korting;
- Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
- Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
- Op je verjaardag €50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
Word jij onze nieuwe collega? Laat dan van je horen en solliciteer direct!
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter.
- Eerste sollicitatiegesprek met Karel Koolhaas Teamlead salesteam Italië en een collega.
- Meeloop dag om zelf mee te maken hoe een dag als junior accountmanager eruitziet.
- Referentiecheck (optioneel).
- Een passend aanbod!
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO, MBO
- OZ-Hami
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Winkelmedewerker GTC
Waterdrinker
Werk je graag met planten in een inspirerende omgeving? Ben je klantvriendelijk en resultaatgericht? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Waterdrinker is een handelsplatform in de internationale bloemen- en plantensector. Volop in ontwikkeling en voorloper in de branche. Wij geloven in de kracht van groen en het is onze missie om bloemen en planten voor iedereen toegankelijk te maken. Begin 2018 hebben wij het Waterdrinker Green Trade Center (GTC) geopend: het grootste groene inkoopcentrum en dé ontmoetingsplek voor professionals uit heel Europa. Een toonaangevende en vooral inspirerende plek met maar liefst 25.000m² aan bloemen, planten en accessoires. Ons GTC-team zet zich dagelijks in om onze producten zo goed mogelijk te presenteren naar onze klanten.
Als winkelmedewerker in het GTC houd jij je voornamelijk bezig met het inruimen, bijhouden, verzorgen en presenteren van de kamer- en tuinplanten en aanverwante producten in het Waterdrinker Green Trade Center. Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de winkelvoorraad en zorgt er samen met het team voor dat alle handel er correct bij staat. Daarnaast voorzie je de planten van water en zorg je ervoor dat de producten goed gepresenteerd worden. Wanneer er lege karren in de winkel staan haal je deze weg, je zet de kopkarren goed en je zorgt ervoor dat de reclame- en aanbiedingsborden goed en zichtbaar opgehangen zijn. Bovenal sta je de klanten te woord en verleen je de service die zij verdienen!
We zijn een hecht team en zoeken een collega die met ons een langdurige samenwerking wil aangaan.
Wie ben jij?
- Je bent flexibel inzetbaar;
- We zijn 7 dagen geopend en zoeken een collega voor 40 uur per week;
- Je hebt affiniteit met planten, waarbij plantenkennis een pré is;
- Je bent representatief en je wilt graag de handen uit de mouwen steken;
- Je werkt nauwkeurig, je bent klantvriendelijk, dienstverlenend en stressbestendig;
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift, beheersing van de Engelse taal is een pré;
- Je werkt graag in een team, maar na een inwerkperiode kan jij ook prima zelfstandig aan de slag;
- Je hebt ervaring in het werken met computers.
Wat bieden wij jou?
- Een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen;
- Een functie voor 40 uur per week;
- 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
- Een fulltime salaris tussen €2358 en €2522;
- Reiskostenvergoeding;
- Op termijn de mogelijkheid om een fiets te leasen.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan CV’s die ongevraagd aangeleverd worden, kunnen geen rechten worden ontleend.
- Aalsmeer
- Fulltime
- MBO, VMBO
- Waterdrinker
- Administratief, Commercieel, Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.