Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 36 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? Heb je oog voor detail en wil je je loopbaan graag in de bloemenexport ontwikkelen? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! 

Binnen onze afdeling logistiek werken enthousiaste collega’s die iedere dag de bestelde bloemen en planten tot complete luchtvrachtzendingen verpakken. Als ingangscontroleur/ kwaliteitscontroleur binnen Florca werk je samen met de collega’s van de verdeling en inpak om alle luchtvrachtzendingen van bloemen en planten in exportdozen verzendklaar te maken. Je houdt ervan om lekker actief bezig te zijn en vind het niet erg om fysiek werk te verrichten.    

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!

Wie ben je?

Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voelt je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Bloemenkennis is een pré. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Wat ga je doen?

  • Je controleert de bloemen en planten op juiste soort, kwaliteit en hoeveelheid;
  • Je registreert onze binnenkomende handel in ons ABS systeem;
  • Je neemt indien nodig contact op met de leveranciers inzake de aanlevertijden of kwaliteitsissues;
  • Je werkt actief mee binnen de verschillende logistieke processen; 
  • Je ondersteunt de Manager logistiek bij de administratie afhandeling van logistieke werkzaamheden.

Wat bieden wij? 

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Ontwikkel- en trainingsmogelijkheden;
  • Fruit op je werk;
  • Fietsplan; 
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving. 

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste. 

Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.

Ben jij enthousiast geworden over de functie ingangscontroleur/ kwaliteitscontroleur? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • Florca
  • Logistiek
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Planner RTI beheers jij de stroom van duizenden karren en pallets waarop onze bloemen en planten elke dag vervoerd worden. Heb jij ervaring met het beheer van emballage en ben jij administratief sterk? Lees dan snel verder! 

Dit ga je doen als Planner RTI

Als Planner RTI bij Van Dijk Flora ben je onderdeel van het Transport & Productieteam, een hecht en gedreven team waar een plezierige en ongedwongen sfeer heerst. Jouw team zorgt ervoor dat onze bloemen en planten volgens afspraak worden geleverd bij onze klant. 

Elke dag worden onze bloemen en planten verladen vanaf 150 externe locaties. Jij bent verantwoordelijk voor de stroom van duizenden karren en pallets waarop onze bloemen en planten vervoerd worden. Het is daarom van groot belang dat de administratie hiervan op rolletjes loopt. Dat is best een verantwoordelijkheid, maar hier deins jij niet voor terug. 

Jij bent volledig op de hoogte van wat er speelt en waar alles is opgeslagen, waardoor je volledige controle hebt over de openstaande saldi. Je bent op de hoogte van alle gemaakte afspraken en kunt kunt effectief communiceren met de juiste partijen. Als expert op het gebied van onze emballagestromen, heb je de vrijheid om deze stromen te optimaliseren. 
 

Jouw werkzaamheden als Planner RTI

  • Je beheert en administreert de emballagestromen van Van Dijk Flora naar de klant, en je zorgt ervoor dat de emballage retour komt van de klantendepots. 
  • Je bewaakt, controleert en onderneemt actie bij openstaande saldi, dit stem je af met onze leveranciers, transporteurs en onze Finance afdeling. Je registreert eventuele afwijkingen en bent in staat deze op te lossen indien nodig. 
  • Je bent bezig met forecasting om zo de behoefte in kaart te brengen en op basis hiervan in actie te komen. 
  • Je vindt het leuk de emballagestroom te optimaliseren en  durft kritisch te zijn om zo nog beter te worden.  
  • Je bent het aanspreekpunt op het gebied van emballage voor zowel onze collega’s, van Finance tot aan Inkoop, als de leveranciers. 

Dit breng je mee als Planner RTI

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur 1 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie.
  • Ervaring binnen de FMCG is een pre.
  • Om te kunnen schakelen met onze leveranciers, beheers je zowel de Nederlandse- als Engelse taal.

Verder herken je jezelf in de volgende eigenschappen

  • Je bent proactief en analytisch sterk, kleine onregelmatigheden vallen jou op en hier onderneem je actie op.
  • Je vindt samenwerken prettig, samen kom je immers verder.
  • Je weet om te gaan met stress, jou krijgen ze niet snel op de kast en je weet de rust en het overzicht te bewaren.
     

De voordelen van Van Dijk Flora

  • Ontwikkeling staat centraal: Bij Van Dijk Flora investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden uitgebreide opleidingsmogelijkheden, variërend van kleurentesten tot persoonlijke ontwikkelingsplannen. Bij ons sta jij altijd op de eerste plaats.
  • Doorgroeikansen: We moedigen groei en ontwikkeling aan en bekijken altijd mogelijkheden om door te stromen, zowel omhoog als opzij. Ook bij onze zusterbedrijven.
  • Inspirerende werkomgeving: Ons hoofdkantoor in Honselersdijk is een ware blikvanger met een kas als entree en een prachtige binnentuin. Ontdek onze unieke werkomgeving via een virtuele rondleiding of onze bedrijfsvideo.
  • Gezondheid en welzijn: We geven om jouw gezondheid. Geniet van een dagelijkse, compleet verzorgde lunch bereid in onze eigen keuken. 
  • Teamgeest en plezier: Onze actieve personeelsvereniging organiseert diverse leuke activiteiten, waaronder familiedagen, waterskiën, kookworkshops en gezellige borrels.
  • Collectieve voordelen: Profiteer van collectieve voordelen zoals ziektekostenverzekering en kortingen op diverse uitjes.

Over Van Dijk Flora
Al ruim 50 jaar is Van Dijk Flora een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Onze klanten zijn grote discountsupermarkten, in meer dan 25 Europese landen. 
Door de jaren heen is Van Dijk Flora uitgegroeid tot een expert in het samenbrengen van vraag en aanbod, zodat bloemen en planten met de beste kwaliteit bij de consument in de woonkamer komen te staan. Dit doen we door intern nauw samen te werken, maar ook met de ruim 200 partners in binnen- en buitenland. Het is niet voor niets dat ‘samen’ een belangrijke kernwaarde is bij Van Dijk Flora.

Driven to bring floral happiness
Onze drive is floral happiness. Gewoon, omdat wij heel blij worden van bloemen en planten. Niet alleen brengen ze kleur en levendigheid, maar ze zorgen ook direct voor een geluksgevoel en boosten ons welzijn. We willen dat iedereen – van kweker tot klant – kan genieten van floral happiness. Daarom is onze missie; Driven to bring floral happiness!

Floral happiness staat voor het gevoel van positiviteit; het tovert simpelweg een glimlach op je gezicht. Elke dag zet ons enthousiaste team zich vol passie in om onze partners een zorgeloze ervaring te bieden. We zorgen ervoor dat de met liefde gekweekte floral happiness op een vlotte en efficiënte manier bij de klant terechtkomt. Zo kunnen consumenten extra lang van onze bloemen en planten genieten. 

Je toekomstige werkomgeving
Het meest opvallende pand van het Trade Parc in Honselersdijk is van Van Dijk Flora. Een kas als entree en een inspirerende binnentuin benadrukt dat we méér zijn dan een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Dankzij de open, ongedwongen sfeer, uitjes, borrels en andere extra’s voel je nog steeds het gevoel van het familiebedrijf zoals deze ruim 50 jaar geleden is opgericht.
 

 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Grijp dan jouw kans en solliciteer! Voor vragen kun je contact opnemen met: Lisa van Donk (afdeling HR). Zij zal de sollicitaties in behandeling nemen en is te bereiken via 06-57 17 15 77, WhatsApp is ook mogelijk!

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • Van Dijk Flora
  • Logistiek
Lisa van Donk HR Advisor

Contact

Lisa van Donk

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Waterdrinker is een van de grootste spelers op de internationale sierteeltmarkt en onze afdeling Supply Chain streeft naar een efficiënte operatie, ondersteund door ons digitale landschap. Zie jij het als een uitdaging om de brug te slaan tussen de bedrijfsvoering en Applicatiebeheer en Data & Analyse? En heb je vernieuwende ideeën? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wij geloven in de kracht van groen en het is onze missie om bloemen en planten voor iedereen toegankelijk te maken. Als handelsplatform leveren we daarom planten en bloemen aan meerdere klantgroepen en via verschillende verkoopformules. Denk aan bloemisten, groothandels, tuincentra en retailers in binnen- en buitenland. Dit zorgt er, samen met het feit dat onze producten leven en groeien, voor dat je als Supply Chain Engineer aan interessante vraagstukken werkt. 

Wat ga je doen?

De Supply Chain afdeling vormt het hart van onze operatie, waar Logistiek, Inkoop en Verkoop samenkomen. Als Supply Chain Engineer overzie je bestaande processen en de product backlog, maar richt jij je ook voortdurend op het verbeteren hiervan. Daarnaast identificeer je bedrijfsbehoeften om nieuwe tactische oplossingen te ontwerpen die onze bedrijfsdoelstellingen ondersteunen. Om succesvol te zijn in deze rol dien je daarom een sterk analyserend vermogen en innovatieve, nieuwsgierige geest te hebben.

Ook werk je aan enkele grote projecten, waarvan de belangrijkste het ontwerpen van bedrijfsprocessen en functionele vereisten voor de implementatie van het nieuwe ERP-systeem (Microsoft Dynamics F&O) is. Een ander voorbeeld is de implementatie van Floriday. 

Het team bestaat op dit moment uit twee engineers, elk met een eigen focusgebied. De nieuwe collega zal zich specifiek richten op de verkoop- en financiële processen en werkt daarbij nauw samen met zowel het management als de key users van deze afdelingen. Je ondersteunt de key users bij software testing.

Hierin herken jij jezelf:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van informatica, bedrijfskunde of een vergelijkbaar vakgebied; 
  • aantoonbare ervaring als Business Architect of ervaring in een soortgelijke rol, denk aan ervaring met proces flows, storingen zoeken en ICT-projecten/verandertrajecten;
  • ervaring met het visueel maken van processen (bv. met Visio);
  • kennis over en/of ervaring in de sierteelt of agro is een pré;
  • sterke communicatieve vaardigheden om draagvlak te creëren voor het verbeteren van processen en het stimuleren van vernieuwing en de veranderingen ook te begeleiden. 

Dit is wat wij bieden:

  • Een functie voor 32-40 uur in de week; 
  • een fulltime salaris tussen de €3.746 en €5.621 op basis van kennis en ervaring; 
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • een reiskostenvergoeding;
  • op termijn de mogelijkheid om een fiets te leasen;
  • een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen. 

Interesse?

Solliciteer dan via de sollicitatiepagina. Voor meer informatie kun je bellen met Merel Brouwer, HR-Adviseur, op 06 – 10 51 46 43.

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO
  • Waterdrinker
  • Logistiek
Merel Brouwer HR-adviseur

Contact

Merel Brouwer

HR-adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij klaar om je stappen te zetten in een bloeiende logistieke omgeving? Bij Hamiplant krijg je niet alleen de kans om jezelf te ontwikkelen, maar werk je ook nog eens met de meest levendige producten: planten! Als onderdeel van ons team ben jij medeverantwoordelijk voor het verzendklaar maken van onze prachtige flora, waarbij jouw inzet ervoor zorgt dat onze klanten in heel Europa hun bestellingen met open armen ontvangen.

Werken als Logistiek Medewerker

Als Logistiek Medewerker bij Hamiplant draait jouw wereld om efficiënte samenwerking en tijdige verzendingen. Op een typische dag bouw je karren op voor verzending, verdeel je planten met precisie en zorg je ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd in onze systemen. Samen met ons team bekijken we welke taken het beste bij jou passen, zodat je het maximale uit jezelf kunt halen.

Jouw werktijden:

Je werkt 16-24 uur per week, waarbij de dinsdag een verplichte werkdag is. De exacte uren en dagen worden in overleg bepaald, zodat het voor zowel jou als ons het beste uitkomt.

Jij als Logistiek Medewerker

  • Je hebt oog voor detail en kunt nauwkeurig werken, vooral bij het verzendklaar maken en registreren van producten.
  • Je communiceert effectief met collega’s en leidinggevenden om ervoor te zorgen dat het logistieke proces soepel verloopt, je beheerst daarom de Nederlandse- en/of Engelse taal.
  • Je bent in staat om goed samen te werken in een teamomgeving, waarbij je ook zelfstandig kunt werken indien nodig.
  • Het werk kan soms fysiek veeleisend zijn, daarom is het belangrijk dat je in staat bent om te gaan met fysieke activiteiten zoals het tillen en verplaatsen van producten.
  • Je bent bereid om af en toe eerder te beginnen of langer te blijven om het werk gedaan te krijgen.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

Natuurlijk heb je ook verwachtingen van ons. Daarom bieden wij jou:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten!
  • Een passend salaris en reiskosten, dat we al in een vroeg stadium bespreken
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Een aantrekkelijke fietsregeling voor een duurzaam woon-werkverkeer
  • Onze bedrijfskantine voorziet dagelijks in verse broodjes, soep en salades
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en een actieve personeelsvereniging

Hamiplant als bedrijf

Bij Hamiplant, gevestigd in het bruisende Honselersdijk in het Westland (nabij Den Haag/Rotterdam), zijn we een internationaal bedrijf dat jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten verzendt naar klanten door heel Europa. We werken samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.

Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Logistiek Medeweker?

Ben jij klaar om deel uit te maken van ons team als Logistiek Medewerker? Solliciteer dan direct door je cv en motivatie via deze link achter te laten. Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of bel 0174 – 612 387. We kijken ernaar uit om van je te horen!

  • Honselersdijk
  • 0-24 uur
  • MBO
  • Hamiplant
  • Logistiek
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Een bloeiende carrière in de bloemen

Luís Franco Martins

Bij The Floral Connection, onderdeel van Dutch Flower Group , is Luís Franco Martins werkzaam als senior teamleider kwaliteit.

Luís komt oorspronkelijk uit Lissabon, Portugal, waar hij werkte als opticien. Ondanks zijn plezier in het vak, zag hij weinig toekomstperspectief. Vijftien jaar geleden waagde hij de sprong naar Nederland, waar hij in de kassenbouw belandde. Een opvallende overgang van het maken en aanpassen van brillen naar het verrichten van fysiek zwaar werk bij het bouwen van kassen.

Van brillen naar bloemen

Via een vriend kwam Luís terecht bij The Floral Connection (toen nog Green Partners), waar hij in de productie begon. Hij ging aan de slag als orderpicker en was vastbesloten om alles te leren. Hij maakte de stap naar de centrale inpakafdeling en vond uiteindelijk zijn plek bij de afdeling kwaliteit. Hij begon met het uitvoeren van controles aan de band en na verloop van tijd werd hij teamleider. Dit doet hij nog steeds met veel passie en plezier.

Taal, voetbal en strand

Luís spreekt naast Portugees ook vloeiend Nederlands, Engels, Spaans en Pools. Het beheersen van het Pools is bijzonder handig omdat veel van zijn collega’s deze taal spreken. Naast zijn werk is voetbal zijn grote passie met Sporting Portugal en Feyenoord als zijn favoriete teams. Zijn liefde voor het strand, die hem doet denken aan Portugal, bracht hem naar Naaldwijk, waar het strand van Monster dichtbij is.

Continu streven naar verbetering en kwaliteit

In zijn rol als teamleider kwaliteit streeft Luís voortdurend naar verbetering, zowel in efficiëntie als het welzijn van zijn collega’s. Hij hecht veel waarde aan het nakomen van afspraken. Luís: “Mijn grootste uitdaging is ervoor zorgen dat de kwaliteit elke dag op hoog niveau blijft.” Het opstellen het rooster is ook een uitdaging, maar dankzij de flexibiliteit van zijn team kan hij goed inspelen op de vraag vanuit de verkoop.

Een bloeiende carrière met ambities

Luís benadrukt het belang van het team en hoe het hem energie geeft. Hij staat altijd klaar voor zijn team, en zij staan klaar voor hem. Luís heeft een bloeiende carrière, waarbij hij geniet van het uitdagende werk, de voortdurende optimalisatie van kwaliteit en de dynamiek binnen zijn team. Hij gelooft dat er geen grenzen zijn aan wat hij kan bereiken en blijft altijd op zoek naar nieuwe kansen. Zijn motto is dan ook: “The Sky is the limit.”

 

Lees meer over de vacatures bij The Floral Connection en onze andere bedrijven

Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 30 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? En wil jij de mooiste en meest bijzondere bloemen en planten klaar zetten voor hun verdere reis? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!

Als logistiek medewerker binnen Florca werk je samen met de collega’s van de inpak om alle luchtvrachtzendingen van bloemen en planten in exportdozen verzendklaar te maken. Je houdt ervan om lekker actief bezig te zijn en vind het niet erg om ook fysiek werk te verrichten.

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!

Wie ben je?

Je hebt enige ervaring in een logistieke functie, bij voorkeur in de bloemenbranche. Je bent zorgvuldig, voel je verantwoordelijk voor je werk en je houdt van een dynamische werkomgeving met flexibele werktijden. Tevens beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat ga je doen?

  • Je houdt je bezig met het opbouwen van de pallets en deze verzendklaar maken;
  • Je helpt mee bij het in-en uitladen van de vacuümkoeler;
  • Je verwerkt de fusten;
  • Je ondersteunt andere afdelingen indien nodig.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Extra beloningen als we positief draaien;
  • Trainingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen bijv. BHV en heftruck;
  • Fruit op je werk;
  • Fietsplan;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving.

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste.

Onderdeel van de selectieprocedure is een veiligheidsonderzoek voor Burgerluchtvracht (Verklaring Geen Bezwaar). Dit is noodzakelijk in verband met luchtvrachttransport.

Ben jij enthousiast geworden over de functie logistiek medewerker? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO, VMBO
  • Florca
  • Logistiek
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen! 

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel. 

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:

Creating Colourful Connections

Wat ga je doen als Demand & Production Planner?

Ben jij de persoon die op zoek is naar een baan voor in het weekend? Jouw werkdagen zijn vrijdag t/m maandag en tussen de 18-24 uur. Lees dan snel verder en misschien ben jij de collega die wij zoeken!

Als Demand & Production Planner Weekend ben je verantwoordelijk voor de orderverwerking van de diverse klanten, opstellen van productieplanningen voor onze locaties in Engeland en Ierland en het terugkoppelen naar de verantwoordelijke Demand Planners die door de weeks werken. Na je inwerktraject werk je in het weekend in principe zelfstandig vanuit huis, maar de mogelijkheid om op kantoor te werken is er altijd. Vrijdag/maandag zijn kantoorwerkdagen. Je houdt je in belangrijke mate bezig met: 

  • Verwerken van klantorders;
  • Het opstellen en verspreiden van de dagelijkse productielijsten;
  • Verantwoordelijk voor alle input in ons ERP systeem m.b.t. orderverwerking en productie; 
  • Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden.

Wie ben jij?

Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Beschikbaar op vrijdag en/of maandag + zaterdag en zondag van ± 7.30 tot ± 13.30 uur en bij voorkeur ook op feestdagen zoals Koningsdag, Hemelvaartsdag, Pasen, Pinksteren
  • Analytisch vermogen om grote hoeveelheden data te verwerken
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Gevorderde Microsoft Excel kennis;
  • Flexibele werkhouding. Sommige dagen zijn langer dan andere dagen;
  • Je bent een servicegerichte teamplayer;
  • Je herkent jezelf als een communicatief vaardig, stressbesteding en gedreven persoon, die een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft; 
  • Kennis van de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pré.

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Waar zij ook heel blij van worden is onze goede koffie én de geheel vernieuwde kantoorruimte met stilteruimtes, verschillende meeting rooms, banken om op te werken, sta-bureaus en ga maar door! Bij SuperFlora krijg je een echt thuisgevoel, waardoor je soms vergeet dat je aan het werk bent.

En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie;
  • Een tijdelijke contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantie dagen, mits je een kaartje stuurt van je vakantiebestemming;
  • Ruimte voor nieuwe ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt. Input wordt gewaardeerd;
  • Jouw ontwikkeling vinden wij erg belangrijk. We bieden je daarom ruimte om door te groeien en heel veel te leren;
  • Reiskosten vergoeding en pensioen;
  • Leuke (team) uitjes.

Meer weten of direct solliciteren?

Natuurlijk kijken we naar opleiding en CV als je bij ons solliciteert. Maar veel belangrijker nog is wie jij bent. Of je aan de slag gaat met dezelfde passie als onze collega’s. Of je het SuperFlora- DNA in je hebt; serieus in je werk, maar ook plezierig in de omgang. Als we die twee vinkjes achter jou naam kunnen zetten, ben je welkom. Met gerichte opleidingen en trainingen brengen we je snel op niveau, als je nog niet alle kwaliteiten of ervaring hebt. Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan? 

Solliciteer dan direct via de sollicitatiepagina. Voor nadere informatie over deze positie kun je bellen met Cindy van den Bos-Hoogerbrugge, HR-advisor, via 06-51066765. Screening is onderdeel van de selectieprocedure.

  • Honselersdijk
  • 0-24 uur
  • HBO
  • SuperFlora
  • Logistiek

Contact

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben en om mensen blij te maken door wat extra’s te doen? Als medewerker logistiek verwerking zorg je er samen met jouw collega’s voor dat onze klant mooie naar wens verwerkte bloemen en een grote glimlach krijgt!  

Jij doet het!

Als medewerker logistiek verwerking ben jij verantwoordelijk voor het personaliseren van een klant zijn of haar bestelling. Een klant kan bijvoorbeeld de wens hebben voor een steel van 20cm in plaats van 25cm. Dit ga jij regelen! Uiteraard met de beste apparatuur tot beschikking om het werk ook makkelijker te maken. Zo zorg je ervoor dat de klant net wat extra aandacht krijgt.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Je zorgt ervoor dat het juiste aantal bloemen wordt ingezakt;
  • Je rolt de bloemen in voor bescherming;
  • Je snijdt de bloemen af op de juiste lengte;
  • Je plakt voor de klant de Consumentenstickers op de bossen bloemen;
  • Orders invoeren in het systeem via de computer;
  • Je kunt gegevens over het fust en aanpassingen invoeren in het systeem.

 

Jij hebt het als medewerker logistiek verwerking!

  • Oog voor detail;
  • Je houdt van gevarieerd werk;
  • Werkt graag met je handen;
  • Basiskennis van een computer;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Passie voor bloemen!

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, 1 van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier iedere dag van genieten. Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. En we brengen dat met succes over aan bloemengroothandels en bloemisten in meer dan 50 landen. Samen kom je verder dan alleen, en met dit motto vormen we een sterk team waar iedereen tot bloei komt.

Dit bieden wij jou!

  • Een salaris, wat door ervaring en kennis kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.


Word jij onze nieuwe collega?

Laat dan van je horen en solliciteer direct

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Verwerking;
  • Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag als logistiek medewerker verwerking eruit ziet;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • MBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Supply Chain Lead ben jij de verbindende factor tussen de interne processen van inkoop, productie en transport. Je stemt de product stromen af met verschillende afdelingen binnen Van Dijk Flora. In deze rol ben je verantwoordelijk voor onze productielocaties in Aalsmeer en Kargowa, waar je leidinggeeft aan onze collega’s op die locaties. Nieuwsgierig naar de verdere invulling van deze uitdagende rol? Lees dan snel verder!

Dit ga je doen als Supply Chain Lead

In de rol van Supply Chain Lead hou je je bezig met de planning van de totale productstroom, van inkomende producten tot aan vertrek. Dankzij jouw inzicht en ervaring, heb je de capaciteit om onze processen zo effectief mogelijk in te zetten. Kort gezegd, je weet de perfecte balans te vinden tussen planning, voorraden, ruimte en benutting van de productiecapaciteit.

Je bent verantwoordelijk voor productiesites van twee locaties: één in De Kwakel in Aalsmeer en daarnaast ook voor onze productiesite in Kargowa in Polen. Dit betekent dat je zowel in Aalsmeer werkzaam zal zijn, maar ook met regelmaat naar onze locatie in Kargowa reist. Het team waar je leiding aan geeft bestaat uit 8 collega’s verspreid over twee locaties, daarnaast werken wij met uitzendkrachten welke ook onder jouw verantwoording vallen.

Elke dag zet je samen met jouw team stappen om nog betere resultaten te behalen. Je gaat aan de slag met diverse projecten, zoals het verder optimaliseren van de productieprocessen door bijvoorbeeld automatiseren en robotisering. 
 

Jouw werkzaamheden als Supply Chain Lead

  • Verantwoordelijk voor onze productiesites en de medewerkers werkzaam op deze locaties.
  • Verantwoordelijk voor de planning van de totale productiestromen.
  • Project management ter verbetering van onze product stromen. 
     

Dit breng je mee als Supply Chain Lead

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring binnen de FMCG is een pre.
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse- als Engelse taal.

Verder herken je jezelf in de volgende eigenschappen

  • Je bent communicatief vaardig, je schakelt veel met verschillende stakeholders.
  • Je bent analytisch en secuur ingesteld, door jou lopen de processen gestroomlijnd. 
  • Je bent een vraagbaak en kan collega’s voorzien van advies om werkzaamheden nog beter uit te voeren. 
  • Je weet om te gaan met stress, je weet de rust en het overzicht te bewaren.

De voordelen van Van Dijk Flora

  • Ontwikkeling staat centraal: Bij Van Dijk Flora investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden uitgebreide opleidingsmogelijkheden, variërend van kleurentesten tot persoonlijke ontwikkelingsplannen. Bij ons sta jij altijd op de eerste plaats.
  • Doorgroeikansen: We moedigen groei en ontwikkeling aan en bekijken altijd mogelijkheden om door te stromen, zowel omhoog als opzij. Ook bij onze zusterbedrijven.
  • Inspirerende werkomgeving: Ons hoofdkantoor in Honselersdijk is een ware blikvanger met een kas als entree en een prachtige binnentuin. Ontdek onze unieke werkomgeving via een virtuele rondleiding of onze bedrijfsvideo.
  • Gezondheid en welzijn: We geven om jouw gezondheid. Geniet van een dagelijkse, compleet verzorgde lunch bereid in onze eigen keuken. 
  • Teamgeest en plezier: Onze actieve personeelsvereniging organiseert diverse leuke activiteiten, waaronder familiedagen, waterskiën, kookworkshops en gezellige borrels.
  • Collectieve voordelen: Profiteer van collectieve voordelen zoals ziektekostenverzekering en kortingen op diverse uitjes.

Over Van Dijk Flora
Al ruim 50 jaar is Van Dijk Flora een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Onze klanten zijn grote discountsupermarkten, in meer dan 25 Europese landen. 
Door de jaren heen is Van Dijk Flora uitgegroeid tot een expert in het samenbrengen van vraag en aanbod, zodat bloemen en planten met de beste kwaliteit bij de consument in de woonkamer komen te staan. Dit doen we door intern nauw samen te werken, maar ook met de ruim 200 partners in binnen- en buitenland. Het is niet voor niets dat ‘samen’ een belangrijke kernwaarde is bij Van Dijk Flora.

Driven to bring floral happiness
Onze drive is floral happiness. Gewoon, omdat wij heel blij worden van bloemen en planten. Niet alleen brengen ze kleur en levendigheid, maar ze zorgen ook direct voor een geluksgevoel en boosten ons welzijn. We willen dat iedereen – van kweker tot klant – kan genieten van floral happiness. Daarom is onze missie; Driven to bring floral happiness!

Floral happiness staat voor het gevoel van positiviteit; het tovert simpelweg een glimlach op je gezicht. Elke dag zet ons enthousiaste team zich vol passie in om onze partners een zorgeloze ervaring te bieden. We zorgen ervoor dat de met liefde gekweekte floral happiness op een vlotte en efficiënte manier bij de klant terechtkomt. Zo kunnen consumenten extra lang van onze bloemen en planten genieten. 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Grijp dan jouw kans en solliciteer! Voor vragen kun je contact opnemen met: Lisa van Donk (afdeling HR). Zij zal de sollicitaties in behandeling nemen en is te bereiken via 06-57 17 15 77, WhatsApp is ook mogelijk!

  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • HBO
  • Van Dijk Flora
  • Logistiek
Lisa van Donk HR Advisor

Contact

Lisa van Donk

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Werken met mooiste planten Een gezellig team Een leuk salaris en goede arbeidsvoorwaarden

Is werken in de logistiek helemaal jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

OZ Planten is dagelijks actief op de internationale exportmarkten. Wij bieden ons brede assortiment van kamer- en tuinplanten zowel online als via fysieke kanalen aan. Onze klanten bestaan uit groothandels, tuincentra en retailketens. OZ Planten is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt, gevestigd op het bedrijventerrein FloraHolland Zuid in Aalsmeer.

Werkzaamheden

Je gaat deel uitmaken van het logistieke team. In samenwerking met je collega’s wordt het gehele logistieke proces van binnenkomst tot transport verzorgd. In de functie van Karrenbouwer ben je verantwoordelijk voor het transportklaar maken van onze producten. Aan de hand van orderinformatie bouw je de planten zo efficiënt mogelijk op karren, en houd je rekening met de voorwaarden voor een veilig transport. Hierbij let je natuurlijk ook op de kwaliteit van de planten. Om jouw functie afwisselend te maken behoort taakroulatie binnen onze Logistieke afdeling tot de mogelijkheden.  

Wij vragen

  • Goed in een teamverband kunnen werken
  • Kennis van de planten is een pré
  • Beheersing van de Nederlandse- of Engelse taal 

Wij bieden

  • Een fulltime baan met flexibele tijden
  • Betrokkenheid en medezeggenschap 
  • Aantrekkelijk salaris en overig arbeidsvoorwaarden pakket
  • Overuren worden tegen 126% beloond 
  • Tijd voor tijd regeling
  • Jaarlijkse CAO verhoging -en eindejaarsuitkering
  • Vlakke hiërarchie, korte besluitvormingsprocessen en een familiaire sfeer in het team
  • Uitgebreide trainingsmogelijkheden om jezelf nog verder te ontwikkelen

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Nathan van der Maarl, Logistiek Manager, 06 30 56 91 30 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Via de onderstaande button kan je ook meteen solliciteren. 

  • Aalsmeer
  • 0-24 uur, 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • MBO, VMBO
  • OZ Planten
  • Logistiek
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!