Ben jij op zoek naar een afwisselende baan in een dynamische omgeving waar het decor elk seizoen verandert? Ben jij klantgericht, nauwkeurig en niet bang om de handen uit de mouwen te steken? Dan is deze functie bij Waterdrinker iets voor jou!

Wie zijn wij? Waterdrinker is een toonaangevend handelsplatform in de internationale bloemen- en plantensector. We zijn volop in ontwikkeling en lopen voorop in de branche. Wij geloven in de kracht van groen en streven ernaar bloemen en planten toegankelijk te maken voor iedereen. In 2018 hebben we het Waterdrinker Green Trade Center (GTC) geopend, het grootste groene inkoopcentrum van Europa. Op maar liefst 25.000 m² bieden we bloemen, planten en accessoires aan en vormen we een inspirerende ontmoetingsplek voor groene professionals. Het GTC-team zet zich dagelijks in om onze producten zo goed mogelijk te presenteren en klanten een optimale inkoopervaring te bieden. 

Wat ga je doen? Als Medewerker Klantafhandeling ben jij verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van het afrekenproces van onze klanten. Je houdt je voornamelijk bezig met het correct registreren (scannen) en controleren van door klanten aangekochte producten, waarbij je controleert of de stickers, aantallen, fust en omschrijving kloppen. Met behulp van een controlelijst voer je vervolgens een tweede check uit. Vervolgens maak je de producten transportklaar en verleen je service door klantvragen te beantwoorden of hen door te verwijzen naar de juiste collega of afdeling. Je zorgt ervoor dat je werkplek en de entree er netjes uitzien. Tot slot kun je ook worden ingezet als caissière, waar je verantwoordelijk bent voor het opmaken van de eindafrekening en het verzorgen van de betalingen van de klant.

Hierin herken jij jezelf:

  • Je bent minimaal 16 jaar.
  • Je hebt affiniteit met planten en houdt van afwisseling in je werk.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van de Duitse en/of Franse taal is een pre, omdat je met internationale klanten en collega’s werkt.
  • Je bent handig met computers.
  • Je bent een aanpakker die zelfstandig kan werken na een inwerkperiode.
  • Je bent nauwkeurig, klantvriendelijk en stressbestendig.

Wat wij bieden:

  • Een gezellige en collegiale werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.
  • Een dienstverband voor 24 tot 40 uur per week.
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen.
  • Een fulltime salaris tussen €2.390 – €2.560 (vanaf 20-jarige leeftijd) op basis van kennis en ervaring.
  • Reiskostenvergoeding.
  • De optie om op termijn een fiets te leasen.

Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?
Solliciteer dan direct en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!


Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Cv’s die ongevraagd worden aangeleverd, zullen niet in behandeling worden genomen.

  • Aalsmeer
  • 25-32 uur, 33-40 uur
  • HBO, MBO, VMBO
  • Waterdrinker
  • Admini­stratief, Commercieel
Sips Sanne

Contact

Sips Sanne

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!