Medewerker Crediteurenadministratie

OZ Planten

Ben jij nauwkeurig en cijfermatig sterk? Bij OZ Planten krijg je de kans om jouw administratieve talenten in te zetten in de rol van medewerker Crediteurenadministratie. 

Wat ga je doen?


Als medewerker Administratie maak je deel uit van een hecht en enthousiast team van tien professionals. Samen zorgen jullie ervoor dat alles op administratief gebied tot in de puntjes geregeld is. Je houdt je bezig met de crediteurenadministratie – van het beheren van stamgegevens tot het controleren en invoeren van inkoopfacturen en het voorbereiden van betalingen. Daarnaast boek je kas-, memo- en bankmutaties, controleer je tussenrekeningen en verwerk je reisafrekeningen.

Je ondersteunt collega’s bij afwezigheid en denkt mee over hoe processen nóg efficiënter kunnen. In onze afdeling staan de deuren altijd open: we helpen elkaar, delen ideeën en zorgen samen voor een prettige werksfeer. De koffie is goed, de muziek gezellig, en er wordt tussendoor gelachen. Zo dragen we er samen aan bij dat alles op rolletjes loopt in een dynamische wereld, waar je de meest exotische en gewilde planten voorbij ziet komen.

Wat breng je mee

•    Minimaal MBO werk- en denkniveau 4 (Administratief) 
•    Nederlandse taal is een vereiste. Engels mondeling- en schrijfvaardig is een pré
•    Nauwkeurig en analytisch 
•    Zelfstandige en assertieve houding
•    Goede communicatieve vaardigheden
•    Kennis van geautomatiseerde (ERP-) systemen (bij voorkeur Business Central)

 

Wat wij bieden

•    Een afwisselende en uitdagende functie in een ambitieuze, professionele en gezonde organisatie
•    Prettige en informele werksfeer met enthousiaste collega’s
•    Eindejaarsuitkering
•    Tijd voor tijd regeling
•    Korting op onze planten
•    Diverse bedrijfsuitjes of sportieve activiteiten
•    Een contract met uitzicht op een vast dienstverband

Interesse? 

Solliciteer dan via onderstaande button! We kijken uit naar je sollicitatie!  

We hanteren geen vaste sluitingsdatum. Binnengekomen sollicitaties zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 1,5 week in behandeling worden genomen. De procedure bestaat uit twee gesprekken en eventueel een referentiecheck. 

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Frank Gordijn, Finance Manager via 06 – 13 58 17 78 of bij vragen over de procedure met Daisy Wennekers via [email protected] 

  • Aalsmeer
  • 24-32 uur, 32-40 uur
  • MBO
  • OZ Planten
  • Financieel
Daisy Wennekers Interim HR-Adviseur

Contact

Daisy Wennekers

Interim HR-Adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!