Even voorstellen…  

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!  

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.  

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor: 

Creating Colourful Connections

Wat ga je doen als Medewerker Facility?

Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Facilitair Medewerker. In deze rol ben jij een onmisbare schakel binnen ons Workplace Management team en dé persoon die verantwoordelijk is voor een breed scala aan taken die ervoor zorgen dat ons kantoor van alle gemakken voorzien is en een fijne plek is om te werken. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met: 

  • Je bent het eerste aanspreekpunt zijn voor je collega’s bij storingen of het warm welkom heten van bezoekers;
  • Het onderhoud van de koffiezetautomaten;
  • Het kantoor- en vergaderruimtes netjes houden;
  • Het beheer van de voorraad van de kantoorartikelen en de bedrijfskleding;
  • Organiseren van evenementen zoals het sinterklaasfeest en de maandelijkse sportactiviteiten;
  • Twee dagen per week lunch verzorgen voor je collega’s en verzorg je de daarbij behorende boodschappen.

Alles behalve saai, toch? 

Wie ben jij?

Wij zoeken een geboren bezige bij die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en er van geniet als alles op rolletjes loopt. Herken jij jezelf in deze beschrijving?

Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Je bent voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt sterke organisatorische vaardigheden;
  • Je bent zelfstandig en hebt een proactieve houding;
  • Je bent flexibel en kunt goed samenwerken met verschillende teams en collega’s;
  • Je bent dienstverlenend ingesteld;
  • Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift.

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!

En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
  • Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
  • Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
  • Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.

Meer weten of direct solliciteren?

Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?

Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure. 

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • MBO
  • SuperFlora
  • Facilitair
Cindy van den Bos- Hoogerbrugge HR-advisor

Contact

Cindy van den Bos- Hoogerbrugge

HR-advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…  

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!  

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.  

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor: 

Creating Colourful Connections

Wat ga je doen als Sourcing Manager Added Value?

Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Sourcing Manager Added Value. In deze rol ben jij dé persoon die zich focust op het sourcen van added value producten (keramieken potten, zink, manden etc.) tegen de best mogelijke condities.  Tevens behoort het goed positioneren van de interne en externe klant tot jouw takenpakket om zo tot een succesvolle en continue verkoop te komen. In deze functie maak je onderdeel uit van het team Packaging. In deze zelfstandige rol schakel je veel met de afdelingen commercie, logistiek, supply chain, NPD, technical, douane en administratie om informatie uit te wisselen over specificaties, de inkoopprijzen, het assortiment en de planning. Dit doe je uiteraard niet alleen! Je bent onderdeel van een hecht, enthousiast en gepassioneerd team dat zich gespecialiseerd heeft op het inkopen en de distributieketen van toegevoegde waarde producten. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met: 

  • Ontwikkelen, onderhouden portfolio added value / toegevoegde waarde producten en leveranciers;
  • Relaties onderhouden met en bezoeken van leveranciers in Far East en Europa;
  • Het ontdekken van nieuwe sources, fabrieken, materialen, technieken en finishes (met in ogenschouw houdend de gestelde richtlijnen van onze klanten en sustainability);
  • Producten optimaal in de markt positioneren teneinde producten tot commercieel succes brengen;
  • Zorgen voor goede samenwerking en communicatie tussen Commercie, NPD en Sourcing, waaronder het afstemmen van prijzen en overige afspraken en het aangaan hiervan in overeenkomsten voor inkooppartijen;
  • Het ontwikkelen, onderhouden en actief delen van product- en marktkennis;
  • Waarborgen en in samenwerking met het Quality team managen van kwaliteitsprocessen;
  • Het beheren en controleren van de binnenkomende orders/containers op gemaakte afspraken en gestelde eisen;
  • Zorg dragen voor KPI’s en het rapporteren hiervan;
  • Offertes opvragen en uitwerken van prijscalculaties;
  • Administratieve werkzaamheden waaronder onder andere claim beheer.

Wie ben jij?

Wij zoeken een echte bruggenbouwer die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en is relatiemanagement geen onbekend terrein voor jou. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring (minimaal 5 jaar) als inkoper of sourcing manager in een vergelijkbare functie;
  • Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede contactuele eigenschappen, je bent de schakel tussen verschillende afdelingen;
  • Ervaring op het gebied van inkopen in de Far-East is een pré.

Competenties: je bent betrouwbaar, stressbestendig en denkt in mogelijkheden.

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
  • Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
  • Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
  • Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.

Meer weten of direct solliciteren?

Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?

Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure. 

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • SuperFlora
  • Inkoop
Cindy van den Bos- Hoogerbrugge HR-advisor

Contact

Cindy van den Bos- Hoogerbrugge

HR-advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen! 

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel. 

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:

Creating Colourful Connections

Wat ga je doen als Category Insights Specialist?

Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Category Insights Specialist. In deze rol ben jij dé persoon die de verantwoordelijk heeft om uit grote hoeveelheden data bruikbare inzichten te halen, de juiste conclusies te trekken en aanbevelingen te genereren. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met: 

  • Je richt je hierbij voornamelijk op de Engelse en Ierse markt voor bloemen en planten; 
  • Je maakt gebruik van een grote hoeveelheid klant-, loyalty- en marktdata;
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent in staat om klanten en collega’s, te interesseren, informeren en overtuigen;
  • Je bent in staat om data te analyseren, te visualiseren en op een heldere en overtuigende manier te presenteren;
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waarbij je zult samenwerken met diverse teams binnen en buiten onze organisatie. 

Wie ben jij?

Wij zoeken een nauwkeurig persoon die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en geniet van cijfers en die een positieve bijdrage kan leveren aan de groei van onze organisatie. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • HBO+/WO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ruime ervaring met Excel en PowerPoint; 
  • Uitstekende presentatie vaardigheden;
  • Commercieel inzicht;
  • Kennis van de bloemen- en plantenbranche en/of FMCG is een pre;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Sterk ontwikkeld analytisch vermogen;
  • Kennis en ervaring met één of meerdere BI-tools is een pré (PowerBI, Qlikview, Qliksense).

Competenties: nieuwsgierig, nauwkeurig, cijfermatig, analytisch.

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
  • Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
  • Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
  • Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.

Meer weten of direct solliciteren?

Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?

Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure. 

  • Honselersdijk
  • 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • HBO, WO
  • SuperFlora
  • Marketing
Cindy van den Bos- Hoogerbrugge HR-advisor

Contact

Cindy van den Bos- Hoogerbrugge

HR-advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!