Stage emballage administratie
OZ-Hami
Ben jij degene die ons gaat helpen met onze digitalisering?
Jij doet het!
Wij hebben jouw hulp nodig bij de inrichting van ons nieuwe systeem. Je komt te werken op de afdeling emballageadministratie, waar we de logistieke stroom van wel 100.000 karren per maand beheren. Dagelijks worden miljoenen bloemen op deze karren vervoerd, dus een nauwkeurige administratie is essentieel. Als administratie medewerker emballage werk je niet alleen aan een gestroomlijnd proces, maar zorg je ook voor een goed georganiseerd administratie.
Volgend jaar gaan wij een grote digitaliseringsslag maken met de introductie van de digitale fustbon. Een spannende uitdaging waarbij jouw inzet van grote waarde is!
Hoe gaat dit er dan uit zien?
- Klantenaccounts aanmaken: Jij wordt verantwoordelijk voor het aanmaken en beheren van klantenaccounts in ons nieuwe digitale systeem.
- Samenwerken met verkopers: Samen met de verkopers van OZ-Hami maak je nieuwe klantenaccounts aan, een van je hoofdverantwoordelijkheden.
- Saldo-afstemming: Jij houdt het overzicht en stemt saldo’s af met de verkopers.
- Extra taken: Wanneer je de basis onder de knie hebt, kan je je ook bezighouden met:
- Het verwerken van fustbonnen met credits;
- Het registreren en oplossen van eventuele afwijkingen;
- Het kritisch bekijken en optimaliseren van de emballagestroom om processen te blijven verbeteren.
Wie ben jij?
- Je zoekt een meeloopstage en bent een MBO of HBO student;
- Nederlands goed kunnen spreken en schrijven is belangrijk voor deze rol;
- Goed samenwerken en legt makkelijk contact met collega’s;
- Flexibel en goed kan omgaan met een dynamische werkomgeving;
- Enthousiast is om mee te werken aan onze digitalisering en nieuwe systemen te leren kennen;
- Basiskennis van administratieve processen heeft of bereid is dit te leren.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is
- Je werkt met het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – en ontvangt werknemerskorting(!);
- Je werkt in een ambitieuze en gezellige organisatie;
- Je krijgt een goede stagevergoeding van €350,- (MBO) of €500,- HBO per maand o.b.v. 40 uur en 5 werkdagen per week;
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met coördinator Emballage en recruiter;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
Bij het solliciteren ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.
We kijken uit naar jouw reactie!
- Aalsmeer
- 33-40 uur
- HBO, MBO
- OZ-Hami
- Administratief
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
HR Adviseur
Waterdrinker
De afdeling HR van Waterdrinker is volop in ontwikkeling en heeft daarbij behoefte aan ondersteuning. Ben jij die enthousiaste HR-professional die energie krijgt van het werken in een dynamische en bloeiende omgeving? En zie jij het als jouw missie om binnen een organisatie echt het verschil te maken? Dan zoeken wij jou!
Wij zijn Waterdrinker, aangenaam
Waterdrinker is een toonaangevend bedrijf in de sierteeltsector, gespecialiseerd in de handel en distributie van planten, bloemen en accessoires. Vanuit ons mooie kantoor in Aalsmeer bedienen wij bloemisten, groothandelaren, tuincentra en supermarkten door heel Europa. In deze groene werkomgeving word je omringd door 25.000 m² aan unieke planten en bloemen, en werk je mee aan onze missie: het blij maken van zoveel mogelijk klanten!
Als onderdeel van de Dutch Flower Group (DFG), een familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, zetten we ons dagelijks vol passie in om onze klanten en partners optimaal te bedienen.
Voor de HR afdeling van Waterdrinker zoeken wij een veelzijdige HR professional die de afdeling komt versterken!
HR adviseur bij Waterdrinker
Als HR-adviseur speel je een sleutelrol in het oppakken van diverse HR-zaken in de breedste zin en werk je nauw samen in een leuk klein HR team, bestaande uit Sannah (HR medewerker) en Babette (HR manager).
Poortwachter kent voor jou geen geheimen en ook op het gebied van arbeidsrecht heb je de nodige praktische ervaring opgedaan, die je meeneemt in je dagelijkse werkzaamheden. Je vindt het leuk om samen met leidinggevenden en collega’s aan de slag te gaan om het werk elke dag een beetje beter en leuker te maken. Je werkt vanuit vertrouwen en groei!
Naast verzuimmanagement pak je de coördinatie van de werving & selectie op en zie je kansen om HR-processen, systemen en informatie te verbeteren. Je neemt eigenaarschap om deze optimalisaties door te voeren, zodat HR processen soepel verlopen. Je stimuleert medewerkers en leidinggevenden om het beste uit zichzelf te halen.
Jij hebt het
- Opleiding: Je hebt een afgeronde HBO- opleiding op het gebied van HRM of een vergelijkbare richting;
- Ervaring: Je hebt ongeveer 2 jaar ervaring als HR-adviseur bij voorkeur in een dynamische werkomgeving als logistiek of retail en hebt ervaring met het zelfstandig en succesvol realiseren van HR-projecten;
- Systeemkennis: Ervaring met ADP is een pré;
- Analytisch vermogen: Je herkent problemen en verbanden, begrijpt de oorzaken en behoudt overzicht;
- Pro activiteit: Je neemt initiatief en denkt vooruit om duurzame oplossingen te vinden;
- Overtuigingskracht: Je weet anderen te overtuigen van jouw ideeën en voorstellen;
- Luistervaardigheid: Je kunt goed luisteren, belangen afwegen en de juiste prioriteiten stellen;
- Flexibiliteit: Je schakelt moeiteloos tussen tactische en operationele taken in een groeiende organisatie.
Dit bieden we jou
Een veelzijdige functie (32-40 uur), waar je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen, je eigen projecten te initiëren en je bijdrage te leveren aan een groeiend bedrijf waar mensen en processen centraal staan.
Ben jij klaar om jouw HR-expertise te laten bloeien? Solliciteer nu en word onderdeel van ons enthousiaste HR team! 🌸
Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Verder bieden wij:
- Een functie voor 32-40 uur per week;
- Een goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring;
- 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband met de mogelijkheid tot bijkopen;
- Een goede pensioenregeling via Nationale Nederlanden;
- Een reiskostenvergoeding;
- Een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen!
Iets voor jou?
Laat dan van je horen en solliciteer direct!
- Aalsmeer
- 33-40 uur
- HBO
- Waterdrinker
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Marketing & Communicatie Medewerker
Waterdrinker
Heb jij enkele jaren ervaring in het marketing- en communicatievak en sta je te springen om je talenten in te zetten in de dynamische sierteeltsector? Houd je van plannen, werk je graag gestructureerd en ben je op zoek naar creatieve manieren om campagnes en acties tot leven te brengen? Dan is deze rol als marketingcommunicatiemedewerker bij Waterdrinker iets voor jou!
Wie zijn wij?
Waterdrinker is een toonaangevend bedrijf in de sierteeltsector, gespecialiseerd in de handel en distributie van planten, bloemen en accessoires. Vanuit ons mooie kantoor in Aalsmeer bedienen wij bloemisten, groothandelaren, tuincentra en supermarkten door heel Europa. In deze groene werkomgeving word je omringd door 25.000 m² aan unieke planten en bloemen, en werk je mee aan onze missie: het blij maken van zoveel mogelijk klanten!
Als onderdeel van de Dutch Flower Group (DFG), een familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, zetten we ons dagelijks vol passie in om onze klanten en partners optimaal te bedienen.
Jouw rol
In deze functie ben je dagelijks in contact met verschillende partijen binnen én buiten de organisatie. Je ondersteunt het team bij diverse marketing- en communicatievraagstukken en werkt actief mee aan promoties en campagnes. Snel schakelen, helder communiceren en het overzicht bewaren zijn voor jou vanzelfsprekend. Met jouw oog voor detail en creatieve aanpak weet je elk project tot een succesvol resultaat te brengen.
Wat breng je mee?
- Opleiding: je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur richting marketing en/of communicatie.
- Ervaring: minimaal twee jaar werkervaring op een marketingafdeling, waarin je bewezen hebt dat je snel kunt schakelen en resultaatgericht werkt.
- Schrijftalent: je hebt plezier in het schrijven en kunt onze boodschap goed overbrengen, zowel intern als naar onze klanten en partners.
Jij bent
- Communicatief sterk: Je voelt je op je gemak in contact met verschillende partijen en weet jouw boodschap op de doelgroep af te stemmen.
- Servicegericht en flexibel: Je schakelt moeiteloos tussen uiteenlopende taken en situaties en denkt in oplossingen. Je bent praktisch ingesteld.
- Creatief en proactief: Je denkt graag mee over acties en promoties en komt met vernieuwende ideeën om onze marketingactiviteiten te versterken.
- Nauwkeurig en gestructureerd: Jij houdt het overzicht en zorgt ervoor dat geen detail over het hoofd wordt gezien.
Wat wij jou bieden
Een afwisselende en uitdagende rol binnen een groeiende, internationale organisatie.
Daarnaast bieden we jou:
- Een salaris passend bij jouw kennis en ervaring;
- Een aanstelling voor 32 tot 40 uur per week;
- 25 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband) met de optie om extra dagen bij te kopen;
- Een goede pensioenregeling via Nationale Nederlanden;
- Mogelijkheid tot hybride werken;
- Educatie- en ontwikkelmogelijkheden;
- Reiskostenvergoeding;
- Op termijn de mogelijkheid om een fiets te leasen.
Je komt terecht in een enthousiast en betrokken team waar volop ruimte is voor jouw ideeën, ontwikkeling en creativiteit.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar Selma van der Beek, manager marketing & communicatie, via [email protected]. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Aalsmeer
- 33-40 uur
- HBO, MBO
- Waterdrinker
- Marketing
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
(Junior) Douane Declarant
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga jij doen als (junior) Douane Declarant?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven (junior) Douane Declarant. Dagelijks gaan er bij de SuperFlora een groot aantal vrachtwagens vol met bloemen en planten de deur uit. In deze rol ben jij dé persoon die er samen met je collega’s voor zorgt dat de bloemen en planten dagelijks douane-technisch goed binnen komen en weer de deur uitgaan en wanneer nodig vooraf aan alle fytosanitaire voorwaarden wordt voldaan.
Ook komen er wekelijks containers met o.a. bloemen binnen uit bijvoorbeeld de regio Afrika en Zuid-Amerika.
Daarnaast coördineer/monitor je de inkomende containers met bloemen en andere goederen die naar Nederland toe komen.
Kortom, je zorgt voor een vlotte doorstroom van al onze goederen op zowel fytosanitair als douanegebied.
Wie ben jij?
Wij zoeken een gemotiveerde collega die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en die enthousiast wordt van douanezaken en de logistiek hieromheen en altijd het beste wil voor de klant. Ben jij gestructureerd in je werk, hou je van een dynamische omgeving en zoek jij altijd proactief naar oplossingen? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- Een afgeronde basisopleiding Douane Declarant, of je bent deze nu aan het volgen;
- MBO+ werk- en denkniveau;
- Minimaal 1 -3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de keuringsgoederen (groente, fruit, planten en/of bloemen) is een pré;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Excel vaardig en kennis van ERP-systemen.
Competenties: Communicatie, samenwerking, initiatief, stressbestendigheid, accuratesse, leervermogen, flexibiliteit en discipline.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- MBO
- SuperFlora
- Administratief
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Medewerker Financiële Administratie
Coloríginz
Ben jij iemand die blij wordt van cijfers en energie krijgt van financiële overzichten? Houd je ervan om alles op orde te hebben en zet je graag jouw analytische skills in? Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze functie ga je aan de slag met facturen, betalingen en administratieve systemen in een vrolijk en enthousiast team. Elke dag biedt nieuwe kansen om je talenten in te zetten en de financiële processen soepel te laten verlopen.
In deze veelzijdige functie ben jij een onmisbare schakel in ons financiële team! Je taken zijn onder andere:
- Crediteurenbeheer: Jij zorgt ervoor dat inkomende facturen op tijd verwerkt worden en houdt de openstaande vorderingen bij.
- Bankafschriften boeken en uploaden in Exact Globe Next.
- Betalingen klaarzetten en zorgen dat alles op tijd verloopt.
- Signaleren van fouten of afwijkingen in de administratie en actief meedenken over verbeteringen.
- Beheer van de Finance inbox, zodat alle vragen en verzoeken snel en efficiënt worden behandeld.
- Ondersteuning bij maand- en jaarafsluitingen, zodat de financiële administratie netjes wordt afgerond.
- Aanspreekpunt voor collega’s van de inkoop- en verkoopafdelingen met betrekking tot financiële vragen.
Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega met:
- Ervaring met administratieve werkzaamheden, specifiek op financieel gebied.
- Kennis van Exact Globe Next.
- Ervaring met ElvyWeb, KBT en FreshPortal is een pré.
- Een nauwkeurige en proactieve werkhouding.
- Sterke communicatieve vaardigheden.
- Een uitdagende fulltime functie (40 uur) in een dynamisch en gezellig team
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.800,- en € 3.800,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een fijne werkomgeving, waar kwaliteit en samenwerking vooropstaan.
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct en kom tot bloei in ons fleurige team!
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, WO
- Coloríginz
- Administratief, Financieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Category Manager Planten
OZ Planten
Als Category Manager ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en groei van de categorie Planten (“Levend Groen”) bij onze Nederlandse klant, een retailformule met fysieke winkellocaties.
Je bent de drijvende kracht om (categorie)plannen te ontwikkelen en implementeren, processen te optimaliseren en onze organisatie te voorzien van de juiste insights en trends binnen retail, shoppers en deze specifieke categorie.
Je hebt een groen hart en een passie voor de natuur: wij hebben een rechtstreekse lijn naar gedreven kwekers die de mooiste planten voor ons telen en enthousiaste winkelmedewerkers in de meer dan 150 winkels die planten met expertise en passie aan consumenten verkopen.
In deze functie werk je intensief samen met Marketing en Sales en uiteraard met de Group Category Manager en het team van onze klant, vanuit een ontzorgende rol naar onze klant.
Je rapporteert rechtstreeks aan Rogier van Bree, directeur van Green4Retail en je maakt met jouw expertise deel uit van ons team van 5 personen die verantwoordelijk zijn voor sourcing, operations en logistiek, supply chain, data management, finance & admin.
Wat ga je doen?
- Creëren van insights om de categorie binnen onze klant de komende jaren te laten groeien in zowel omzet, afzet alsmede rendement;
- Fungeren als kennisbron voor onze klant op het gebied van markt, retail en shopper insights, o.b.v. gerichte analyses en rapportages;
- Het evalueren van assortimenten, schappenplannen, promoties en activaties en deze door vertalen naar concrete (verbeter)plannen;
- Het pro-actief voorstellen doen t.a.v. de marketing mix elementen; promotie, activaties; Presenteren van (commerciële) detailplannen en analyses;
- Initiëren van (instore) activiteiten en thema’s;
- Onderhouden en uitbouwen klantcontact met het team van onze klant, de winkels alsmede ons netwerk van plantenkwekers.
Wie ben jij?
- Minimaal 3 jaar werkervaring in Trade Marketing / Category Management en/of Sales en Marketing (bij voorkeur bij een A-merk in de FMCG of in een verssector);
- HBO werk- en denkniveau, afgeronde opleiding op het gebied van Marketing, Economie of Sales;
- Kennis van Food Retail is een pré;
- Klantgericht, communicatief sterk;
- Zelfstandig, ondernemend, resultaatgericht, proactief, teamspeler;
- Sterk analytisch vermogen;
- IJzersterk met Excel, Power BI, data en PowerPoint;
- Creatief en flexibel;
- Oplossingsgericht en pragmatisch.
Wat bieden wij jou?
- Een klein team met een prachtige klant en geweldig groen assortiment om mee te werken;
- Een zelfstandige en veelzijdige functie in Marketing waar je vanuit expertise en passie echt impact kunt maken;
- Een mix tussen werken op locatie in Zuid Nederland (Regio Venlo) & Randstad (Aalsmeer);
- Samenwerken met andere marketeers binnen Dutch Flower Group: wij zijn onderdeel van een internationale familie van bedrijven in de sierteelt;
- Uiteraard een goed salaris;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Veel vrijheid en ruimte voor nieuwe ideeën;
- Doorgroeimogelijkheden, wij bouwen door aan onze organisatie waar en zijn onderdeel van Dutch Flower Group (www.dfg.nl).
Ben je nieuwsgierig?
Perfect. Toch nog vragen? Voor extra informatie kun je contact opnemen met Dana Meertens via [email protected], Madelon van den Heiligenberg van Dutch Flower Group via [email protected] of Rogier van Bree via [email protected].
We werken voortdurend aan het vormgeven aan en leven van een bedrijfscultuur waarin iedereen zich welkom voelt. Bij ons tellen je persoonlijkheid en kwalificaties.
- 33-40 uur
- OZ Planten
- Marketing
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Junior Marketing Analist (32-40 uur)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga je doen als Junior Marketing Analist?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Junior Marketing Analist. In deze rol ben jij dé persoon die verantwoordelijk is voor het verzamelen, bewerken, verrijken en analyseren van verkoopgegevens uit verschillende databronnen. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Je hebt de zorg voor een correcte en complete verwerking van gegevens in onze database;
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van standaard rapportages, ad hoc rapportages en diverse analyses om collega’s en klanten te informeren en adviseren;
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waarbij je zult samenwerken met diverse teams binnen onze organisatie;
- Je daagt jezelf graag uit en wil jezelf continu ontwikkelen in het gebruik van Excel en andere Data tools.
Wie ben jij?
Wij zoeken iemand die gestructureerd werkt, data gedreven is en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- HBO werk- en denkniveau;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Ruime kennis van en ervaring met Excel;
- Ervaring met Powerpoint en Word;
- Ervaring in de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pre;
- Analytisch denkvermogen;
- Ervaring met Dashboards als PowerBI is een pré.
Door jouw persoonlijkheid, nauwkeurigheid, nieuwsgierigheid en cijfermatig inzicht kun jij een positieve bijdrage leveren aan de groei van onze organisatie.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO
- SuperFlora
- Marketing
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
HR Support
Coloríginz
HR-Support
Ben jij een expert in HR-administratie, mensgericht én zijn de meeste HR onderwerpen geen geheimen voor jou? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn Coloriginz aangenaam!
Coloríginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA.
Wat ga je doen?
Onze HR-support gaat doorstromen in een andere functie binnen Coloríginz en hierdoor komt de positie van HR-Support weer open. Wordt jij onze nieuwe collega?
Wat ga je doen?
Wil jij een sleutelrol vervullen in het HR-team van Coloríginz en bijdragen aan de tevredenheid van onze medewerkers? Sluit je aan bij ons dynamische team en zorg voor een efficiënte en nauwkeurige HR-administratie. In deze veelzijdige functie heb je impact op diverse HR-processen en maak je zichtbaar het verschil door jouw bijdrage aan verbeteringen en efficiëntere werkwijzen.
Jouw taken als HR-Support bestaan onder andere uit:
- Tijdig en foutloos verwerken van alle administratieve HR-taken, zoals in- en uitdiensttreding van collega’s, waarbij je jouw nauwkeurigheid en gestructureerde werkwijze inzet;
- Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen. Hierbij kan je denken reiskostenvergoeding, ouderschapsverlof en andere onderwerpen waarbij je duidelijk communiceert en mensgericht te werk gaat;
- Dankzij je proactieve en zelfstandige houding weet jij alle personeel documenten op te vragen die nog uitstaan bij je collega’s;
- Met een oplossingsgerichte en hands-on mentaliteit zie jij de mogelijkheden om onze HR-processen te optimaliseren.
Wat vragen wij
- Je hebt een twee jaar werkervaring in een HR-Support rol;
- Je bent bekend met Salarisadministratie en ADP (pré);
- Je bent iemand die accuraat en administratief sterk is;
- Je weet van aanpakken en bent mensgericht.
- Grondige kennis van Nederlandse wet- en regelgeving met betrekking tot arbeidsrecht en salarisadministratie.
Wat kun je van Coloríginz verwachten
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.850,- en € 3.800,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Je werkt nauw samen met onze HR adviseur en daarnaast werk je veel samen met de HR afdeling van onze zusterorganisatie OZ-Hami.
Ben jij klaar om jouw HR-expertise te laten bloeien? Solliciteer nu en wordt onderdeel van ons enthousiaste team.
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO, MBO
- Coloríginz
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Catering medewerker (24 uur per week)
The Floral Connection
Vind je het leuk om nieuwe lekkere broodjes, soepen en salades te bedenken? Heb jij een geheim recept voor een heerlijk broodje wat alle collega’s van The Floral Connection moeten proeven? Ben jij flexibel beschikbaar en heb je ervaring in de horeca, een broodjeszaak of bijvoorbeeld in de catering? Dan is deze functie als cateringmedewerker bij The Floral Connection echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
- Als cateringmedewerker bereid je dagelijks samen met een collega de lekkerste lunch voor de medewerkers van The Floral Connection.
- Natuurlijk zorg je ervoor dat de keuken altijd schoon is volgens de regels van HACCP;
- Je zorgt voor het onderhoud van de koffieautomaten.
- Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het voorraadbeheer.
- Zodra er (lunch)vergaderingen zijn zorg jij ervoor dat jouw collega’s een lekkere lunch hebben.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Jij bent communicatief vaardig, kunt het hoofd koel houden in stressvolle situaties, vindt het leuk om samen te werken. Je voelt je verantwoordelijk voor het goed uitvoeren van je werkt, neemt initiatief om dingen te verbeteren en hebt gevoel voor details. Je bent in staat om zelfstandig te werken en hebt een proactieve houding.
Daarnaast beschik je over:
- Recente ervaring in de horeca, een lunchroom of de catering.
- Een dienstverlenende instelling en je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat collega’s niets te kort komen.
- Kennis van en ervaring met HACCP is een pré.
- Bij voorkeur ben je beschikbaar voor 24 uur per week (uren zijn in overleg bespreekbaar).
- Een flexibele instelling. en je bent oproepbaar bij ziekte en/of vakantie van collega’s. Jouw werkzaamheden zullen met name doordeweeks plaatsvinden, maar tijdens onze pieken (denk aan Kerst, Pasen, Moederdag, Valentijn) ben je in overleg beschikbaar om ook in het weekend of op feestdagen te werken.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €2400,- en €2600,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
- Aalsmeer
- 0-24 uur
- MBO, VMBO
- The Floral Connection
- Facilitair
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
(Senior) Inkoper Bloemen
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een ervaren (Senior) Inkoper Bloemen. Ben jij een inkoopspecialist met ervaring in de bloemen- en plantensector? Heb jij een bewezen track record in het ontwikkelen van strategische inkoopplannen en het onderhouden van relaties met leveranciers? Ben jij in staat om in een dynamische en internationale omgeving te werken? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als (Senior) Inkoper Bloemen ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van inkoopstrategieën om de vraag en het aanbod van onze klanten en kwekers optimaal op elkaar af te stemmen. Je werkt samen met een team van inkopers en bent verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met leveranciers en ketenpartners. De markt waarin je werkt is zeer divers. We handelen met verschillende landen en bedienen een breed klantenpakket, waarbij een deel van onze leveranciers zich in Oost-Afrika bevinden. Je werkt intensief samen met ons kantoor in Kenia, je bent het aanspreekpunt voor complexe inkoopvraagstukken en draagt bij aan het behalen van de inkoopdoelstellingen van The Floral Connection.
Jij gaat relaties aan en zorgt voor een goed contact met kwekers en marktpartijen. Je bent het visitekaartje van The Floral Connection en zoekt de verbinding met onze ketenpartners, van veredelaar tot retailer. Je gaat proactief op zoek naar nieuwe leveranciers en kansen in de markt en zorgt voor een continue verbetering van het inkoopproces. Regelmatig bezoek je jouw leveranciers en bekijk je het groeiproces van jouw product. Je bent een expert op het gebied van prijsonderhandelingen, contractbeheer en voorraadbeheer.
Samen met de afdeling Supply Chain Planning zorg je voor de perfecte voorraadstand en een vers product. Daarnaast ben je betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe producten en assortimenten in samenwerking met de afdeling Productontwikkeling.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Jij beschikt over een handelsgeest en jezelf herkent in de kernwaarden duurzaamheid, vakmanschap, passie en partnership. Je hebt een hands-on mentaliteit, bent resultaatgericht en kunt goed omgaan met stressvolle situaties.
Je bent analytisch sterk, waardoor je in staat bent inzicht te creëren uit complexe gegevens. Je werkt gestructureerd en hebt een sterk ontwikkeld logisch denkvermogen. Je bent gedreven en weet de juiste prioriteiten te stellen. Je vindt het belangrijk om op respectvolle en transparante manier samen doelen te bereiken en win-win situaties te creëren.
Daarnaast beschik jij over:
- Ruime ervaring als inkoper binnen de bloemen- en plantensector en hebt een bewezen track record in het onderhandelen met leveranciers.
- Een afgeronde HBO-opleiding.
- Zeer goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels.
- Ervaring met MS Office, met name Excel.
- Flexibiliteit in je werktijden. Soms kan je werkdag vroeg starten of later te eindigen als er bijvoorbeeld een etentje met een leverancier op de agenda staat.
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €3400,- en €4800,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
Wil jij floreren in deze functie?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze functie? Solliciteer dan direct hieronder via de sollicitatiebutton!
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO
- The Floral Connection
- Inkoop
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.