Hou jij van wisseling en werk je graag in een dynamische organisatie vol uitdagingen? Ben je servicegericht en los je problemen met plezier op? Heb je affiniteit met de wereld van sierteelt en krijg je energie van een functie waar geen dag hetzelfde is? Dan zoeken wij jou! 

Jij doet het

Als Facilitair Manager coördineer je alle facilitaire processen binnen onze organisatie. Je geeft leiding aan een divers team van kantine- en receptiemedewerker(s) en rapporteert aan de CFO. In jouw functie ben jij dé spin in het web en zorg je voor:  

  • Het zelfstandig beoordelen van facilitaire aanvragen en het uitzetten naar leveranciers, daarnaast het uitvoeren of voorbereiden van de benodigde acties;
  • Organiseren en coördineren van evenementen, zoals onze klanten avond met trade fair week of de kerstpakketten;
  • Het optreden als aanspreekpunt en het aansturen op locatie van leveranciers van facilitaire diensten en producten;
  • Het controleren en aanspreken op een juiste uitvoering van de (contractuele) afspraken met leveranciers;
  • Als budgetverantwoordelijke begroot jij zorgvuldig het facilitair budget en kijk jij kritisch naar kosten en uitgaven;
  • Leiding geven aan een divers team;
  • Lease auto’s: Je bent beheerder van het (lease) wagenpark; je onderhandelt en onderhoudt de relatie met de leasemaatschappijen, beheert de leaseregeling en ziet toe op uitvoering ervan.
  • Toezien op en zorgdragen voor de orde en veiligheid in en rondom de gebouwen en aandachtspunten signaleren, beoordelen en uitvoeren.

Dit bieden wij jou

Een uitdagende fulltime functie in een groeiende internationale organisatie in de sierteelt. Verder bieden wij:

  • Een bruto maandsalaris van € 3.400,00 tot € 4.900,00, afhankelijk van je ervaring;
  • Een tantieme, die is gebaseerd op de hoogte van de winst van het bedrijf;
  • Een leaseauto;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • De kans om deel uit te maken van de Dutch Flower Group, een familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven met volop doorgroeimogelijkheden;
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.

Jij hebt het

  • Een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in een facility Management of Hospitality;
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring, inclusief leidinggevende ervaring;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring in een operationele omgeving is een pré;
  • Organisatietalent, verbindend vermogen en een praktische instelling;
  • Een ondernemende, resultaatgerichte en hands-on mentaliteit;
  • Rijbewijs B.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
 

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel. 

 Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit! 

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. 

Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt. We vormen een sterk team waarin iedereen tot bloei komt en werken op HR-gebied nauw samen met collega-bedrijven zoals Coloriginz, Waterdrinker en DFG facilities. Wat het werken bij ons leuk maakt? Je krijgt de ruimte om zaken op te pakken en veel te leren. 

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld. 

Solliciteren?

Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  1. eerste sollicitatiegesprek
  2. tweede sollicitatiegesprek
  3. referentiecheck (optioneel)
  4. een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • Fulltime
  • HBO
  • OZ-Hami
  • Facilitair
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Kom tot bloei als functioneel beheerder bij Dutch Flower Group!

Dutch Flower Group heeft veel bedrijven in de bloemensector onder haar hoede. Als functioneel beheerder, werk jij met een groot deel van deze bedrijven samen. Kiezen zij voor een nieuw bedrijfsproces, check jij of die aansluit op de huidige software. Met jouw analytisch vermogen zie jij al snel het probleem én de oplossing. Project klaar? Dat verdient een bloemetje!

Wat ga je doen als functioneel beheerder

Jouw baan bestaat uit twee onderdelen: aan de ene kant ben je bezig met projecten, aan de andere kant de running werkzaamheden. Oftewel, het ondersteunen van de afdeling helpdesk bij IT-problemen en het oplossen van vragen over onze software.

  • Je begint op de voor jou best passende tijd tussen 7:00 – 9:00. Je werpt een blik op ons scrumboard en gaat aan de slag met jouw taken.
  • Als nieuwe collega ben je vooral bezig met de implementatie van ons nieuwe softwarepakket: we bereiden ons voor om de huidige ERP-software te vervangen.
  • Naast dat jij veel samenwerkt met jouw twaalf directe collega’s op kantoor, werk jij ook veel samen met de key users van onze bedrijven. Met hen overleg je over de software, feedback en functionaliteit binnen hun bedrijf. Zij zorgen vervolgens weer dat jouw informatie terecht komt bij onze, jawel, zevenhonderd eindgebruikers.
  • Concrete vraagstukken oplossen is ook leuk, dus kan het zijn dat je in de middag aansluit bij een collega om te werken aan een softwareoplossing voor een van onze bedrijven.
  • Er komt een supportvraag binnen. De eerstelijns vragen komen binnen op de eerstelijns helpdesk, tweedelijns vragen kunnen door de helpdesk worden doorgezet naar jou. Aan jou de taak om het probleem in kaart te brengen: van de melding ‘het doet het niet’ naar een duurzame oplossing!

 Jij als functioneel beheerder

  • Jij hebt bij voorkeur een hbo-opleiding in de richting van Business IT & Management, Bedrijfskundige Informatica of vergelijkbaar.
  • Jij staat stevig in je schoenen en weet de juiste prioriteit te geven aan hulpvragen en projecten.
  • Jij weet dat het beeld van de introverte IT’er niet altijd waar is. Jij hebt affiniteit met software én bent sociaal onderlegd.
  • Jij mag jezelf de tolk in ons bedrijf noemen. Jij snapt de taal, bedrijfsprocessen en vragen van de key users en weet dit om te zetten in een haalbaar en concreet plan voor de programmeur.
  • Dankzij jouw ervaring met fysieke goederen snap jij onze processen écht. En de uitdaging die versproducten met zich meebrengen, vind jij alleen maar leuk.
  • Wij gaan overstappen naar Infor M3. Heb jij daar al ervaring mee of ervaring met SAP of een ander ERP pakket? Dan is dat extra welkom

 Wat je krijgt als functioneel beheerder bij Dutch Flower Group (DFG)

  • DFG heeft een enorm aandeel in de bloemenmarkt. Als functioneel beheerder maak jij deel uit van het team dat de software beheert voor onze Retail afdeling.
  • Binnen het team hebben we iedere specialisatie nodig en helpen wij elkaar.
  • Wij maken tijd vrij om jou echt goed in te werken. Je wordt begeleid door verschillende collega’s zodat je iedereens specialiteit leert kennen.
  • Die laptop en telefoon hebben wij al voor je geregeld. Verder zijn er op het kantoor fijne zit/sta-bureaus en dubbele schermen.
  • Afhankelijk van jouw kennis en werkervaring bieden wij jou een salaris tussen de € 2.880,- en de € 4.400 bruto per maand. Natuurlijk krijg je ook een pensioen, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen.
  • Met onze opleidingskalender kies je zelf de opleidingen die bij jouw doelen passen.  Groei van senior naar teamleider, of kies een specialisatie.
  • Langdurige samenwerkingen lonen, dat hebben wij wel begrepen. Daarom bieden we jou na het eerste jaar graag een vast contract aan.
  • Groei met ons team mee als junior, medior of senior. Bij ons is er plek én uitdaging voor ieder talent!

Werken bij DFG

Wij bedienen de hele internationale sierteeltketen met onze ruim 30 gespecialiseerde handelsbedrijven. Dat zijn 75 miljoen bloemen, 10 miljoen boeketten en 10 miljoen planten op tafel bij de consument. Een groot team, maar we werken samen als familie!

 Functioneel beheerder bij DFG jouw baan?

Jij bent die sociale IT’er die door de bomen het bos nog ziet en het werk van jouw collega’s graag wat gemakkelijker maakt. Druk op de knop en solliciteer! Toch nog een vraag? Bel met onze HR-adviseur Martina of stuur een appje (06-83523534). Wil je meer weten over de functie? Bel dan met onze Manager Application Engineers Cees (06-51600672).

Collega’s die jou al zijn voorgegaan:

Bram startte in 2021 als junior functioneel beheerder net na het behalen van zijn hbo-diploma, inmiddels is Bram gegroeid via medior naar senior functioneel beheerder met veel plezier in zijn werk.

Eli startte in 2018 als junior functioneel beheerder – na zijn omscholing van retail filiaal manager met een passie voor IT – en is in 2022 doorgegroeid naar senior functioneel beheerder. In deze nieuwe branche is hij volledig op zijn plek.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO
  • DFG Facilities
  • ICT
Martina van Taarling HR Adviseur

Contact

Martina van Taarling

HR Adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij een echte onderhandelaar met een passie voor inkoop? Als Tactisch Inkoper bij Hamiplant ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van tactische inkoopplannen en het onderhouden van sterke leveranciersrelaties in het binnen-en buitenland. Met jouw analytisch vermogen draag je bij aan een efficiënte supply chain en een hoge klanttevredenheid.

Werken als Inkoper:

Als Tactisch Inkoper bij Hamiplant is geen dag hetzelfde. Naast het sluiten van overeenkomsten, beoordeel je de kwaliteit van onze producten en leveranciers. Je werkt in een dynamische omgeving, waar je samenwerkt met collega’s uit verschillende afdelingen. Door jouw inzet draag je bij aan het succes van Hamiplant en krijg je de kans om jezelf zowel op professioneel als persoonlijk vlak te ontwikkelen.

Jouw werkzaamheden:

  • Samen met je collega’s stel je proactieve tactische inkoopplannen op die perfect aansluiten op de klantbehoefte.
  • Het onderhouden en opbouwen van sterke, langdurige relaties met leveranciers, zowel in binnen- en buitenland.
  • Je maakt afspraken met onze leveranciers over kwaliteit, prijs en leveringsvoorwaarden. Samen zorg je voor een tevreden klant.
  • Samen met het Operations team bewaak je de voortgang van leveringen en zorg je ervoor dat afspraken met leveranciers worden nageleefd.
  • Je bezoekt regelmatig leveranciers en beurzen.

Jij als Tactische Inkoper:

Om deze functie goed te kunnen vervullen, vragen wij van jou:

  • Ruime kennis en ervaring in een commerciële rol in de kamer-of tuinplantenbranche;
  • Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denk niveau;
  • Een analytische blik die je weet te vertalen naar een tactische strategie;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden en een klantgerichte instelling;
  • Een proactieve en coöperatieve instelling;
  • Een Rijbewijs B

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

In ruil voor jouw kwaliteiten bieden wij je:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten
  • Een functie met veel uitdaging binnen een snelgroeiende afdeling, met mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie
  • Een passend salaris wat in een vroeg stadium wordt besproken, 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak
  • Mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken
  • Een actieve personeelsvereniging en vrijdagmiddagborrels om je collega’s beter te leren kennen

Hamiplant als bedrijf

Hamiplant is een internationaal handelsbedrijf in Honselersdijk in het Westland (regio Den Haag/Rotterdam). Jaarlijks vinden zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten via ons hun weg naar klanten in Europa. Met de klant, onze kwekers en logistieke partners optimaliseren wij voortdurend de supply chain van kweker tot consument. Als bedrijf staan wij niet stil en groeien wij nog steeds. Wij geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen en door te groeien. Daarom stimuleren wij hun zelfontwikkeling met een opleiding, cursus of training.

Omdat wij onderdeel zijn van Dutch Flower Group, de grootste bloemen- en plantenleverancier in Europa, krijgen onze medewerkers de kans om veel ervaring op te doen in alle facetten van onze branche.

 

Bij Hamiplant aan de slag als Inkoper?

En dan nu de belangrijkste stap: het solliciteren. Hoe? Laat via deze link je cv en motivatie bij ons achter. Dan nemen wij contact met jou op. Heb je nog vragen? Stel ze via de mail of bel 0174 – 612 387.

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO
  • Hamiplant
  • Inkoop
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…  

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!  

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.  

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor: 

Creating Colourful Connections

Wat ga jij doen als Supply Chain Planner?

Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Supply Chain Planner. In deze rol ben jij dé persoon die verantwoordelijk is voor het plannen en registreren van leveringen en logistieke stromingen. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met: 

  • Week-, maand- en jaarplanningen opstellen ten behoeve van onze inkoop- en verkoopkanalen; 
  • Korte- en lange termijnplanning opstellen voor onze (strategische) leveranciers en klanten;
  • Voorraadbeheer in samenwerking met o.a. afdeling Inkoop en Verkoop, Kwaliteit en Productie;
  • Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden binnen het Supply Chain team.
  • Ontwikkelen, standaardiseren en beheren van supply chain- en planningsprocessen;

Wie ben jij?

Als toegewijde professional beheers je logistieke processen als geen ander en voel je je als een vis in het water in een zeer dynamische omgeving. 
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Excelvaardig en analytisch ingesteld;
  • Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • Enige ervaring in een planningsfunctie; 
  • Fulltime beschikbaar;
  • Een aantal keer per jaar (voornamelijk tijdens de pieken) werken in het weekend.

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!

En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen (met uitzondering van piekperiodes);
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
  • Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
  • Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
  • Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.

Meer weten of direct solliciteren? 

Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?

Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure. 

  • Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO
  • SuperFlora
  • Inkoop
Cindy van den Bos- Hoogerbrugge HR-advisor

Contact

Cindy van den Bos- Hoogerbrugge

HR-advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij klaar voor een carrière waar jouw organisatietalent, probleemoplossend vermogen en passie voor logistiek écht tot bloei komen? 

Dit ga je doen

Als supply chain planner binnen de afdeling Operations ben jij de spil in ons logistieke proces. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van inslag tot verlading en draagt actief bij aan verbeterprojecten. Door jouw scherpe oog voor data en efficiëntie ben je onmisbaar in het signaleren van kansen en het uitvoeren van verbeteringen. Jouw taken als supply chain planner bestaan onder andere uit:

  • Begeleiden: jij stuurt het logistieke proces van inslag, orderpicking, verwerking en verlading aan;
  • Monitoren: Je houdt de proceskwaliteit in de gaten en voert waar nodig correcties uit, zodat de doelstellingen behaald worden. Hiervoor heb je actief contact met verkopers, logistieke teamleiders en voormannen;
  • Plannen: Je speelt een actieve rol in het voorbereidings- en planningsproces voor de komende dag(en);
  • Analyseren: Je denkt mee over logistieke vraagstukken en analyseert data om verbeteringen op het gebied van veiligheid, kwaliteit, doorlooptijd en efficiency te realiseren;
  • Ondersteunen: Je helpt bij het opstellen en beheren van de logistieke KPI’s. 

Na het inwerktraject, wanneer je het bedrijf goed kent, werk je samen met het team en andere logistieke collega’s aan verbeterprojecten en logistieke vraagstukken. 

Dit heb jij

  • Een Bachelor diploma in de richting van datamanagement, technische bedrijfskunde, logistiek of supply chain; 
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soort gelijke rol;
  • Flexibiliteit in werktijden. We beginnen de ene dag vroeg (05:00 uur) en de andere dag later (09:00 uur). Je eindtijd fluctueert hierin mee. Het voordeel van vroeg beginnen is dat je ook weer als eerste van de afdeling naar huis kan;
  • Een datagedreven en analytische mindset (Excel skills zijn een must!);
  • Stressbestendigheid, nauwkeurigheid en oplettendheid. Je stopt niet na 20 obstakels/manco’s per dag;
  • Het is een pré als je ervaring hebt met Lean Six Sigma-methode;
  • Een echte teamplayer die goed kan samenwerken met uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

Dit bieden wij jou

Naast een gezellig team en een dynamische werkomgeving, bieden wij jou:

  • Een uitdagende baan bij een marktleider in de sierteeltbranche;
  • Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
  • Salaris (€ 2.850,00- € 3.800,00) passend bij jouw werkervaring, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.

Word jij onze nieuwe collega?

Heb jij de ambitie die wij zoeken of ken je iemand die deze uitdaging aan wil gaan? Reageer dan snel. 

Sollicitatieproces

  1. Telefonische intake door Jenny Hoffmann, onze corporate recruiter.
  2. Eerste sollicitatiegesprek met Martijn Balm, Teamleider Operations Support, en een collega.
  3. Referentiecheck (optioneel).
  4. Een passend aanbod!

Bij het solliciteren ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Wil jij een carrière in de Supply Chain & Operations en spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Begin dan als Supply Chain & Operations Trainee bij Dutch Flower Group (DFG). In dit traineeship leer je alle ins en outs van het vak en word je voorbereid op een topbaan bij één van onze DFG-bedrijven. 

Wat ga je doen?

Het doel van dit 3-jarige traineeship? Een carrière in Supply Chain & Operations binnen één van onze bedrijven. Tijdens deze periode ontdek je de dynamische wereld van verse producten. Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor het vlekkeloos leveren van onze prachtige bloemen en planten aan klanten wereldwijd, of het nu retail, vakhandel, groothandel of e-commerce betreft. Door sterke forecasting, strakke planning en heldere communicatie zorg jij ervoor dat elke bestelling op tijd en in perfecte staat aankomt. Daarnaast biedt het Supply Chain & Operations Traineeship je de kans om actief bij te dragen aan strategische projecten, zoals het verduurzamen van onze processen. 

Gedurende drie jaar word je professioneel begeleid en wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken waar jouw passie en talenten liggen. Of dat nu op kantoor is bij planning en forecasting, op de werkvloer, of in een combinatie daarvan. Met dit traineeship krijg je alle ruimte om jouw ideale rol in de Supply Chain & Operations te vinden en te ontdekken welk bedrijf het beste bij jou past. 

Wie ben jij?

Flexibiliteit, een flinke dosis energie en goede communicatieve vaardigheden zijn de sleutel tot jouw succes als Supply Chain & Operations Trainee. Je schakelt namelijk continu met verschillende afdelingen, zowel intern als extern. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.

Verder vragen wij:

  • Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij jou?

Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:

  • Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
  • Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
  • Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het traineeship Supply Chain & Operations wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
  • Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland;
  • Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
  • Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
  • Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
  • Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
  • Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.

Wie zijn wij?

DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website

Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?

Ben jij enthousiast geworden over het Traineeship Supply Chain & Operations? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!  

  • Aalsmeer, Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO, WO
  • DFG Facilities
  • Logistiek, Traineeship
Madelon van den Heiligenberg Group HR manager

Contact

Madelon van den Heiligenberg

Group HR manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij klaar om je financiële vaardigheden verder te ontwikkelen en spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Bij Dutch Flower Group (DFG) bieden wij je de kans om een Finance Traineeship te volgen, waarbij je direct praktijkervaring opdoet. Begin je avontuur bij één van onze DFG-bedrijven en leg de basis voor jouw financiële carrière!

Wat ga je doen?

In drie jaar tijd word je voorbereid op een uitdagende functie in Finance bij één van onze bedrijven. Tijdens deze periode maak je kennis met onze unieke financiële processen. Onze aanpak is namelijk net even anders: elk DFG-bedrijf beheert zijn eigen financiën, terwijl de financiële resultaten centraal worden samengevoegd. Hierdoor leer je niet alleen de fijne kneepjes van de financiële processen binnen één specifiek bedrijf, maar krijg je ook inzicht in hoe de financiën van alle bedrijven samenkomen. Dit geeft je de kans om waardevolle ervaring op te doen, zowel op bedrijfsniveau als op strategisch niveau. 

Tijdens het 3-jarige Finance Traineeship krijg je begeleiding van ervaren professionals, zodat je jouw talenten en passie voor Finance verder kunt ontwikkelen. Daarnaast wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken welk type bedrijf en welke specialisatie het beste bij jou past.

Wie ben jij?

Geen ervaring? Geen probleem! Wij hechten waarde aan jouw affiniteit met cijfers en data, en je plezier in het leggen van verbanden. Je vindt het leuk om zelfstandig te werken en veel eigen inbreng te hebben. Voor een succesvolle carrière als finance professional is het belangrijk dat je analytisch ingesteld bent en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.

Verder vragen wij: 

  • Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met de financiële kant van een organisatie; 
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij jou?

Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. De communicatielijnen zijn kort, waardoor je zowel met de financieel directeur als je directe collega’s gemakkelijk contact hebt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:

  • Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
  • Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
  • Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het Finance Traineeship wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
  • Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland; 
  • Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
  • Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
  • Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
  • Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
  • Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.

Wie zijn wij?

DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website

Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?

Ben jij enthousiast geworden over het Traineeship Finance? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!   

  • Aalsmeer, Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO, WO
  • DFG Facilities
  • Financieel, Traineeship
Madelon van den Heiligenberg Group HR manager

Contact

Madelon van den Heiligenberg

Group HR manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Wil jij commerciële ervaring opdoen, maar twijfel je nog over de richting die je wilt inslaan: inkoop, verkoop of misschien beide? En spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Start je carrière met een Commercieel Traineeship bij Dutch Flower Group (DFG). Ontdek direct de praktijk en verzeker jezelf van een topbaan bij één van onze DFG-bedrijven.

Wat ga je doen?

Het doel van dit 3-jarige traineeship is helder: je klaarmaken voor een commerciële topbaan bij één van onze bedrijven. Tijdens deze periode duik je zowel in de wereld van inkoop als sales. Je leert bij inkoop alles over het inkoopproces, onderhandelingstechnieken, kwaliteitsbewaking en het opbouwen van sterke relaties met kwekers. Bij sales maak je kennis met onze klanten, ontdek je hun behoeften en werk je samen met je team om hier strategisch op in te spelen. Daarnaast krijg je de ruimte om actief mee te denken over commerciële strategieën. Hoewel inkoop en sales van elkaar verschillen, ontdek je tijdens het Commercieel Traineeship ook de waardevolle overlap, waarbij je je dagelijks bezighoudt met ons product en veelvuldig contact hebt met kwekers en klanten.

Gedurende drie jaar word je professioneel begeleid en wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken welk type bedrijf het beste bij je past en waar jouw passie en talenten liggen.

Wie ben jij?

Je hebt net een opleiding afgerond of je hebt al werkervaring, maar wil de overstap maken naar een commerciële carrière. Je bent enthousiast en gedreven en het lijkt je leuk om te werken in de dynamische bloemen- en plantensector. Daarnaast maken jouw flexibiliteit en sterke communicatieve vaardigheden je succesvol in deze rol. Je hebt namelijk veel contact met mensen en werkt elk jaar in een nieuwe omgeving. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.

Verder vragen wij:

  • Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij jou?

Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:

  • Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
  • Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
  • Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het traineeship wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
  • Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland;
  • Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
  • Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
  • Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
  • Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
  • Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.

Wie zijn wij?

DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website

Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?

Ben jij enthousiast geworden over het Commercieel Traineeship? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

  • Aalsmeer, Honselersdijk
  • Fulltime
  • HBO, WO
  • DFG Facilities
  • Commercieel, Traineeship
Madelon van den Heiligenberg Group HR manager

Contact

Madelon van den Heiligenberg

Group HR manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben? Iedere kar zie jij als een nieuwe puzzel die jij zo efficiënt mogelijk legt. Als medewerker logistiek bloemenexport zorg jij ervoor dat de bloemen met fusten en los verpakte bloemen netjes aankomen bij de eindklant. Wanneer de puzzel is gelegd, kijk jij vol trots naar het eindresultaat dat er schilderachtig uitziet.

Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is voor een medewerker logistiek bloemenexport

  • Een salaris van €2700,00 bruto per maand; wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
  • Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
  • Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.

Jij doet het!

Als medewerker logistiek bloemenexport vind je jouw werk helemaal het einde. Je handelt de orders zelfstandig af. De bloemen komen via onze gemechaniseerde baan aan bij jouw gate. Nu is het aan jou om de karren op te bouwen.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Controleren op kwaliteit, juistheid en deadlines;
  • Afmelden en scannen in ons logistieke systeem;
  • Opbouwen van de bloemen met fusten op de karren;
  • Andere collega’s ondersteunen wanneer dit nodig is.

En aan het einde van de werkweek? Dan ga je, na een heerlijk drankje, met een voldaan gevoel én eventueel een mooie bos bloemen naar huis!

Jij hebt het! 

  • Relevante werkervaring in de logistiek;
  • Ervaring met karrenbouw of in de bloemenbranche? Dat is mooi meegenomen;
  • Goede communicatievaardigheden in het Nederlands of Engels;
  • Geen probleem met vroeg opstaan.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.

Word jij onze nieuwe collega medewerker logistiek bloemenexport? 

Laat dan van je horen en solliciteer direct!

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Logistiek Karrenbouw;
  • Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag medewerker logistiek bloemenexport eruit ziet;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • HBO, MBO, VMBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Waterdrinker is één van de grootste spelers op de internationale sierteeltmarkt. Voor onze HR-afdeling zijn we op zoek naar een ervaren Payroll Specialist. In deze rol ben je niet alleen verantwoordelijk voor de maandelijkse verloning, maar werk je ook aan projecten voor een verdere professionaliserings- en efficiencyslag op het gebied van de salaris- en HR-administratie. Wil jij hier jouw stempel op drukken? Lees dan snel verder!

Wie zijn wij?

Als handelsplatform bedient Waterdrinker bloemisten, groothandels, tuincentra en retailers uit heel Europa. Waterdrinker gelooft in de kracht van groen en het is onze missie om bloemen en planten voor iedereen toegankelijk te maken. Er liggen mooie uitdagingen op het gebied van de salaris- en HR-administratie en er is veel ruimte voor jouw inbreng. Je gaat dat doen vanuit ons mooie kantoor waar je wordt omringd door 25.000 m2 aan unieke planten en bloemen!

Waterdrinker is onderdeel van de Dutch Flower Group (DFG), een familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in bloemen en planten.

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor de volledige salarisverwerking, vanaf mutaties tot en met de controles, rapportages en verloning. Je pakt dit op met onze HR Medewerker die op dit moment bezig is met haar PDL. Daarnaast werk je samen met je collega’s op de afdeling en met collega’s bij Dutch Flower Group (DFG) aan de systeem- en procesinrichtingen en bijbehorende verbeteringen, denk aan het inrichten van HR-workflows. Verder wordt binnen enige tijd het huidige urenregistratiepakket vervangen. Vanuit je rollen als salarisadministrateur en lokale functioneel beheerder lever je een bijdrage door je te richten op de migratie, inrichting en koppeling. Ten slotte ben je het aanspreekpunt voor het management en werknemers bij complexe casussen en vragen.

Hierin herken jij jezelf in:

  • Je bent een betrokken professional die binnen de no-nonsens cultuur van Waterdrinker past.
  • Je hebt ervaring met ADP Workforce (eis), dit pakket wordt binnen de DFG-groep gebruikt en centraal beheerd. Ook heb je ervaring met urenregistratiepakketten.
  • Je hebt ervaring met werken binnen de logistiek/retail/groothandel of soortgelijk (pré).
  • Je vindt het leuk om je bezig te houden met zowel de salarisadministratie als functioneel beheer, waarbij het verder professionaliseren en verbeteren van de systemen en processen op het gebied van salarisadministratie en HR jou energie geven. Je hebt hier bij voorkeur al ervaring mee.

Dit is wat wij bieden:

  • Een functie van 32 uur per week.
  • Een goed salaris variërend afhankelijk van kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband met de mogelijkheid tot bijkopen. 
  • Een goede pensioenregeling via Nationale Nederlanden.
  • Mogelijkheid tot hybride werken. 
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Op termijn de mogelijkheid om een fiets te leasen.
  • Een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen!

Puur Salaris ondersteunt Waterdrinker exclusief bij de werving voor deze positie. Voor vragen kun je terecht bij recruiter Annechien Braams ([email protected] of 06 – 27 12 72 25). 

  • Aalsmeer
  • 25-32 uur
  • HBO
  • Waterdrinker
  • Human Resources
Sannah Kamer HR Medewerker

Contact

Sannah Kamer

HR Medewerker

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!