Category Developer Floral Gifting
e-Flora
krijg jij energie van productontwikkeling voor onze floral gifting categorie?
Bij e-Flora geloven we in groei, innovatie en het stimuleren van talent. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde Category Developer die ons team komt versterken. Als onderdeel van ons floral gifting team ben jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en beheren van de range aan producten in onze gifting categorie; van de mooiste handgebonden boeketten tot de meest creatieve brievenbuscadeaus.
E-Flora is een dynamisch en vooruitstrevend bedrijf in fulfilment van bloemen, planten en brievenbuscadeaus en zijn ook trotse eigenaar van de merken BloomPost en Treemore. Wij zijn gespecialiseerd in het versturen van bloemen, planten en brievenbuscadeaus aan zowel consumenten als bedrijven. Met ons assortiment en uitgebreide sourcing mogelijkheden zijn wij in staat om onze (potentiële) online klanten te voorzien van een range die ten alle tijden aansluit bij de wensen van de consument. Bij e-Flora kom je terecht in een organisatie met ongeveer 50 medewerkers. Het is het jongste bedrijf binnen de Dutch Flower Group en kent veel overeenkomsten met een start-up/scale-up.
Als Category Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en beheren van de assortimenten binnen de categorie gifting. Deze categorie bestaat voornamelijk uit brievenbusproducten, boeketten en leuke concepten. Jij weet als geen ander de laatste consumententrends te vertalen naar de mooiste creaties voor onze e-commerce klanten en ons merk BloomPost. Naast de ontwikkeling van de assortimenten ben jij verantwoordelijk voor het contact met de leveranciers in deze categorieën. Daarnaast draag je samen met hen zorg voor goede beschikbaarheid van de producten tegen afgesproken condities om te zorgen dat we voldoende competitief zijn in de markt. De laatste stap in het proces van ontwikkeling is ook dat wij onze klanten ontzorgen in fotografie; samen met onze digital designer zorg jij ervoor dat de nieuwe cadeaus zo aantrekkelijk mogelijk weergegeven wordt op de verschillende websites.
Werken als Developer Floral Gifting?
- Nieuwe cadeaus ontwikkelen: Je vertaalt trends en geefmomenten naar unieke brievenbus cadeaus die onze klanten verrassen.
- Boeketten ontwikkelen: Het continue ontwikkelen van de boeketten range voor onze e-commerce klanten
- Trends spotten: Jij houdt je vinger aan de pols bij de laatste consumententrends en vertaalt deze naar aantrekkelijke en commerciële productconcepten.
- Fotoshoots en styling: Je zorgt dat onze producten perfect worden vastgelegd en begeleidt de styling en uitvoering van fotosessies voor zowel onze e-commerce klanten als ons merk Bloompost.
- Presentaties maken: Je creëert inspirerende presentaties om nieuwe assortimenten en concepten aan klanten en ons interne team te presenteren.
- Samenwerken met leveranciers: Je onderhoudt nauwe contacten met leveranciers om optimale beschikbaarheid en voorwaarden van producten te garanderen.
- Beheer productportfolio: Het beheren van het productportfolio op gebied van specificaties en zorgdragen dat je de nieuwe cadeaus op de juiste manier weet over te dragen naar onze cadeau inpakkers.
Jij als Developer Floral Gifting?
- Minimaal 3 jaar ervaring in product development bij een creatief merk en/of bedrijf en idealiter ervaring met creatie van bloemencollecties
- Wij zoeken een proactieve en creatieve teamspeler die met zijn of haar enthousiasme onze klanten en collega’s continue inspireert met de mooiste collecties
- Je hebt een positieve en oplossingsgerichte mindset
- Je bent als geen ander in staat om de collecties te presenteren aan onze klanten alsmede het overdragen van de collecties aan de operationele organisatie
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels;
- Jouw ervaring met fotoshoots zorgen ervoor dat de cadeaus zo goed mogelijk kunnen worden gefotografeerd
- Goede kennis van Excel
- Proactieve houding en bereidheid om te leren en te groeien binnen de organisatie.
Wat kun je van e-Flora verwachten?
- Een creatieve functie binnen één van de leukste bedrijven in de bloemen- en plantensector
- De kans om écht impact te maken op ons productassortiment en merkbeleving.
- Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een dienstverband van 16-32 uur per week;
- Een inspirerende werkomgeving in Aalsmeer, naast het Amsterdamse bos, met een professioneel en enthousiast team.
- Dagelijks een volledig verzorgde lunch met collega’s
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot hybride werken;
- 25 vakantiedagen op fulltime basis;
- Reiskostenvergoeding op basis km vergoeding.
Ben je enthousiast?
Ben jij de Category Developer die wij zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar [email protected] en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Kirsten Wouters op [email protected]
Zie onze privacyverklaring https://www.e-flora.nl/privacy-policy
- Aalsmeer
- 0-24 uur, 25-32 uur
- MBO, VMBO
- e-Flora
- Commercieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Kantine medewerker
Coloríginz
Ben jij degene die iedereen blij maakt met jouw glimlach en lekkernijen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn Coloriginz aangenaam!
Coloriginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA. Maar achter al die bloeiende creaties staan mensen die graag goed verzorgd worden. Daar kom jij in beeld!
Wat ga je doen?
Als kantinemedewerker ben jij het vriendelijke gezicht dat onze medewerkers en bezoekers voorziet van lekker eten en drinken. Dankzij jouw zorg en enthousiasme voelt iedereen zich welkom in ons bedrijfsrestaurant. Jij zorgt voor een plek waar pauzes gezellig én smakelijk zijn. Daarnaast houd je van de gezellige sfeer in een kantine en heb je een gezonde dosis humor en zelfvertrouwen.
Jouw werkzaamheden bestaan uit de volgende:
- Bereiden en serveren van snacks, maaltijden en drankjes.
- Koffie en lunch bezorgen tijdens vergaderingen.
- Automaten bijvullen – koffie moet natuurlijk altijd binnen handbereik zijn!
- Bestellen van verse etenswaren en dranken.
- Zorgen voor een blinkende keuken, schone kantine en goed gevulde voorraadkasten.
- Afhandelen van betalingen bij de kassa met een glimlach.
- Natuurlijk heb je ook altijd tijd voor een gezellig praatje!
Wie ben je?
- Je bent klantvriendelijk, zelfstandig en hebt een actieve, enthousiaste houding.
- Je hebt ervaring in de horeca of een vergelijkbare functie in een keuken of lunchroom.
- Je hebt (of wilt behalen) een certificaat Sociale Hygiëne en HACCP.
- Je houdt van gezelligheid, bent flexibel en weet van aanpakken.
Wat mag je verwachten?
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.450,- en € 2.600,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Interesse?
Ben jij klaar om de kantine tot het hart van Coloriginz te maken? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je vragen? Neem gerust contact op met:
- Chantal de Ruijter (HR Advisor): 06 12559870
- Rosalien Truong (HR Support): 06 57042461
- Of stuur een mailtje naar [email protected].
Kom jij ons team versterken? Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
- Aalsmeer
- 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
- MBO, VMBO
- Coloríginz
- Facilitair, Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistiek medewerker bloemenexport
OZ-Hami
Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben? Iedere kar zie jij als een nieuwe puzzel die jij zo efficiënt mogelijk legt. Als medewerker logistiek bloemenexport zorg jij ervoor dat de bloemen met fusten en los verpakte bloemen netjes aankomen bij de eindklant. Wanneer de puzzel is gelegd, kijk jij vol trots naar het eindresultaat dat er schilderachtig uitziet.
Waarom werken bij OZ-Hami zo leuk is voor een medewerker logistiek bloemenexport
- Een salaris van €2700,00 bruto per maand; wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Vakantiedagen (25 op fulltime basis) en 8% vakantietoeslag;
- Een pensioen waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen tijdens borrels en uitjes het hele jaar door;
- Op je verjaardag € 50,00 bruto om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van de Dutch Flower Group, een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven, die samen de internationale sierteeltketen bedienen;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Jij doet het!
Als medewerker logistiek bloemenexport vind je jouw werk helemaal het einde. Je handelt de orders zelfstandig af. De bloemen komen via onze gemechaniseerde baan aan bij jouw gate. Nu is het aan jou om de karren op te bouwen.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Controleren op kwaliteit, juistheid en deadlines;
- Afmelden en scannen in ons logistieke systeem;
- Opbouwen van de bloemen met fusten op de karren;
- Andere collega’s ondersteunen wanneer dit nodig is.
En aan het einde van de werkweek? Dan ga je, na een heerlijk drankje, met een voldaan gevoel én eventueel een mooie bos bloemen naar huis!
Jij hebt het!
- Relevante werkervaring in de logistiek;
- Ervaring met karrenbouw of in de bloemenbranche? Dat is mooi meegenomen;
- Goede communicatievaardigheden in het Nederlands of Engels;
- Geen probleem met vroeg opstaan.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Word jij onze nieuwe collega medewerker logistiek bloemenexport?
Laat dan van je horen en solliciteer direct!
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Logistiek Karrenbouw;
- Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag medewerker logistiek bloemenexport eruit ziet;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
- Aalsmeer
- 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, VMBO
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Payroll Specialist
Waterdrinker
Waterdrinker is één van de grootste spelers op de internationale sierteeltmarkt. Voor onze HR-afdeling zijn we op zoek naar een ervaren Payroll Specialist. In deze rol ben je niet alleen verantwoordelijk voor de maandelijkse verloning, maar werk je ook aan projecten voor een verdere professionaliserings- en efficiencyslag op het gebied van de salaris- en HR-administratie. Wil jij hier jouw stempel op drukken? Lees dan snel verder!
Wie zijn wij?
Als handelsplatform bedient Waterdrinker bloemisten, groothandels, tuincentra en retailers uit heel Europa. Waterdrinker gelooft in de kracht van groen en het is onze missie om bloemen en planten voor iedereen toegankelijk te maken. Er liggen mooie uitdagingen op het gebied van de salaris- en HR-administratie en er is veel ruimte voor jouw inbreng. Je gaat dat doen vanuit ons mooie kantoor waar je wordt omringd door 25.000 m2 aan unieke planten en bloemen!
Waterdrinker is onderdeel van de Dutch Flower Group (DFG), een familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in bloemen en planten.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de volledige salarisverwerking, vanaf mutaties tot en met de controles, rapportages en verloning. Je pakt dit op met onze HR Medewerker die op dit moment bezig is met haar PDL. Daarnaast werk je samen met je collega’s op de afdeling en met collega’s bij Dutch Flower Group (DFG) aan de systeem- en procesinrichtingen en bijbehorende verbeteringen, denk aan het inrichten van HR-workflows. Verder wordt binnen enige tijd het huidige urenregistratiepakket vervangen. Vanuit je rollen als salarisadministrateur en lokale functioneel beheerder lever je een bijdrage door je te richten op de migratie, inrichting en koppeling. Ten slotte ben je het aanspreekpunt voor het management en werknemers bij complexe casussen en vragen.
Hierin herken jij jezelf in:
- Je bent een betrokken professional die binnen de no-nonsens cultuur van Waterdrinker past.
- Je hebt ervaring met ADP Workforce (eis), dit pakket wordt binnen de DFG-groep gebruikt en centraal beheerd. Ook heb je ervaring met urenregistratiepakketten.
- Je hebt ervaring met werken binnen de logistiek/retail/groothandel of soortgelijk (pré).
- Je vindt het leuk om je bezig te houden met zowel de salarisadministratie als functioneel beheer, waarbij het verder professionaliseren en verbeteren van de systemen en processen op het gebied van salarisadministratie en HR jou energie geven. Je hebt hier bij voorkeur al ervaring mee.
Dit is wat wij bieden:
- Een functie van 32 uur per week.
- Een goed salaris variërend afhankelijk van kennis en ervaring.
- 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband met de mogelijkheid tot bijkopen.
- Een goede pensioenregeling via Nationale Nederlanden.
- Mogelijkheid tot hybride werken.
- Een reiskostenvergoeding.
- Op termijn de mogelijkheid om een fiets te leasen.
- Een plezierige werkomgeving met fijne collega’s. Hard werken maar met tijd voor gezelligheid en het vieren van successen!
Puur Salaris ondersteunt Waterdrinker exclusief bij de werving voor deze positie. Voor vragen kun je terecht bij recruiter Annechien Braams ([email protected] of 06 – 27 12 72 25).
- Aalsmeer
- 25-32 uur
- HBO
- Waterdrinker
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Logistiek Medewerker / Karrenbouw
OZ Planten
✔Werken met mooiste planten ✔Een gezellig team ✔Een leuk salaris en goede arbeidsvoorwaarden
Is werken in de logistiek helemaal jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou!
OZ Planten is dagelijks actief op de internationale exportmarkten. Wij bieden ons brede assortiment van kamer- en tuinplanten zowel online als via fysieke kanalen aan. Onze klanten bestaan uit groothandels, tuincentra en retailketens. OZ Planten is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt, gevestigd op het bedrijventerrein FloraHolland Zuid in Aalsmeer.
Werkzaamheden
Je gaat deel uitmaken van het logistieke team. In samenwerking met je collega’s wordt het gehele logistieke proces van binnenkomst tot transport verzorgd. In de functie van Karrenbouwer ben je verantwoordelijk voor het transportklaar maken van onze producten. Aan de hand van orderinformatie bouw je de planten zo efficiënt mogelijk op karren, en houd je rekening met de voorwaarden voor een veilig transport. Hierbij let je natuurlijk ook op de kwaliteit van de planten. Om jouw functie afwisselend te maken behoort taakroulatie binnen onze Logistieke afdeling tot de mogelijkheden.
Wij vragen
- Goed in een teamverband kunnen werken
- Kennis van de planten is een pré
- Beheersing van de Nederlandse- of Engelse taal
Wij bieden
- Een fulltime baan met flexibele tijden
- Betrokkenheid en medezeggenschap
- Aantrekkelijk salaris en overig arbeidsvoorwaarden pakket
- Overuren worden tegen 126% beloond
- Tijd voor tijd regeling
- Jaarlijkse CAO verhoging -en eindejaarsuitkering
- Vlakke hiërarchie, korte besluitvormingsprocessen en een familiaire sfeer in het team
- Uitgebreide trainingsmogelijkheden om jezelf nog verder te ontwikkelen
Interesse?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Nathan van der Maarl, Logistiek Manager, 06 30 56 91 30 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Via de onderstaande button kan je ook meteen solliciteren.
- Aalsmeer
- 0-24 uur, 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
- MBO, VMBO
- OZ Planten
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.