Honselersdijk (Westland) | 32/40 uur | Werkdagen ma t/m vr

Als Logistiek Medewerker Retail kom jij wel aan je stappen. Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor de verdeling en het verzendklaar maken van alle planten. Jullie zorgen ervoor dat alle planten op het juiste moment op de juiste plaats komen. Mede dankzij jou worden onze orders met open armen ontvangen door onze klanten in Europa.

Werken als Logistiek Medewerker Retail

Bij Hamiplant passen we onze werktijden en roosters aan op de dynamiek van ons seizoensgebonden bedrijf. Dit kan betekenen dat je soms langer werkt om de kwaliteit van ons werk te waarborgen. Fulltime of parttime en hoeveel uur kunnen we bespreken wat voor jou en ons het beste uitkomt.

Je zorgt samen met jouw team dat de karren op tijd verzendklaar staan. Om dit voor elkaar te krijgen worden er verschillende handelingen uitgevoerd. Denk aan karren bouwen voor onze klanten en de juiste verdeling van planten. Of wellicht ga je al de planten die binnenkomen aanmelden, zorgen dat alles is gescand en goed in onze systemen staan. Samen zullen we kijken wat het beste bij jou past!

Jij als Logistiek Medewerker Retail

Als logistiek medewerker Retail herken jij jezelf in deze punten:

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en/of Engels;
  • Je bent zelfstandig ingesteld, maar werkt ook graag in teamverband;
  • Flexibel ingesteld, om soms eerder te beginnen of langer te blijven is voor jouw geen probleem.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

In ruil voor jouw kwaliteiten, bieden wij je:

  • Het allermooiste product om mee te werken: planten!
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband;
  • Een lekker broodje, soepje of salade, vers gemaakt in onze bedrijfskantine tegen een aantrekkelijk tarief;
  • Vrijdagmiddagborrels en een actieve personeelsvereniging om je collega’s nog beter te leren kennen.

Hamiplant als bedrijf

Bij Hamiplant, gevestigd in Honselersdijk in het Westland (nabij Den Haag/Rotterdam), zijn we een internationaal bedrijf dat jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten verzendt naar klanten door heel Europa. We werken samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.

 

Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Logistiek Medewerker Retail?

Wil je een nieuwe uitdaging aangaan en deel uitmaken van ons team? Stuur dan je CV en motivatiebrief in via deze link. We nemen snel contact met je op! Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected] of bel ons op 0174 – 612 387. We kijken ernaar uit om jou bij Hamiplant te verwelkomen!

  • Honselersdijk
  • 33-40 uur
  • MBO
  • Hamiplant
  • Logistiek
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij degene die iedereen blij maakt met jouw glimlach en lekkernijen? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

 

Wij zijn Coloriginz aangenaam!  

Coloriginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA. Maar achter al die bloeiende creaties staan mensen die graag goed verzorgd worden. Daar kom jij in beeld! 

Wat ga je doen?  

Als kantinemedewerker ben jij het vriendelijke gezicht dat onze medewerkers en bezoekers voorziet van lekker eten en drinken. Dankzij jouw zorg en enthousiasme voelt iedereen zich welkom in ons bedrijfsrestaurant. Jij zorgt voor een plek waar pauzes gezellig én smakelijk zijn. Daarnaast houd je van de gezellige sfeer in een kantine en heb je een gezonde dosis humor en zelfvertrouwen.  

 

Jouw werkzaamheden bestaan uit de volgende: 

  • Bereiden en serveren van snacks, maaltijden en drankjes. 
  • Koffie en lunch bezorgen tijdens vergaderingen. 
  • Automaten bijvullen – koffie moet natuurlijk altijd binnen handbereik zijn! 
  • Bestellen van verse etenswaren en dranken. 
  • Zorgen voor een blinkende keuken, schone kantine en goed gevulde voorraadkasten. 
  • Afhandelen van betalingen bij de kassa met een glimlach. 
  • Natuurlijk heb je ook altijd tijd voor een gezellig praatje! 

 

Wie ben je? 

  • Je bent klantvriendelijk, zelfstandig en hebt een actieve, enthousiaste houding. 
  • Je hebt ervaring in de horeca of een vergelijkbare functie in een keuken of lunchroom. 
  • Je hebt (of wilt behalen) een certificaat Sociale Hygiëne en HACCP. 
  • Je houdt van gezelligheid, bent flexibel en weet van aanpakken. 

Wat mag je verwachten? 

  • Een bruto maand salaris tussen de € 2.450,- en € 2.600,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;  
  • Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;  
  • Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;  
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;  
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;  
  • En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen. 

Interesse? 

 

Ben jij klaar om de kantine tot het hart van Coloriginz te maken? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je vragen? Neem gerust contact op met: 

  • Chantal de Ruijter (HR Advisor): 06 12559870 
  • Rosalien Truong (HR Support): 06 57042461 
  • Of stuur een mailtje naar [email protected]

Kom jij ons team versterken? Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten! 

 

Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

  • Aalsmeer
  • 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • MBO, VMBO
  • Coloríginz
  • Facilitair, Logistiek
Chantal de Ruijter – Dekker HR Advisor

Contact

Chantal de Ruijter – Dekker

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij de enthousiaste, ervaren Assistent Controller die wij zoeken en heb je zin in een nieuwe uitdaging bij een groeiend en modern bloemenexport bedrijf?

Wie zijn wij?

Holex Flower is, met meer dan 150 medewerkers, Nederlands marktleider op het gebied van bloemenexport naar verre bestemmingen. Dit gebeurt niet alleen vanuit onze hoofdvestiging in De Kwakel, maar ook vanuit onze vestigingen in China, Noord- en Zuid-Amerika. Klanten over de hele wereld kennen ons als de betrouwbare leverancier met een breed assortiment snijbloemen en groen. Onze producten gaan de hele wereld over, met name naar ver gelegen vliegbestemmingen zoals de VS, Canada, China, Zuid Korea en het Midden Oosten. Holex Flower groeit en we hebben jou nodig. Kom deel uitmaken van onze professionele en uitdagende bloemenwereld en help ons mee om onze maar ook jouw doelen te verwezenlijken.

 

Wat ga je doen als Assistent Controller?

Je levert een actieve bijdrage aan de internationaal opererende financiële afdeling van Holex Flower waar administraties van de nationale en internationale Holex bedrijven samen komen. Voor deze bedrijven lever je een belangrijke bijdrage aan de maand, kwartaal en jaarafsluitingen, ondersteun je bij duurzaamheidsrapportages en heb je een prominente rol bij het controleren en verwerken van de verschillende factuurstromen en help je bij het oplossen van vraagposten en disputen.

Je bent kritisch en kostenbewust en werkt graag in een hecht team.

Wij vinden het fijn als jij

  • Een gedreven teamspeler bent die van aanpakken houdt
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding in financiële richting
  • Ervaring hebt met Microsoft Office, eventueel aangevuld met Exact Globe en Elvy
  • Je flexibel en stressbestendig bent en initiatief neemt als dat nodig is
  • Zowel Engels als Nederlands voldoende beheerst

Wij kunnen je bieden

  • Werken in een leuk team van ervaren, gemotiveerde collega’s bij een ambitieus en winstgevend bedrijf
  • De mogelijkheid om opleidingen en trainingen te volgen
  • Veel eigen inbreng en verantwoordelijkheid
  • Prettige werkomgeving met een goede personeelskantine
  • Goede -secundaire- arbeidsvoorwaarden
  • Diverse gezellige uitjes per jaar
  • Wekelijks een mooi weekendboeket!

Denk je dat we bij elkaar passen?

Dan vinden we het leuk om met je in contact te komen! Je kan ons bereiken via [email protected]

Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Peter Wijnands (Afd. Finance). Dit kan telefonisch via: 06- 57 75 31 80 of per e-mail: [email protected].

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • Holex Flower
  • Financieel
Maya Westerhof HR Manager

Contact

Maya Westerhof

HR Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Houd jij ervan om elke dag bloemen in je handen te hebben en om mensen blij te maken door wat extra’s te doen? Als medewerker logistiek verwerking zorg je er samen met jouw collega’s voor dat onze klant mooie naar wens verwerkte bloemen en een grote glimlach krijgt!  

 

Jij doet het als medewerker logistiek verwerking

  • Computer om kunnen, ingeven van producten, soorten doos
  • Stressbestendig
  • Inrollen, inzakken, inpakken van gevoelige bloemen

Jij doet het!

Als medewerker logistiek verwerking ben jij verantwoordelijk voor het personaliseren van een klant zijn of haar bestelling. Een klant kan bijvoorbeeld de wens hebben voor een steel van 20cm in plaats van 25cm. Dit ga jij regelen! Uiteraard met de beste apparatuur tot beschikking om het werk ook makkelijker te maken. Zo zorg je ervoor dat de klant net wat extra aandacht krijgt.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Je zorgt ervoor dat het juiste aantal bloemen wordt ingezakt;
  • Je rolt de bloemen in voor bescherming;
  • Je snijdt de bloemen af op de juiste lengte;
  • Je plakt voor de klant de Consumentenstickers op de bossen bloemen;
  • Orders invoeren in het systeem via de computer;
  • Je kunt gegevens over het fust en aanpassingen invoeren in het systeem.

Dit bieden wij jou!

  • Een salaris, wat door ervaring en kennis kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.

Word jij onze nieuwe collega?

Laat dan van je horen en solliciteer direct

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Verwerking;
  • Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag als logistiek medewerker verwerking eruit ziet;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod!

 

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Even voorstellen…  

Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!  

Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.  

Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 37 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor: 

Creating Colourful Connections

Wat ga jij doen als (junior) Douane Declarant?

Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven (junior) Douane Declarant. Dagelijks gaan er bij de SuperFlora een groot aantal vrachtwagens vol met bloemen en planten de deur uit. In deze rol ben jij dé persoon die er samen met je collega’s voor zorgt dat de bloemen en planten dagelijks douane-technisch goed binnen komen en weer de deur uitgaan en wanneer nodig vooraf aan alle fytosanitaire voorwaarden wordt voldaan. 

Ook komen er wekelijks containers met o.a. bloemen binnen uit bijvoorbeeld de regio Afrika en Zuid-Amerika.

Daarnaast coördineer/monitor je de inkomende containers met bloemen en andere goederen die naar Nederland toe komen.

Kortom, je zorgt voor een vlotte doorstroom van al onze goederen op zowel fytosanitair als douanegebied.

Wie ben jij?

Wij zoeken een gemotiveerde collega die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en die enthousiast wordt van douanezaken en de logistiek hieromheen en altijd het beste wil voor de klant. Ben jij gestructureerd in je werk, hou je van een dynamische omgeving en zoek jij altijd proactief naar oplossingen? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!

Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:

  • Een afgeronde basisopleiding Douane Declarant, of je bent deze nu aan het volgen;
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 -3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de keuringsgoederen (groente, fruit, planten en/of bloemen) is een pré;
  • Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • Excel vaardig en kennis van ERP-systemen.

Competenties: Communicatie, samenwerking, initiatief, stressbestendigheid, accuratesse, leervermogen, flexibiliteit en discipline. 

Wat krijg je ervoor terug?

Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!

En er is meer! Ook bieden wij:

  • Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
  • Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
  • Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
  • Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.

Meer weten of direct solliciteren? 

Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?

Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure. 

  • Honselersdijk
  • 33-40 uur, Fulltime
  • MBO
  • SuperFlora
  • Admini­stratief
Cindy van den Bos- Hoogerbrugge HR-advisor

Contact

Cindy van den Bos- Hoogerbrugge

HR-advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Category Manager ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en groei van de categorie Planten (“Levend Groen”) bij onze Nederlandse klant, een retailformule met fysieke winkellocaties.  

Je bent de drijvende kracht om (categorie)plannen te ontwikkelen en implementeren, processen te optimaliseren en onze organisatie te voorzien van de juiste insights en trends binnen retail, shoppers en deze specifieke categorie. 

Je hebt een groen hart en een passie voor de natuur: wij hebben een rechtstreekse lijn naar gedreven kwekers die de mooiste planten voor ons telen en enthousiaste winkelmedewerkers in de meer dan 150 winkels die planten met expertise en passie aan consumenten verkopen. 

In deze functie werk je intensief samen met Marketing en Sales en uiteraard met de Group Category Manager en het team van onze klant, vanuit een ontzorgende rol naar onze klant.

Je rapporteert rechtstreeks aan Rogier van Bree, directeur van Green4Retail en je maakt met jouw expertise deel uit van ons team van 5 personen die verantwoordelijk zijn voor sourcing, operations en logistiek, supply chain, data management, finance & admin. 

Wat ga je doen?

  • Creëren van insights om de categorie binnen onze klant de komende jaren te laten groeien in zowel omzet, afzet alsmede rendement; 
  • Fungeren als kennisbron voor onze klant op het gebied van markt, retail en shopper insights, o.b.v. gerichte analyses en rapportages; 
  • Het evalueren van assortimenten, schappenplannen, promoties en activaties en deze door vertalen naar concrete (verbeter)plannen; 
  • Het pro-actief voorstellen doen t.a.v. de marketing mix elementen; promotie, activaties; Presenteren van (commerciële) detailplannen en analyses; 
  • Initiëren van (instore) activiteiten en thema’s; 
  • Onderhouden en uitbouwen klantcontact met het team van onze klant, de winkels alsmede ons netwerk van plantenkwekers.

Wie ben jij?

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in Trade Marketing / Category Management en/of Sales en Marketing (bij voorkeur bij een A-merk in de FMCG of in een verssector); 
  • HBO werk- en denkniveau, afgeronde opleiding op het gebied van Marketing, Economie of Sales;
  • Kennis van Food Retail is een pré;
  • Klantgericht, communicatief sterk;
  • Zelfstandig, ondernemend, resultaatgericht, proactief, teamspeler; 
  • Sterk analytisch vermogen; 
  • IJzersterk met Excel, Power BI, data en PowerPoint; 
  • Creatief en flexibel; 
  • Oplossingsgericht en pragmatisch; 
  • Woonachtig in de omgeving van Venlo of Nijmegen is een pre. 

Wat bieden wij jou?

  • Een klein team met een prachtige klant en geweldig groen assortiment om mee te werken; 
  • Een zelfstandige en veelzijdige functie in Marketing waar je vanuit expertise en passie echt impact kunt maken; 
  • Een mix tussen werken op locatie in Zuid Nederland (Regio Venlo) & Randstad (Aalsmeer);
  • Samenwerken met andere marketeers binnen Dutch Flower Group: wij zijn onderdeel van een internationale familie van bedrijven in de sierteelt; 
  • Uiteraard een goed salaris; 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling; 
  • Veel vrijheid en ruimte voor nieuwe ideeën;
  • Doorgroeimogelijkheden, wij bouwen door aan onze organisatie waar en zijn onderdeel van Dutch Flower Group (www.dfg.nl).

Ben je nieuwsgierig?

Perfect. Toch nog vragen? De werving en selectie voor deze vacature is uitbesteed aan Impressive GreenApple. Voor extra informatie kun je contact opnemen met Irène Everaert via  mail: [email protected] of telefonisch op 06-15352002. 

We werken voortdurend aan het vormgeven aan en leven van een bedrijfscultuur waarin iedereen zich welkom voelt. Bij ons tellen je persoonlijkheid en kwalificaties. 

  • 33-40 uur
  • OZ Planten
  • Marketing
Madelon van den Heiligenberg Group HR manager

Contact

Madelon van den Heiligenberg

Group HR manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Coördineer jij net zo gemakkelijk als dat je bloemen op karren sorteert en hou je tegelijkertijd de deadlines in de gaten? Kom dan werken op het Sorteercentrum!

Jij doet het

Als medewerker logistiek sorteercentrum ben jij verantwoordelijk voor het compleet maken van de orders. Soms betekent dit dat je opzoek moet naar bloemen binnen ons bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je goed op de hoogte bent van alle processen binnen het bedrijf. Daarnaast help je ook met het verdelen van de orders voor de inpak, zodat alles op tijd en correct wordt geleverd. Dit zijn de belangrijkste taken:

  • Samenwerken met de sorteerders en het uitvoeren van alle sorteerwerkzaamheden;
  • Collega’s van andere afdelingen ondersteunen wanneer dat nodig is;
  • Zoekgeraakte bloemen opsporen; deze kunnen zich nog in het verdeelproces bevinden of al op de band liggen;
  • Verdelen om de bloemen klaar te maken voor inpak;
  • Orders compleet maken door te controleren of alle juiste bloemen op de karren staan;
  • Bloemen inpakken, afhankelijk van de drukte kan dit dagelijks of wekelijks gebeuren. 

Als medewerker logistiek sorteercentrum draag je direct bij aan een vlotte en zorgvuldige verwerking van de orders, zodat klanten altijd de mooiste bloemen op tijd ontvangen. 

Dit bieden wij jou als Medewerker logistiek sorteercentrum

Een fulltime functie binnen een snelgroeiende organisatie in de sierteelt. Verder bieden wij: 

  • Een salaris van € 2.450,- tot € 2.650,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen; 
  • Extra beloning als we positief draaien;  
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;  
  • Het hele jaar door presentjes;  
  • Mogelijkheid tot ontwikkelen via opleidingen van onze eigen academie + doorgroeimogelijkheden;  
  • Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer.  
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;  
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;  
  • Onderdeel van een grote internationale organisatie die nog steeds als een familie voelt;  
  • Uiteraard de mooiste bloemen met korting.  

Jij hebt het

Als Medewerker logistiek sorteercentrum/inpak verwachten we dat je:

  • Nauwkeurig bent
  • Collegiaal
  • Nederlands of Engels en Pools is een pré
  • Stressbestendig

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam 

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel. 

 

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit! 

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt. 

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld. 

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo: 

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter; 
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider inpak/sorteercentrum en recruiter; 
  • Referentiecheck (optioneel); 
  • Een passend aanbod! 

Bij het solliciteren ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

We kijken uit naar jouw reactie! 

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Ben jij klaar voor een carrière waar jouw organisatietalent, probleemoplossend vermogen en passie voor logistiek écht tot bloei komen? 

Dit ga je doen

Als supply chain planner binnen de afdeling Operations ben jij de spil in ons logistieke proces. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van inslag tot verlading en draagt actief bij aan verbeterprojecten. Door jouw scherpe oog voor data en efficiëntie ben je onmisbaar in het signaleren van kansen en het uitvoeren van verbeteringen. Jouw taken als supply chain planner bestaan onder andere uit:

  • Begeleiden: jij stuurt het logistieke proces van inslag, orderpicking, verwerking en verlading aan;
  • Monitoren: Je houdt de proceskwaliteit in de gaten en voert waar nodig correcties uit, zodat de doelstellingen behaald worden. Hiervoor heb je actief contact met verkopers, logistieke teamleiders en voormannen;
  • Plannen: Je speelt een actieve rol in het voorbereidings- en planningsproces voor de komende dag(en);
  • Analyseren: Je denkt mee over logistieke vraagstukken en analyseert data om verbeteringen op het gebied van veiligheid, kwaliteit, doorlooptijd en efficiency te realiseren;
  • Ondersteunen: Je helpt bij het opstellen en beheren van de logistieke KPI’s. 

Na het inwerktraject, wanneer je het bedrijf goed kent, werk je samen met het team en andere logistieke collega’s aan verbeterprojecten en logistieke vraagstukken. 

Dit heb jij

  • Een Bachelor diploma in de richting van datamanagement, technische bedrijfskunde, logistiek of supply chain; 
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soort gelijke rol;
  • Flexibiliteit in werktijden. We beginnen de ene dag vroeg (05:00 uur) en de andere dag later (09:00 uur). Je eindtijd fluctueert hierin mee. Het voordeel van vroeg beginnen is dat je ook weer als eerste van de afdeling naar huis kan;
  • Een datagedreven en analytische mindset (Excel skills zijn een must!);
  • Stressbestendigheid, nauwkeurigheid en oplettendheid. Je stopt niet na 20 obstakels/manco’s per dag;
  • Het is een pré als je ervaring hebt met Lean Six Sigma-methode;
  • Een echte teamplayer die goed kan samenwerken met uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

Dit bieden wij jou

Naast een gezellig team en een dynamische werkomgeving, bieden wij jou:

  • Een uitdagende baan bij een marktleider in de sierteeltbranche;
  • Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
  • Salaris (€ 2.850,00- € 3.800,00) passend bij jouw werkervaring, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.

Word jij onze nieuwe collega?

Heb jij de ambitie die wij zoeken of ken je iemand die deze uitdaging aan wil gaan? Reageer dan snel. 

Sollicitatieproces

  1. Telefonische intake door Jenny Hoffmann, onze corporate recruiter.
  2. Eerste sollicitatiegesprek met Martijn Balm, Teamleider Operations Support, en een collega.
  3. Referentiecheck (optioneel).
  4. Een passend aanbod!

Bij het solliciteren ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • HBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Do you like having flowers in your hands every day? You see every trolley as a new puzzle that you put together as efficiently as possible. As a logistics export employee, you make sure that the flowers arrive neatly to the end customer. When the puzzle has been put together, you look with pride at the end result.

Why working at OZ-Hami is so much fun for a flower logistics Employee Export

  • A salary of €2700.00 gross per month; which can increase through experience, knowledge and skills;
  • Extra pay if we turn positive;
  • Holiday days (25 on a full-time basis) and 8% holiday allowance;
  • A pension where you also contribute yourself every month;
  • Travel allowance of 0.23 cents per kilometre counted from the first kilometre;
  • An active staff association to get to know your colleagues even better during drinks, parties and outings throughout the year;
  • On your birthday € 50.00 gross to buy yourself a nice present;
  • Part of the Dutch Flower Group, a unique family of more than 30 specialized trading companies, together serving the international floriculture chain;
  • The most beautiful flowers at a discount.

You do it!

You handle orders independently. The flowers arrive at your gate via our mechanized lane. Now it’s up to you to build up the trolleys. 

Your duties include:

  • Checking for quality, correctness and deadlines;
  • Signing off and scanning in our logistics system;
  • Building up the flowers with barrels on the trolleys;
  • Supporting other colleagues when needed.

And at the end of the working week? Then, after a delicious drink, you go home with a satisfied feeling and possibly a nice bunch of flowers! 

You’ve got it

  • Relevant work experience in logistics;
  • Experience with trolley construction or in the flower industry? That’s a plus;
  • Good communication skills in Dutch or English;
  • No problem getting up early.

We are OZ-Hami, nice to meet you 

What could be more fun than working with the most beautiful flowers in the world? 

At OZ-Hami, 1 of the largest flower exporters in the Netherlands, we get to enjoy this every day. We like to share our passion for flowers with everyone: from colleagues to growers. And we successfully convey that to flower wholesalers and florists in more than 50 countries. Together you can go further than alone, and with this motto we form a strong team where everyone blossoms.

Will you be our new colleague in flower export logistics?

What exactly our application process looks like? It’s like this:

  • Telephone intake by Jenny, our corporate recruiter;
  • First job interview with team leader Logistics Export;
  • Guided tour to see for yourself what a day as a flower export logistics employee looks like;
  • Reference check (optional);
  • A suitable offer!
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • MBO, VMBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek
Jenny Hoffmann

Contact

Jenny Hoffmann

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Zijn bloemen helemaal jouw ding en wil jij graag werken in een gezellig team? Ben jij een echte aanpakker? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij doet het

Samen met je teamleden verwerk je op een mooie dag meer dan twee miljoen bloemen. Geen dag is bij ons hetzelfde! Dagelijks komen onze bloemen via de lift binnen of ze worden gebracht op een veilingkar. Als de bloemen zijn binnengekomen, dan controleer en verwerk je ze. 

Heeft de Ingang een succesvolle dag, dan verloopt het proces daarna ook soepel. Jij kan het succes dus bepalen!

Jij hebt het 

Als logistiek medewerker ingang verwachten we dat je:

  • MBO werk- en denkniveau hebt;
  • Vindt het niet erg om vroeg te beginnen, onze starttijd is tussen 04:00 en 06:00 uur;
  • een flexibele werkhouding hebt;
  • zelfstandig en nauwkeurig bent en goed kan presteren onder tijdsdruk;
  • de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst.

En kennis van bloemen? Dat is mooi meegenomen maar geen vereisten!

Wij zijn OZ-Hami, aangenaam

Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.

Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!

Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.

OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.

Dit bieden wij jou             

  • Een brutosalaris €2.450,00 – € 2.600,00, wat door ervaring en kennis kan oplopen;
  • Extra beloning als we positief draaien;
  • Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, tot maximaal 50 km enkele reis;
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
  • Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
  • Veel ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen OZ-Hami als Dutch Flower Group;
  • Het mooiste Nederlandse exportproduct: bloemen(!) – met werknemerskorting.

Word jij onze nieuwe collega?

Laat dan van je horen en solliciteer direct

Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:

  • Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
  • Eerste sollicitatiegesprek met teamleider Ingang;
  • Rondleiding om zelf mee te maken hoe een dag als logistiek medewerker ingang eruit ziet;
  • Referentiecheck (optioneel);
  • Een passend aanbod!
  • Aalsmeer
  • 33-40 uur
  • MBO, VMBO
  • OZ-Hami
  • Logistiek

Contact

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!