Supply Chain Planner (fulltime)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga jij doen als Supply Chain Planner?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Supply Chain Planner. In deze rol ben jij dé persoon die verantwoordelijk is voor het plannen en registreren van leveringen en logistieke stromingen. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Week-, maand- en jaarplanningen opstellen ten behoeve van onze inkoop- en verkoopkanalen;
- Korte- en lange termijnplanning opstellen voor onze (strategische) leveranciers en klanten;
- Voorraadbeheer in samenwerking met o.a. afdeling Inkoop en Verkoop, Kwaliteit en Productie;
- Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden binnen het Supply Chain team.
- Ontwikkelen, standaardiseren en beheren van supply chain- en planningsprocessen;
Wie ben jij?
Als toegewijde professional beheers je logistieke processen als geen ander en voel je je als een vis in het water in een zeer dynamische omgeving.
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- HBO werk- en denkniveau;
- Excelvaardig en analytisch ingesteld;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Enige ervaring in een planningsfunctie;
- Fulltime beschikbaar;
- Een aantal keer per jaar (voornamelijk tijdens de pieken) werken in het weekend.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen (met uitzondering van piekperiodes);
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- Fulltime
- HBO
- SuperFlora
- Inkoop
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Administratief Medewerker
Van Dijk Flora
Wil jij elke dag bijdragen aan het succes van een toonaangevend bloemen- en plantenbedrijf? Als Administratief Medewerker zorg jij samen met je collega’s voor een foutloze financiële crediteurenadministratie bij Van Dijk Flora. Benieuwd hoe jouw dag eruitziet en wat wij jou te bieden hebben? Lees snel verder!
Wat ga je doen als Administratief Medewerker bij Van Dijk Flora in Honselersdijk?
Je wordt onderdeel van ons hechte Finance-team, bestaande uit negen collega’s, waarbij controlling en administratie gescheiden zijn. Samen zorgen jullie ervoor dat de crediteurenadministratie klopt en soepel verloopt.
In de ochtend start je jouw administratie op en ga je direct aan de slag met het inboeken en verwerken van facturen. Hebben collega’s of leveranciers tussendoor vragen? Jij speelt daar flexibel en professioneel op in. Na een fijne lunch en een verfrissend rondje wandelen, begin je de middag met het beantwoorden van vragen over facturen van leveranciers en klanten. Daarna werk je aan de facturatie van verkochte producten en bereid je de betalingen voor de komende week voor, zodat alles klaarstaat in de bank. Voordat je dag ten einde loopt, zorg je dat alles nog een keer gecheckt is en pak je de laatste openstaande taken op. En als de dag erop zit, ga jij met een voldaan gevoel naar huis!
Jouw werkzaamheden als Administratief Medewerker:
- Facturen inboeken en verwerken.
- Bankboekingen en inkoopfacturen verwerken.
- Dagelijkse facturatie naar onze klanten toe.
- Bank- en kasmutaties bijhouden.
- Ondersteunen bij rapportages en analyses.
- Financiële ad-hoc werkzaamheden.
Dit breng je mee als Administratief Medewerker
- MBO werk- en denkniveau.
- Bij voorkeur enkele jaren werkervaring als Administratief Medewerker.
- Ervaring met Exact Globe en ISP is een pré, en wij stappen binnenkort over op InforM3
- 32 tot 40 uur per week beschikbaar.
Verder herken je jezelf in de volgende eigenschappen
- Cijfermatig sterk en je houdt van structuur.
- Analytisch ingesteld: je ziet snel onregelmatigheden in de cijfers.
- Samenwerken doe je graag, zowel binnen je team als met collega’s van andere afdelingen.
- Je staat open om nieuwe dingen te leren en vindt het leuk om elkaar te inspireren.
De voordelen van Van Dijk Flora
- Ontwikkeling staat centraal: Bij Van Dijk Flora investeren we in jouw persoonlijke en professionele groei. We bieden uitgebreide opleidingsmogelijkheden, variërend van kleurentesten tot persoonlijke ontwikkelingsplannen. Bij ons sta jij altijd op de eerste plaats.
- Doorgroeikansen: We moedigen groei en ontwikkeling aan en bekijken altijd mogelijkheden om door te stromen, zowel omhoog als opzij. Ook bij onze zusterbedrijven.
- Inspirerende werkomgeving: Ons hoofdkantoor in Honselersdijk is een ware blikvanger met een kas als entree en een prachtige binnentuin. Ontdek onze unieke werkomgeving via een virtuele rondleiding of onze bedrijfsvideo.
- Gezondheid en welzijn: We geven om jouw gezondheid. Geniet van een dagelijkse, compleet verzorgde lunch bereid in onze eigen keuken.
- Teamgeest en plezier: Onze actieve personeelsvereniging organiseert diverse leuke activiteiten, waaronder familiedagen, waterskiën, kookworkshops en gezellige borrels.
- Collectieve voordelen: Profiteer van collectieve voordelen zoals ziektekostenverzekering en kortingen op diverse uitjes.
Over Van Dijk Flora
Al ruim 50 jaar is Van Dijk Flora een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Onze klanten zijn grote discountsupermarkten, in meer dan 25 Europese landen.
Door de jaren heen is Van Dijk Flora uitgegroeid tot een expert in het samenbrengen van vraag en aanbod, zodat bloemen en planten met de beste kwaliteit bij de consument in de woonkamer komen te staan. Dit doen we door intern nauw samen te werken, maar ook met de ruim 200 partners in binnen- en buitenland. Het is niet voor niets dat ‘samen’ een belangrijke kernwaarde is bij Van Dijk Flora.
Driven to bring floral happiness
Onze drive is floral happiness. Gewoon, omdat wij heel blij worden van bloemen en planten. Niet alleen brengen ze kleur en levendigheid, maar ze zorgen ook direct voor een geluksgevoel en boosten ons welzijn. We willen dat iedereen – van kweker tot klant – kan genieten van floral happiness. Daarom is onze missie; Driven to bring floral happiness!
Floral happiness staat voor het gevoel van positiviteit; het tovert simpelweg een glimlach op je gezicht. Elke dag zet ons enthousiaste team zich vol passie in om onze partners een zorgeloze ervaring te bieden. We zorgen ervoor dat de met liefde gekweekte floral happiness op een vlotte en efficiënte manier bij de klant terechtkomt. Zo kunnen consumenten extra lang van onze bloemen en planten genieten.
Je toekomstige werkomgeving
Het meest opvallende pand van het Trade Parc in Honselersdijk is van Van Dijk Flora. Een kas als entree en een inspirerende binnentuin benadrukt dat we méér zijn dan een toonaangevende leverancier van bloemen en planten. Dankzij de open, ongedwongen sfeer, uitjes, borrels en andere extra’s voel je nog steeds het gevoel van het familiebedrijf zoals deze ruim 50 jaar geleden is opgericht.
Solliciteren?
Herken jij jezelf in deze vacature? Grijp dan jouw kans en solliciteer! Voor vragen kun je contact opnemen met: Lisa van Donk (afdeling HR). Zij zal de sollicitaties in behandeling nemen en is te bereiken via 06-57 17 15 77, WhatsApp is ook mogelijk!
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- MBO
- Van Dijk Flora
- Administratief, Financieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
(Junior) Douane Declarant
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga jij doen als (junior) Douane Declarant?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven (junior) Douane Declarant. Dagelijks gaan er bij de SuperFlora een groot aantal vrachtwagens vol met bloemen en planten de deur uit. In deze rol ben jij dé persoon die er samen met je collega’s voor zorgt dat de bloemen en planten dagelijks douane-technisch goed binnen komen en weer de deur uitgaan en wanneer nodig vooraf aan alle fytosanitaire voorwaarden wordt voldaan.
Ook komen er wekelijks containers met o.a. bloemen binnen uit bijvoorbeeld de regio Afrika en Zuid-Amerika.
Daarnaast coördineer/monitor je de inkomende containers met bloemen en andere goederen die naar Nederland toe komen.
Kortom, je zorgt voor een vlotte doorstroom van al onze goederen op zowel fytosanitair als douanegebied.
Wie ben jij?
Wij zoeken een gemotiveerde collega die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken en die enthousiast wordt van douanezaken en de logistiek hieromheen en altijd het beste wil voor de klant. Ben jij gestructureerd in je werk, hou je van een dynamische omgeving en zoek jij altijd proactief naar oplossingen? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- Een afgeronde basisopleiding Douane Declarant, of je bent deze nu aan het volgen;
- MBO+ werk- en denkniveau;
- Minimaal 1 -3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de keuringsgoederen (groente, fruit, planten en/of bloemen) is een pré;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Excel vaardig en kennis van ERP-systemen.
Competenties: Communicatie, samenwerking, initiatief, stressbestendigheid, accuratesse, leervermogen, flexibiliteit en discipline.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- MBO
- SuperFlora
- Administratief
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Medewerker Financiële Administratie
Coloríginz
Ben jij iemand die blij wordt van cijfers en energie krijgt van financiële overzichten? Houd je ervan om alles op orde te hebben en zet je graag jouw analytische skills in? Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze functie ga je aan de slag met facturen, betalingen en administratieve systemen in een vrolijk en enthousiast team. Elke dag biedt nieuwe kansen om je talenten in te zetten en de financiële processen soepel te laten verlopen.
In deze veelzijdige functie ben jij een onmisbare schakel in ons financiële team! Je taken zijn onder andere:
- Crediteurenbeheer: Jij zorgt ervoor dat inkomende facturen op tijd verwerkt worden en houdt de openstaande vorderingen bij.
- Bankafschriften boeken en uploaden in Exact Globe Next.
- Betalingen klaarzetten en zorgen dat alles op tijd verloopt.
- Signaleren van fouten of afwijkingen in de administratie en actief meedenken over verbeteringen.
- Beheer van de Finance inbox, zodat alle vragen en verzoeken snel en efficiënt worden behandeld.
- Ondersteuning bij maand- en jaarafsluitingen, zodat de financiële administratie netjes wordt afgerond.
- Aanspreekpunt voor collega’s van de inkoop- en verkoopafdelingen met betrekking tot financiële vragen.
Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega met:
- Ervaring met administratieve werkzaamheden, specifiek op financieel gebied.
- Kennis van Exact Globe Next.
- Ervaring met ElvyWeb, KBT en FreshPortal is een pré.
- Een nauwkeurige en proactieve werkhouding.
- Sterke communicatieve vaardigheden.
- Een uitdagende fulltime functie (40 uur) in een dynamisch en gezellig team
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.800,- en € 3.800,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een fijne werkomgeving, waar kwaliteit en samenwerking vooropstaan.
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct en kom tot bloei in ons fleurige team!
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO, MBO, WO
- Coloríginz
- Administratief, Financieel
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Junior Marketing Analist (32-40 uur)
SuperFlora
Even voorstellen…
Wij zijn SuperFlora gevestigd in het Westland, vlakbij Rotterdam en Den Haag. Wij zijn opgericht in 2008 en één van de meest vooruitstrevende leveranciers van bloemen en planten aan grootschalige retailers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. We houden van korte lijnen, grote verantwoordelijkheden en we werken nauw met elkaar samen in een hecht team. Werken bij SuperFlora is werken in een internationaal bedrijf met functies op uiteenlopende gebieden en met collega’s die je elke dag inspireren om het beste uit jezelf te halen!
Werk aan jezelf! Misschien is sierteelt nieuw voor je en misschien heb je zelf nog nooit aan een carrière in de sierteelt gedacht. Dan is de verrassing groot als je met SuperFlora kennis maakt. We doen zaken met de hele wereld en we gaan je verbazen met een cultuur die je niet zo gauw ergens anders tegenkomt. Informeel, plat georganiseerd, maar zeer professioneel.
Vrijheid en verantwoordelijkheid, is dat wat je zoekt? Veel regels bepaal je bij ons zelf! Wanneer en waar je werkt bijvoorbeeld. Met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 39 jaar zijn we een jong team. Om je heen heb je collega’s die enthousiast en klantgericht aan de slag gaan. Reken maar dat die ambiance je inspireert om alles uit jezelf te halen! Met elkaar zorgen wij voor:
Creating Colourful Connections
Wat ga je doen als Junior Marketing Analist?
Ben jij klaar voor een kleurrijke uitdaging? SuperFlora is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Junior Marketing Analist. In deze rol ben jij dé persoon die verantwoordelijk is voor het verzamelen, bewerken, verrijken en analyseren van verkoopgegevens uit verschillende databronnen. Je houdt je daarom in belangrijke mate bezig met:
- Je hebt de zorg voor een correcte en complete verwerking van gegevens in onze database;
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van standaard rapportages, ad hoc rapportages en diverse analyses om collega’s en klanten te informeren en adviseren;
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving, waarbij je zult samenwerken met diverse teams binnen onze organisatie;
- Je daagt jezelf graag uit en wil jezelf continu ontwikkelen in het gebruik van Excel en andere Data tools.
Wie ben jij?
Wij zoeken iemand die gestructureerd werkt, data gedreven is en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Herken jij jezelf in deze beschrijving?
Voor deze b(l)oeiende functie stellen wij de volgende functie-eisen:
- HBO werk- en denkniveau;
- Goede beheersing van Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
- Ruime kennis van en ervaring met Excel;
- Ervaring met Powerpoint en Word;
- Ervaring in de bloemen- en plantenbranche of FMCG is een pre;
- Analytisch denkvermogen;
- Ervaring met Dashboards als PowerBI is een pré.
Door jouw persoonlijkheid, nauwkeurigheid, nieuwsgierigheid en cijfermatig inzicht kun jij een positieve bijdrage leveren aan de groei van onze organisatie.
Wat krijg je ervoor terug?
Vraag je dit aan je toekomstige collega’s, dan krijg je absoluut het antwoord: de allerleukste collega’s die dagelijks met veel passie aan het werk zijn. Je werkt in een team in ons inspirerende kantoor, compleet met tafeltennistafel, sta-bureaus en sfeervolle meeting rooms. Maar dat is nog niet alles!
En er is meer! Ook bieden wij:
- Een markt conform salaris dat past bij jouw ervaring;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Reiskostenvergoeding met een maximum van 100 km en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een maximum van 1 á 2 dagen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, inclusief opleidingen en trainingen;
- Fietsplan beschikbaar bij een contract voor onbepaalde tijd;
- Mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten;
- Veel vrijheid voor eigen inbreng en ideeën. Of je nu een week of een jaar bij ons werkt- input wordt gewaardeerd.
Meer weten of direct solliciteren?
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent en of je het SuperFlora-DNA in je hebt: serieus in je werk, maar altijd met een glimlach. Als je die mix van professionaliteit en plezier met ons deelt, leren wij je graag alles wat je verder nog nodig hebt. Ben jij net zo enthousiast geworden als wij en kan je niet wachten om aan de slag te gaan?
Solliciteer dan direct via onze sollicitatiepagina. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met Cindy van den Bos – Hoogerbrugge, HR-adviseur, via 06-51066765. Screening maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.
- Honselersdijk
- 33-40 uur, Fulltime
- HBO
- SuperFlora
- Marketing
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Medewerker logistiek sorteercentrum/inpak
OZ-Hami
Coördineer jij net zo gemakkelijk als dat je bloemen op karren sorteert en hou je tegelijkertijd de deadlines in de gaten? Kom dan werken op het Sorteercentrum!
Jij doet het
Als medewerker logistiek sorteercentrum ben jij verantwoordelijk voor het compleet maken van de orders. Soms betekent dit dat je opzoek moet naar bloemen binnen ons bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je goed op de hoogte bent van alle processen binnen het bedrijf. Daarnaast help je ook met het verdelen van de orders voor de inpak, zodat alles op tijd en correct wordt geleverd. Dit zijn de belangrijkste taken:
- Samenwerken met de sorteerders en het uitvoeren van alle sorteerwerkzaamheden;
- Collega’s van andere afdelingen ondersteunen wanneer dat nodig is;
- Zoekgeraakte bloemen opsporen; deze kunnen zich nog in het verdeelproces bevinden of al op de band liggen;
- Verdelen om de bloemen klaar te maken voor inpak;
- Orders compleet maken door te controleren of alle juiste bloemen op de karren staan;
- Bloemen inpakken, afhankelijk van de drukte kan dit dagelijks of wekelijks gebeuren.
Als medewerker logistiek sorteercentrum draag je direct bij aan een vlotte en zorgvuldige verwerking van de orders, zodat klanten altijd de mooiste bloemen op tijd ontvangen.
Dit bieden wij jou als Medewerker logistiek sorteercentrum
Een fulltime functie binnen een snelgroeiende organisatie in de sierteelt. Verder bieden wij:
- Een salaris van € 2.450,- tot € 2.650,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Het hele jaar door presentjes;
- Mogelijkheid tot ontwikkelen via opleidingen van onze eigen academie + doorgroeimogelijkheden;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer.
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
- Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van een grote internationale organisatie die nog steeds als een familie voelt;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Jij hebt het
Als Medewerker logistiek sorteercentrum/inpak verwachten we dat je:
- Nauwkeurig bent
- Collegiaal
- Nederlands of Engels en Pools is een pré
- Stressbestendig
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door Jenny, onze corporate recruiter;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider inpak/sorteercentrum en recruiter;
- Referentiecheck (optioneel);
- Een passend aanbod!
Bij het solliciteren ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.
We kijken uit naar jouw reactie!
- Aalsmeer
- 33-40 uur, Fulltime
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
HR Support
Coloríginz
HR-Support
Ben jij een expert in HR-administratie, mensgericht én zijn de meeste HR onderwerpen geen geheimen voor jou? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn Coloriginz aangenaam!
Coloríginz werkt vanuit de Kwakel samen met honderden kwekers uit meer dan veertig landen. Ons hart gaat sneller kloppen van bijzondere bloemen en de ontwikkeling van nieuwe en bestaande soorten zit in ons DNA.
Wat ga je doen?
Onze HR-support gaat doorstromen in een andere functie binnen Coloríginz en hierdoor komt de positie van HR-Support weer open. Wordt jij onze nieuwe collega?
Wat ga je doen?
Wil jij een sleutelrol vervullen in het HR-team van Coloríginz en bijdragen aan de tevredenheid van onze medewerkers? Sluit je aan bij ons dynamische team en zorg voor een efficiënte en nauwkeurige HR-administratie. In deze veelzijdige functie heb je impact op diverse HR-processen en maak je zichtbaar het verschil door jouw bijdrage aan verbeteringen en efficiëntere werkwijzen.
Jouw taken als HR-Support bestaan onder andere uit:
- Tijdig en foutloos verwerken van alle administratieve HR-taken, zoals in- en uitdiensttreding van collega’s, waarbij je jouw nauwkeurigheid en gestructureerde werkwijze inzet;
- Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen. Hierbij kan je denken reiskostenvergoeding, ouderschapsverlof en andere onderwerpen waarbij je duidelijk communiceert en mensgericht te werk gaat;
- Dankzij je proactieve en zelfstandige houding weet jij alle personeel documenten op te vragen die nog uitstaan bij je collega’s;
- Met een oplossingsgerichte en hands-on mentaliteit zie jij de mogelijkheden om onze HR-processen te optimaliseren.
Wat vragen wij
- Je hebt een twee jaar werkervaring in een HR-Support rol;
- Je bent bekend met Salarisadministratie en ADP (pré);
- Je bent iemand die accuraat en administratief sterk is;
- Je weet van aanpakken en bent mensgericht.
- Grondige kennis van Nederlandse wet- en regelgeving met betrekking tot arbeidsrecht en salarisadministratie.
Wat kun je van Coloríginz verwachten
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.850,- en € 3.800,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
- Een informele en prettige werksfeer binnen een ambitieus en hardwerkend team;
- Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis;
- Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group;
- En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.
Je werkt nauw samen met onze HR adviseur en daarnaast werk je veel samen met de HR afdeling van onze zusterorganisatie OZ-Hami.
Ben jij klaar om jouw HR-expertise te laten bloeien? Solliciteer nu en wordt onderdeel van ons enthousiaste team.
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO, MBO
- Coloríginz
- Human Resources
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
(Senior) Inkoper Bloemen
The Floral Connection
The Floral Connection is op zoek naar een ervaren (Senior) Inkoper Bloemen. Ben jij een inkoopspecialist met ervaring in de bloemen- en plantensector? Heb jij een bewezen track record in het ontwikkelen van strategische inkoopplannen en het onderhouden van relaties met leveranciers? Ben jij in staat om in een dynamische en internationale omgeving te werken? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als (Senior) Inkoper Bloemen ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van inkoopstrategieën om de vraag en het aanbod van onze klanten en kwekers optimaal op elkaar af te stemmen. Je werkt samen met een team van inkopers en bent verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met leveranciers en ketenpartners. De markt waarin je werkt is zeer divers. We handelen met verschillende landen en bedienen een breed klantenpakket, waarbij een deel van onze leveranciers zich in Oost-Afrika bevinden. Je werkt intensief samen met ons kantoor in Kenia, je bent het aanspreekpunt voor complexe inkoopvraagstukken en draagt bij aan het behalen van de inkoopdoelstellingen van The Floral Connection.
Jij gaat relaties aan en zorgt voor een goed contact met kwekers en marktpartijen. Je bent het visitekaartje van The Floral Connection en zoekt de verbinding met onze ketenpartners, van veredelaar tot retailer. Je gaat proactief op zoek naar nieuwe leveranciers en kansen in de markt en zorgt voor een continue verbetering van het inkoopproces. Regelmatig bezoek je jouw leveranciers en bekijk je het groeiproces van jouw product. Je bent een expert op het gebied van prijsonderhandelingen, contractbeheer en voorraadbeheer.
Samen met de afdeling Supply Chain Planning zorg je voor de perfecte voorraadstand en een vers product. Daarnaast ben je betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe producten en assortimenten in samenwerking met de afdeling Productontwikkeling.
Jouw sollicitatie is een schot in de roos als:
Jij beschikt over een handelsgeest en jezelf herkent in de kernwaarden duurzaamheid, vakmanschap, passie en partnership. Je hebt een hands-on mentaliteit, bent resultaatgericht en kunt goed omgaan met stressvolle situaties.
Je bent analytisch sterk, waardoor je in staat bent inzicht te creëren uit complexe gegevens. Je werkt gestructureerd en hebt een sterk ontwikkeld logisch denkvermogen. Je bent gedreven en weet de juiste prioriteiten te stellen. Je vindt het belangrijk om op respectvolle en transparante manier samen doelen te bereiken en win-win situaties te creëren.
Daarnaast beschik jij over:
- Ruime ervaring als inkoper binnen de bloemen- en plantensector en hebt een bewezen track record in het onderhandelen met leveranciers.
- Een afgeronde HBO-opleiding.
- Zeer goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels.
- Ervaring met MS Office, met name Excel.
- Flexibiliteit in je werktijden. Soms kan je werkdag vroeg starten of later te eindigen als er bijvoorbeeld een etentje met een leverancier op de agenda staat.
Mocht je niet volledig voldoen aan de bovenstaande functie-eisen, maar ben je wel enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ook nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Met dit aanbod zit je volgens ons op rozen!
Deze markt is altijd in beweging, dus we bieden vooral veel afwisseling en veel dynamiek. Geen dag is hetzelfde. Je werkt met het mooiste product van Nederland, bloemen. Een product waar je blij van wordt. De teams zijn klein, gaan informeel met elkaar om en spreken elkaar aan waar nodig.
- Een salaris tussen de €3400,- en €4800,- obv 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Trainingen, zodat je elke dag een beetje beter kan worden.
- 25 vakantiedagen. Genoeg voor een zomer- en een wintersportvakantie en wat lange weekendjes weg.
- Pensioenregeling.
- Werken vanuit ons moderne kantoor in Aalsmeer.
- Reiskostenvergoeding.
Daarnaast is werken bij TFC gewoon hartstikke leuk omdat:
- Er leuke teamactiviteiten georganiseerd worden zoals voetbal, padel, fitness, tennis en gezellige bedrijfsuitjes;
- Je komt te werken bij een bedrijf dat werkt met het mooiste en een van de belangrijkste exportproducten van Nederland, namelijk bloemen en planten;
- Je onderdeel wordt van een team van ongeveer 200 gemotiveerde, sportieve en vooral gezellige collega’s.
Waar kom je terecht?
The Floral Connection is een veelzijdige en professionele partner voor bloemen en planten. TFC is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt sector.
We weten allemaal hoe leuk het is om in de supermarkt dat mooie boeket of die leuke plant toe te voegen aan je boodschappen. Om het thuis nog gezelliger te maken of als cadeau. Supermarkten voegen met bloemen en planten waarde toe aan hun formule en wij zorgen er samen met onze telers voor dat zij dit op onderscheidende wijze kunnen doen. Door een innovatief aanbod van bloemen, boeketten en planten dat optimaal past bij de betreffende internationale retailformule. Waar mogelijk aangevuld met ondersteuning in verkoopadvies, duurzaamheid, data, trendinformatie, milieu-eisen, certificering en optimale logistiek. Wij maken dit iedere dag mogelijk door als team te verbinden, te creëren en te inspireren.
Om met elkaar te groeien en samen met onze telers en klanten te floreren. Omdat we ervan overtuigd zijn dat duurzaam samenwerken meer plezier en resultaat oplevert. Waarbij we het ook leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan en vernieuwend te denken en te doen. Uiteraard komen we daarbij onze afspraken altijd na, want we hebben betrouwbaarheid en partnership hoog in het vaandel staan. Zodat consumenten iedere dag blij de supermarkt kunnen verlaten met onze producten en wij onze missie waarmaken: We deliver a floral smile!
The Floral Connection streeft naar diversiteit en inclusie.
We willen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf volledig kan ontwikkelen bij The Floral Connection. Iedereen is welkom ongeacht culturele achtergrond, leeftijd, arbeidsvermogen, gender of seksuele geaardheid. We zijn van mening dat verschillen in medewerkers ons als bedrijf alleen maar rijker maakt. We hebben behoefte aan een diversiteit aan perspectieven, achtergronden, talenten en kennis. Zo zijn we op ons best en blijven we van elkaar leren en hierdoor verbeteren. Niet ondanks, maar dankzij verschillen.
Wil jij floreren in deze functie?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze functie? Solliciteer dan direct hieronder via de sollicitatiebutton!
- Aalsmeer
- Fulltime
- HBO
- The Floral Connection
- Inkoop
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Meewerkend voorman fust
OZ-Hami
Ben jij klaar voor een uitdaging waarbij geen enkele dag hetzelfde is? Op de afdeling Fust stroomt het iedere dag van de activiteit. Honderden fusten worden door onze klanten geretourneerd, en daarnaast is er een constante interne fuststroom die beheerd moet worden. Samen met je team zorg je voor een efficiënte doorstroom van de fusten, waarbij jij het voortouw neemt. Je werkt nauw samen met de teamleider om ervoor te zorgen dat alles elke dag op rolletjes loopt.
Jij doet het
- Leiding geven aan je team: Je zorgt samen met je team voor een efficiënte doorstroom van de fusten. Je motiveert en begeleidt je teamleden om hun werkzaamheden goed uit te voeren;
- Dagelijkse variatie: Van het binnenkomen van de fusten tot het administratie bijhouden van de aantallen, het doorgeven van afwijkende aantallen en het contact met andere afdelingen; geen dag is hetzelfde;
- Communicatie: Communicatie met interne collega’s zoals: inkoop, verkoop, planning en HR en met externe partijen zoals transport bedrijven;
- Organiseren van fuststromen: Je zorgt voor een geordende en efficiënte verwerking van de fusten;
- Innemen en sorteren: Fusten worden gesorteerd naar soort en grootte. Samen zorgen jullie ervoor dat de fusten in een correcte manier gestapeld worden;
- Kwaliteitscontrole: Je controleert de kwaliteit van de ontvangen fusten;
- Schoon en ordelijk houden: Samen met je team zorg je voor een nette werkplek;
- Transport klaarmaken: Je maakt de fusten gereed voor transport door dezelfde soort fusten op een kar te zetten en deze in te sealen;
- Digitalisering: Binnen onze afdeling zijn wij bezig om de afdeling fust te digitaliseren en te mechaniseren en hier mag jij natuurlijk in meedenken!
Jij hebt het
Wij zoeken een voorman fust die prioriteiten kan stellen en overzicht kan houden. Verder heb je de volgende kwaliteiten:
- Verantwoordelijkheidsgevoel;
- Flexibel en stressbestendig;
- Organiserend vermogen;
- Aanpakmentaliteit;
- Talen: Je spreekt Nederlands en Engels;
- Ervaring: je hebt 1 of 2 jaar ervaring in het fust is een pré.
Dit bieden wij jou als voorman fust
Een fulltime functie binnen een snelgroeiende organisatie in de sierteelt. Verder bieden wij:
- Een salaris vanaf € 2.600,- tot € 3.000,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen;
- Extra beloning als we positief draaien;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening waarbij je zelf ook elke maand een bijdrage doet, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- Het hele jaar door presentjes;
- Mogelijkheid tot ontwikkelen via opleidingen van onze eigen academie + doorgroeimogelijkheden;
- Reiskosten vergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer.
- Een actieve personeelsvereniging om je collega’s nóg beter te leren kennen;
- Op je verjaardag €50,00 om een leuk cadeau voor jezelf te kopen;
- Onderdeel van een grote internationale organisatie die nog steeds als een familie voelt;
- Uiteraard de mooiste bloemen met korting.
Wij zijn OZ-Hami, aangenaam
Wat is er leuker dan werken met de mooiste bloemen van de wereld? Bij OZ-Hami, één van de grootste bloemenexporteurs in Nederland, mogen we hier elke dag van genieten. OZ-Hami is het moederbedrijf van de oer-Hollandse familiebedrijven OZ Export en Hamifleurs, met samen meer dan 100 jaar ervaring in de internationale bloemenhandel.
Ons motto is “To Flower the World” en met klanten in meer dan 60 landen staan we hier dan ook vol trots achter. Onze bloemen vinden hun weg richting de bloemenmarkt in Milaan, koninklijke paleizen in het Midden-Oosten, bij spelers van voetbalclubs zoals Liverpool en bij de Formula 1 Grand Prix. En jij maakt hier deel van uit!
Onze passie voor bloemen delen we graag met iedereen: van collega’s tot kwekers. Samen bereik je meer dan alleen. Samen vormen we een sterk team waarin iedereen tot bloei komt.
OZ-Hami is onderdeel van Dutch Flower Group, één van de grootste digitale bloemenhandelshuizen ter wereld.
Solliciteren
Heb jij de ambitie om voorman fust te worden?
Hoe ons sollicitatieproces er precies uitziet? Dat zit zo:
- Telefonische intake door onze recruiter, Jenny Hoffmann;
- Eerste sollicitatiegesprek met teamleider fust en recruiter;
- Referentie check (optioneel);
- Een passend aanbod!
- Aalsmeer
- Fulltime
- OZ-Hami
- Logistiek
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.
Traineeship Supply Chain & Operations
DFG Facilities
Wil jij een carrière in de Supply Chain & Operations en spreekt de bloemen- en plantensector jou aan? Begin dan als Supply Chain & Operations Trainee bij Dutch Flower Group (DFG). In dit traineeship leer je alle ins en outs van het vak en word je voorbereid op een topbaan bij één van onze DFG-bedrijven.
Wat ga je doen?
Het doel van dit 3-jarige traineeship? Een carrière in Supply Chain & Operations binnen één van onze bedrijven. Tijdens deze periode ontdek je de dynamische wereld van verse producten. Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor het vlekkeloos leveren van onze prachtige bloemen en planten aan klanten wereldwijd, of het nu retail, vakhandel, groothandel of e-commerce betreft. Door sterke forecasting, strakke planning en heldere communicatie zorg jij ervoor dat elke bestelling op tijd en in perfecte staat aankomt. Daarnaast biedt het Supply Chain & Operations Traineeship je de kans om actief bij te dragen aan strategische projecten, zoals het verduurzamen van onze processen.
Gedurende drie jaar word je professioneel begeleid en wissel je elk jaar van bedrijf binnen DFG. Zo krijg je de kans om te ontdekken waar jouw passie en talenten liggen. Of dat nu op kantoor is bij planning en forecasting, op de werkvloer, of in een combinatie daarvan. Met dit traineeship krijg je alle ruimte om jouw ideale rol in de Supply Chain & Operations te vinden en te ontdekken welk bedrijf het beste bij jou past.
Wie ben jij?
Flexibiliteit, een flinke dosis energie en goede communicatieve vaardigheden zijn de sleutel tot jouw succes als Supply Chain & Operations Trainee. Je schakelt namelijk continu met verschillende afdelingen, zowel intern als extern. Ervaring in de sierteeltsector is niet nodig: als je bloemen en planten leuk vindt, komt die ervaring vanzelf.
Verder vragen wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat bieden wij jou?
Bij DFG werk je in een hecht team, waar we veel aandacht voor elkaar hebben en het belangrijk vinden dat iedereen zich thuis voelt. We zorgen voor een goede balans tussen samen lachen en hard werken. En dat is nog niet alles! Bij ons krijg je ook:
- Een bruto maandsalaris van €2800,- op basis van 40 uur per week, met jaarlijkse verhogingen;
- Een functie voor 40 uur per week. In overleg is 32 uur per week een mogelijkheid.
- Wij geloven in een langdurige samenwerking. Na het eerste jaar bieden we je graag een vast contract aan. En na het afronden van het traineeship Supply Chain & Operations wacht er een mooie baan op jou binnen één van onze bedrijven;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets via Lease-a-Bike, met een bijdrage van de werkgever;
- Werken vanuit één van onze moderne kantoren in Aalsmeer of het Westland;
- Hybride werkopties, afhankelijk van het DFG-bedrijf waar je aan de slag gaat;
- Een persoonlijk ontwikkeltraject van drie jaar, waarin je wordt begeleid door De Baak;
- Volop mogelijkheden voor het volgen van trainingen;
- Een gezellig team van mede-trainees met wie je drie jaar lang samen optrekt;
- Leuke evenementen en activiteiten met collega’s, zoals workshops, foodtrucks op kantoor, gezamenlijke sportactiviteiten, en nog veel meer.
Wie zijn wij?
DFG is een unieke familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven in de bloemen- en plantensector. Wereldwijd werken er 5000 medewerkers aan onze missie: het bezorgen van topkwaliteit snijbloemen, gemengde boeketten en planten aan onze klanten. Zo werken wij samen aan een kleurrijke wereld. Meer weten? Bekijk eens onze website.
Direct solliciteren of op zoek naar nóg meer informatie?
Ben jij enthousiast geworden over het Traineeship Supply Chain & Operations? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton of neem voor meer informatie contact op met Madelon van den Heiligenberg, Group HR manager van DFG via 06-83229002 of [email protected]. Een uitgebreide motivatiebrief is niet nodig, wel horen wij graag waarom het je leuk lijkt om bij ons te komen werken. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Aalsmeer, Honselersdijk
- Fulltime
- HBO, WO
- DFG Facilities
- Logistiek, Traineeship
Sollicitatieproces
Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.