Ben jij iemand die blij wordt van cijfers en energie krijgt van financiële overzichten? Houd je ervan om alles op orde te hebben en zet je graag jouw analytische skills in? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In deze functie ga je aan de slag met facturen, betalingen en administratieve systemen in een vrolijk en enthousiast team. Elke dag biedt nieuwe kansen om je talenten in te zetten en de financiële processen soepel te laten verlopen.

In deze veelzijdige functie ben jij een onmisbare schakel in ons financiële team! Je taken zijn onder andere:

  • Crediteurenbeheer: Jij zorgt ervoor dat inkomende facturen op tijd verwerkt worden en houdt de openstaande vorderingen bij. 
  • Bankafschriften boeken en uploaden in Exact Globe Next. 
  • Betalingen klaarzetten en zorgen dat alles op tijd verloopt.
  • Signaleren van fouten of afwijkingen in de administratie en actief meedenken over verbeteringen.
  • Beheer van de Finance inbox, zodat alle vragen en verzoeken snel en efficiënt worden behandeld.
  • Ondersteuning bij maand- en jaarafsluitingen, zodat de financiële administratie netjes wordt afgerond.
  • Aanspreekpunt voor collega’s van de inkoop- en verkoopafdelingen met betrekking tot financiële vragen.

Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega met:

  • Ervaring met administratieve werkzaamheden, specifiek op financieel gebied.
  • Kennis van Exact Globe Next.
  • Ervaring met ElvyWeb, KBT en FreshPortal is een pré.
  • Een nauwkeurige en proactieve werkhouding.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Een uitdagende fulltime functie (40 uur) in een dynamisch en gezellig team
  • Een bruto maand salaris tussen de € 2.800,- en € 3.500,- wat door ervaring, kennis en kunde kan oplopen op fulltime basis;
  • Een fijne werkomgeving, waar kwaliteit en samenwerking vooropstaan.
  • Een extra beloning als we positief het jaar afsluiten; 
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering; 
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer gerekend vanaf de eerste kilometer, gerekend tot maximaal 50 km enkele reis; 
  • Ontwikkel-, doorgroei- en trainingsmogelijkheden, zowel binnen Coloriginz als Dutch Flower Group; 
  • En uiteraard kan je je huis opfleuren met onze mooie bijzondere bloemen die je met personeelskorting kunt kopen.

Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct en kom tot bloei in ons fleurige team!

Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de sollicitatiebutton! Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] of bel gerust met Chantal de Ruijter  (HR Advisor) 06 12559870 of Rosalien Truong (HR Support) 06 57042461.

  • Aalsmeer
  • 33-40 uur, Fulltime
  • HBO, MBO, WO
  • Coloríginz
  • Admini­stratief, Financieel
Chantal de Ruijter – Dekker HR Advisor

Contact

Chantal de Ruijter – Dekker

HR Advisor

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!