Florca, onderdeel van de Dutch Flower Group, is actief in de export van verse snijbloemen en kamerplanten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd waaronder Noord- en Midden Amerika, Midden 0osten, Verre Oosten en Afrika. Met een enthousiast en ambitieus team van 36 medewerkers versturen wij dagelijks topkwaliteit producten per luchtvracht naar onze klanten.

Heb jij net als wij een passie voor bloemen en planten? en maken cijfers je gelukkig? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! 

Als Administratief Medewerker binnen Florca ben je verantwoordelijk voor het verwerken van inkoopfacturen, het factureringsproces en het bijhouden van de financiële administratie. Je werkzaamheden bestaan uit de financiële administratie, waaronder crediteuren en debiteurenbeheer, maar ook het onderhouden van contact met externe partijen. 

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan verder!

Wie ben je?

Je krijgt energie van servicegericht werken en kwaliteit leveren. Je bent enthousiast en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, ook in het Engels. Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau. Bovendien heb je uiteraard gefundeerde kennis van financiële administratie, ervaring met Exact Online en Blue10-software is een pré. Als persoon werk je zorgvuldig, hebt oog voor detail en je kunt goed plannen en organiseren. Volg je momenteel nog een studie en ben je in ieder geval beschikbaar op maandag en vrijdag? Ook dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren!

Wat ga je doen?

  • Je boekt de binnenkomende facturen in; 
  • Je controleert de inkooporders;
  • Je verwerkt de inkoopfacturen administratief;
  • Je verwerkt de bankmutaties;
  • Je verzorgt het factureringsproces aan het einde van de dag. 

Wat bieden wij? 

  • Een marktconform salaris. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met HR voor een indicatie; 
  • Een loopbaan binnen een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Een leuke en actieve personeelsvereniging;
  • Extra beloningen als we positief draaien;
  • Trainingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen bijv. BHV en heftruck;
  • Fruit op je werk;
  • Vitaliteitsprogramma; 
  • Fietsplan;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Iedere week een mooie bos bloemen.

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong, ambitieus en gezellig team met een Westlandse mentaliteit. Onze klanten staan centraal en samen met het team zetten we ons iedere dag volledig in om de wensen van de klant zo goed mogelijk te behartigen. 

Binnen Florca streven we naar een duurzame inzet van onze medewerkers waarin het welzijn van onze medewerkers centraal staat. Wij zijn trots op onze gezonde werkplek binnen een inspirerende werkomgeving. 

Het aanbod aan cursussen en trainingen biedt goede ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Maar bovenal vinden we plezier in het werk het allerbelangrijkste.

Ben jij enthousiast geworden over de functie logistiek medewerker? Solliciteer dan snel! Dat gaat heel eenvoudig via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen, bel of WhatsApp dan gerust met Stephany ten Berge, HR adviseur (06-21902683). Een e-mail sturen naar [email protected] mag ook.

 

  • Honselersdijk
  • 0-24 uur
  • HBO, MBO
  • Florca
  • Financieel
Stephany ten Berge- van Heijningen HR adviseur

Contact

Stephany ten Berge- van Heijningen

HR adviseur

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Als Proces-Coördinator werk je zowel met jouw collega’s als met kwekers, transporteurs en verschillende leveranciers veel samen. Jij bent de spil in het orderafhandeling en monitoring proces. Je gaat nauwkeurig en systematisch te werk en lost afwijkingen zelfstandig of in samenwerking met collega’s op. Zodra je volledig bent ingewerkt ben je in staat om structurele problemen te herkennen en in samenwerking met je leidinggevende verbeteringen te initiëren. Je kan meerdere ‘planten’ tegelijk in de lucht houden en vindt het prima om in een hectische omgeving te werken. Jouw werkdagen zijn maandag en dinsdag.

Werken als Proces-Coördinator 

  • Samen met jouw collega’s monitor jij de bestellingen in onze inkoopsystemen. Je volgt voortgang, signaleert afwijkingen en reageert hier doeltreffend op.
  • Monitoren van de voortgang is een belangrijke taak, net als de aanlevering en reageren op afwijkingen.
  • Afwijkingen van geleverde orders bespreken met kwekers en werken aan een oplossing. Eventueel in samenwerking met het inkoop team.
  • Je communiceert veelvuldig met kwekers en collega’s om het logistieke proces soepel te laten verlopen. 
  • Je bent bereid om af en toe eerder te beginnen of langer te blijven om het werk gedaan te krijgen. Dit is in samenspraak met jouw team.

Jij als Proces-Coördinator

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent flexibel en stressbestendig. 
  • Je bent een stevige verbinder en communicatief vaardig.
  • Kennis van planten is een pré.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, Duits is een pré.
  • Je kunt goed overweg met MS Office en je leert snel omgaan met andere systemen.

Wat kun je van Hamiplant verwachten?

  • Een passend salaris, bespreekbaar in een vroeg stadium en een reiskostenvergoeding van € 0,23 cent per kilometer
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • De mogelijkheid om 20% van je werktijd thuis te werken met een thuiswerkvergoeding
  • Een bedrijfskantine met dagelijks verse broodjes, soep en salades
  • Een actieve personeelsvereniging én vrijdagmiddagborrels om je collega’s beter te leren kennen

Hamiplant als bedrijf

Hamiplant is een internationaal handelsbedrijf gevestigd in Honselersdijk, in het bruisende Westland nabij Den Haag en Rotterdam. Jaarlijks vinden zo’n 110 miljoen kamer- en tuinplanten via ons hun weg naar klanten in Europa. Met de klant, onze kwekers en logistieke partners optimaliseren wij voortdurend de supply chain van kweker tot consument. Ons bedrijf blijft groeien en we bieden onze medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien. We moedigen zelfontwikkeling aan door middel van opleidingen, cursussen en trainingen.

Als onderdeel van de Dutch Flower Group, de grootste leverancier van bloemen en planten in Europa, bieden we onze medewerkers de kans om waardevolle ervaring op te doen in alle aspecten van onze branche.

Bij Hamiplant aan de slag als Proces-Coördinator?

Solliciteer nu en verstuur je CV en motivatiebrief via deze link. Heb je nog vragen na het lezen van deze vacature? Neem gerust contact met ons op via [email protected] of bel 0174 – 612 387. We kijken ernaar uit om van je te horen!

  • Honselersdijk
  • 0-24 uur
  • MBO
  • Hamiplant
  • Admini­stratief
Petra van der Waal HR Business Partner

Contact

Petra van der Waal

HR Business Partner

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!

Werken met mooiste planten Een gezellig team Een leuk salaris en goede arbeidsvoorwaarden

Is werken in de logistiek helemaal jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

OZ Planten is dagelijks actief op de internationale exportmarkten. Wij bieden ons brede assortiment van kamer- en tuinplanten zowel online als via fysieke kanalen aan. Onze klanten bestaan uit groothandels, tuincentra en retailketens. OZ Planten is onderdeel van Dutch Flower Group, een familie van gespecialiseerde handelsbedrijven binnen de sierteelt, gevestigd op het bedrijventerrein FloraHolland Zuid in Aalsmeer.

Werkzaamheden

Je gaat deel uitmaken van het logistieke team. In samenwerking met je collega’s wordt het gehele logistieke proces van binnenkomst tot transport verzorgd. In de functie van Karrenbouwer ben je verantwoordelijk voor het transportklaar maken van onze producten. Aan de hand van orderinformatie bouw je de planten zo efficiënt mogelijk op karren, en houd je rekening met de voorwaarden voor een veilig transport. Hierbij let je natuurlijk ook op de kwaliteit van de planten. Om jouw functie afwisselend te maken behoort taakroulatie binnen onze Logistieke afdeling tot de mogelijkheden.  

Wij vragen

  • Goed in een teamverband kunnen werken
  • Kennis van de planten is een pré
  • Beheersing van de Nederlandse- of Engelse taal 

Wij bieden

  • Een fulltime baan met flexibele tijden
  • Betrokkenheid en medezeggenschap 
  • Aantrekkelijk salaris en overig arbeidsvoorwaarden pakket
  • Overuren worden tegen 126% beloond 
  • Tijd voor tijd regeling
  • Jaarlijkse CAO verhoging -en eindejaarsuitkering
  • Vlakke hiërarchie, korte besluitvormingsprocessen en een familiaire sfeer in het team
  • Uitgebreide trainingsmogelijkheden om jezelf nog verder te ontwikkelen

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Nathan van der Maarl, Logistiek Manager, 06 30 56 91 30 of Marjon van Slingerlandt, P&O Manager 06 51 58 11 48. Via de onderstaande button kan je ook meteen solliciteren. 

  • Aalsmeer
  • 0-24 uur, 25-32 uur, 33-40 uur, Fulltime
  • MBO, VMBO
  • OZ Planten
  • Logistiek
Marjon van Slingerlandt P&O Manager

Contact

Marjon van Slingerlandt

P&O Manager

Sollicitatieproces

Ontdek hoe we je begeleiden naar jouw droombaan in slechts enkele stappen.

Stap 1

Solliciteren

Stap 1

Solliciteren

Laat ons kennismaken met jouw talenten en enthousiasme! We zijn benieuwd naar je verhaal.

Stap 2

Contact

Stap 2

Contact

Tijd voor een eerste kennismaking! We staan te popelen om meer over jou te weten te komen.

Stap 3

Gesprek(ken)

Stap 3

Gesprek(ken)

Here we go! Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw verhaal en onze visie. Voelt het als een perfecte match?

Stap 4

Eerste dag

Stap 4

Eerste dag

Van harte welkom bij de Dutch Flower Group familie. We zijn blij dat je er bent!